Happy Dayzz (Culemborg) en C-Jay lijkt een beetje een onlogische combinatie en dat is het dus ook, vooral als hij dan moet draaien na Bas&Ram en voor Dazzle
Nou was dit een privéfeestje (16-12: 2 1/2 jarig huwelijk van Liza de Diva en Roel, voor de kenners), waar vele Trance- en/of Progressivevrienden op af kwamen. Gemengd publiek dus!
Het was een gezellig feest en C-Jay krijgt van mij een eervolle vermelding, niet omdat hij dan naast zijn schoenen gaat lopen ;) maar gewoon, omdat hij dat verdient.
Hij draaide dus als 2e DJ een wereldset, diep en lekker met een stevige drive. Met natuurlijk eigen nummers, waaronder "Darkism", waar ik nu 's bewust en uitgebreid naar geluisterd heb. Supernummer!
Opmerkingen van Trance-vrienden: "Is dit nou Progressive?"
"Ja".
"Hmm, is mij te sloom"
"Dan moet je er maar 's goed naar luisteren, tis niet sloom, maar anders en dit gaat veel dieper!"
"Jaja".
Valt niet mee om die mensen te overtuigen, maarrrr het viel wel op dat ze grotendeels allemaal op de dansvloer bleven tijdens de set van C-Jay (men kon namelijk ook nog zo doorlopen naar de andere zaal, waar clubtrance werd gedraaid). Kortom dhr. C hield zich geweldig staande en was voor mij de beste DJ die nacht!
Over de rest zal ik hier niet schrijven anders krijg ik straks een ban!