It is currently 23 Jun 2024, 05:38

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 207 posts ]  Go to page 1 2 3 4 511 Next
Author Message
PostPosted: 16 Jul 2006, 01:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Nou, ik ben weer thuis. Lekker weer.

Maar wie was die verschrikkelijke vrouw die er bij sasha doorheen schreeuwede. Gelukkig wimpelde hij haar weg. Maar jezus, wat een korte set was dat. ging net echt ergens over, om de geluidskwaliteit nog maar niet over te hebben, was totaaaal niet goed afgesteld bij Sasha. Toen hij abrupt opeens moest stoppen, kwam dat eindgebeuren en dat was 5x zo hard en helder.

Vertel maar niet dat 't in panama nog heel cool was. Dat hoef ik niet te weten.

Steve Lawler was de eerste echte dj van de dag. ofzo
weltrusrte/

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 01:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Mar 2006, 09:11
Posts: 350
Location: Den Haag
ik heb echt een hele leuke dag gehad. het kwam inderdaad vrij laat pas op gang allemaal, maar toen ging het ook goed los hoor.

heb vooral heerlijk staan feesten bij masiello en deep dish.
deep dish die trouwens een geweldige set hebben gedraait. die opening was al cool. wel een beetje cheesy, maar toch cool. en ik wil weten hoe die laatste plaat heet.

_________________
Der Rhythmus ist ein Zwang


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 02:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Leuke dag gehad... was wel weer erg druk... en nu ga ik tukken! pfff


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 02:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Was erg vet inderdaad. Prachtige aankleding van alle tenten. Bij aankomst zag ik snuggle al hard chillen bij lakeside in het water :lol Later partyhardy ook gezien en een prachtige blondine waarvan ik weet dat ze ook hier wel eens zit, rest zou ik niet herkend hebben.

Steve lawler en het begin van hybrid vond ik erg tof. Wel vond ik het jammer dat de stages qua muziek redelijk veel op elkaar leken. Ik had nog wel een vaag standje met melodieuse plingelzooi willen zien om even bij te gaan zitten :)

Verder echt topdag gehad (Y)


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 03:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
Lekker dagje gehad! De overalle sfeer was super maar muziekaal gezien was er voor mij niet echt een hoogtepunt. Achteraf gezien vond ik dat Kosmas Epsilon het lekkerste setje neerzette! Jammer dat er weinig handen de lucht in gingen overal enzo..

Maar nu eerst maar eens lekker slapen


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 04:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Steve Lawler :cool Nu slapen , de rest komt morgen

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 07:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Mar 2006, 11:22
Posts: 305
had a fantastic day :cool most of the time i had no idea who was playing but lakeside seemed like the place to be qua atmosphere and crowd. met some great old and new people from the board too, special thanks goes to jerry for the invitation and to mp3jee who patiently listened to me babbling on about various subjects ;)


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 09:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 11:23
Posts: 69
Location: Leiden
Heb ook een heerlijke dag gehad. Muzikale hoogtepunten waren wel de 16 bits, Steve Lawler @ the lakeside :cool en Sander Kleinenberg sloot heerlijk af! :hat

Weet iemand wie die gast was die ipv Kraak en Smaak draaide, ook erg van genoten!


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 09:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Oct 2005, 19:54
Posts: 276
Location: Reuver
man van de dag: Desyn!


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 10:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
[quote="Ovide"]man van de dag: Desyn!


Helemaal mee eens. En dat terwijl z'n set niet eens zo heel bijzonder was. ;) Zegt wel wat over de matige setjes die ik verder gehoord heb. Niemand sprong er echt uit vond ik, was wat vlakjes overall.... Desyn wist in ieder geval nog een zomerse vibe te creeren. (Y) Iemand een idee wat zijn 1-na-laatste track was? Dikke shit zeg. :hat

Verder super genoten het perfecte weer en de super sfeer. Gezellige boel. :)

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 10:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
ik vond desyn dus echt weer niets aan, funky gefrunnik. Nee, toen steve lawler opkwam, toen begon de echte muziek :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 10:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
[quote="sirtimo"]ik vond desyn dus echt weer niets aan, funky gefrunnik. Nee, toen steve lawler opkwam, toen begon de echte muziek :)


her duurde alleen een paar keer :roll

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 11:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 16:48
Posts: 359
Location: nijmegen
Top dag gehad.

Muzikaal niet echt interessant maar de sfeer en het zonnetje maakten alles goed.

:cool

[size=75]Deep Dish waren lekker op dreef.[/size]


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 11:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Was een leuk feestje.

+ Het heerlijke weer & het water dat voor verkoeling zorgt!
+ Het windje bij de Lakeside
+ de 'ruimte' bij de Lakeside
+ Steve Lawler
+ Shinedoe

- 3 rijen voor fouillering
- Drukte....!
- Sasha die niet op gang komt
- Weinig sfeer bij de LakeSide
- MC's

Verder heel gezellig allemaal, as usual, met de bekende (dorps)gekken en andere rariteiten die er rondliepen. Had een planning, maar daar is niets van terecht komen zoals altijd :D Masiello weet ik niet wat ik ervan moest vinden, was mwoah...ging in ieder geval nog een BEETJE los. Deep Dish..enige wat ik ervan gehoord heb is Flashdance. Beetje jammer, maar het zal vast wel aardig zijn geweest.

En, wie is er allemaal niet verbrand?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 11:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Nee.

De man van de dag verkocht ijsjes iets verderop! Wat een topuitvinding is dat, zeg, een raketje! Muzikaal was ik een beetje teleurgesteld eerlijkgezegd. Als bij binnenkomst vlogen de poep-en-pies geluiden je om je oren, en die zijn eigenlijk niet meer weg gegaan. Zelfs die gast met die button was druk bezig met vraagtekens bij Desyn in lakeside, toen ik hem daar sprak. Waar blijven de DJs die gewoon goeie platen opzetten waar je wat mee kan?

Maar.. Dit was dan wel weer een van de leukste Extremas ooit! Lekker weer (zonder random regen ellende), niet te warm, alleen maar leuke mensen overal. Het begon al met enig propwerk in de gloednieuwe auto waarmee we naar Best zouden komen. Met z'n 5en (lala, mas, cjay, mp3 en ikzelf) in een Mitsubishi Colt ALLEEN maar flauwe grapjes maken.

Parkeren ging na uitschelden van de keigave parkeerwachters moeiteloos, en eerlijkgezegd vond ik het toen al leuk. Want die wandeling van de auto naar de ingang is bij Extrema altijd iets byzonders. Eerst langs dat huisje waar je naar de WC kan, dan langs een mysterieuze plek genaamd "Dibbiedoe" met een achtbaan enzo, dan langs de motoragent en uiteindelijk in de bosjes plassen en door naar de ingang.

Ingang zo gepiept, we waren allemaal E-friend geloof ik (voor de drugsgebruikers onder ons: E staat hier voor Electronic), dus met bandje gratis naar de plee en binnen een paar seconde had iedereen spullen in kluisjes gedaan (?) en zakken vol blauwe munten gescoord zodat het feest kon beginnen.

(moment, ff peuk pakken)

Eerst maar even alle tenten gecheckt. Technotent achterin met sterretjes, Mixed waar ie altijd staat, iets met zitzakken en eten was ook erg leuk opgezet. Dan Future Funk, een van de twee tenten waar het geluid veel te hard stond (vandaar waarschijnlijk die oordoppen die we allemaal kregen), een urban place, iets met gouden stoelen en aan het eind natuurlijk Lakeside met uitzicht op waterboard stunts en de reddingsbrigade. Lakeside was op dat moment wel het leukst. Lekker rustig, windje d'r bij, enz.

Iedereen weer gezien natuurlijk, want Lakeside bleek voor meer bekenden het toevluchtsoort te zijn. Drank vloeide rijkelijk, volgens mij had iedereen er wel zin in. Op een gegeven moment komt er alleen toch een moment dat je even buiten op het gras wil zitten. Tijd dus voor poffertjes! Niemand anders op Extrema wilde poffertjes, dus bij de poffertjestent stond ook niemand. Het waren wel erg juiste poffertjes opzich, maar de combinatie wind en poedersuiker geeft hele vreemde vlekken op je kleren.

Langzamerhand naderde het einde van de dag, en zocht ik steeds vaker het gras op. Ik was moe, en ik zou terugrijden, dus toen iedereen ook moe bleek te zijn, zijn we weer vertrokken. De A2 terug was afgesloten, maar dankzij een gecoordineerd gesprek tussen de vrouwen van de ploeg en een stukkende navigatiecomputer wisten we toch nog zonder verkeerd rijden Den Bosch en Utrecht enzo te bereiken.

Super dag gehad, maar mensen... Waar is de goeie house gebleven??

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 11:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]En, wie is er allemaal niet verbrand?


Nou... Lalabebe en ik bijvoorbeeld... :cool

Heb mij goed vermaakt op Extrema... vond de sets inderdaad nogal tegenvallen (lees: wat een schijtmuziek!) vanwege het hoge bliep-ploink-prrrrt gehalte, jammer...
Kon hierdoor wél meer genieten van al het vrouwelijk schoon om me heen zonder al te veel afgeleid te worden door heerlijke muziek :lol

Kortom... een lekker dagje voor deze 'old and lonesome cowboy'... ;)

[img]http://forum.groovecollection.nl/album_pic.php?pic_id=628[/img]
@petraxx: You were babbling to me??? :p

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 11:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
We zijn weer boven water....

Vrij vroeg erheen om vervolgens bij de klanken van Nick K binnen te komen die het helemaal zo slecht nog niet deed... De aankleding zag er vet uit en vooral de Futere Funk stage was erg gaaf..
Maar goed omdat het meeste in de 'Lakeside ging gebeuren en iedereen toch wel heel erg beniewd was naar desyn stonden we vrij rap daarzo. Het voordeel van die tent was dat je er in de schaduw kon staan en dat het niet te warm was...

Kosmos Epsilon draaide erg lekker, het was alleen zo jammer dat er geen sfeer hing in die tent en iedereen maar een beetje stond te hangen... Helaas bleek dat Desyn later zou gaan draaien en hebben we wat van Audiofly gehoord. Ik heb nog nooit zn slechte set gehoord waar zo weinig in zat, geen Climax helemaal niks.

Vervolgens zijn we wat gaan rondlopen om tot de conclusie te komen dat bij de lakeside het best te vertoeven was.. :D Eindelijk was etzover en Desyn zou gaan beginnen.. Sorry dat ik het zeg maar deze man heeft mij geen moment weten te boeien en had idee dat meer mensen daar over dachten...

Gelukkig heeft Lawler het voor mij helemaal goed gemaakt en ben ik aardig los gegaan, alleen onbegrijplijk dat 4x dat geluid uit viel :mad Weet een van jullie welke remix dat was van Fade Out laatste plaat...

Het was tijd voor Deep Dish..... het was verschrikkelijk druk en warm , maar dat mocht de pret niet drukken met wat diepe shit en nummers die het grote publiek ook herkende ging het goed los....

Voor de laatste twee uur zaten we te dubben om naar Seaman of sasha te gaan... Weet achteraf niet wat een beter idee was.. Want sasha draaide zo kort en heeft maar een half uur de main in vuur en vlam gezet...........

Die hele afsluiting was een grote aanfluiting en een behoorlijke anticlimax van de hele dag....
Heb een hoop nieuwe gezichten gezien en het was natuurlijk top weer om een feestje te vieren..

:tune

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 12:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
Vond het ook een leuk dagje (Y) Maar ben nergens echt uit m'n dak gegaan. Daarnaast was ik met een grote groep, opzich erg gezellig maar moet je ook met iedereen rekening houden. Toch een paar leuke setjes mee weten te pikken.

Bij aankomst eerst opzoek naar de kluisjes en daarna voor die GC meeting meteen naar Lakeside gelopen. Naast het meeten van andere boarders ook nog een beetje gedanst op een stukje van Kosmas Epsilon en een uurtje Desyn Masiello (hmz, Audio Fly dus).

Daarna iets van 2 uur bij de Red-bull tent op het strand gehangen. Was ook een aardig setje (met af en toe wat minimal) En waarbij de wind soms voor wat ongewilde scratches in de set van die DJ zorgde :lol

Na een halfuurtje Josh Wink was het inmiddels al weer tijd geworden om wat te eten. Tjonge wat een drukte daar bij Foodvillage. Er was gelukkig wel een hoop keus, ik had nl geen zin om een standaard pataje met frikadel te kopen. Dus bij die italiaan een bakje pasta en salade gehaald. Die salade was trouwens niet verkeerd :p

Toen de groep eindelijk weer zover was om verder te gaan, zijn we nog even naar Mixed voor een uurtje 16 bit gelopen. Om daarna weer helemaal naar de andere kant te gaan, waarbij ik ze bijna zo ver had om even bij Seaman te gaan kijken. Maar ja die kende ze niet en Erik E wel dus bleven ze bij Futurefunk hangen. Ik ben toen zelf maar naar Lakeside doorgelopen. En dat was een goede keuze :D

Een halfuurtje later kwamen er een paar andere van de groep ook bij Dave kijken. Een van hen (een vriendin van me) had last van d'r rug, dus die plankenvloer was niet zo'n succes voor haar. Dus zijn we nog even naar Sander K gelopen, en op het laatst naar Sasha. Waarbij het geluid al snel overgeschakeld werd naar de andere stages (was zeker een kort setje van Sasha idd).

Al met al een leuke dag geweest, waarbij Dave Seaman voor mij de man van de dag was!


Last edited by pret on 16 Jul 2006, 16:05, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 12:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Net dit stuk geschreven maar waar het nu staat, geen idee. Dus nog maar even copy paste hier:
De wekker ging om 07.30u. Best vroeg om je klaar te stomen voor een feestje. Dit keer was ik wel beter voorbereid. Had mijn tas en outfit al klaar liggen. Half 9 de deur uit naar vrienden in Amsterdam met wie ik naar Extrema ging. Rond 09.15 uur reden we weg en goed en wel 10.45u liepen we het terrein zo'n beetje op. Dat ging uiteraard (op dat tijdstip) soepel.

De klusijes stonden nu gelijk voorbij de ingang. Dat was dus al terrein winst nummer 1.
Eenmaal binnen viel me de andere indeling gelijk op (en denk ook zeker betere indeling). Erg gaaf om een 3 tal podia boven het water te zien. Zeker de Future Funk area zag er indrukwekkend groot uit. Trapsgewijs gebouwd boven het water met 4 grote lichtgevende punten omhoog. Bij de Future Funk hadden ze ook grote bedden opgesteld in het gras.
Er was een kaart lezer aan die kant van het terrein (met 1 van de teksten op haar tent: deze vrouw kan achteruit inparkeren en kaart lezen), tussen de Future Funk en Lakeside was ook een red bull barretje waar ook muziek klonk. De dj die dit draaide stond op een bootje op het water. Verder was er een barretje waar je likeurtjes kon drinken en aparte bacardi barren.

Ook viel mij op dat het eten meer verspreid stond. Wat ik zo zag was het aanbod: poffertjes, totsti's, hamburgers, frietjes, beenham en pizza. Voor ieder wel wat wils, dacht ik zo.

Voordeel van zo vroeg binnen zijn is dat je het terrein op je gemak kan verkennen. Na eerst een verzamelpunt gecreeerd te hebben zijn Lijn en ik gaan wandelen. Dan kom je ook gelijk de vele bekenden tegen. Complimenten voor de aankleding. Overal stond wel wat of gebeurde wel wat. Een uitgebreide markt, vond ik zelf. Van kleding, tot zonnebrillen, zonnebrand enz. Met zo'n lekkere koude koffie in de hand (van de Douwe Egberts kar) kwamen we langs Rush. Voor je gevoel klonk wel overal een beetje dezelfde soort muziek. Hoorden een plaat die we net daarvoor ook bij de Future Funk gehoord hadden. Maar goed, het is wel allemaal mijn stijl muziek dus zo vervelend is het ook weer niet.

De main vond ik er ook weer erg mooi uitzien. Waanzinnige visuals hadden ze daar. In de zon werd het soms wat heet dus togen wij via de Dome, wat ook lekker klonk en het blijft een mooi gezicht om alleen zo'n dak van een tent te zien hangen. Als het zo warm is, is het maar wat lekker om in de schaduw te staan.

Ook een kleurrijke toevoeging, al die felgekleurde zitzakken bij de foodcorner en in de Lakeside tent. Dat is ook de tent waar ik me het meest vermaakt heb. Je stond daar zo lekker, er was ruimte, je stond in de schaduw maar de zijkanten van de tenten waren open dus het waaide wel lekker door en ik vond persoonlijk Kosmas Epsilon en Desyn echt heerlijk draaien. Helaas kwam Desyn te laat (om wat voor vage reden ook) dus kwamen tussen Kosmas en Desyn, Audio Flyes. Voor het oog geen straf 2 van die best leuke mannen achter de draaitafels maar het kakte helemaal in. Tijd voor een 2e wandeling (nou, dat is heel wat voor mij). Ergens had ik een planning maar door het omgooien van Desyn (gelukkig hoorden we wel heel snel dat hij later kwam, rond half 5) moest dat even aangepast.

Op naar Elektroluv met zijn groene hoofd en ja hoor, hij had wederom zijn eigen koptelefoon (lees: grijze ouderwetse telefoon hoorn) in de hand. Hij draaide wel lekker al is het mij soms wat teveel electronische geluidjes. Dus toch weer langzaam richting Desyn terug. Hij begon even mak maar dat kwam later helemaal goed. Ik vond het een heerlijk setje wat hij draaide.
Na Desyn, Steve Lalwer, ook dat klonk mij lekker in de oortjes. Er waren zeker momenten dat het goed los ging in die tent. Overigens erg leuke tent met de helft overkapt en de helft boven het water open. Daar stonden dus ook van die zitzakken. De dj booth zag er ook leuk uit, er stroomde wat water onder de draaitafels vandaan. Wat dat betreft vond ik de aankleding in zijn geheel uitgebreider dan de jaren ervoor.

Toen was het tijd voor Deep Dishm zoals velen dachten. Het was druk en ik moest even aklimatiseren. Het was nog best warm buiten met veel mensen om je heen. Toch als je eenmaal door de mensen massa heen loopt, is het eigenlijk best te doen. We stonden wel op het gras tegenover het podium dus het geluid was me soms iets te zacht om me echt mee te nemen.
Maar, we hadden wel lekker de ruimte en uiteindelijk zijn we er blijven staan tot het einde. Ik vond de set van Deep Dish erg lekker en daarna Erick E die toch altijd de boel wel weer helemaal los krijgt.
Eigenlijk stond Sasha of Sander in de planning maar dat is er niet van gekomen. Ik ben nu eenmaal geen loper en na 2 wandelingen over het terrein vond ik het echt welletjes. Ik stond best. Soms is het mij iets te club wat Erick draait maar het gaat wel los en de sfeer was top. Helaas viel het geluid ineens stil om 22.15u. Dat was erg abrupt. Daarna bleef het wat rommelig. Erick draaide toch nog wat en toen stopte het weer. Tijd voor de afsluiting denk ik.

Daarvoor zijn we naar het water gewandeld. Op zich indrukwekkend. Er kwamen van 2 kanten verlichte boten langzaam aan varen (misschien iets te langzaam waardoor het wat lang duurde) en toen zij eenmaal bij elkaar kwamen klonk volgens mij over het hele terrein dezelfde muziek. Het was maar even maar dat gaf mij wel een re connect gevoel. Sta je ineens met 25000 man te beseffen dat je toch echt allemaal op het zelfde feestje staat met dezelfde insteek; genieten en feesten. Ik weet niet of het door geluids problemen was of dat het gepland was maar op een gegeven moment viel de Future Funk weer stil.

Als je dacht dat dat het was, nee. Er kwam me toch een partij mega vuurwerk. Zooo, dat was wel een gaaf gezicht hoor. Het hield ook niet op. Ondertussen liepen wij al naar de auto maar heb er wel een stuk van mee gekregen.

Wij stonden op een industrie terrein in de buurt. Het was een 10/15 minuutjes wandelen (waarom lijkt het toch altijd verder als je terug loopt) maar we waren ook zo weg. Uiteraard net als velen om gereden terug maar in de auto alleen maar na genietend.

Ik heb een heerlijke dag gehad. Ja, het was wel wat druk, maar toch kon je wel je plekje vinden. Je moet je soms niet af laten schrikken door een massa mensen in je vizier. Vaak als je er eenmaal tussen loopt. valt het best mee.

WC, leken me erg druk. Gelukkig hoef ik zelden. Ben geweest toen ik binnen was en that's it. Zag er wel weer netsjes uit. Zeepje, deo, water en wc papier.

Bar, soms wat druk maar ook dat hing af van waar je ging. Bij Future Funk viel het erg mee.

Sfeer, soms wat mak, misschien toch door de warmte?

Groot minpunt: geen timetable bij de ingang. Tuurlijk hing het wel hier en daar maar waar? Dat was soms zoeken naar een speld in een hooiberg.

Wij overigens dopjes mee genomen voor de flesjes water die je zonder dop bij de bar zou krijgen, hebben ze ineens zakjes met water met daarop hun volgende feest aangekondigd (best slim gedaan). Helaas moest je het even onder de knie hebben voor je moeiteloos zo'n zakje leeg kreeg.

In het geheel, vond ik het een heerlijke dag. Genoten, gedanst, gebabbeld, jointje gerookt, gewandeld, gegeten en dat was het geloof ik wel. Voetjes waren pikzwart, heb de hele dag op mijn slippers gelopen. Kreeg ze bijna nniet schoon, maar ook dat mocht de pret niet drukken.

Beetje lang verhaal misschien maar houdt ik jullie ook even van de straat


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 12:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Deep Dish was de shit van de dag voor mij. Niet om goede muziek, maar dat was het enige waar ik 5 kilo heb afgedanst. 3 keer een thumbs up gekregen van Sharam :lol

Die laatste plaat waar iemand om vroeg was:

Sharam - party all the time.

Eerste uur Lawler was vet, evenals Seaman (toch blij dat ik daar ben gebleven, als ik dat zo hier hoor)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 207 posts ]  Go to page 1 2 3 4 511 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma