It is currently 28 Jun 2024, 11:24

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 142 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7 8 Next
Author Message
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 21:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
[quote]veel gemaakt typfoutje: Pryda - Muranyi


Weet je dat wel zeker Glannie? Ik heb 'm ook gewoon als Murani..

Verder leuk om te lezen dat het weer meer dan geslaagd was.

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 21:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
glannie heeft gelijk, check http://www.myspace.com/ericprydz en www.ericprydz.com


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 22:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Die Ironman is trouwens ook gewoon weer een dijenkletser zeg :o

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 22:17 
Offline
just started
just started

Joined: 15 Aug 2006, 16:04
Posts: 23
Location: Amsterdam
2 filmpjes gemaakt van Howells:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ke8y97Eu-4A[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CgJaKtxlm6o[/youtube]


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2007, 22:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Apr 2006, 22:42
Posts: 132
Location: Manila, Philippines
[quote="glannie"][quote="Maarten"]

Dat is Pryda - Murani (als ik het me goed herinner sloot Digweed daarmee af).

veel gemaakt typfoutje: Pryda - Muranyi
in de clip wordt wel een oude demo versie gebruikt die uit een liveset is geknipt, de nieuwere versie is nog ietsie beter weer :8o
Komt uit in augustus als Pryda009 met Pryda - Balaton op de flip

Owja je hebt gelijk. Ze hadden het inderdaad verkeerd geschreven bij die setrip.

Dus het wordt:
Pryda008 Ironman / Madderferrys (net uit op promo)
Pryda009 Muranyi / Balaton (augustus uit)

En ik zag dat Pryda - Genisis recent op een whitelabel (Prydaltd) is verschenen.

Vette tracks weer allemaal.

Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 22:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
TOP weekend gehad! :D
Lekker opwarmen bij Gabriel Ananda. Daar Sirtimo en Martypants tegengekomen samen met n leuk vriendengroepje. (Y)
Hierna met ze meegegaan naar Extrawelt waar t er op t eind goed los ging.
Hierna ff chill, wat eten, drinken en toen naar Lake Side...16 Bit Lolita's. Wat n lekkere sound! :tune
Hier heel wat vrienden en bekenden, dus hoi zeggen, dansen en genieten.
Tijdens Danny Howels ff n rondje gelopen en ff uitrusten (inkakmoment van de werknacht ervoor), maar op tijd weer terug voor Jimmy van M.
Ik kan begrijpen dat, als meneer Howells zo vet heeft staan draaien als hier gezegd wordt, de set van Jimmy n flinke stap terug was. Voor mij was die echter zeer goed om weer rustig op te bouwen voor held John Digweed.
Hoe die draaide hoef ik hier niemand meer te vertellen evenmin over t wat mindere einde. :\
De avond lekker afgesloten op t strand genietend van al t vuurwerk. Die tweede serie......jammie!

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 23:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Hier ook een heerlijk dagje beleefd in Best.

The Rulestyler en ondergetekende gingen rond elf uur weg 's morgens. Onderweg behoorlijk druk en nog half half in de file gestaan. Snel een parkeerplekje gezocht tegenover de McDonalds en toen naar het terrein gelopen. Was toen al behoorlijk druk vond ik (13 uur).

Eerst ff Warren Fellow gecheckt en daarna alle tenten afgelopen. Toen op een gegeven moment naar de Future Funk waar SOS echt een lekker setje neerzette. Rechts van het podium was voldoende plek om lekker uit ons dak te gaan.

Toen richting Lakeside waar Howells net zn eerste plaatje opzette nadat ie toch echt ff verkeerd zat bij de Future Funk. Wel grappig om zn gezicht te zien toen m verteld was dat ie op de verkeerde stage was beland.

Over Howells kan ik kort zijn: man van de dag voor mij. Jimmy draaide veel te sloom voor dat tijdstip en Digweed had een aantal vette platen bij zich.

We zijn iets voor het einde vertrokken richting Amsterdam en hebben ons daar ff opgefrist. Rond 1 uur Paradiso binnen waar het niet al te druk was, maar waar Audiofly een te gekke set neerzette. Het was in ieder geval zeer dansbaar. Maar omdat we toen al bijna klokje rond aan het feesten waren, hebben we Jimmy uiteindelijk niet meer gered. Geen idee dus of hij een goede closing set heeft gedraaid daar. :hat

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 00:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
[quote="Frenkieee"]Extrema was weer VET!

We waren rond 12 uur op het terrein, we kwamen met 50 man uit mn dorp met de bus. Eerst even bij de mixed gekeken, daar gaat heel die groep dan staan. Zitten geen liefhebbers bij, meer mensen die 'gezellig' wat willen drinken en de muziek nauwelijks horen. Zeker op de plek waar ze stonden, uit de wind dus je hoorde de muziek nauwelijks. Heb maar meteen afscheid genomen van 45 man en met een groepje wat gaan lopen. Ananda mee gepakt in de Techno Dome, dat begon al goed! Daarna via Extrawelt de rest wat gaan verkennen. Ik wilde graag SOS zien maar ik hoorde dat die hun vlucht hadden gemist dus maar doorgelopen naar de Lakeside want daar ging het beginnen! 16bits lekker met o.a. Earball en twee Pryda-platen. Howells was ook errug lekker.

Op dat moment waren we nog maar met zn tweeen dus weer even terug gelopen. Rond die tijd kreeg ik weer last van mn maagzuur (heb ik vaker, verpest echt heel de dag), even achter een schuttinkje over mn nek gegaan en toen ging het wel weer redelijk. Nog even langs de Techno Dome geweest, daar was het te druk en ik voelde me nog steeds niet zo best dus maar gekozen voor de 'luwte' van de Mixed, om daar lekker in de regen af te sluiten bij Lawler.

Al met al een erg leuke dag maar ik baal weer dat ik me de laatste 3 uur niet zo best voelde, daardoor had ik Digweed in die drukte maar gemeden, waar ik nu wel spijt van heb.

Weer een paar GCers leren kennen, o.a. Steelo, Chefke, FirmaGezellig, Snuggle. En nog meer aanspraak gehad door mn shirt :)


Ja man! Het koste me aanvankelijk wat moeite om hem je shirt te tonen, maar we waren doorzetters. Wat heb ik Danny toch een hoop mijn middelvinger laten zien als teken van respect, haha. Die vent begreep het ook nog, denk dat mijn lach teveel verrraade. Leuk kennis gemaakt te hebben. c ya somewhere on the ....????

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 24 Jul 2007, 08:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Was jij die gast me dat Prydz, Howells Masiello & 16Bits tshirt ofzo? :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 08:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
Ja dat was hij ;-)

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 11:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
[quote="Maarten"]

En ik zag dat Pryda - Genisis recent op een whitelabel (Prydaltd) is verschenen.



Zelf geeft Eric Prydz het volgende op zijn website aan, dus wees gewaarschuwd...

"Bootlegs

Due to the increasing amount of bootlegs currently in circulation I must re-iterate again that I will only officially release new productions on my own labels Pryda Recordings, Mouseville Records or Pryda Friends. Any record with my name attached that is not released on these labels is not official and therefore illegal.

Please do not support these records"


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 11:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
[quote="sirtimo"]Was jij die gast me dat Prydz, Howells Masiello & 16Bits tshirt ofzo? :)

Yeps 8-)

Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 12:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
het was een heerlijk feest, geweldig toeven in de Lakeside, vooral relaxed

wel raar was dat er bij de wc's achteraan opeens een bijtgrage (drugs??)hond aan de dameskant stond, kreeg er de kriebels van terwijl dat helemaal niet nodig was haha...en dat er (tijdens JvanM?) iemand werd omgeroepen, wat er nou aan de hand was?


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 24 Jul 2007, 12:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ja, inderdaad. Er werd een naam omgeroepen en zij moest zich met spoed ergens melden. Heb dat nog nooit meegemaakt. Zal wel iets ernstigs geweest zijn, anders doen ze dat niet. Het hield me toch een half uurtje bezig. ik ben iemand die vrij veeol aan anderen denkt en mijn gedachten waren toch even aan het afdwalen hierdoor. :\


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 24 Jul 2007, 12:52 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Ik heb daar een filmpje van, vette track draaide Jvm op dat moment en toen ineens stil.


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 13:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Daarna knalde die plaat er wel weer dik in! :cool


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 24 Jul 2007, 13:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Ik heb me vooral overdag in het zonnetje bij de Future Funk (indrukwekkend podium) en op het eind bij Digweed goed vermaakt. Op het moment dat het plensen begon richting de Lakeside gevlucht waar Jimmy van M draaide. Ondanks een paar sterke tracks was de set in zijn totaliteit echt te suf.

Overall een erg goed festival, alleen vond ik het op te veel momenten op een staande receptie lijken.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 13:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Harmen"]Ik heb daar een filmpje van, vette track draaide Jvm op dat moment en toen ineens stil.


Jaaaaaaaaaaa online zetten! Die track was gruwelijk vet! Vond dat de plaat van het festival, heerlijke dijenkletser was dat!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 24 Jul 2007, 14:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
Beste GC-ers,

Na alle indrukken te hebben laten zakken is het tijd om mijn ervaringen met jullie te delen.

Dit jaar kon ik met Extrema regelen dat ik een relatieaccount kreeg voor 55 tickets. Onder mijn organisatie organiseerde ik een tripje 'Firma Gezellig goes Extrema Outdoor'. Altijd leuk om iets terug te doen naar je achterban. Voor slechts 75 euries kon men zich inschrijven voor een ticket inclusief busreis. Omstreeks 09.30 uur vertrokken we vanuit Delft via R'dam naar Best. Direct bier in de hand en Hernan Sequential CD 2 vol over de speakers. Iedereen zat er meteen in.

Iedereen met een persoonlijke code omstreeks 12 uur naar binnen. Dat hele online systeem van Timoco werkt perfect en ook ik werk via mijn site inmiddels met dit systeem. Ik raad iedereen aan om zijn tickets online te kopen. Het is vaak goedkoper en bij drukte vele malen sneller om binnen te komen.

Bij binnenkomst direct naar onze vriend Warren Fellow (Larry Goedkoop). Echt top om hem op de main te horen draaien. Zijn harde werken en geduld lijken nu echt zijn vruchten af te werpen nu hij in de stal van Extrema Music is beland. Hij genoot zichtbaar en wij ook. Om 13.30 snel naar Gabriel Ananda in de Techno tent. In een enorme hitte beland en volledig uit ons dak gegaan. Wat draaide hij een vette set zeg. Muziek van de bovenste plank. Na 3 kwartier moesten we echt naar buiten en liepen we richting de Future Funk. Aangekomen bij Ron Carrol hebben we even lekker van de zon genoten en een paar lekkere oude Clubbers gehoord, maar verder kan deze muziek me niet meer boeien.

15.50 uur, Steelo wordt nerveus van de muziek en maakt me erop attent dat we vanaf 16.00 uur de lakeside zouden induiken om er vervolgens niet meer uit te komen. Ik hou me aan mijn afspraak.
Waar ik vorig jaar als U-Boot Kommandant rondvaarttochtjes verkocht op 10 meter voor slechts 5 euro door het meer, besloot ik dit jaar mijn uitkijkpost op te slaan vooraan het podium. Gesponsored door HERAS hekwerken moest ik een voorbeeldfunctie voor hun zijn. En ik kan niet anders zeggen dat ik als 'authoriteit' van deze staalbegrenzers mijn rol met verve heb vervuld.

Om 17.00 uur besloot ik mijn post in te nemen. Eerst een uur aangekeken om mijn positie te bepalen, een paar lekkere klappers van 16bit aangehoord met als hoogtepunt Xpander remix van Funkagenda. Krijg altijd weer kippevel en blijft gewoon 1 van de beste platen ooit gemaakt.
Maar goed, mijn post ingenomen om eens lekker een paar uur lang alle mensen te aanschouwen die als beunhazen voor me stonden te bewegen. Heerlijk gezicht zeg en wat heb ik me kostelijk vermaakt. Danny draaide echt de pannen van het dak, ik was daar blij mee want tijdens Dig Deeper vond ik hem niet super. Nu weer als vanouds en voor mij de set van de dag, waar ik die titel in 2006 aan Steve toedichtte. Af en toe moest ik afstijgen om een paar meter de dansvloer op te lopen en mijn respect te betuigen aan een legendarische set vol tempo en enthousiasme. Ik deed dit door mijn middelvinger te tonen. Echte vrienden begrijpen elkaar dan. Zo ook Danny want hij pareerde continue met.......de middelvinger. PRACHTIG!

Terug naar mijn uitkijkpost, waar ik inmiddels bezoek naast me moest dulden, maar dat gaf niks.
Jimmy van M heb ik op een of andere wijze weinig van meegekregen omdat er ineens wat vrouwelijk schoon langskwam. Kreeg van Jerry de sneer 'slettebak' of was hij gewoon jaloers? Ach ik zat best en een kusje uitdelen mag best op zijn tijd. Het bleef alleen niet bij die enige. Shit, heb ik me dan toch gedragen als een slettebak. Whatever!!! Ik had toch lol.

Toen ineens was er John, echt naar uitgekeken en hij heeft me niet teleurgesteld. Steady as always, de boel laten rollen, schieten met sounds, goeie breaks om ineens keihard in te vallen. John was natuurlijk de trekpleister en met de regen erbij stond heel de lakeside tsjokvol. Heerlijk genietend op mijn hekje vond ik het nodig om eens te kijken of John kon worden afgeleid. Hij speelde weer heerlijk verstoppertje achter de CDJ's en zelfs zijn trendy pony was nauwelijks zichtbaar. Ik besloot in een opwelling mijn post te verlaten en verboden terrein in te gaan, sprong op een box, maar werd vrijwel direct in mijn kraag gegrepen door de beveiliging die mij aanspoorde terug te gaan naar de plek die mij de hele dag zo lief was. En John.....die heeft natuurlijk niks gemerkt, haha...

Heel jammer dat wederom de sets door de sluitshow worden afgebroken. Vorig jaar bij Sasha, nu bij John. Ik vind dit een vernedering voor die gasten en geeft geen waardering aan het publiek om een toegift te geven.

Dames en Heren, hulde voor Extrema, organisatie prima, drank, eten en wc goed te bereiken. Volgend jaar hebben Bas en Roger (extrema music) absoluut taak om Hernan in de lakeside te programmeren. Wat mij betreft halen ze Sasha en Steve ook naar de tent. Want daar komen de mannen veel beter tot hun recht. Dat blijkt dit jaar maar weer.

Ik heb alles gezien en gehoord wat ik wilde horen. Nieuwe gc-ers ontmoet en gelachen en gedronken met bekende gc-ers. Samen met Steelo heb ik een dag beleefd om te onthouden. Volgend jaar op zeker weer. Moet weer wat nieuws verzinnen. Misschien neem ik wel een tennis-scheidsrechterstoel mee. Wie weet. Ik zal verrassen!

19 augustus hoop ik jullie te zijn bij Dansen aan Zee met Benny Rodriques (minimal-techset), Warren Fellow, Fine Taste en Steelo vs Reinier Bergsma. Bij goed weer voeg ik Jerry aan de line up toe. Er worden weer ruim gastenlijst plekken verloot via GC.

greetz en keep you 'posted' ;-)

Jeroen

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 24 Jul 2007, 14:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Beetje laat, en eigenlijk is alles al gezegd. Lekker makkelijk :)

Toffe dag gehad, Extrawelt meegepikt, 16 bits en nog Junkie XL, erg koel om 'm een keertje live te zien! Eindelijk ging het een keer echt los op de main zoals het hoort! Vond de main ook voor het eerst een echte uitstraling als mainstage hebben, voorgaande jaren miste ik steeds iets. Geef normaal niet zoveel om aankleding, maar alle podia zagen er erg vet uit met al die verhogingen enzo. :cool

Digweed lekker diep gedraaid, hoewel ie van mij ook wel wat sneller los mocht gaan. Zeker omdat er bij ons besloten was een half uur voor tijd weg te gaan omdat de auto niet ideaal geparkeerd stond... :( Maar zekers gaaf feestje alleen logistiek was het echt weer een grote RAMP! (N) Helaas is het terrein gewoon niet breed genoeg.. :|

Volgende jaar wordt 't hem niet, ga ik zekers een goed festivalletje checken in het buitenland :cool


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 142 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7 8 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma