ondanks de blubber voor mij 1 van de betere edities weer... lekker!!
de line up was ronduit goed in de renaissance tent, met uitzondering van prutster zabiela die de tent half leeg prutste... en ik geloof dat ALLE boarders het nu voor 1 keer allemaal eens waren: gepruts!!!! (hoorde ik alom..)
de blubber wende snel, en de stemming zat er al heel vroeg in de dag in ... met een redanka set die erin ging als koek.
daarna zou lawler komen...zou...
nooit gekomen dus...
dikke pad marcus james heeft hem vervangen... toch wel veelzeggend over deze man dat helemaal NIEMAND van de aanwezigen wist wie het was, en daarom werd hij door een ieder ook maar afgedaan als Dikke Pad.. en dat was waar..
daarna sasha...
ondanks dat hij ableton bij zich had (hahah...ja mark ff pesten) een lekkere set, die mij toch ging vervelen na 1,5 uur.. ach...vond het wel ok. maar niet aandachtsvasthoudend...
zijn 1e halfuur vond ik daarentegen GEIL!!!
en mark bleef maar in ieders oor gillen "zie je wel dattie goed is, ziejewel dattie goed is?" hahaha...
ja mark...sasha is goed... rustig maar..
cattaneo was voor mij de held van de dag...
niet alleen vanwege zijn ERG meesterlijke set, maar ook omdat: hij darkism draaide!!
hahahaha....
maar volgens mij heb nu IK dat in ieders oor lopen gillen, en was kleine c-jay onder invloed van 1 en ander aardig happy dat zulks gebeurde...haha..
vet hoor, 3000 man, cattaneo, darkism....snik.... ik was ontroerd..
nou, toen kwam de miscommunicatie:
ik vertoefde de laatste uren met jerry zun broer (!!!!) waarvan ik helemaal niet wist dat het zijn broer was..hahahaha... en zun vriendin..leuk gezelschap.
maar MIJN gezelschap (chauffeur) zou NA paul van dyk op plek x staan... nou, dan denk ik: das na 11 uur...
dus ik, broer jer en vriendin daarvan braaf wachten op plek x..... niks niemand...nooit...bah...haha..
na heeeeel veel omwegen (had mobiel dus niet bij me) en een mega wandeling naar velserbroek (ja daar hadden ze geparkeerd) eindelijk thuis gekomen...
vrot....
ik zeg: veel schort er niet aan DV, maar dit jaar schortte er toch wel erg weinig..
ps: voor dat meisje die in hotel arena ook al achter me aanzat, en nu weer: als je nu gewoon vraagt of ik een vriendin heb, hoef je niet zo verbaasd en verrast te gaan flippen....
stomme Linda lezer...
ps 2: heeft iemand de Ongelofelijke Luchtigheid die achter joost aanzat nog gesignaleerd?
ik vrees over haar lot...
signalement: jaren 80 kuif houdt 46 kilo lucht bij elkaar...
luistert graag naar armada trens..
overal voor in, zolang het maar in haar is.