It is currently 04 Jul 2024, 19:47

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 Aug 2006, 06:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Nou, hoe was het? Ben zelf niet geweest, maar ik dacht toch dat er meerdere boarders van hier Sander K. en Remy even wilde zien....?

Enige wat ik heb gelezen, en dat verbaast me niets, is dit:

[quote]Originally posted by Enrico
Het feest werd jammer genoeg abrupt beeindigd door een echte haagse vechtpartij............Armin had net z`n 3e plaatje opgezet, erg jammer weer :(


Goh, Den Haag he?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 09:34 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
Redelijk brak van de dag ervoor was ik om een uutje of 2 in het zuiderpark…
Toen ik kwam was het nog vrij rustig, maar meerdere bekenden waren vroeg in de benen dus het werd al snel gezellig..
Het zonnetje scheen, de roseetjes maakten dat ik me beter ging voelen en Remy stond relaxed te draaien…
Hele tijd op zelfde plekkie gestaan, SK gehoord die er wel een feestje van wist te maken.
Publiek was zoals je met een gratis festival in DH kunt verwachten: van alles door elkaar, van gezinnetjes met kinderen, verdwaalde opaatjes in nette zondagspak uit de buurt die op de boem boem waren afgekomen, partypubliek tot het gespuis waarvan je weet dat die het nooit gezellig gaan maken…

Ik heb me prima vermaakt. Na SK kwam er iemand die ik niet kende, maar best leuke plaatjes draaide. Toen zat het volgens mij ook wel redelijk vol, wat best veel is want het was een behoorlijk groot terrein. Probleem was dat er op een gegeven moment redelijke wolken boven het zuiderpark kwamen, en plan was om voor de buien weg te zijn.
Dit net niet gered, want het was met recht een wolkbreuk…
Ik ben toen weggegaan en hapje wezen eten, dus verder niks van rellen ofzo meegemaakt. Dacht zelf dat het wel leeg zou zijn gelopen na die regen, maar dit was dus anders…
Jammer als het weer raak is geweest…Nooit meer zoiets gratis organiseren zou ik zeggen…
begrijp dat het zelfs zo erg was dat ze het afgeblazen hebben op gegeven moment..na 3e plaatje van Armin van Buren de stekker eruit..


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 13:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Erg zonde ja... het staat zelfs op teletekst pagina 101 (N)


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 14:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Sep 2005, 18:17
Posts: 58
Location: Amsterdam
Ben ook geweest gister en vond het echt super!
Wij kwamen vrij vroeg aan en Remy draaide al aardig lekker. Toen hij Booka Shade - In White Room draaide, was mn dag helemaal goed. Sander en de zon hebben het positieve gevoel vervolgens alleen maar versterkt. Kwam zelfs met een verbrande neus thuis ook al hadden we 1 gigantische stortbui.
Van de vechtpartij hebben we niets meegemaakt, gingen 5 minuten ervoor weg. Hoezo goed getimed :D


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 15:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Zeker goed getimed, triest dat een gratis feestje zo beeindigd moet worden :( (N)


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 15:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Aug 2006, 10:39
Posts: 42
Location: Gouda
Ik heb het wel naar m`n zin gehad:) Rustig voor remy opgewarmd met tracks als de nieuwe oxia :)

_________________
www.rubenderonde.com FREE PRON! :D


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2006, 00:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 17:25
Posts: 88
Location: Haarlem
Was voor mij zeker een goed feest, afgezien van t einde natuurlijk. Sander draaide relaxed en sfeer was ok. Complimenten voor de organisatie ook, leuk al die bloemenkransen en poncho's. Voor herhaling vatbaar, maar dan graag zonder regen en gezeik.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2006, 11:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Bij de ingang liep een vrouw te zeiken dat ze haar ADO-shirtje niet aan mocht :x
Ik was er wat laat en heb net nog een stukje Sander K. meegemaakt, klonk lekker, sfeer was wat tam, vooral verder naar achteren.
Daarna Mark Norman, die erg saai draaide en pas de handjes in de lucht kreeg van het (vooral Haagse) publiek, toen ie Traffic van Tiësto en nog meer aanverwant bekends ging draaien :rolleyes
Markus Schulz draaide wel lekker. En de stemming werd beter!
Op een gegeven moment bestelde ik een rosé bij de bar en 't begon net te stortregenen, dus kon ik alleen maar een regenjas krijgen ;) Complimenten voor de organisatie: in een mum van tijd had bijna iedereen een geel jasje aan. Het bleef toch nog best druk!
Armin begon ook best lekker stevig, maar om ca. half negen was het 10 meter achter mij prijs: beuken :mad, het verplaatste zich naar de hekken vooraan: het leek wel of Asterix en Obelix een aanval uitvoerden op de Romeinen: alles vloog door de lucht incl. de hekken. Daar had je toch echt wel toverdrank voor nodig. Echt scary :x
Armin kon dat natuurlijk heel goed zien, rechtsonder zijn neus en ik geef 'm groot gelijk dat ie abrupt stopte en verdween om niet meer terug te komen.
Voor mij geen Dancetour Den Haag meer!


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2006, 00:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Zaterdag kwam het ook nog ter sprake, gaan we nog naar de Dancetour in Den Haag. Vorig jaar erg leuk gehad en ook mazzel met het weer. Nu eigenlijk meer mijn line up maar, zondagochtend 10u, ik geef er de brui aan. Na Mysteryland en een paar uurtjes Panama verdienen mijn benen rust. Marlijn ge-sms't dat ze haar eigen plan moest trekken en me omgedraaid.
Vervolgens niet meer kunnen slapen dus er toch maar uit. In ieder geval mooi op tijd om me te verplaatsen naar de bank en me te settelen voor F1. Het zou immers ook gaan regenen vandaag dus ik zit best. Toen kwam er een sms binnen: kom je nog naar Den Haag? 1 van mijn vriendinnen woont aan het Zuiderpark en daar kwam de zon al door. Eerste twijfel sloeg toe. Daarna een telefoontje van Lijn er overheen en dat was dat duwtje in de rug (voor zover ik een rug heb, ruggengraat in ieder geval niet). Het was inmiddels 12u en ik zou om 13u bij Lijn zijn. Zij zou het ontbijt regelen; een vers donkerbruin broodje met hele oude kaas en zo'n koude cappuccino. En dat was heeeeeerlijk.

Om half 3 waren we bij Nicole. Zij woont echt aan het park. Haar straat was ook afgezet maar zonder dat we wat uit hoefden te leggen mochten we de wijk in. We hoorden ze denken; ach, die 2 mutsen gaan vast niet.

Bakkie koffie bij Nicole en even na 15u stonden we bij de ingang. Dat ging allemaal soepel. In de rij sta ik meestal een beetje om me heen te kijken wat voor mensen er zijn. Het was nu echt van alles wat: Kids, matjes, ouderen maar wel een beetje van die types. Maar goed, dat hoeft de pret niet te drukken.

Binnen viel me op hoe groot het is. Het gras was uiteraard nat maar het was geen blubber zooi. Eerst maar even bonnen gehaald (tevens het Goede Doel Unicef even steunen), drinken gehaald en bekenden opgezocht. De zon kwam door en Sander Kleinenberg draaide erg lekker (vond ik). Wat verder van de boxen af zag je kids rond een boom spelen en erin proberen te klimmen, kleedjes op het gras, het echt een relaxt sfeertje.

Na Sander kwam Mark Norman (of eigenlijk Norman, Mark is zijn partner achter de draaitafels en in de studio maar was er niet bij). Ik heb hem nog een stukje mee gekregen en ik vond het lekker, maar Lijn vond het wat minder. We hadden ook afgesproken dat we op tijd weg zouden gaan. We blijven zelden tot het einde op een feest maar op een gratis feest en in Den Haag (misschien mag dat niet gezegd worden maar bij sommige steden of plaatsen weet je gewoon dat het mis kan gaan) wil ik niet tot het einde blijven. Wij zijn in de stralende zon, het was gewoon nog warm, voldaan en tevreden weg gegaan. Ik heb een top middag gehad.

Jammer dat later een stel idioten de boel moeten verpesten om wat voor reden dan ook. Er waren kids, het was gratis en voor een goed doel. Aan de hoogste boom met die gasten.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma