It is currently 04 Jul 2024, 20:03

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 22 Oct 2006, 08:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Oct 2005, 17:58
Posts: 67
Location: Roosendaal
Net terug van I LOVE TECHNO. We waren er al vroeg om niets te missen van Laurent Garnier. Eerst een stukje meegepakt van Deetron en deze draaide al lekker alleen lag het tempo vrij hoog. Hierna was het de beurt aan Laurent die meteen het tempo omlaag schroefde. Heerlijk opbouwend en Carl Craig hielp hem hierbij. Even verder in hun set kwamen toch de hoogte punten en wat voor hoogte punten, heerlijk, iedereen helemaal los. Geweldig om te zien en te horen hoe het publiek de climaxen weer te verwerken kreeg. Kortom een heerlijke set, alleen was het jammer dat het live optreden van Laurent niet zo'n succes was. Resultaat, een halve lege zaal. Ook wij hielden het voor gezien en zijn naar 2 many dj's gegaan. Dit vond het publiek geweldig en ging helemaal los vanaf de eerste plaat. Zelf vonden we ze leuk voor heel even en zijn een rondje gaan lopen om even bij Ellen Allien & Apparat te gaan kijken, ook hier weer sfeer ten top met een dansende en 'zingende' Ellen op het podium. Hierna nog even teruggeweest naar Carl en Larent die gelukkig weer met zijn platen in de weer was.
I LOVE TECHNO was een topfeest met echt een topsfeer.
Laurent heeft mijn verwachtingen weer waargemaakt alleen jammer dat we hierdoor Kraftwerk hebben gemist, je kan ook niet alles hebben.

ps. Is er nog iemand zaterdag naar de Powerzone geweest met Martijn ten Velden?


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 16:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
Het viel me allemaal een beetje tegen, het feest opzich was leuk maar het geluid was echt niet om aan te horen :x De ene zaal nog slechter dan de andere.. Tiefschwarz was erg vet, Kraftwerk ook vet om te zien. Daarna heb ik me niet heel erg meer vermaakt, Holden had wat leuke platen maar was erg eentonig. 2 Many DJs kon me niet heel erg boeien en bij Laurent Garnier hoorde ik eigenlijk alleen maar een grote overstuurde zoem dus daar ben ik ook weer snel weggegaan ;)


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 16:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
nou zeg ik kon dus écht niet genieten van laurent garnier aangezien het geluid zwaaaar kut was! je zwom echt in de bass en het enige wat je hoorde de eerste tien minuten was de bass, ik kon er echt geen muziek uithalen. Dat was dus de blauwe zaal en in de gele zaal was het minstens net zo slecht, wat een bagger. James Holden niet optimaal van kunnen genieten omdat geen enkel nummer goed tot zijn recht kwam vanwege dat lage. Daarna Ellen allien & apparat en hopen op beter geluid maar nee hoor, ik had moeite met de nummers herkennen terwijl ik dat hele album echt kapot geluisterd heb en elk nummer zowat uit mijn hoofd mee kan neurien.
Erg jammer, ik heb wel echt genoten enzo maar geen muziekale hoogtepunten voor mij deze episode :)

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 16:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
T was cool lekker gedanst, veel lol gehad, jammer van de kutdingessen
jeweetwel, geluid

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 16:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Vet report Timo! :o :lol


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 17:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Aug 2005, 23:37
Posts: 138
Location: Brussel
Rond 20h30 naar binnen gegaan, waar we direct naar Tiefschwarz gegaan, die heel goed bezig waren. :hat We hebben dan nog een uurtje Kraftwerk meegepikt, om dan naar de yellow room te gaan waar de gebroeders Dewaele en hun band stonden te knallen, Soulwax nite versions was echt wel vet. Daarna 30 min Boys Noize. De zaal was ondertussen stampens vol en Alex Ridha had totaal geen moeite om in dat half uurtje heel de zaal volledig mee te krijgen. Men vrienden wouden blijven voor 2 Many DJ's, maar ik had zo de reactie van been there, done that. Ben dus maar alleen opstap gegaan en ben direct naar de red room gegaan voor Dave Clark, die weer heel goed bezig was. :cool Toch nog ff naar Holden gaan kijken, die zoals Eelke zei, lekkere platen draaide, maar nogal ééntonig was. Heb me moeten haasten om naar de orange voor Digitalsim Live, mocht bijna niet binnen. Ze waren wel tof, maar niet wow, zoals Vitalic verleden jaar. We zijn geëindigd met Phillippe Zdar die technisch heel goed was en lekkere plaatjes stond te draaien.

Vond het zeer jammer dat ik Ellen Allien & Apparat en Motor Live niet heb kunnen meepikken. Volgende keer zeker? :)

Het geluid was inderdaad om van te janken. In de orange hebben de technici de rechtse toren diverse keren moeten beklimmen, omdat het kraken soms zo erg was. :8o

Beestig goed geamuseerd, goeie muziek, maar geen echte uitschieters dit jaar...


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 20:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
heheh ja geweldig report he, maar he wat wil je nog steeds niet geslapen dus het schiet allemaal niet zo op later meer :)

over eentonig bij james holden, was niet zo gek, dat geluidsysteem produceerde maar een toon.

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 10:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
[quote="sirtimo"]
over eentonig bij james holden, was niet zo gek, dat geluidsysteem produceerde maar een toon.

Ja klopt ik had al een gevoel dat ik het met zuiver geluid veel beter had gevonden :lol
Hij draaide 1 plaat waarbij de speaker het niet helemaal aankon ofzo, ging gigantisch resoneren. Stond toen net ergens bij die speaker... :x

Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 15:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jan 2006, 20:11
Posts: 44
Location: NL
[quote="sirtimo"]over eentonig bij james holden, was niet zo gek, dat geluidsysteem produceerde maar een toon.


das handig :lol

Top
   
PostPosted: 31 Oct 2006, 11:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Kortom de organisatie van dit gebeuren is nog steeds crap? :p


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2006, 11:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Nee man er is gratis water, het is een soort van utopia voor pillenslikkers dus :D

nee t geluid is gewoon sneu, ieder jaar weer, in 2 van de 5 zalen. maar dat is het enige. wel erg belangrijk eigenlijk

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma