Zo eindelijk weer eens een Earth in de Melkweg, blijft toch op een of andere manier toch het thuishonk.
Na een druk weekje was ik wel weer aan een feestje toe, normale ritueel van aankleden en mijn gezicht in de plamuur zetten, gingen rapjes deze keer, dus zaten we vrij vroeg( te vroeg bleek later) in de tuut richting Amsterdam.
Op stand geparkeerd, nog even de route van de stiletto run gelopen en op, richting die ouwe melkfabriek.
Tja daar sta je dan met je goeie gedrag weer veel te vroeg
, eerst een borrel dan maar, en even wachten op Des zodat de Ratpack weer compleet was.
Rond half 12 naar binnen waar een rare situatie ontstaan was doordat het publiek van het ervoor gespeelde concert maar bleef hangen.( rare snuiters .....................)En ze konden ook heel goed uit de maat dansen
........toch Yvonny? Moet ik ook maar eens gaan proberen want dat leek de hit te zijn ofzo hahha
Uiteindelijk begon Per en die draaide een heerlijk setje om te openen en de sfeer zat er snel in, weet alleen de naam van het nummer wat ie draaide op 45.38 min niet meer. Wie helpt?
Toen nam Steve Porter het over, wat een leuke vent, draaide heerlijk( ben niet zo van het groovy achtige maar dit kon ik zeker waarderen) Volgens mij had hij het ook prima naar zijn zin achter de draaitafels, maakte er zeker een feestje van, ook voor zichzelf. Top. De glimlach op mijn gezicht werd groter en is er ook niet meer vanaf gegaan die avond.
En voordat ik het wist begon Remy aan zijn set, die ging gewoon nog even een tandje verder en maakte de avond helemaal compleet. En ik meende toch echt iets te horen van C-jay maar geloof dat ik daar helemaal naast zat, of toch niet.............? Iig zaten Jerry en Eelke me aan te kijken of ik gek was...........uh tja ben ik meestal ook wel, maar die avond was ik een vliegtuig en dat verklaart dan ook weer een heleboel.
Heb weer mijn voetjes flink kunnen laten bewegen, terwijl het ook super was om weer wat oude en nieuwe bekenden te spreken.
Ik ben benieuwd naar de foto's die gemaakt zijn, al wil ik misschien ook niet weten hoe mijn toestand op dat moment was.
Anyway moe maar voldaan richting Amstelveen gereden en daar het verplichte rondje buurt met de honden gemaakt, weer binnen had ik nog niet echt de behoefte om te slapen en werd het een zeer prive feestje in de huiskamer, wel leuk zo'n after in je pyama, met blote voeten en met twee honden die met je mee dansen hihihi. Al met al zag ik mijn bedje om half 8 en toen pas werd het rustig in het huis, maar bleef het nog lang onrustig in mijn hoofd.