It is currently 12 Nov 2024, 16:51

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 11 Mar 2006, 13:06 
GrooveCollector
GrooveCollector

Gezellige drukke avond, deze keer in de oude zaal van de Melkweg. Per stond prima te draaien. Persoonlijk vond ik de classic set van Porter niet boeien, ben ook niet lang in de zaal geweest. Man van de avond Remy! Lekkere stevige set :) Al met al een goeie avond met veel bekenden.

xxNoel

Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2006, 15:57 
GrooveCollector
GrooveCollector

Zo eindelijk weer eens een Earth in de Melkweg, blijft toch op een of andere manier toch het thuishonk.

Na een druk weekje was ik wel weer aan een feestje toe, normale ritueel van aankleden en mijn gezicht in de plamuur zetten, gingen rapjes deze keer, dus zaten we vrij vroeg( te vroeg bleek later) in de tuut richting Amsterdam.
Op stand geparkeerd, nog even de route van de stiletto run gelopen en op,  richting die ouwe melkfabriek.
Tja daar sta je dan met je goeie gedrag weer veel te vroeg :o , eerst een borrel dan maar, en even wachten op Des zodat de Ratpack weer compleet was.
Rond half 12 naar binnen waar een rare situatie ontstaan was doordat het publiek van het ervoor gespeelde concert maar bleef hangen.( rare snuiters .....................)En ze konden ook heel goed uit de maat dansen :\ ........toch Yvonny? Moet ik ook maar eens gaan proberen want dat leek de hit te zijn ofzo hahha

Uiteindelijk begon Per en die draaide een heerlijk setje om te openen en de sfeer zat er snel in, weet alleen de naam van het nummer wat ie draaide op 45.38 min niet meer. Wie helpt?

Toen nam Steve Porter het over, wat een leuke vent, draaide heerlijk( ben niet zo van het groovy achtige maar dit kon ik zeker waarderen) Volgens mij had hij het ook prima naar zijn zin achter de draaitafels, maakte er zeker een feestje van, ook voor zichzelf. Top. De glimlach op mijn gezicht werd groter en is er ook niet meer vanaf gegaan die avond. :cool

En voordat ik het wist begon Remy aan zijn set, die ging gewoon nog even een tandje verder en maakte de avond helemaal compleet. En ik meende toch echt iets te horen van C-jay maar geloof dat ik daar helemaal naast zat, of toch niet.............? Iig zaten Jerry en Eelke me aan te kijken of ik gek was...........uh tja ben ik meestal ook wel, maar die avond was ik een vliegtuig en dat verklaart dan ook weer een heleboel. :p

Heb weer mijn voetjes flink kunnen laten bewegen, terwijl het ook super was om weer wat oude en nieuwe bekenden te spreken.
Ik ben benieuwd naar de foto's die gemaakt zijn, al wil ik misschien ook niet weten hoe mijn toestand op dat moment was.
Anyway moe maar voldaan richting Amstelveen gereden en daar het verplichte rondje buurt met de honden gemaakt, weer binnen had ik nog niet echt de behoefte om te slapen en werd het een zeer prive feestje in de huiskamer, wel leuk zo'n after in je pyama, met blote voeten en met twee honden die met je mee dansen hihihi. Al met al zag ik mijn bedje om half 8 en toen pas werd het rustig in het huis, maar bleef het nog lang onrustig in mijn hoofd.

Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2006, 18:30 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="lalabebe2"]Na een druk weekje was ik wel weer aan een feestje toe, normale ritueel van aankleden en mijn gezicht in de plamuur zetten, gingen rapjes deze keer

hahaha is deze zin speciaal voor Joostislost  :lol

Was zeker een gezellige avond, wilde eerst niet gaan maar kon het toch niet laten melkweg is en blijft toch relax  8-)

Remy draaide idd de Daglicht track (16bledit)
zelfs ome Per draaide een lekker opwarm set met als afsluiter een 16bl remix van gearbox mooi weg gelegd voor mr. Porter die lekker zijn ding deed.

Prima avond na wat sapjes en snaakies was het weer tijd om richting huis te gaan.  :tune

Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2006, 18:37 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ja, vreemde snuiters die uit-de-maat-hoppende-types, waarschijnlijk kwam dat van het klotsen van een liter of 5 bier, dat ze in een redelijke onbalans verkeerden! Maar na het apies kijken (overigens 2 richtingverkeer), was het toch weer de muziek van Per die verbroederde!
Ik stond ff op de gang te kletsen en hoorde op eens Funky Town van Lips Inc. (ik had gelukkig een wandelende muziekencyclopedie bij me, want zelf had ik dat weer niet uit t geheugen van mijn eerste jeugd kunnen oprakelen ;) ) en ik dacht, wat draait onze stabiele Per opeens een rare plaatjes. Na nog 3 van die funky nummers in een housejasje kwam ik er pas achter dat Steve Porter al stond te draaien :rolleyes  Ik vond het helemaal niks en dacht eraan om te verdwijnen naar I Love Hardhouse in de XL, mijn andere optie van deze avond :p .
Maar toen ik Lalabebe zo enthousiast zag springen naast de dj, heb ik de stoute schoenen ook maar aangetrokken en heb ook wat gymlessen genomen en verdomd na een uur ofzo ging Porter toch over op wat Progressive-achtige Techhouse, weliswaar van een iets oppervlakkige variant, maar stukken beter te doen. Porter zelf stond ook zichtbaar enthousiast te springen en te genieten. Aardige vent, heb m nog ff gesproken en hij staat voor wat hij draait. Ook wat voor te zeggen natuurlijk!  En ik moet zeggen: de sfeer was super!  (Y)
Natuurlijk was het ook waard om te wachten op Remy, de man die mij nog nooit heeft teleurgesteld. Heel even leek het erop dat hij bevangen was door het Portervirus, maar hij herstelde zich snel. Lalabebe je hebt het goed gehoord: hij heeft een nummer van C-Jay en Eelke Kleijn (16-bit versie van Daglicht) gedraaid en ook nog een Techtrance nummer van Eelke, die hij onder een andere naam (ben ik natuurlijk weer vergeten) heeft geproduceerd, aldus een trotse Eelke :cool
Ik vond Remy niet heel erg stevig maar wel vet draaien, vooral naar het eind toe!
Heb genoten van een toch wel weer bijzonder gezellige Earth! :hat
Er staan al weer aardig wat Earth's in de planning en die van 9 juni in de Melkweg met Kasey Taylor, Onno en Per heb ik i.i.g op de agenda staan.

Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2006, 02:22 
Site Admin
Site Admin

Hier kwamen we dus om 2 uur binnen. Laatste uurtje van Porter gehoord. Errug housey, maar met heel veel beleving gebracht. Leuk om te zien hoe hij toch goed het publiek mee nam met zijn enthousiasme. Hier waren duidelijk ook veel meer bekenden binnen. Was erg gezellig. :cool

Hier heb ik ook wat meer succes geboekt voor GC. Remy wil wel mee werken voor de podcast en misschien ook dan gelijk iets doen voor op zijn eigen site. We houden contact.

Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2006, 11:32 
GrooveCollector
GrooveCollector

Smoked, heb ik jou mijn geheim verteld dat ik mijn gezicht voor het uitgaan in de plamuur zet ? Man, dan was ik echt lam.

Ik was dit keer een toevallige bezoeker, hetgeen natuurlijk niet erg geloofwaardig overkomt van iemand die de laatste jaren zo goed als altijd een vaste bezoeker is geweest, maar - believe me - het was zo. De vaste bezoeker zegt: Earth heeft een meerwaarde. De toevallige bezoeker zegt: 22 euri voor een feestje in de oude zaal zonder grote namen is gewoon schrikken. Vooral als er voor twee mensen afgetikt moet worden, iets dat ik natuurlijk al helemaal niet gewend ben !

Steve Porter draaide inderdaad enthousiast. Maar goed.. Wouter Bos kan ook enthousiast over zijn partijprogramma praten en dat is en blijft ook een vodje. Alsnog een leuke avond gehad dankzij de snaak van Smoked en het feit dat Poise aan iedereen het verhaal dat inmiddels bekend staat onder de titel 'Een man en zijn sleutels - een bloemlezing' had verteld. Daardoor had ik over aanspraak niet te klagen.

Dat was hem weer. :)

maar als ik drink dan gaat het wel.

Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2006, 15:00 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ja, wat een weekend weer.

Dit keer wel voorgeslapen, al was het maar een half uurtje, maar als je na een half uur slapen wakker wordt zit je vol met adrenaline, dus ik als een idioot de douche onder en op pad. Earth in de kleine zaal is meestal wel gezellig, dus na een borreltje cola op het Leidseplein snel naar binnen.

Nog helemaal hyper van het wakker worden vond ik mezelf tussen een stel gitaarmuziekliefhebbers (no pun intended). Iedereen stond stil, het licht was aan, geen DJ, wtf? Yvon kwam snel even zeggen dat dit mensen waren die waren blijven staan na het vertrek van de band die ervoor gespeeld had. Ok, dus wat nu?

Gordijnen open, Per achter de tafels, gaan met die banaan. Een beetje onwennig stond ik daar wel tussen de gitaarliefhebbers, maar ik was duidelijk niet de enige. Per draaide gewoon Per, maar mijn onwennigheid werd vergroot door het feit dat ik omringd werd door uit-de-maat dansende types..

Op naar het restaurant dus! Meer drank! Aldaar natuurlijk even staan kletsen met iedereen. Terug naar de dansvloer, maar ik kon er niet inkomen. Per, niks persoonlijks, maar dit ging gewoon niet. Ik kreeg het niet voor elkaar. Tijd voor meer drank dus, en ja, tijd voor het eerste waterijsje natuurlijk. Heen en weer lopend tussen zaal en restaurant nog even bijgeblaat met Noel en wat oude bekenden gezien.

Steve Porter. Vrolijke dude, twee keer zo groot als Per, maar wat veel belangrijker was, hij kreeg het voor elkaar om de overgebleven gitaarliefhebbers en het veteranenvolk tot een vrolijk geheel te smeden. Muzikaal niet heel byzonder, maar het werkte als een trein, dus tijd voor nog meer drank en snel op de versiertoer..

Op de een of andere manier lukte ook dit niet. Was die hele bus Axe teveel van het goede? Was in de maat dansen niet meer koel? Niemand zal het weten, maar mijn dansvloercontact beperkte zich tot wat bekenden, dus ging ik vrolijk meegenieten van de restanten van Porter's set.

Nog even snel een waterijsje halen en terug naar de zaal, want Remy was gearriveerd. Ik had ineens de grootste lol. Mensen lachten weer terug, iedereen blij, het dak ging er zowaar een beetje af. Echter, na de eerste 15 minuten begon mijn maag tegen te stribbelen. Zou natuurlijk ook nog een restant Pfeiffer kunnen zijn, maar ik werd misselijk van de 130BPM.

Time to go dus. Al met al best een goeie, maar heel vreemde Earth.

Post subject:
PostPosted: 14 Mar 2006, 12:08 
GrooveCollector
GrooveCollector

Volgens mij zijn er aardig wat pics gemaakt, wanneer kan ik me gaan schamen????

....RARE DAG!....

en rechts 2,3,4,5,6,7,8...

Post subject:
PostPosted: 14 Mar 2006, 13:51 
Site Admin
Site Admin

ik heb een paar foto's hier online staan.
verder heb ik wel wat mensen met een fototoestel zien lopen, maar waar die blijven weet ik niet. Misschien zijn die een prive collectie aan het aanleggen ofzo...

Ik heb ook niet echt foto's van je waarvoor je je moet schamen.
Misschien dat je een beetje als dj groepie over komt, maar meer ook niet. :p

[img]http://forum.groovecollection.nl/album_pic.php?pic_id=465[/img]

[img]http://forum.groovecollection.nl/album_pic.php?pic_id=476[/img]

Post subject:
PostPosted: 14 Mar 2006, 13:54 
GrooveCollector
GrooveCollector

Nou ja....................ben geschokt, ik een groupie.....ja van noella........ :roll  :roll

....RARE DAG!....

en rechts 2,3,4,5,6,7,8...

Post subject:
PostPosted: 14 Mar 2006, 17:42 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Joostislost"]Smoked, heb ik jou mijn geheim verteld dat ik mijn gezicht voor het uitgaan in de plamuur zet ? Man, dan was ik echt lam.

Hahaha nee dat geheim heb je nu bij deze bekend gemaakt, ik bedoelde dat jij meer make-up(vrouwen) praatjes hier wil zien.
Maar nu begrijp ik waarom, handige tips om die plamuurlaag er weer af te halen voor het slapen gaan natuurlijk.

Je mag mijn klus-pas wel lenen van de gamma? :lol

Ben blij dat we hierover openlijk kunnen praten.

:cool

Post subject:
PostPosted: 14 Mar 2006, 19:11 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ik moet zo te zien toch is leren mn ogen open te houden  :lol

Post subject:
PostPosted: 14 Mar 2006, 19:23 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Eelke Kleijn"]Ik moet zo te zien toch is leren mn ogen open te houden  :lol

Zeker weer te veel ge  :hat

Post subject:
PostPosted: 14 Mar 2006, 20:24 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Jerry"]ik heb een paar foto's hier online staan.
verder heb ik wel wat mensen met een fototoestel zien lopen, maar waar die blijven weet ik niet. Misschien zijn die een prive collectie aan het aanleggen ofzo

Uhhh, wij hebben foto's gemaakt voor.......[size=67]nightlifereports, Dancevenue.nl[/size] ;)

Post subject:
PostPosted: 15 Mar 2006, 00:48 
Site Admin
Site Admin

[quote="YvonnY"][quote="Jerry"]ik heb een paar foto's hier online staan.
verder heb ik wel wat mensen met een fototoestel zien lopen, maar waar die blijven weet ik niet. Misschien zijn die een prive collectie aan het aanleggen ofzo

Uhhh, wij hebben foto's gemaakt voor.......[size=67]nightlifereports, Dancevenue.nl[/size] ;)
bijna hetzelfde :p

;)

Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+01:00