It is currently 07 Jul 2024, 13:20

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 27 Aug 2006, 17:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Na een soort van kroegentocht toch besloten om even naar Panama te gaan. Ik was vrij vroeg binnen. Ik weet niet wie er draaide, maar het viel gelijk op dat er nogal stevig gedraaid werd. In een ander topic ging het ook al over warmup sets. In dit geval was het al snel duidelijk dat geknald zou worden.
Heb tijdens Roog alleen borrels gedronken en niet op de muziek gelet. Pas tegen twee uur de dansvloer opgegaan. Had Sander K al tijden niet gehoord en was erg benieuwd naar wat ie zou gaan doen. Hij nam het over van Roog met een vocal nummertje, niet echt mijn ding. Daarna werd het langzaam beter en plotseling zakte het ook weer volledig in. Pas na Miami ging het tempo weer ophoog en werden er wat knallers gedraaid. Waaronder een heel vet nummer waarvan ik niet meer weet hoe die gaat... :rolleyes Al met al niet echt een set met een duidelijke lijn. Had er om eerlijk te zijn meer van verwacht.

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2006, 22:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Matthew B"].....(knip).... kroegentocht .....(knip).... alleen borrels gedronken ...(knip)....werd het langzaam beter en plotseling zakte het ook weer volledig in......


Goede samenvatting van je avond dacht ik zo?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2006, 22:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Te druk.. maar tot mijn verbazing draaide Roog best stevig en goed!! sander draaide ook vet naar mijn mening!! lekker donkere tribal achtige platen met een vleugje trance.. heb mij prima vermaakt maar meer ondanks dan dankzij het publiek.. dat was niet in beweging te krijgen.. wat eem atz ooitje zeg.. verbaasde mij er eigenlijk nog over dat sander nog in leven was want die had de avond ervoor in Dubai gedraaid, smiddags op een festival in Londen en dus s'avonds in Panama.. heb alleen Joost nog gezien.. voor de rest waren er niet veel boarders die ik ken.. goed avondje, maar sasha en sander was op de een of andere manier leuker :)

ik vind het tot daaraan toe als je de tent volpropt, maar zet dan wel ff wat meer mensen achter de bar... later werd het wel iets beter...

[img]http://forum.groovecollection.nl/album_picm.php?pic_id=748[/img]


[img]http://forum.groovecollection.nl/album_picm.php?pic_id=750[/img]


[img]http://forum.groovecollection.nl/album_picm.php?pic_id=749[/img]


[img]http://forum.groovecollection.nl/album_picm.php?pic_id=746[/img]


[img]http://forum.groovecollection.nl/album_pic.php?pic_id=747[/img]


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 01:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Vond het Muzikaal een sterke avond, zowel Roog als Kleinenberg draaide erg lekker :cool Wat me deze keer erg opviel waren de visuals bij Kleinenberg, vooral bij Miami echt meesterlijk!
Helaas was het publiek echt ruk, weet het nederlandse publiek nog wel hoe het los moet gaan?


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 09:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
[quote]weet het nederlandse publiek nog wel hoe het los moet gaan?


Daar hebben we het nu toch wel genoeg over gehad.... :x

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 11:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik zeg: drugs erin!

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 14:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Matte zooi. Geen enkele DJ had zaterdag de Panama in beweging kunnen krijgen. Roog vond ik verrassend goed, stond ook lekker te swingen achter de decks. De goede platenkoffer van Kleinenberg staat al jaren ergens op een vliegveld te verstoffen dus hij draaide conform verwachting.

Dit alles terwijl de avond zo veelbelovend begon: veel mensen, er hing een voelbare spanning in de lucht e.d. Helaas mocht het niet zo zijn.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2006, 10:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Overdag had ik Mysteryland bezocht en was toch wel heel blij dat ik nog naar Panama gegaan ben...Heb een prima avond gehad!

Wel grappig, Roog vertelde mij dat hij nog nooit met Sander gedraaid had en niet echt wist wat hij moest verwachten. Ook ik vond dat hij het goed aangepakt had en gelukkig denken jullie daar ook zo over. Enige minpunjte vond ik dat er tussen 00.45-01.15 uur echt nul komma nul beweging in zijn sound zat. Echt alles leek op elkaar en veel te eentonig (wat af en toe juist heerlijk kan zijn).
Daarvoor en daarna vond ik dat hij het ok deed!


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2006, 12:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
Was best een relaxte avond. Vond Roog lekker draaien en zeker aan het begin van zijn set ging het lekker los in een volle panama. Een aantal lekker platen met vette climaxen waarbij vele handen de lucht ingingen. Platen die Kleinenberg ook zou kunnen draaien.

Kleinenberg zelf viel me wat tegen. Vond dat ie wat te eentonig draaide. Weinig variatie zoals die anders wel doet. Wel wat leuke dingen gehoord, maar niet geweldig.

Al met al wel een lekker avondje.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma