It is currently 24 Jun 2024, 13:59

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 02 Apr 2006, 19:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
Aangezien ik het afgelopen november bij mijn eerste keer Morillo in de panama echt geweldig vond heb ik dit keer weer een reisje richting Amsterdam gemaakt.

We kwamen iets voor 1 uur aan bij de powerzone en de parkeerplaats was al vol helaas. Dus toen even iets verderop geparkeerd. We werden bij de ingang even 10 minuutjes tegengehouden door de bouncers omdat de vaste garderobe vol was en ze even wat tijd nodig hadden om de 2de open te gooien. Toen dat eenmaal gebeurd was waren we zo binnen en kon het feest beginnen. Om 5 over 1 begon Morillo en het knalde meteen! Het was meteen weer de Morillo die ik van de panama herrinerde. Hij stond weer super enthousiast in de booth en leefde helemaal mee met de muziek. Hij zat het publiek regelmatig op te zwepen met zn gefluit en geklap en het sloeg goed aan. Hij draaide een aantal verschrikkelijk vette platen waarop echt de hele zaal plat ging. Wel moet gezegd worden dat zn mixen weer niet top was en dat hij toch wel een aantal (dikke) fouten maakte.

Maar dan kom ik bij het punt aan waar ik weer bang voor was...Iedereen herrinert zich de taferelen bij Roger Sanchez qua drukte....Iedereen weet ook dat het toen georganiseerd werd door Full Circle...En we hebben ook op dit board kunnen lezen dat dit feest ook een Full Circle productie was.....Dus dan vraag ik me toch echt af: HEBBEN WE IETS GELEERD??

Mensen, het was gewoon weer 'een plekje op de staantribune' (c) Badu 2005...Niet te geloven hoe druk het was. De powerzone was echt bom en bomvol. Ben er een aantal keer geweest maar dit sloeg alles. Vooral op de dansvloer was het alleen maar weer duw en getrek. Iedereen die ik gesproken heb op dit feest begon ook over de drukte, dus ik was echt niet de enige die van mening was dat het wederom weer te vol was..Een zoektochtje op PF resulteert ook in talloze opmerkingen over de drukte en het (wederom) lange wachten bij de barren..Ik begin me nu serieus af te vragen of ik wel naar Digweed zal gaan in het paard...Ik betaal gewoon geen 25-30 euro voor een kaartje om dan als vee in een schuur gepropt te worden, daar is het gewoon teveel geld voor! Ik snap dat de organisatie wat binnen moet halen om de kosten van morillo te verhalen, maar dit is gewoon uitmelken...Ik bedoel iedereen is wel op feesten geweest die uitverkocht zijn, maar dan kun je in de meeste gevallen gewoon nog lekker een dansje maken. (zoals bijvoorbeeld die keer van morillo in de panama) Bij Sanchez en nu bij Morillo was dat amper het geval en toevallig is het door dezelfde organisatie georganiseerd  :\

Begrijp me niet verkeerd, dit is geen aanval op full circle, maar alleen my 2 cents.....Ben benieuwd of Jordi nog een reactie wil/kan geven?


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2006, 20:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="tango"]
Mensen, het was gewoon weer 'een plekje op de staantribune' (c) Badu 2005...Niet te geloven hoe druk het was. De powerzone was echt bom en bomvol. Ben er een aantal keer geweest maar dit sloeg alles. Vooral op de dansvloer was het alleen maar weer duw en getrek. Iedereen die ik gesproken heb op dit feest begon ook over de drukte, dus ik was echt niet de enige die van mening was dat het wederom weer te vol was..Een zoektochtje op PF resulteert ook in talloze opmerkingen over de drukte en het (wederom) lange wachten bij de barren..Ik begin me nu serieus af te vragen of ik wel naar Digweed zal gaan in het paard...Ik betaal gewoon geen 25-30 euro voor een kaartje om dan als vee in een schuur gepropt te worden, daar is het gewoon teveel geld voor! Ik snap dat de organisatie wat binnen moet halen om de kosten van morillo te verhalen, maar dit is gewoon uitmelken...Ik bedoel iedereen is wel op feesten geweest die uitverkocht zijn, maar dan kun je in de meeste gevallen gewoon nog lekker een dansje maken. (zoals bijvoorbeeld die keer van morillo in de panama) Bij Sanchez en nu bij Morillo was dat amper het geval en toevallig is het door dezelfde organisatie georganiseerd  :\

Begrijp me niet verkeerd, dit is geen aanval op full circle, maar alleen my 2 cents.....Ben benieuwd of Jordi nog een reactie wil/kan geven?


Hmm... ik ben ook wel bang. Bij Issue met Jeff Mills was het ook redelijk vol. Niet al te druk, wel goed gevuld. MAAR... ik zag die dag dat er bij Rhythm Import nog een hele dikke stapel kaarten lag. Oftewel: lang niet uitverkocht. Maar toch zo druk al... Deed mij ook weer even denken.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2006, 10:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 25 Aug 2005, 10:50
Posts: 247
Location: Oss
[quote="tango"]...


Goed gesproken maat!

Het was inderdaad behoorlijk druk. Net iets minder extreem dan bij Sanchez, maar toch...

Verder was het een prima feest. Heb me goed vermaakt. Morillo draait misschien qua opbouw en mixtechnisch gezien niet de beste sets, maar alleen al door zijn naam en enthousiasme in de booth en natuurlijk door een aantal lekkere handjes-in-de-lucht plaatjes zat de sfeer er goed in.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2006, 12:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Natuurlijk wil ik hier wel even op reageren...
(Ben helaas niet in de Powerzone geweest wegens mijn vakantie, maar denk dat ik er wel iets zinnigs over kan zeggen)

Ten eerste wil ik even zeggen dat Erick Morillo in de Panama naar mijn weten niet was uitverkocht.
Zoals iedereen weet hebben wij feesten in de Panama gedaan (lees Roger Sanchez en Everybody) en zijn wij op de hoogte van hoe vol de Panama is als het wel uitverkocht is.
Panama heeft naast de entree ook de drank en kan het dus met minder mensen voor elkaar krijgen om grotere dj's te boeken.

Ten tweede wil ik graag zeggen dat ondanks de reactie dat het te druk was er ook heel veel mensen waren die de avond van hun leven hebben gehad. De reacties in onze kring zijn fantastisch en ook op het internet zijn de reacties zeer positief.
Ook ondanks de drukte bij Roger Sanchez zijn er nu nog mensen die mij aanspreken en het hebben over het feest van 2005.
Natuurlijk zijn er altijd reacties van mensen die een minder leuke avond hebben gehad. Die zijn er dit keer, waren er voorgaande keren en zullen er altijd zijn.
Het is naar mijn weten onmogelijk om iedereen een top avond te bezorgen.

Ten derde wil ik graag zeggen dat het altijd moeilijk blijft voor een organisatie om in te schatten hoe een avond zal verlopen qua verdeeldheid van de mensen in de locatie zelf.
Even wat voorbeelden: Bij Sasha in het Paard waren evenveel kaarten verkocht als bij roger sanchez. Toch was de grote zaal veel beter te doen dan bij Roger omdat de kleine zaal toen drukker was. Bij Sasha hadden we, de toen nog onbekende, Desyn staan en bij Roger stond Luke Fair. Een naam waar heel Groovecollection van op zijn kop stond.
Resultaat was toch dat de kleine zaal behoorlijk leeg was en de grote zaal uitpuilde. Op die avond gebeurde het voor velen gewoon in de grote zaal.
Op de laatste Hed Kandi in het Paard (iets wat wij ook doen) was het weer andersom en zette Billy the Klit de kleine zaal compleet op zijn kop.

Ten vierde wil ik graag zeggen dat Full Circle zich altijd aan de door de brandweer opgegeven capaciteit houdt.

Ten vijfde wil ik zeggen dat sommige dj's inmiddels een status als superster hebben.
In mijn ogen kun je er soms vanuit gaan dat een feest drukker is dan normaal als er een dj van wereldformaat staat.
Je zou het kunnen vergelijken met een concert van de Rolling Stones waar het ook dringen is op het veld en een concert van de toppers waar overal stoelen staan en iedereen nog vrolijk de sirtaki kan dansen.
De stones zijn nou eenmaal populairder en dat is iets waar je gewoon rekening mee moet houden als je een feest met grote dj bezoekt.

Ten zesde wil ik zeggen dat Jeff Mills niet uitverkocht was. De capaciteit van het Paard is 1650 personen en er waren ong. 1400 mensen binnen bij Jeff Mills.
Ook toen werd er geklaagd over de drukte.
Een feest met een grote dj voor een paar honderd man kan voor menigeen misschien een natte droom zijn het is en blijft een utopia.
DJ's vragen deze tijd verschrikkelijk veel geld en het is voor organisaties onmogelijk om zulk soort feesten te organiseren en als organisatie te blijven bestaan.

Ten zevende wil ik graag nog even vermelden dat (en nu ben ik politiek heel correct aan het doen) er zowel bij Roger Sanchez als Erick Morillo een mogeljkheid heeft bestaan dat er extra mensen naar binnen zijn gesneakt.
Beide feesten waren vantevoren uitverkocht en de drang om naar binnen te komen is voor sommige mensen heel erg groot.
Hoe mensen naar binnen zijn gesneakt wil ik totaal in het midden laten hier omdat ik niemand op het internet (en daarbuiten ook trouwens) wil beschuldigen.

Al met al neemt dit niet weg dat we de drukte zeker gaan bespreken. Ik vind dat je niet je ogen en oren moet sluiten voor negatieve reacties.
Wel heb ik soms mijn twijfels bij sommige reacties als mensen Jeff Mills al te druk vonden.
Daarom 1 advies aan alle party reviewers....Wees geen mierenneuker over alles. Ik kan begrijpen dat je als doorgewinterde feestganger dingen sneller opmerkt dan een groentje, maar zoals ik al eerder zei is het onmogelijk om echt iedereen een top avond te bezorgen.
Verlaag daarom je irritatiegrens eens en geniet wat meer van het evenement.
Natuurlijk stoot er soms iemand tegen je aan en soms moet je wat langer wachten bij de garderobe om je jas op te hangen omdat het buiten -2 is en iedereen een jas aan heeft.
Je gaat er echter niet dood van en die 10 minuten wachten haal je later wel weer in.

Mocht je nou echt echt echt echt eeeeecht een serieuze klacht hebben. Eentje die heel je avond heeft verpest of eentje die er voor zorgde dat je liever thuis op de bank wou zitten ipv op het feest zijn. Mail me dan op jordi@fullcircle-web.nl
Ik sta overal open voor en beloof alles serieus te nemen. Hou er alleen wel rekening mee dat wij ook niet aan alles wat kunnen doen. We werken samen met locaties en als hun barpersoneel of garderobepersoneel traag is dan kunnen wij hier vaak niks aan doen.


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2006, 12:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
[quote="SnuggLe"]

Hmm... ik ben ook wel bang. Bij Issue met Jeff Mills was het ook redelijk vol. Niet al te druk, wel goed gevuld. MAAR... ik zag die dag dat er bij Rhythm Import nog een hele dikke stapel kaarten lag. Oftewel: lang niet uitverkocht. Maar toch zo druk al... Deed mij ook weer even denken.


Is het wel eens in je opgekomen dat wij elk vvk adres te veel kaarten geven omdat de één harder kan gaan dan de ander???
Als er in het paard 1650 man passen geven we misschien wel 2300 kaarten aan vvk adressen.
We houden dit natuurlijk heel goed bij en als het bijna uitverkocht is stoppen we eerst de losse vvk adressen en geven dan aan ticketbox en beep door tot welk aantal ze precies mogen gaan.

Het kan dus mogelijk zijn dat er bij Rhythm nog 100 kaarten liggen terwijl het inmiddels compleet is uitverkocht.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2006, 13:39 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Jordi Bouman"]doorgewinterde feestganger.


en het rare is dat ik het juist weer geweldig vind.
hoe drukker hoe beter :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2006, 13:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Het was idd druk bij het feest maar ik kan niet zeggen dat ik me er aan gestoord heb, wel vervelend  vond ik de kwaliteit van het geluid(waarschijnklijk door de lokatie die zo groot en log is). Persoonlijk vond ik Morillo ook niet echt lekker draaien in tegenstelling tot sanchez lukte het hem niet om er een heerlijk ritme erin te gooien, dacht eerst dat het aan het geluid lag maar roog presteerde het wel om er een heerlijk ritme in te gooien! Bar technisch was het heel slecht en ik als horceca man heb daar toch wel enige irritatie over gehad, er stond niet alleen weinig personeel maar ook kwalitatief minder personeel :\  De powerzone is nu zeker een tent die op mijn lijstje komt te staan als tent waar ik  niet meer heen ga! Positief punt was wel de hoeveelheid lekkere vrouwen :p  en de verhouding daarvan.
Mijn weekend werd nog ff extra verkloot met het nieuws dat de tent waar ik vaak op zondag te vinden ben, namelijk de 19the hole in Noordwijk in volle vlam ten onder is gegaan dus al met al een weekend om snel  te vergeten :rolleyes  Echt sneu voor die gasten hebben best veel problemen gehad om die tent open te krijgen, liep gelijk goed en nu dus afgefikt, klote voor jullie gasten....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2006, 18:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Goede reactie Jordi (Y)
1 ding=>

[quote="Jordi Bouman"]Ten tweede wil ik graag zeggen dat ondanks de reactie dat het te druk was er ook heel veel mensen waren die de avond van hun leven hebben gehad. De reacties in onze kring zijn fantastisch en ook op het internet zijn de reacties zeer positief.
Ook ondanks de drukte bij Roger Sanchez zijn er nu nog mensen die mij aanspreken en het hebben over het feest van 2005.


[quote]
Natuurlijk zijn er altijd reacties van mensen die een minder leuke avond hebben gehad. Die zijn er dit keer, waren er voorgaande keren en zullen er altijd zijn.
Het is naar mijn weten onmogelijk om iedereen een top avond te bezorgen.


Natuurlijk kunnen mensen ondanks de drukte nog een top avond hebben. Het gaat erom dat er gewoon teveel mensen binnen staan waardoor het gewoon niet lekker dansen is. Heeft verder niets met een top avond te maken maar met kwaliteit. Als ik dan lees dat dit feestje nog niet eens uitverkocht was dan wil ik niet weten hoe druk het was geweest als het wél uitverkocht was! Jullie rekenen dus gewoon teveel mensen in zo'n club. Dan kan mij niet schelen wat de brandweer toestaat maar het gaat erom wat nog lekker danst, daar moet rekeing mee gehouden worden. Verder vind ik gewoon dat veel organisaties tegenwoordig alleen nog maar aan geld denken. Als je kwaliteit line-ups wil regelen die vervolgens ten nadele gaan op andere vlakken zoals de prijs van een ticket, ruimte op de dansvloer en wachttijden aan de barren dan ben je verkeerd bezig wat mij betreft.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2006, 18:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Daar heb je op zich wel een punt Onno, anderzijds denk ik ook wel dat het met het soort publiek te maken heeft!
Bij Sanchez vorig jaar in panama was het compleet uitverkocht, maar iedereen ging compleet los waardoor het een top avond werd. Als de helft van het publiek (zoals helaas te vaak ) versuft om zich heen staat te kijken(natuurlijk precies vooraan bij de dj) wordt de drukte juist een irritatie :rolleyes


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2006, 18:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Hulde Jordi, nette uiteenzetting.
Zouden meer organisaties moeten doen, zo ingaan op wat kritiek :)
Kan me wel deels vinden in je verhaal, maar ben het ook met Onno eens.

[quote="Jordi Bouman"]

Is het wel eens in je opgekomen dat wij elk vvk adres te veel kaarten geven omdat de één harder kan gaan dan de ander???
Als er in het paard 1650 man passen geven we misschien wel 2300 kaarten aan vvk adressen.
We houden dit natuurlijk heel goed bij en als het bijna uitverkocht is stoppen we eerst de losse vvk adressen en geven dan aan ticketbox en beep door tot welk aantal ze precies mogen gaan.

Het kan dus mogelijk zijn dat er bij Rhythm nog 100 kaarten liggen terwijl het inmiddels compleet is uitverkocht.


Helder, had ik niet aan gedacht!  (Y)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Uh...
PostPosted: 03 Apr 2006, 18:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 31 Jul 2005, 01:52
Posts: 123
Location: Rotterdam
Ik heb mijn kaartje verkocht omdat vrienden niet meer aan een kaartje konden komen...
Dus ga er toch vanuit dat het wel uitverkocht was!

Niet dat ik er anders erg rouwig om ben, want na Chris Liebing op vrijdag was mijn weekend toch al zeer geslaagd!

_________________
Heb ik dat gezegd?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2006, 20:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 25 Aug 2005, 10:50
Posts: 247
Location: Oss
Thanks Jordi voor de reactie, klasse!

Het was voor mij persoonlijk ook zeker een topfeestje ondanks de drukte.

Ik ben ook wel eens benieuwd hoeveel het in de drukte zou schelen als er bijvoorbeeld 5% minder mensen binnen zouden zijn. De maximum aantallen die de brandweer opgeeft houden natuurlijk geen rekening met de feestbeleving.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2006, 21:54 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="Partyhardy!"]Goede reactie Jordi (Y)
Als ik dan lees dat dit feestje nog niet eens uitverkocht was dan wil ik niet weten hoe druk het was geweest als het wél uitverkocht was! Jullie rekenen dus gewoon teveel mensen in zo'n club. .


Volgens mij was het echt helemaal uitverkocht hoor (staat bij punt 7 van jordi ook nog vermeld plus dat daar een reden staat waarom het mogelijk drukker zou zijn geweest)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2006, 12:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
Klasse Jordi, diep respect voor je reply!  (Y)

Maar je moet me ook niet verkeerd begrijpen....Ik heb ondanks de grote drukte ook een hele toffe avond gehad. Maar net zoals bij Roger Sanchez in het paard was het gewoon nog relaxter geweest als je een beetje ruimte om te dansen hebt. Clubs zijn er nou eenmaal om met de voetjes van de vloer te gaan, als ik naar muziek wil kijken ga ik wel naar een concertje in Ahoy ofzo....Ik ben het ook 100% met je eens dat je niet iedereen een toffe avond kan bezorgen, maar ik maakte nu gewoon gebruik van het feit dat iemand uit de organisatie op dit board rond zwerft waar ik mijn kritiek kan uiten :)

En over die garderobe vertelde ik niet echt omdat ik er gruwelijke problemen mee had, maar het zijn wel dingetjes die ik gewoon in een report over een avond wil opnemen....

Maar toch ben ik benieuwd hoe het bij digweed in het paard zal gaan...Als dat uitverkocht raakt zal toch iedereen zich in de grote zaal gaan begeven lijkt me...Als je Jimmy & John in de grote zaal hebt staan lijkt het mij gewoon onwaarschijnlijk dat je een kleine zaal vol krijgt met Roog (die op elk huiskamer feest staat tegenwoordig) en Stef Vrolijk (die ook proggressive shit draait, maar die tegen de nr 1 vd wereld moet opboksen) Ik ga er nog is goed over nadenken maar nogmaals respect voor je reactie!  :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2006, 14:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
[quote="tango"]Klasse Jordi, diep respect voor je reply!  (Y)

Maar toch ben ik benieuwd hoe het bij digweed in het paard zal gaan...Als dat uitverkocht raakt zal toch iedereen zich in de grote zaal gaan begeven lijkt me...Als je Jimmy & John in de grote zaal hebt staan lijkt het mij gewoon onwaarschijnlijk dat je een kleine zaal vol krijgt met Roog (die op elk huiskamer feest staat tegenwoordig) en Stef Vrolijk (die ook proggressive shit draait, maar die tegen de nr 1 vd wereld moet opboksen) Ik ga er nog is goed over nadenken maar nogmaals respect voor je reactie!  :D


Ik denk juist dat Roog een goed alternatief is voor de grote zaal. Volgens mij zijn er echt wel veel mensen die hem graag willen horen en ook voor hem een kaartje halen. Als die verhouding goed komt te liggen zullen er dus ook een hoop mensen in de kleine zaal te vinden zijn.
Ik hoop alleen wel dat ie dan tegelijk met Digweed draait.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2006, 15:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
[quote="groovin4joy"]

Ik denk juist dat Roog een goed alternatief is voor de grote zaal. Volgens mij zijn er echt wel veel mensen die hem graag willen horen en ook voor hem een kaartje halen. Als die verhouding goed komt te liggen zullen er dus ook een hoop mensen in de kleine zaal te vinden zijn.
Ik hoop alleen wel dat ie dan tegelijk met Digweed draait.


Ik hoop serieus dat je gelijk krijgt...Maar ik zie persoonlijk niet in waarom persoontjes 25 euro betalen om roog even te checken terwijl hij de laatste tijd bijna op elk club/groove feestje staat geboekt en waar de entree vaak iets boven de 10 euro ligt....Ik kan begrijpen dat je de bewuste avond een keer die zaal inloopt als digweed of jimmy je begint te vervelen, maar een kaartje kopen voor digweed en dan roog gaan checken terwijl diggers staat te draaien, dat lijkt me niet echt voor de hand liggend  :)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2006, 16:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
[quote="tango"]
Ik hoop serieus dat je gelijk krijgt...Maar ik zie persoonlijk niet in waarom persoontjes 25 euro betalen om roog even te checken terwijl hij de laatste tijd bijna op elk club/groove feestje staat geboekt en waar de entree vaak iets boven de 10 euro ligt....Ik kan begrijpen dat je de bewuste avond een keer die zaal inloopt als digweed of jimmy je begint te vervelen, maar een kaartje kopen voor digweed en dan roog gaan checken terwijl diggers staat te draaien, dat lijkt me niet echt voor de hand liggend  :)



Nee dat laatste denk ik ook niet nee :)  Maar ik denk dat er best een hoop mensen zijn die op een andere manier uitgaan dan dat de meeste hier doen en Roog gewoon een leuke dj vinden en het geweldig vinden dat hij ook komt draaien. Als hij een lekker feestje bouwt in de kleine zaal dan zijn er denk ik wel een hoop mensen die daar lekker naar toe gaan. Maar goed, het is afwachten. Misschien zit ik er wel helemaal naast..

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2006, 18:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
De kleine zaal...ach, al is het alleen maar vanwege de vele mooie vrouwen die op Roog afkomen ;-)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2006, 18:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Harmen"]Volgens mij was het echt helemaal uitverkocht hoor (staat bij punt 7 van jordi ook nog vermeld plus dat daar een reden staat waarom het mogelijk drukker zou zijn geweest)


klopt, verkeerd gelezen, Jordi had het over Erick Morillo in de Panama dat niet uitverkoct was. Maar overigens doet dit verder niets af aan het punt dat ik probeer te maken.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2006, 23:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
[quote="Partyhardy!"]

Natuurlijk kunnen mensen ondanks de drukte nog een top avond hebben. Het gaat erom dat er gewoon teveel mensen binnen staan waardoor het gewoon niet lekker dansen is. Heeft verder niets met een top avond te maken maar met kwaliteit. Als ik dan lees dat dit feestje nog niet eens uitverkocht was dan wil ik niet weten hoe druk het was geweest als het wél uitverkocht was! Jullie rekenen dus gewoon teveel mensen in zo'n club. Dan kan mij niet schelen wat de brandweer toestaat maar het gaat erom wat nog lekker danst, daar moet rekeing mee gehouden worden. Verder vind ik gewoon dat veel organisaties tegenwoordig alleen nog maar aan geld denken. Als je kwaliteit line-ups wil regelen die vervolgens ten nadele gaan op andere vlakken zoals de prijs van een ticket, ruimte op de dansvloer en wachttijden aan de barren dan ben je verkeerd bezig wat mij betreft.


Moet ik je deels gelijk in geven. Het is en blijft vervelend als je lang bij de barren moet wachten en als je weinig ruimte hebt op de dansvloer.
Ik hoop dat je begrijpt dat barren in clubs vaak niet onze zaak zijn en dat dit meer aan de locatie ligt dan aan ons.
Ook wij vinden het vervelend om zulk soort reacties te horen en ook wij ergeren ons aan de lange wachtrijen in bijv. het Paard.
Als er hier op GC een hele snelle barman of barvrouw bevindt....solliciteer aub bij het paard!!!
Wij zijn je eeuwig dankbaar!

Om nog even in te haken op je geld en drukte kwestie...
Hier kan ik het volgende over zeggen.

Het zal je misschien verbazen maar er wordt door ons meer verdient op avonden waar geen bekende dj's staan (maar waar het concept sterk is) dan avonden met grote dj's.
Niet altijd..er zijn uitzonderingen..

Mochten we een grote dj boeken dan stellen we vaak als doel dat we moeten uitverkopen (of bijna uitverkopen) wil het rendabel zijn.
Als voorbeeld kun je nemen Deep Dish @ Paard op NYE. Dit was niet uitverkocht en naderhand hadden we veel meer geld verdient met dj pannekoek en dj roog voor 15,-
Het gaat dus zeker niet altijd om het geld. De eerste optie vinden wij veel leuker om te doen, maar de tweede zou veel makkelijker en met veel minder risico zijn geweest.

Wat ik zo "grappig" vindt is dat je hier op het board iedereen hoorde klagen over de drukte bij Roger Sanchez in het Paard. Toch stond heel GC in de kleine zaal bij Luke Fair die voor de helft gevuld was.
Er zijn zat mensen die klaagde over de drukte bij Jeff Mills terwijl er nog een paar honderd man bij kon.

De vraag die je je als organisatie moet stellen is dan vaak...hoe serieus moeten we dit soort "klachten" nemen als het merendeel van de bezoekers een geweldige avond heeft gehad.
Zoals ik eerder al zei hoor ik nu nog dat mensen Roger Sanchez de avond van 2005 vonden.
Ik zelf vind het vaak geweldig als het lekker druk is en er een hele hype is rondom het feest.
Ik weet nog goed dat Dennis van der Geest bijna op de knieen ging bij Roger Sanchez voor een gastenlijst plekje in de Panama. Geweldig!
Ik heb ook echt het idee dat het terug te vinden is in de sfeer. Er hangt toch altijd iets van "ik ben nu op een feest waar heel veel mensen willen zijn" sfeer.
Het heeft gewoon iets aparters dan Sasha op zondag in de Panama waar nog gewoon kaarten aan de deur zijn te krijgen. (no offence richting Panama...just my opinion)

Voor wat John Digweed betreft.
Wij als Full Circle denken dat er naast heeeeeel veel John Digweed fans ook mensen die vaag van hem hebben gehoord, een ceedeetje van hem thuis hebben of zijn megesleurd door een andere John Digweed fan gaan komen.
Voor deze mensen kan Digweed wel eens té moeilijk draaien.
De tweede zaal is dan een uitkomst. Roog maakt er altijd een feest van en het paard trekt gewoon veel volk wat wil uitgaan en hoort dat het die avond daar gebeurt, maar uiteindelijk digweed helemaal niet trekt.
Toen Dave Seaman in het Paard draaide was de kleine zaal met roog zeer goed gevuld en was de verhouding erg okay.
Ter info: Roog draait iig tegelijk met John.

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma