It is currently 15 Nov 2024, 06:35

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 05 Feb 2006, 13:40 
GrooveCollector
GrooveCollector

Lang moeten wachten op weer eens een goed prog feestje en eindelijk was het zover: Nick Warren op Motion :cool

[img]http://www.club-motion.nl/uploads/nieuws/nieuws_38.jpg[/img]

Bij aankomst stond er al een rij voor de deur dus dat beloofde een volle Panama. Vol was het zeker maar niet té druk gelukkig. Maartenvr meteen herkent al wist hij totaal niet welke malloot hem dan wel herkende :p
Wat meteen op viel was dat ze de dj booth deze keer in het midden hadden geplaatst (ala Sensation). Ik persoonlijk ben daar niet zo kapot van maar hoorde van anderen dat ze het wel leuk vonden voor de afwisseling :)

Eerst warmde Miss Nine op wat ze niet onverdienstleijk deed, lekker setje. Iets na half 2 nam Warren de booth over en kon het helemaal los gaan! En los ging het zeker, relaxte sfeer, veel bekenden en heerlijke platen (Y) Nick Warren kan gewoon ECHT niet mixen, het is al vaker gezegd maar zoals gisterenavond had ik het nog nooit gehoord, we stonden ook op het podium pal voor een box dus konden het goed horen :p de ene belabberde overgang na de andere, ook de lijn in zijn set was ver te zoeken, de lijn zat waarschijnlijk in zijn neus :D maar Nick Warren kan er toch mee wegkomen door zijn enthousiasme en de vette platen die hij draait! Erg veel knallers gehoord en super gaaf dat hij Matt Rowan & Jaytech - Tomorrow draaide :cool Het geluid was deze keer ook stukken beter had ik het idee (Y)

Concluderend dus een heerlijke avond! Dat beloofd wat voor volgende week met Howells! Arjan en Rulestyler heben hun plekie al gereserveerd, vooraan bij de dj :p
Ben benieuwd naar de foto's van Martijn, hij had in ieder geval een aantal vette pics geschoten zei die :cool

[url=http://forum.groovecollection.nl/album.php]foto's[/url]

Post subject: tja...
PostPosted: 05 Feb 2006, 14:53 
GrooveCollector
GrooveCollector

Moet toch zeggen dat dit een minder Nick Warren ervaring was... vorige keer veel meer uit mn dak gegaan en inderdaad echt sléchte mixen.
En écht een beetje jammer dat ie Pryda nodig had.... en dan de killers (thin white duke) al afsluiter, die heb ik ook al 80x gehoord. Maar goed, op zich wel naar mn zin gehad. Toch weer lekker progressive feestje....

Last edited by maartenvr on 05 Feb 2006, 15:48, edited 1 time in total.

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 15:20 
just started
just started

Waar moet ik beginnen?
Mijn eerste reply...
Partyhardy herkende mij al als groovecollector, terwijl ik nog niet eens registered was.
Nu wel, eindelijk.

Het was voor mij alweer de 17e Motion...
Ik miste alleen een beetje motion bij het publiek.
Jammer dat mr. Warren zich moet vergrijpen aan Pryda, een gegarandeerde floorfiller van mr. Prydz.
Je zag een lach op zijn gezicht, maar voor de oplettende kijker, zijn rechtermondhoek was gericht naar beneden, een teken van peinzen, ofwel het verdriet van het besef dat je niet kunt mixen.
Althans, deze avond dan...
Ik heb goede mixen van deze man gehoord, in m'n Itunes, jammer dat het hem live niet lukt.

Miss Nine, wat een mooie aanwezigheid, daardoor vergeet ik bijna op haar afschuwelijke mixen te letten.

Ok, de eerste reply, ik wil ook een topic beginnen, maar waarover.
Over Nick Warren spotprents bijvoorbeeld, of krijgen we dan Engeland achter ons aan?
............Ik denk daar nog even over na.

Maurits

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 15:32 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="mauritsvdb"]Waar moet ik beginnen?
Ok, de eerste reply, ik wil ook een topic beginnen, maar waarover.
Over Nick Warren spotprents bijvoorbeeld, of krijgen we dan Engeland achter ons aan?
............Ik denk daar nog even over na.

Maurits

Welkom :)
Ipv een topic, stel je eerst [url=http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?t=61&start=252]hier[/url] even voor ;)

[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 17:34 
GrooveCollector
GrooveCollector

Om precies te zijn hebben Arjan en ik een gedeeelte van 5 meter gereserveerd precies voor de dj booth aankomende vrijdag!! Er is reeds een aanvraag gedaan bij rene om daar de vloer ook te inpregneren, want er is een grote kans op brandende schoenzolen :cool

Post subject: Re: tja...
PostPosted: 05 Feb 2006, 18:58 
Moderator
Moderator

[quote="maartenvr"]Moet toch zeggen dat dit een minder Nick Warren ervaring was... vorige keer veel meer uit mn dak gegaan en inderdaad echt sléchte mixen.
En écht een beetje jammer dat ie Pryda nodig had.... en dan de killers (thin white duke) al afsluiter, die heb ik ook al 80x gehoord. Maar goed, op zich wel naar mn zin gehad. Toch weer lekker progressive feestje....

hey hier stond ook nog iets over de doorbitch van de panama?  :rolleyes

Post subject: Re: tja...
PostPosted: 05 Feb 2006, 19:30 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Harmen"]hey hier stond ook nog iets over de doorbitch van de panama?  :rolleyes

Ja klopt, maar dacht achteraf dat 't beter was iets minder te zeiken op Panama... je schiet er eigenlijk ook niks mee op. Maar inderdaad wel jammer dat "we de volgende keer vrouwen moesten meenemen, want anders komen we er niet in". Met alle respect, maar er zijn nu eenmaal meer mannen die van progressive houden dan vrouwen, dus 50/50 verhouding zal moeilijk zijn.

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 19:59 
GrooveCollector
GrooveCollector

Zo ik ben ook weer boven water...

Moet zeggen dat ik de platen zelf van beide top vond, alleen dat mixen was zo slecht. Zeker van nick warren bijna elke mix liep scheef of klonk gewoon niet helemaal lekker.
Het publiek daarintegen ging goed los en er stonden weinig mensen stil..

Heeft een van jullie die gozer nog gezien die zijn shirt had uitgetrokken en alleen maar het schreeuwen was  :roll.  heb zelf bijna de hele avond voor de booth gestaan op die verhoging, alleen volgende keer weer gewoon de booth omhoog zodat de dj de hele zaal ziet.

Wie weet er trouwens welke platen dit waren

Een laatste plaat van miss 9 : Heel diepe bass met een vrij vrolijke vocal erin en van Nick warren die plaat met die franse vocal...

:cool

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 20:06 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Steelo"]
Een laatste plaat van miss 9 : Heel diepe bass met een vrij vrolijke vocal erin en van Nick warren die plaat met die franse vocal... :cool

Bedoel je niet John Dahlback - Nothing Is For Real

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 20:22 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Steelo"]Heeft een van jullie die gozer nog gezien die zijn shirt had uitgetrokken en alleen maar het schreeuwen was  :roll.  

Zo, inderdaad! dat wilde ik ook nog zeggen ja! wat een klasse actie! die stond echt VET te genieten, prachtig! (Y) Hij staat als het goed is ook nog op 1 van de foto's van Martijn.

[quote]
heb zelf bijna de hele avond voor de booth gestaan op die verhoging, alleen volgende keer weer gewoon de booth omhoog zodat de dj de hele zaal ziet.

Precies! :cool

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 20:26 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Partyhardy!"][quote="Steelo"]Heeft een van jullie die gozer nog gezien die zijn shirt had uitgetrokken en alleen maar het schreeuwen was  :roll.  

Zo, inderdaad! dat wilde ik ook nog zeggen ja! wat een klasse actie! die stond echt VET te genieten, prachtig! (Y) Hij staat als het goed is ook nog op 1 van de foto's van Martijn.

[quote]
heb zelf bijna de hele avond voor de booth gestaan op die verhoging, alleen volgende keer weer gewoon de booth omhoog zodat de dj de hele zaal ziet.

Precies! :cool

dat was gewoon irritant nu die booth..
Maar wie waren jullie dan , misschien heb ik wel heel de avond naast jullie gestaan. ik had een blauw shirt aan met gele letters... :D

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 20:34 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote]Bedoel je niet John Dahlback - Nothing Is For Real

Klopt, dit was de laatste track die de bijzonder leuke Miss Nine opzette...

(You make me feel)....like nothing is for real

Geniale track :hat

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 21:01 
GrooveCollector
GrooveCollector

Heb me zeker vermaakt hier. Zoals velen hier al zeggen was het mixen van Nick niet echt top (meestal ronduit slecht) maar de platenkeuze maakte veel goed. :hat (hoewel er inderdaad geen lijn in zat.. super rustige diepe plaat na een vette knaller etc.)

Aantal nummers die ik me nog kan herinneren

Miss Nine:
Ame - Rej (Y)
Artificial Funk - Never Alone (Funkagenda v Trophy Twins Fatt Remix)
Matthew Dekay & Doves - Clearing The Mind
John Dahlback - Nothing Is For Real

Nick Warren:
New Order - Waiting For The Sirens Call (Planet Funk Remix) :cool
Morgan Page - Landline (Gardner & Sidoli remix?)
Criss Source - Huggs 'n kisses
Burrini & Pompili - Escape vs Sasha - Xpander (Ricky Ryan Edit)
Pryda - Aftermath
Matt Rowan & Jaytech - Tomorrow   :hat  
The Killers - Mr Brightside (Thin White Duke remix)

en nog een nummer (i feel love ofzo) iig een of ander oud nummer met te veel vocal. die vond ik echt verschrikkelijk. paste ook totaal niet in de set. (ook al zat er al geen lijn in)__/__
Denk dat tijs de lijst nog wel kan aanvullen. 8-)  :tune

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 21:26 
GrooveCollector
GrooveCollector

Maar misschien dat het slechte mixen ermee te maken had dat de djs midden in de zaal stonden en van alle kanten het zaalgeluid kwam

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 21:51 
GrooveCollector
GrooveCollector

Steelo wrote:
[quote]en van Nick warren die plaat met die franse vocal...

Heb je mijn AtmosPeric mix gehoord? Daar zit nl. een plaat in met een franse vocal, misschien is die het wel.
5e nr. vanaf 29:30 Peter Martin, Ray Romero & Jannica - Project 6(B.I.G. too late mix)

BEATZ!!

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 22:02 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Steelo"]Maar misschien dat het slechte mixen ermee te maken had dat de djs midden in de zaal stonden en van alle kanten het zaalgeluid kwam

Bij miss-nine heb ik niet echt op het mixen gelet. Maar bij warren stonden we (zoals Partyhardy al zei) ongeveer in de boxen een tijdje, en veel overgangen waren echt beroerd. ook nog een tijdje voor de booth gestaan en je kon af en toe gewoon aan de kop van Warren zien dat ie ook zoiets had van ... nee dat klonk voor geen meter.

PostPosted: 05 Feb 2006, 22:40 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Partyhardy!"]
Ben benieuwd naar de foto's van Martijn, hij had in ieder geval een aantal vette pics geschoten zei die :cool

Ik post de foto's morgen avond, had ff een druk dagje vandaag. Volgens mij zitten er een hoop leuke dingen bij.

Onno die plaat die Nick Warren nog draaide was trouwens:
Tiger Stripes - Serenity op Ibadan

PostPosted: 06 Feb 2006, 00:03 
Site Admin
Site Admin

[quote="groovin4joy"]Onno die plaat die Nick Warren nog draaide was trouwens:

Onno, let je op ;)

Post subject:
PostPosted: 06 Feb 2006, 12:46 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Steelo"]
dat was gewoon irritant nu die booth..
Maar wie waren jullie dan , misschien heb ik wel heel de avond naast jullie gestaan. ik had een blauw shirt aan met gele letters... :D

Je shirt herinner ik me niet meer maar wij stonden echt precies op de zelfde spot dus hebben volgens mij vrijwel de hele avond naast elkaar los staan gaan :lol Bij Howells ff kennis maken :cool

[quote="groovin4joy"]
Onno die plaat die Nick Warren nog draaide was trouwens:

Super! die plaat was echt waanzinnig! thanks! (Y)

[quote="Jerry"]Onno, let je op ;)

Dat doe ik altijd toch? ;)

Post subject:
PostPosted: 06 Feb 2006, 13:14 
GrooveCollector
GrooveCollector

nou dan schrijf ik ook nog even een review ookal zal ie wel overeenkomen met alles hierboven.
maar toch

Wat me opviel is dat in mijn ogen de progressive-lijn in de set van warren een beetje ontbrak. ben er nog niet achter hoe dat kwam. Was het vooraf zijn bedoeling? Draaide hij zoveel massa-plaatjes omdat het publiek moeilijk was misschien? Ik vond dat laatste wel meevallen, was wel een van mn beste avonden ooit in Panama, als je puur naar de sfeer kijkt. Veel dansende mensen, weinig tot geen jenniferlopezzonnebrillenmensen, veel house-kenners. Kortom, het typische chemistry publiek ontbrak, maar het was ook motion en niet chemistry...
Hoe dan ook, ik miste dat echte nick warren progressive gevoel... zeg nou zelf: aftermath is een goeie plaat maar we kennen hem nu wel. En dat had ik bij veel maar platen, zo'n gevoel van "he, deze ken ik al". Heb eigenlijk geen een keer gedacht "he, deze ken ik nog NIET".
Maarja, ik kan me dan ook niet verplaatsen in de psychologie van nick. Misschien deed ie het volledig bewust.
Dan sluit ik af met de volgende mededeling: hij kan echt NIET mixen!

ps. Onno leuk je ontmoet te hebben. Heb de rest van de GC'ers die er waren niet gezien, volgende keer beter. Ik heb ook geen button dus ben moeilijk te herkennen.  :p

Post new topic  Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+01:00