It is currently 02 Jul 2024, 17:31

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 24 Sep 2006, 19:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Zo, weer thuis. Wat een vet weekend was dat, bedankt allemaal :) Later meer, eerst douchen en slapen :P


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2006, 23:45 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
eerst maar de belangrijkste

Speeltip 1: ga niet met Rob Juffermans vliegen !!


ik ben net een uurtje thuis :cow
nu maar eens in bed liggen en proberen te slapen. :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 00:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Hahahahaha... weer het vliegtuig gemist?

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 00:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Meen je niet? serieus? wat een gozer! :o :lol


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 09:16 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Tering! Wat zullen jullie verrot zijn :x

:lol

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 12:00 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
:lol jullie zouden toch om 19:00 vliegen?


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 12:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Zooooo daar zijn we weer :D terug van een super verblijf in London met als hoogtepunt de set van Danny Tenaglia. Maar eerst ff bij het begin beginnen natuurlijk.

Nadat ik mn vriendin zaterdagmorgen op de trein had gezet ri Amsterdam toch nog maar ff het bedje ingedoken om wat extra energie op te doen. Toen ri Schiphol waar ik bij de Coffe Corner op Harmen, Phor en Trancefool stuitte. Bakje gedaan en zowaar was opperhoofd Jerry ook op tijd. De anderen bleken bij het rookgedeelte te zitten en met zn allen gingen we ri de gate. Niemand hoefde te strippen, dus we waren vlot in het vliegtuig en vertrokken ook nog eens redelijk op tijd. Onderweg met Jerry zitten kletsen en het was echt stijgen en oplanden en we waren er dus zo. Toen van Luton naar Londen zelf. Maar niet voordat de knorrende magen gevuld waren met een burgertje. De trein- en metroreis ging vlot en omdat er al een restaurant gereserveerd was, hoefden we daar ook niet meer over te discussieren. Was supergezellig tijdens het eten en ook goed om iedereen eens te spreken in een andere setting dan een dampende club.

Toen ri de Ministry of Sound gegaan. Deze bleek ergens in een wijk in zuidwest London te liggen en na een metro- en voettoctje kwamen we er. D'r stond helemaal geen rij en we konden dus zo doorlopen. Ook hier geen fouilleringspraktijken. Effe de jas afgegeven bij de garderobe. En toen maar eens de club verkennen die toch al behoorlijk vol zat.

De Ministry heeft drie zalen: de "bar", "box" en nog een piepklein ander zaaltje zonder naam. Verder is er nog een vipgedeelte en een zitgedeelte. In dat laatste hoor je de muziek van the Bar. In dat gedeelte dronken we een drankje met zn allen en toen gingen we verder met het verkennen van de club.

In "The Bar" was Desyn lekker aan het draaien. Ditmaal geen housey prog, maar een wat meer pompende stijl. Was ook goed om te zien dat het beter met hem gaat. Hij stond weer te lachen en was naar de kapper geweest voor zn haar en de baard. The bar moet je trouwens niet zien als een echte bar. Tis echt een grote langwerpige zaal voor een paar honderd man met een balustrade en een grote bar; dat dan weer wel.

Anyway, toen door naar The Box. Letterlijk een donkere zwetende dampende hete box met een goed geluid. Rond 0.30 begon Tenaglia. Vrij stevig eigenlijk en dus niet opbouwend. Het ging van house, naar electro, prog, minimal enz. Af en toe hoorde je een bekende titel, maar de kenners die erbij waren zullen er vast wel redelijk wat kennen. De zaal wat bloedje het en het zweet gutste van ieders lijf af...hahahah.... Die Engelsen zijn trouwens wel gek zek...Pfff...wat liepen er veel mensjes naar de klote rond.... Anyway, rond 430 begon Danny meer techno te draaien. Eigenlijk iets te hard voor mij. Wat een entertainer blijft het trouwens. En maar meedansen, zingen en gek doen op de muziek. Een van de laatste nummers had een vocal over een umbralla. Staat ie gewoon met een papaplu achter de draaitafels gek te doen....hahahah....

Rond 6 uur vonden we het wel welletjes en zijn we met 9 man ri airport geploeterd. Wat een avontuur... er leek geen eind aan te komen. Door werkzaamheden waren lijnen afgesloten etc. Maar al met al toch rond 10 uur pas !!! op de airport beland en daar lekker in het zonnetje gewacht op de vlucht. Was wel blij dat ik gisteravond weer thuis was.....

Iedereen nogmaals bedankt voor een superweekend! Helemaal top en bij de volgende "On Tour" ben ik zeker weer van de partij!!! (Y)

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 14:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Gaaf om te horen dat het zo vet was! Londen blijft speciaal (Y)


[quote="Arjan"]en bij de volgende "On Tour" ben ik zeker van de partij!!! (Y)


Hier sluit ik me volledig bij aan :cool

Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 15:31 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Ik hou het voorlopig hier maar bij :lol


http://www.just-wonder.nl/tenaglia_mos_2006.wmv


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 16:00 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Vette shit van 4.30 tot 6 minuten zeg! :cool En hoe heet die eerste track uit het filmpje ook alweer? Die is nog in de Bar.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 16:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Gaaf filmpje....

Ik heb duidelijk veel te veel gemist :(


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 16:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
[quote="Djeebie"]Vette shit van 4.30 tot 6 minuten zeg! :cool En hoe heet die eerste track uit het filmpje ook alweer? Die is nog in de Bar.

Die track was inderdaad zo godsgruwelijk vet.:o Megavette / mooie break en daarna echt vol gassen. Als iemand titel weet ;)


Eerste track is Sebastian Leger - Bad Clock


Ook eens aan een reportje beginnen....

Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 18:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Aug 2005, 17:38
Posts: 43
[quote="Jerry"]eerst maar de belangrijkste

Speeltip 1: ga niet met Rob Juffermans vliegen !!


ik ben net een uurtje thuis :cow
nu maar eens in bed liggen en proberen te slapen. :)


Je wordt nog een keer rijk door mij Jer!

Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 20:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Ik was iets voor drieen van huis gegaan en op Utrecht kwam ik door stom toeval Harmen al meteen tegen in de trein. Bij de incheckbalie kwamen we Remco (TranceFool) tegen en in de terminal kwamen Arjan en Jerry er nog bij zitten. Uiteraard raakte ik mijn Boarding Pass nog even kwijt (echt wat voor mij), waardoor ik maar meteen naar de gate ben gegaan om wat te regelen. 't was verder geen probleem, maar ik moest wel wachten totdat iedereen door de gate was.
Om 17:45 vetrokken we, om een uurtje later in Londen aan te komen. In Londen hebben we zoals 't hoort, als echte nederlanders, de metro gepakt zonder te betalen. Toen waren we eerst ergens wat gaan eten in het centrum van Londen en zo rond 23:30 waren we goed en wel binnen in de club. Er werd trouwens helemaal niet gefouilleerd bij de ingang, en er stond geen rij. Erg relaxed! :)

Eerst maar ff rond gaan lopen: er waren 4 ruimtes: The Bar, waar je binnenkomt, ruimte voor een man of 600(?) waarvan de achtermuur een lange bar is, leuk aangekleed met verlichting en een balustrade die bovenlangs loopt waarvan je uitkijkt over de zaal. Daarnaast had je The Box, dat is een bloedheet donker hol waar denk ik een man of 800(?) in kunnen. Als je aan de ene kant stond kon je de andere kant gewoon niet zien, zo donker was het (en dat was toen er nog geen rook hing!). Verder nog een kleine zaal voor misschien 100-200 man en een Lounge met lekkere banken en stoelen, ontzettend gaaf aangekleed met een kroonluchter waar glasvezeldraadjes uit komen.

Danny Tenaglia begon meteen stevig in The Box. Af en toe ben ik naar The Bar gelopen (toen Danny plaatjes die te vocaal waren of ik even af moest koelen, want afkoelpauzes ontkwam je niet aan), waar Nic Fanciulli en Desyn Masiello een 6 uur back2back setje deden. Eigenlijk wilde ik het allebei zien, maar dat kon helaas niet. Danny draaide 5 uur, het laatste uur was harde techno die niet onderdeed voor een awakenings-avond, dus dat uurtje heb ik grotendeels ergens anders doorgebracht. Luke Dzierzek sloot af in The Bar, met wat oudere knallende progressive platen, geweldig! Tijdens de set van Luke haakte zo'n beetje iedereen af en bleven Jerry en ik als harde kern over. Ook een groot deel van de engelse clubbers hielden het trouwens voor gezien. Resultaat: een iets minder warme Box en wat meer ruimte!

The Bar ging eerder dicht dan The Box, dus toen zijn we maar weer terug verhuisd naar die zaal, waar Paul Woolford nog ruim een uur te gaan had, die hij vulde met ouwe techno-tracks. Ik heb oude platen (10+ jaar) langs horen komen van o.a. Orbital en Richie Hawtin (wist Jerry dan te vertellen), het was erg cool dit nog eens in een club te horen!

Qua muziek heb ik me prima vermaakt: Danny draaide, laten we eerlijk wezen, een set die een stuk minder was dan op Dance Valley. Gelukkig hadden we nog twee toppers in de andere zaal staan die het geweldig deden. Ook deden de djs waar we eigenlijk niet voor kwamen, Luke Dzierzek en Paul Woolford, het erg goed. De sfeer was goed in de club, iedereen ging uit zijn dak en het personeel was vriendelijk en beleefd.

Zo rond 7:30 waren we, nadat Jerry een garderobe-medewerker het leven zuur moest maken) buiten. De dag was echter nog lang niet over, want het vliegtuig vertrok pas om 15:15. Omdat we geen zin hadden de tussentijd op 't vliegveld door te brengen zijn we de toerist maar uit gaan hangen in Londen. We hebben geloof ik de grootste hotspots wel gezien (Monument, Buckingham Palace, Tower of London, Tower Bridge, Big Ben, Houses of Parliament, Trafalgar Square en vast nog wel meer). Het was echt uitgestorven bij Monument en The Tower of London, dat is écht bizar als je het over zo'n wereldstad hebt. Uiteraard is de Starbucks ook nog bezocht voor een lekker bakkie koffie.

De terugreis was ook absoluut niet saai (en bedenk je dat ik nog geen minuut geslapen had):
- Het Charing Cross station was dicht.
- Er reden vanaf King's Cross geen treinen naar Luton.
Toen maar naar Victoria Station (Jerry had met Rob gebeld en die zei dat ze daar wel met de trein konden):
- De tube tussen King's Cross en Victoria was ook nog eens dicht wegens onderhoud.
- Vanaf Victoria ook geen trein naar Luton, maar wel een bus.
- De buschauffeur reed verkeerd en heeft daardoor 20 tot 30 minuten omgereden
Easyjet had een paar plaatsen dubbel geboekt, dus konden Jerry, Rob en Patrick traditioneel een vlucht later nemen. Ik kon wel mee, dus ik heb ze maar snel gedag gezegd en in de steek gelaten om me naar de gate te haasten, waar ik geen 5 minuten later aan had moeten komen. Lang leve het online inchecken!

Na een extreem brakke terugreis was ik om 19:30 weer thuis en ben ik na een lange douche voor een slaap van bijna 14 uur mijn bed in gedoken.

Wat een weekend dus!


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 20:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Sep 2005, 13:38
Posts: 208
Location: Zwolle
[quote="Harmen"]Ik hou het voorlopig hier maar bij :lol


http://www.just-wonder.nl/tenaglia_mos_2006.wmv


Fuck man, hij draait zelfs techtrance :roll

Substate - Horizon (Mac Zimms Remix) geloof ik, zo rond 4.40

_________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 23:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Na vertraging op schiphol en tien cirkels boven London te hebben gevlogen kwamen Jeltien en ik rond een uurtje of 12.00 in London City aan. De bedoeling was rond 10.00/10.30 :sleep
Na braaf op de lingerie-deling van De M&S op vrouwlief te hebben gewacht die een nieuwe BH moest hebben kwamen we bij een leuk eettentje waar we ff lekker geluncht hebben. Tevens daar zittn vergapen aan alle dikke wagens die er voorbij kwamen rijden. Die nieuwe Suv van audi is toch wel ernstig hoor :cool
Rest van de middag touristje gespeeld. Greenpark doorgehobbeld, Buckingham Pallace bekeken. Westminster Abbey, Big Bert etc . Nadat we daar wel klaar mee waren naar ons hotelletje gegaan waar ik achteraf wegens excessieve zweetpartijen echt heel blij mee was.
Goed, ff powertukkie, opfrisbeurt en op naar het restaurant waar we om 21.00 afgesproken hadden met de rest. Daar ff lekker gegeten en idd zoals Arjan zei, leuk om iedereen te zien in een andere setting dan een feest.
Daarna MOS, dus. Hoef verder niet meer uit te leggen hoe de toko eruit ziet. Bij mij zag die er hetzelfde uit als in de andere verslagen. Het leukste was bij binnenkomst nog wel de verwarring over de zalen. Wat was nou waar en wie draaide waar?? In eerste instantie dacht ik (en ook wel een paar 'we') dat the bar de grote zaal was en het loungedeelte boven de kleine zaal. Maarrr, desyn stond in de bar te draaien. Verwarring allom dus..Nog even met Armand gecheckt of het dus echt Desyn was, ja dus. Fris en wel, scheerbeurtje gehad. Id-crisis voorbij :D
Al vrij snel een paar van de groep kwijt geraakt. Na ongeveer45 min kwam er iemand naar me toe(weet niet meer wie) dat er toch echt wel een een andere zaal was. Gelukkig, alles weer duidelijk!
De ingang is ook echt verstopt. Een donker gat verstopt in een zwarte muur. In de spannende gang naar the box hangt een bord..."warning excessive soundlevels"...Nou dat waren ze zeker!! Je liep echt tegen een muur van geluid op. Mijn ingewanden zitten net weer allemaal een beetje op zijn plek. Maar lekker klonk het wel, hehe.. En die warmte..Mijn god, Wat zweten...Binnen 5 min kletsnat. Erg?.. neuh. Op de een of andere manier paste het wel bij die hele duistere ambiance.
Toen ik de zaal binnekwam begon DT net een tandje sneller te draaien. Het pompte behoorlijk, letterlijk en figuurlijk. Echt te vette platen kwamen er voorbij. Ook wel wat mindere. Ik kan niet echt oordelen over zijn hele set want ik moest gewoon echt af en toe afkoelen in 'the bar' of het loungegedeelte. Tijdens een plee/afkoelsessie met Arjan nog een remix van silence van delerium voorbij horen komen. Erg leuke om die vocals weer eens te horen. De remix neigde btw wel wat naar de cheesy kant.
Al met al was het muzikaal erg geslaag, al ging Tenaglia op het eind van zijn set mij iets te hard. Die gekke Engelsen vonden het echter prachtig. En jeumig wat liepen er een gasten rond zeg, blote bast, strakke bek en gaan. Net alsof je op een festival rondliep. Ze zaten op het laatst ook overal op de grond, de 1 nog vager dan de ander, haha. Wel mooi om te zien, Hier in Ned zul je dat niet zo snel zien in de clubs. Toen Tenaglia rond een uur of 5 klaar was met zijn set had ik het ook wel gehad en ben lekker naar hotel gegaan. Dat zat overigens echt op 1 minuut lopen, Te relaxed :cool
Volgende dag starbucksje en om 14.40 vliegtuigje terug.
Next time ben ik er zeker weer bij!
Minpuntje..batterij van de camera in het restaurant al op, oplader vergeten :mad

:tune


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2006, 13:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Meeste is al gezegd hier. Muziek was zwaar ok. Dak ging er af, wat je in NL toch nog maar heel zelden mee maakt. Was ook erg tof om daar met bijna 30 Nederlanders rond te lopen.

Bizarste was wel dat ik een Ier uit Dublin tegen kwam, die ik 3 jaar geleden ontmoet heb op Ibiza. Paar dagen dat ik er was, kwam ik hem elke avond tegen. Laatste avond was zijn geld gestolen. Hij sliep toevallig in het zelfde hotel. We hebben toen geld en eten voor hem achtergelaten, omdat hij 2 dagen later vertrok en dus niks meer had, behalve zijn passpoort en tickets. Jaar later kwam ik hem toevallig tegen in de Heaven in London en nu was hij dus weer vanuit Dublin overgekomen en kwam ik hem al na 10 min tegen vooraan bij Tenaglia. :8o


Ik dacht trouwens dat het deze terugreis wel goed zou gaan, want toen Jasper en ik om half 8 de club uit liepen was Rob Juffermans al 2 uur weg en hij nam ook de hele ochtend zijn tel niet op. (bleek dat hij een hostel binnen geslopen was. Kamer opgezocht en gaan slapen, totdat het personeel hun om 11 uur er uit schopte :lol). Iedereen was dus al op het vliegveld, maar door allerlei omstandigheden (treinen die niet reden, metrostations die gesloten waren en metro's die op stukken niet reden) besloot het noodlot dat ik hem op Victoriastation toch weer tegen kwam. Eind van het verhaal, was ik dus toch weer alleen met Rob en Patrick over (net als de laatste Ibiza trip) en dan weet je gewoon dat iets aparts moet gebeuren.

We waren net op tijd bij de incheckbalie, maar omdat we dus de laatste waren en de vlucht overboekt was, konden we niet mee. Easyjet had ook geen vlucht meer voor ons vanaf Luton, maar we konden nog wel om 19:00 uur van Gatwick. Taxi, bonnen om te eten en 250,00 Euro pp kregen we, dus wat dat betreft was het niet slecht. Alleen als je bedenkt dat we eigenlijk dus om 11 uur terug zouden vliegen (voordat deze vlucht verviel) en ik nu dus om 11 uur 's avonds pas thuis was. :x

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2006, 14:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Zo wat een weekend zeg! Vond het echt schitterend en leuk om iedereen eens te zien.

Zelf vond ik dat Danny Tenaglia in het begin van zijn set nog een beetje zoekende was. Hij begon eigenlijk al vrij stevig, waardoor hij later op de avond eigenlijk niet meer terug kon/ging qua opbouw.
Zoals Lambert al aangaf was het echt zo dat je af en toe the Box ff uit moest om bij te komen van de hitte, ff opladen zullen we maar zeggen...

The Bar was dan echt een uitkomst met airco en Desyn Masiello en Nic Fanciully die het duidelijk naar hun zin hadden, relaxed.

Aan het eind van de avond draaide Danny nog een remix (Danny Tenaglia edit??) van Oxia - Domino (Jasper, hier was jij nog naar op zoek!!).

Hieronder volgen wat foto's van die ouwe gek...

Allereerst waar waren we ook alweer?
[img]http://img91.imageshack.us/img91/5504/cimg1171lr6.jpg[/img]

Hier Danny Tenaglia in vorm...
[img]http://img220.imageshack.us/img220/1410/cimg1192cm2.jpg[/img]

[img]http://img220.imageshack.us/img220/1520/cimg1187et8.jpg[/img]

[img]http://img95.imageshack.us/img95/1152/cimg1186bn3.jpg[/img]

Memorabel en ben er de volgende keer weer bij!!


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2006, 17:35 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Rond kwart voor 2 zat ik zaterdag in de trein. Er waren nogal wat werkzaamheden op het spoort dus ik moest weer extra vroeg vertrekken. In utrecht liep Phor zomaar het treinstel in waar ik ook in zat dus vanaf daar samen met hem naar schiphol getreind.

In de trein :x
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00014.JPG[/img]

Bij de incheckbalie kwamen we trancefool ook meteen tegen. Binnen 15 minuten zaten we in de coffeebar te wachten op de anderen. Iedereen was op tijd en voor je het weet ben je in londen.

FF geldpinnen op Luton Airport
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00017.JPG[/img]

Vanaf Luton gingen we met de trein en metro naar het restaurant waar we met de anderen hadden afgesproken. Het restaurant lag in een leuke wijk van londen met heel wat leuke auto's 8-) FF snel een hapje gegeten en dan door naar de Ministry of sound.

Jerry & Noelle
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00024.JPG[/img]
Gedeelte van de groep:
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00026.JPG[/img]

Naja over de MOS is al genoeg gezegd hier nog wat foto's die ik met telefoon moest maken aangezien bijna niemand een digi camera bij zich had ofzo :p :

Promobabe Jeltien:
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00030.JPG[/img]
Promobabe NR 2!! Rob Juffermands sponsored by Crystal :lol
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00031.JPG[/img]

Black box:
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00034.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00039.JPG[/img]
Zelfs binnen kan het regenen ;)
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00040.JPG[/img]
No comment :8o
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00041.JPG[/img]

[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00042.JPG[/img]
Phor
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00049.JPG[/img]

[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00051.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00054.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00058.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00064.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/~f.ebbinge/Londen/DSC00067.JPG[/img]

Super mooi weekend was het. Vond het ook een erg gezellige groep!


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2006, 22:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
Leuke foto's!
Ik moet nog steeds mn report typen, nu ff geen zin in :lol


Ik kwam wel een filmpje tegen van de meesterlijke paraplu-act :roll :roll :roll :roll

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pQJ13BsHWkE[/youtube]


Last edited by TranceFool on 27 Sep 2006, 09:37, edited 1 time in total.

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma