It is currently 06 Oct 2024, 00:28

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 05 Aug 2006, 05:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
:sex

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2006, 10:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Samen met Ali??????? :sex


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2006, 12:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
:) Nee, het was gewoon heel heel erg vet. Mensen die gezellig langskwamen omdat ze Flashdance kenden van de radio kwamen goed bedrogen uit. Van het begin tot het uit was het duister diep rollen en zweven. Echt super. Klein stukje vond ik wat minder, maar verder, nou, niet vaak dat je van dit soort muziek hoort. Kan naast Cattaneo en Digweed. niets geen electroflauwekul en geknars en piep. Gewoon degelijk en zwaar en stoer

Lachwekkend dat er George is on tour bijstond want wat uit zijn platenkoffer kwam had er helemaal niets mee te maken. Kan qua muziek in de top 3 van dit jaar bij Digweed in Paard en Sasha in Chili in januari.


iedereen die er niet was: JE HEBT WAT GEMIST!!!

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2006, 12:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Dat wist ik met O&N al, toen draaide hij ook al zo vet!!!


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2006, 14:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
toen was ik er niet :)

moet nog zeggen, Jan Boom, goed gedaan! Echt super opwarmset. Zat al een goed tempo in. veel bekende nummers kwamen voorbij maar dat mag best wel. Daarna deed dubfire gewoon even eenversneller terug en 2 versnellingen dieper. Erg goed!

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2006, 14:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 12 Jun 2005, 04:28
Posts: 199
Location: Amsterdam
Sluit me aan bij sirtimo, fijn ook dat de drukte meeviel, met name naar het einde toe! (Y)

_________________
electronic forward thinking house music


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2006, 21:00 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="sirtimo"]moet nog zeggen, Jan Boom, goed gedaan! Echt super opwarmset. Zat al een goed tempo in. veel bekende nummers kwamen voorbij maar dat mag best wel. Daarna deed dubfire gewoon even eenversneller terug en 2 versnellingen dieper. Erg goed!


[discusie-mode]

Waar is de tijd gebleven dat opwarm dj's in de lijn van de grote naam draaiden ?
Geen 'hitjes' draaien en op zo'n tempo blijven dat de hoofd act niet naar beneden hoeft qua bpm.
Opbouwen, de mensen in de mood krijgen en niet je eigen show stelen, maar door iets neer te zetten wat de grote dj dan mooi kan maken.

[/discusie-mode]

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2006, 22:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Echt super vette avond gehad :hat

Zoals sirtimo al aangaf zeker een van de betere avonden van 2006.

Het begon al om 23.15 toen we de nog lege panama in liepen en tegen de eerste lekkere beats van Jan Boom, die echt zeer goed bezig was (Y) :cool

Dus al vroeg op de avond konden de dansschoenen aan :D
Daarna Dubfire en wat was die lekker ouwerwets bezig zeg :hat :tune
Diep en Duister en lekker Zwefen af en toe, te vet gewoon!

Even rond 3 uur begon ie wat meer met Techno achtige nummers te strooien maar dat duurde gelukkig niet al te lang.

Nu kan ik dus niet wachten tot de Yoshitoshi closing 21 sept.
Heb er nou al zin in :cool

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2006, 22:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Jerry"]
[discusie-mode]

Waar is de tijd gebleven dat opwarm dj's in de lijn van de grote naam draaiden ?
Geen 'hitjes' draaien en op zo'n tempo blijven dat de hoofd act niet naar beneden hoeft qua bpm.
Opbouwen, de mensen in de mood krijgen en niet je eigen show stelen, maar door iets neer te zetten wat de grote dj dan mooi kan maken.

[/discusie-mode]


Jimmy van M (Y) (Y) (Y) (Y)

...al is dat ook een grote naam voor mij ;)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2006, 00:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
vet om te lezen! Jammer idd dat ik niet kon ivm werk, volgende keer ben ik er zeker bij bij dubfire! :)

ps: sirtimo, is het nog goed gegaan met je vrienden/guestlist?


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2006, 11:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Na lang wikken en wegen (ik neem me steeds voor het volgende weekend wat rustiger aan te gaan doen 8-) ) toch maar naar Panama gegaan vrijdag. Om 23u reden we richting Amsterdam. Dit keer mijn auto in de parkeergarage gezet. Mede het gegeven ik in de auto van mijn nichtje rijd, een nieuwe mini cooper s cabrio. Leuk maar geeft geen lekker gevoel als deze op een nogal vage plek staat geparkeerd waar vrijwel geen hond loopt 's-avonds.

De garage bleek niet helemaal te functioneren maar er stond keurig iemand bij de slag boom om dat allemaal uit te leggen. Beetje twijfel omdat ik wel eens problemen heb gehad wanneer je 's-nachts de parkeergarage in wil en er niemand in velden of wegen te bekennen is, maar op goed vertrouwen toch maar neer gezet.

Het was niet druk bij de ingang en de gastenlijst was weer tiptop geregeld (Y) . Lijntje heeft nog een dame die net binnen kwam blij gemaakt met haar +1 kaartje. Die dame keek even heel raar maar het kwartje viel uiteindelijk. Heeft ze je wel een drankje gegeven??

De kleine zaal was nog niet open dus direct door naar de grote zaal. Jan Boom stond weer fijn op te warmen. Moest wel 3x kijken want vond hem altijd wel wat hebben maar zonder pet was het toch een ander verhaal :oops De bekende Panama en progressive Die Hards stonden uiteraard al op de dansvloer. Gelijk even iedereen gedag gezegd, drinken gehaald en toen was het tijd de heupjes alvast mee te laten wiegen op de klanken van Jan. Lijntje is altijd de wandelaar en ging op een gegeven moment naar de kleine zaal. Zelf ben ik niet zo'n wandelaar maar als het ergens anders goed toeven is, pikt Lijntje me wel weer op. Dat is toch wel verdraaid handig ;)

Het duurde even maar daar kwam ze; 'kom, de kleine zaal is lekker en gezellig, El Sandro draait". Ik heb al vaak over hem gehoord maar zelf nog nooit bewust naar een set van hem geluisterd. Daar werd het wel hoog tijd voor dus mee naar die zaal. Moet zeggen; dat was een goed plan. Heerlijk muziek, even iets meer bas en steviger dan Jan Boom draaide en in combi met de ruimte die je daar had, had ik mijn draai snel gevonden.

Rond half 2 terug naar Dubfire maar jeetje zeg; als je dan ineens in zo'n bomvolle zaal komt, is dat wel even wennen. Zijn muziek klonk absoluut goed maar het verschil qua drukte was me te groot en dat heeft helaas invloed gehad op me. Ik kon mijn draai niet meer vinden. Je kan beter blijven staan vanaf het rustige begin en de drukte om je heen laten ontstaan. Dan besef je het niet zo. Ik vond het niet fijn om geen kant op te kunnen en boven is toch niet zo dat je lekker gaat staan dansen. Jammer, trok het niet meer.

Ben nog naar de kleine zaal gegaan. Hoopte nog even van El Sandro te kunnen genieten maar hij werd net overgenomen door een andere dj (Yvon, welke was het ook alweer :oops ). Helaas vond ik hem wat minder draaien dus besloten maar naar huis te gaan.

Van Lijn begreep ik dat de muziek echt geweldig was van Dubfire en wat ik hoorde klonk ook zeker fijn. Kan helaas niet schrijven hoe de laatste 1,5/2u geweest zijn.

Daar gingen we, op naar de garage. Het kostte 10 euries. Best pittig voor 3uurtjes parkeren moet ik zeggen. Wij hadden alleen een briefje van 20 en de beste man had dus totaal geen wisselgeld. Wat een onderneming zeg. Hij is gaan wisselen bij de taxi's. Helaas duurde het een paar taxi's voor hij het voor elkaar had. Ik stond daar erg onpraktisch te wachten op mijn wisselgeld. Ze zullen wel gedacht hebben; tjeeeezus die muts in die mini, echt weer zo'n vrouw achter het stuur. Maar goed, wisselgeld ontvangen en op naar huis.

Jammer dat het zo druk was maar verder een prima avondje.


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2006, 11:56 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
http://forum.groovecollection.nl/album_ ... ?cat_id=53

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2006, 13:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Wie kan de namen van de boarders erbij schrijven?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2006, 14:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Jij haalt toch zoveel mensen hierheen zou toch denken dat jij dat dan weet... :p

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2006, 15:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Joh ik ken al die mensen niet eens die ik hier naartoe haal, en sommige mensen wil ik niet eens kennen ;)

...maar sommige mensen op de foto's wel! :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2006, 19:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
tja... opwarmen is een echte kunst he, en helaas staan de mensen die het goed kunnen meestal als headliners in de zaal!!... daarom vind ik "dig deeper" zo bruut, gewoon van begin tot einde toe en geen gezeik!!.. :) :)


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2006, 10:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
[quote="Jerry"]
[discusie-mode]

Waar is de tijd gebleven dat opwarm dj's in de lijn van de grote naam draaiden ?
Geen 'hitjes' draaien en op zo'n tempo blijven dat de hoofd act niet naar beneden hoeft qua bpm.
Opbouwen, de mensen in de mood krijgen en niet je eigen show stelen, maar door iets neer te zetten wat de grote dj dan mooi kan maken.

[/discusie-mode]



Dat is een optie... maar zoals ik het hier zag, was het eigenlijk ook perfect, ik vind er zelf namelijk vaak ook opwarmdjs bij staan, en dan is het wat geploink met wat rustige plaatjes, maar eigenlijk gewoon geen hol aan en er is ook geen sfeer. Dat is de opwarm dj in de klassieke manier :)

In dit geval maakte hij er gewoon een feestje van, met vrolijke super dansbare nummers, en daarna komt dan Dubfire, maar die gaat dus terug in tempo, maar wordt ook duisterter, en voor mij gaat dat echt PERFECT samen hoor :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2006, 13:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 May 2006, 13:32
Posts: 96
Location: Amsterdam
[quote="Jerry"][quote="sirtimo"]moet nog zeggen, Jan Boom, goed gedaan! Echt super opwarmset. Zat al een goed tempo in. veel bekende nummers kwamen voorbij maar dat mag best wel. Daarna deed dubfire gewoon even eenversneller terug en 2 versnellingen dieper. Erg goed!


[discusie-mode]

Waar is de tijd gebleven dat opwarm dj's in de lijn van de grote naam draaiden ?
Geen 'hitjes' draaien en op zo'n tempo blijven dat de hoofd act niet naar beneden hoeft qua bpm.
Opbouwen, de mensen in de mood krijgen en niet je eigen show stelen, maar door iets neer te zetten wat de grote dj dan mooi kan maken.

[/discusie-mode]

Je hebt ook wel een punt jerry..
Ik draai meestal relaxter in om de mensen in de mood te krijgen.
Er hing iets in de lucht waardoor ik dacht dat het dit keer wel kon.
(iets steviger wat meer up tempo)

Ik hoor graag opbouwende kritiek, niks mis mee vind ik. ;)

Verder wel genoten hoop ik?

Top
   
PostPosted: 07 Aug 2006, 14:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ja het pastte dus gewoon prima hoor. Iedereen had er duideljk zin in tijdens je set :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2006, 16:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Jan, ik ben niet eens geweest vrijdag :lol

Het leek mij wel een mooi moment om hier op het forum gewoon eens over te hebben na het report van sirtimo over gas terug nemen enzo van Dubfire.

Het valt mij gewoon op dat ik heel vaak in de Panama al vroeg te harde muziek hoor. Misschien maakt het niet uit en is het de bedoeling, maar het valt gewoon op. Geregeld als ik om half 12 binnen kom en de grote zaal in loop, moet ik ff verbaast op me horloge kijken of het wel echt half 12 is, want het lijkt wel na 2en qua sound. Ik zeg je eerlijk, ik weet niet wie er draaide toen. Dit is dus niet tegen jou persoonlijk gericht, tenzij je er wat mee kan. Zoals de meeste mensen moet ik toegeven dat ik voor de grote naam kom en verder niet echt op de line-up let. :(

Ik heb zelfs een paar keer meegemaakt dat er in de grote zaal mensen achter de draaitafels stonden te springen en gek te doen met het zaalgeluid al zwaar overstuurd en een platenkeuze alsof hij staat af te sluiten, terwijl het nog voor 12 uur was.

Ik kan je in ieder geval wel vertellen dat ik weet van de grote namen dat ze het niet tof vinden als de local hero al zijn eigen feestje staat te bouwen, ook al doen ze nog zo vriendelijk tijdens de overname.

Mooi voorbeeld van goed opwarmen/wegzetten voor de man van de aond was recentelijk in de Panama met This is.. We weten allemaal wat een feestplaten Kleinenberg heeft, maar hij draaide zo'n mooie opwarmset, die langzaam bouwde. beetje los ging het, maar er werd vooral spanning opgebouwd en sfeer neergezet. Sasha krijg dus een hele mooie voorzet, die hij dan af kon maken. Daar straalde echt het respect van af wat Sander heeft voor Sasha.


Ik heb trouwens wel verder van iedereen gehoord dat ze het afgelopen vrijdag weer zwaar naar hun zin hadden gehad hoor. :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma