It is currently 02 Jul 2024, 17:02

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 21 Oct 2006, 04:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Ik heb de twijfelachtige eer hier als eerst iets neer te zetten, want ik ben al thuis.
Het was echt slecht. De meeting in het restaurant was erg gezellig, maar voor mijn part waren we daar gebleven. Opzich begon Nick Warren niet slecht, ik zou het zelfs goed willen noemen, maar op een gegeven moment draaide hij een nummer met een break en toen kakte het hele tempo in. (N)

En sja, toen ging het bergafwaarts: Pete Tong was écht slecht!
En de Panama was echt weer de Panama :P (publiek enzo...)
En de drank is echt schreeuwend duur geworden, bizar! Voor 2 biertjes en een cola ben je dan 8,50 kwijt. Of voor een gin-tonic 7 euro :o

Wat wel grappig was: toen Pete Tong ging draaien werd het ineens ontzettend druk bij de heren wc :lol Wel positief was het restaurant wat open was en waar muziek gedraaid werd, niet vragen wat voor muziek maar goed....
Oh en wat ze in godsnaam in de studio aan het doen waren weet ik ook niet, fout klonk het in ieder geval wel.

Naja nu maar plaatjes gaan draaien bij mij thuis :p

Phor / Roger


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 08:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
was idd niet echt bijster.. vond nick warren wel erg goed, behalve wat je zei laatse 30 min.. pete tong was def niet slecht.... maare helaas halverwege zijn set uit panama gegooit(EN DAN BEDOEL IK OOK GEGOOIT :8o )... vanwege het niet snel genoeg opstaan van een tafel die ze moesten verplaatsen... ok ik was de weg def kwijt ;-) maar toch... geen reden om mensen zo hardhandig te behandelen en letterlijk van de trap af te duwen toch??....

heeft danny howells ook nog gedraait??.. was het wat?.


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 10:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
hehe teering, panama uit gegooid..

ik wilde eigenlijk net een topic openen over hoe saai progressive feestjes hier meestal zijn, qua mensen enzo. Maarja komt nog wel een keer :D

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 10:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote]heeft danny howells ook nog gedraait??


Ik mag hopen van wel :lol


Een biertje in de Panama = 3 euro. Ik weet niet of dat grotere maatjes zijn dan normaal, maar ik vind het behoorlijk aan de prijs.

En verder... Pete Tong een tegenvaller? Dan heb je vast nog nooit eerder een set van hem meegemaakt.

Wel naar dat je eruit bent gegooid omdat je aan een verkeerde tafel zat, echt zwaar onterecht als ik het zo lees.

Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 10:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Dus ik mag blij zijn dat ik afgelopen donderdag ben gegaan en niet gisteren :D . Had zelf wel verwacht dat het dak eraf zou gaan eigenlijk ?

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 11:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="turbomartin"][quote]heeft danny howells ook nog gedraait??





Een biertje in de Panama = 3 euro. Ik weet niet of dat grotere maatjes zijn dan normaal, maar ik vind het behoorlijk aan de prijs.



Hmm... half jaar geleden was het nog 2,50...

Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 13:29 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Ik vond het wel een leuke avond eigenlijk. Nick Warren boven verwachting goed, Pete Tong heel zwak begin maar trok later wel redelijk bij (ik zou overigens nooit geld betalen voor een kaartje met alleen hem op de line-up) en daarna nog een stuk Howells meegepakt. Die liet gelijk even zien en horen dat hij toch wel veruit de beste van de avond was. Ik heb helaas niet z'n hele set gehoord, omdat m'n rug en benen het een beetje begonnen te begeven.

Verder was het wel relaxt om tijdens Pete Tong even boven te staan, omdat je daar wat meer ruimte had, dichtbij de bar stond en Tijs nog even Nick Warren de stuipen op het lijf kon jagen :p

Het publiek viel me trouwens ook wel mee. Heb wel avonden meegemaakt dat een vinger in de lucht al te veel moeite was, maar nu werd er toch best gedanst. Verder leuk om nog wat medeboarders te ontmoeten en uiteindelijk gewoon een hele leuke avond gehad :)

Misschien nog Zoot Woman in Paradiso vanavond en dan heb ik netjes drie dagen ADE gedaan.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 13:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
hahahaha... inflatie he... en ze spelen uit dat het nu de populairste tent is in a'dam...

tja wat dat eruit trappen betreft.... ging een beetje raar, ik zat boven te chillen op balkon, zat op een van die podium blokken te chillen met iemand van GC... weet ff zn naam niet meer, komen 2 gasten aan in normale kleren... moeten die gasten allemaal geen pak??.. en vragen zeggen tegen me op in een hele agresieve manier... ga daar vanaf... nu(p.s. ben dus wel flink dronken nu... :) ) en ik zeg zo.. waarom.. wie ben jij dan, vervolgens proberen ze het te verplaatsten met mij erop, ik probeer er op dat moment af te klimmen en kwam tegen die gast aan ofzo... waarna hij me wegduwt, en sla zn hand weg.. op redelijk normale marnier en voor ik het weet wordt ik in mijn kraag gepakt en letterlijk van de trap af geduwt, en de deur uit gegooit... :rolleyes :rolleyes


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 14:15 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Was een erg gezellig avondje.... :D





Over de muziek ga ik 't maar niet hebben.... :x

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 14:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
Dit was nou niet echt een positieve indruk die ik van de panama kreeg gistere.. Dit drankprijzen... DOE normaal joh :o Lijkt wel of ze studenten weg willen hebben daar ofzo want ik kan me echt niet vaak zo'n avond veroorloven nu :| vond het voorheen al aan de prijzige kant..

Wel jammer dat ik howells dan niet meer mee heb gekregen maar die zou mn stemming die ik had gekregen door die schijtset van pete tong toch niet kunnen verbeteren. Hij deed maar wat had ik het idee en er zat totaal geen lijn in zn set whatever. Ook vervelend dat in de studio zeker zo'n kutmuziek werd gedraaid..

de volgende keer ga ik wel naar de paradiso ofzo :sleep


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 14:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Was een erg gezellig avondje met de medeboarders.

En gedeelte van warren en Howells hun set was lekker.
Had verwacht dat howells wel wat meer looos zou gaan :|

3 uur geslapen en nu 'lekker' aan t werk.

Vanavond naar armada night ocean diva.
Hoop dat dat me ADE weekend wat beter gaat maken.

Grtz

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 16:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
En de opmerking van de avond kwam van Smoked Pieces:

"Fok it, ik ga het veld in"

:lol

_________________
There was madness in any direction...


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 16:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Super toffe avond! Heel relaxt ouwhoeren van te voren in het cafe daar.
Fountain ontmoet, erg gezellig (Y) :cool

Bij binnenkomst stond Nick Warren al te draaien, vrijwel alleen maar nieuwe lekkere tracks, ook het mixen ging top!
Daarna Pete Tong waar het meeste al over gezegd is ;) Daarom tijdens zijn set ook een tijdje in de kleine zaal vertoeft waar het gezellig was. Marcello stond oudjes te draaien en Mar Y Sol, heerlijk aanzicht, draaide ook niet verkeerd. De Panama trouwens in tijden niet zo vol gezien maar was niet vervelend druk :)

Na Tong kwam de master: Danny Howells, 1 van zijn beste sets die ik hem heb horen draaien, zo niet de allerbeste! Gas derop, lekker stevig en kwaliteit :cool Ook erg cool Rocco - Roots 4 Acid te horen, woeii!

[quote="daan"]Had verwacht dat howells wel wat meer looos zou gaan :|

:8o?? Hij stond juist enorm te beuken!

Prima avondje gehad dus :tune en nu is het wachten op die sets! :hat

Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 16:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
Zo, ben net wakker. Ook maar even een stukkie schrijven :D

De meeting in het cafe vond ik erg gezellig, moeten we vaker doen, zo vooraf aan een club night.
Weer nieuwe GC'ers ontmoet (is niet zo vreemd als je dr nog maar net bij zit ;)).

Vond dat Nick Warren lekkere muziek draaide, perfecte opwarm set.
Pete Tong begon zeer slecht met een plaat die een intro van een halfuur had (met weinig variatie en bijna geen beat). Daarna had ie af en toe nog wel een leuk plaatje dr tussen zitten. Dat was voor mij het diepte punt van de avond. Het was opzich wel goed, kon ik tenminste een beetje uitrusten. Had zelf ook een soort van dipje op dat moment. Danny Howells draaide echt super! Dit was pas het moment dat het dak er af ging. (Y) Hij maakte de set van Pete helemaal goed.

Vond de sfeer en het publiek wel ok eigenlijk. Nergens last van gehad ofzo. En tja de prijzen waren wat aan de hoge kant, maar ja je had ook kraanwater kunnen bestellen :lol dat was gratis nl :D

Ben tegen vijven zeer tevereden weer naar huis gegaan :cool


Last edited by pret on 21 Oct 2006, 16:36, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 16:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Sep 2005, 18:17
Posts: 58
Location: Amsterdam
Mensen jullie hadden naar Fire! moeten gaan, dat was echt super! Zat erg te twijfelen, maar ben blij dat ik dus deze keuze heb gemaakt.


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 16:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="pret"]Pete Tong begon zeer slecht met een plaat die een intro van een halfuur had (met weinig variatie en bijna geen beat).

Pete Heller - Simpler. Ook nog gedraaid door Mar Y Sol :p Vind die plaat zeker niet slecht :)

Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 17:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Gezien het bovenstaande niet heel veel gemist gisteren. Gelukkig maar, want om 23:00 ingestort en mijn bed opgezocht. Hoop dat er in de nabije toekomst weer eens wat leuks te doen is (preferably in Het Paard).

[quote="esrem"]Mensen jullie hadden naar Fire! moeten gaan, dat was echt super! Zat erg te twijfelen, maar ben blij dat ik dus deze keuze heb gemaakt.


Nou, reportje dan Esther! :D Ik ben wel benieuwd namelijk...

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 17:21 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Mjah was niet superslecht en ook niet supergoed ofzo. Nick en danny draaiden best wel lekker, pete tong was idd niet veel soeps. Die VIP was wel grappig maar stelde ook weer niet zo heel veel voor. Wel grappig dat je verwacht 2 jonge mensen te ontmoeten die dat regelen....is het gewoon de pa van sasha :lol samen met vrouwelijk compagnon.


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 17:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Ik heb ook een erg leuke avond gehad. Vond Nick Warren ook echt lekker draaien dit keer, dus ik ben benieuwd naar 15 december als ie weer in Panama staat (aldus [url=http://www.excession.co.uk/]Excession[/url].

Tong viel me een beetje tegen, maar was ook weer niet zo beroerd. Er was alleen niet een lijn in te ontdekken. Wel dikke platen af en toe, maar het ging nergens heen vond ik. Howells alleen eerste halfuur gehoord, maar 2 uur is voor hem duidelijk te weinig. Hij moet zich onderscheiden door extra lange sets (4+ uur)te draaien...

Vandaag verder chill dagje.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 20:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
Die Pete Tong uitzending is niet zo bijzonder. Het heeft weinig met de Panama avond te maken. Is meer een totaaloverzicht van het ADE.

[url=http://www.bbc.co.uk/radio/aod/radio1_aod.shtml?radio1/tong]Pete Tong Radio Show[/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma