It is currently 04 Jul 2024, 19:48

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 Oct 2006, 10:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
Nu dinsdag 10 oktober en dan eindelijk hersteld van de heerlijke avond die wij hebben gehad in Panama. Motion was deze keer de organisator van het geheel en ik moet zeggen dat het er errug gelikt uitzag allemaal. Het begon natuurlijk al fantastisch want ik stond +1 op de gastenlijst en dat is opzich al geweldig.

Om een lang verhaal kort te maken kan ik alleen maar vertellen dat de aankleding geweldig was, vele rode sfeervollebalonnen, 4 kleine podiumpjes waar dansers hun opwachting maakte en een heerlijk publiek die de grote zaal in zijn geheel vulde. Vraag me niet wat er is gedraait die avond, want ik kan alleen vertellen dat het met vlagen heerlijk klonk en dat in combinatie met het fijne publiek dat aanwezig was. Enkele korte en gezellige gesprekken gevoerd met o.a. Momma in the House en Lalabebe+1 en dan weet je het wel, dan zijn alle ingredienten aanwezig om van niets iets te maken, maar zelfs in dit geval was dat niet nodig. Wat mij betreft gaan dus de complimenten uit naar Motion en het geweldige publiek.

Enige minpunten: € 3,= voor n biertje en de file onderweg naar Panama. Maar wat mij betreft zijn dit kleine details. Panama is verder een heerlijke club, waar ze me de komende tijd nog vaak zullen zien en in combinatie met Motion zeker.

Jerry nog bedankt en Lalabebe en Momma in the House tot snel, want met jullie is het altijd net iets leuker.


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2006, 10:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
:\ Jerry... mag/kan ik m'n nick veranderen in "+1"...??? :lol

Nogmaals thnx... was errug gezellig :p

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2006, 11:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
Zaterdagavond, manlief aan het werk en bij gebrek aan een fles rosé, een fles mierzoete martini opengetrokken en languit op de bank film kijken.....na een vermoeiende week opzich niets mis mee...uit ons enorme kantoor aan de andere kant van het huis klonk echter het bekende msn geblieb...????? wie wil er op die tijd nou met een half dronken sl...bak praten???????
Het viel mee was slechts ome jerry maar, die vroeg of ik iets aan het doen was, tja ben je iets aan het doen als je half lam op de bank Gothika aan het kijken bent.....( ben ik nog niet achter trouwens) maw of ik me niet even wilde aan kleden en mijn opwachting wilde maken bij Panama.
Affijn huispak uit en danspak aan, hier en daar een lik make-up en dan maar richting paul gereden die nog aan het werk was. Al met al waren we om half 2 in de panama waar het lekker druk was pfffffff dan val je met recht een feestje binnen, snel een drankje en na een kort woordje met peric te hebben gewisseld( was heel kort ik weet het) snel een plekje op de dansvloer veroverd, daar kwamen al snel wat andere bekende tegen, TCvR +1 altijd goed voor een lach en verder de Victor posse( al weet ik niet of die hier bekend is) verder spotte ik nog Momma in da house( olga) en wat andere bekende gezichten. Al snel kwam ik tot de conclusie dat het tijd was voor wat danspasjes en na ruim 2 uur storte ik door dat gehuppel als een kaartenhuis inelkaar.
Ok toch maar richting huis gegaan, was jammer genoeg wel kort maar zeer zeker niet minder leuk, en na een onrustige nacht zat ik de volgende dag al peentjes zwetend op mijn spinning fiets andere mensen aan te moedigen nog harder te zweten.

Jer bedankt voor dit onverwachte uitje :D

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2006, 21:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
was een erg leuk feestje, alleen bij vlagen werd er super maar ook weer minder gedraaid.
heb genoten van (eens) mannelijke dansers, alleen jammer dat die doeken niet zo handig waren opgesteld.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma