It is currently 02 Jul 2024, 17:33

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: OWAP 28-10-2006
PostPosted: 30 Oct 2006, 16:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Zaterdag toch op de valreep besloten om hier me verjaardag te vieren.
Wij met zijn 3en (ik, Dannie en TheFreezz), Noel en Ronald mee en daar nog wat boarders gemeet (Onno, Arjan Rob Juffermans, Firma Gezellig, Steelo), maar ook heel veel mensen van vroeger uit het stapcircuit van Den Haag. Het was immers een classic feest en dat was goed te merken aan de gemiddelde leeftijd.

Entree was zeer slecht geregeld. Duurde veels te lang. Op een gegeven moment stonden ze ook 8 a 9 rijen dik bij de bar waar het personeel ook niet meer wist wat te doen.

Verder was het een zeer leuk feestje. Sfeer was erg goed. Leuke classics gehoord (ook veel tracks die ik eigenlijk nooit meer had willen horen omdat ze toendertijd al kut waren. :lol)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: OWAP 28-10-2006
PostPosted: 30 Oct 2006, 17:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
was zeker een topfeest, de bezoekers hadden het juiste gevoel meegenomen en ik heb niets anders dan smileys op de gezichten gezien, leuke dames aanwezig, top live set van ene Amerikaan Marc Verberg, maar hoogtepunt was Dimitri...liet ff Rez/Cowgirl als 2e plaat inklappen om vervolgens een strakke uptempo classic set te draaien......was heerlijk om dit weer eens te horen....

Idd jammer van de drank...maar je moet altijd andere laten halen Jer ;-)
Maar dit soort feesten hebben wel de juiste VIBE, er daar draait het om, F**** de piemeltjeshouse en komt allen in opstand..


Top
   
 Post subject: re: OWAP 28-10-2006
PostPosted: 30 Oct 2006, 17:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Was idd een topfeestje. Ik was al erg vroeg binnen en heb dus helemaal niets van de drukte bij de ingang gemerkt. Wat ik wel relaxed vond, was dat Lockerbox er was en dat je dus je jas en andere spullen veilig in een kluisje kon opbergen. bij de bar was ik ook zo aan de beurt telkens.

De locatie was trouwens wel erg mager: gewoon een kale loods met er en der een banner (viel ook weinig anders van te maken). Ook het geuild was verschrikkelijk slecht, Maar goed, de sfeer was top en daar ging het om.

Heb dan ook alleen maar blije mensen gezien. Gemiddelde leeftijd >30 jaar.

Dimitri draaide idd een goeie set en ook Roog vond ik best te pruimen. En heeeeeeeel veel bekende tracks gehoord. :tune

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: Re: re: OWAP 28-10-2006
PostPosted: 30 Oct 2006, 18:57 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Firma Gezellig"]
Idd jammer van de drank...maar je moet altijd andere laten halen Jer ;-)


daar heb ik het ook van. ze bleven zo lang weg :p

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: OWAP 28-10-2006
PostPosted: 01 Nov 2006, 16:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 14:13
Posts: 113
Location: Amsterdam
Was zeker een leuke avond... Entree ging niet soepel maar t viel achteraf wel mee.
Toch nog een aantal bekenden gezien en gesproken. Onverwachte feestjes blijken toch vaak erg gezellig te zijn :) zo ook OWAP.

xxNoel


Top
   
 Post subject: re: OWAP 28-10-2006
PostPosted: 01 Nov 2006, 16:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Jip was gezellig feestje :cool muzikaal niet mijn ding :)


Top
   
 Post subject: Re: re: OWAP 28-10-2006
PostPosted: 01 Nov 2006, 22:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="Partyhardy!"]Jip was gezellig feestje :cool muzikaal niet mijn ding :)


Daar was ik al een beetje bang voor. Ik ga wat sets op zoeken, kan ik luisteren of er gedraaid is wat ik had verwacht en gehoopt. Helaas kon ik er niet bij zijn maar dan weet ik wel of ik er de volgende keer wel echt bij wil zijn.

Dit was trouwens een reaktie van meubelstukken, de organisatie. Kreeg ik via mail binnen.
O.W.A.P.P.E.R.S. BEDANKT!

Wij van Veel Meubel Stukken willen iedereen die afgelopen zaterdag aanwezig was hartelijk bedanken, het is mede dankzij jullie input en uithoudingsvermogen een groot succes geworden. Het O.W.A.P.2006 was het grootste feest dat Veel Meubel Stukken ooit op zichzelf heeft georganiseerd, zo groot dat er een aantal dingen niet zo liepen zoals we hadden gehoopt. Het lange wachten aan de deur en het nog langere wachten aan de bars hadden we niet voorzien, excuses daarvoor en dank voor jullie geduld. Het geluid had wat ons betreft ook een stuk harder gemogen, ware het niet dat de week voor het O.W.A.P. een ander feest op dezelfde locatie flink uit de klauwen gelopen was waardoor de politie en de milieudienst de hele nacht hijgend in onze nek hingen, volgende jaar anders dus. Een feest als die van afgelopen zaterdag is voor ons een goede leerschool geweest, we zullen dan ook alles op alles zetten om het de volgende keren veel beter te doen.

We danken jullie ook voor jullie enthousiasme en positieve instelling, de sfeer was FANTASTISCH! Volgens Hacienda legendes Graeme Park en Mike Pickering was het alsof ze in een heuse tijdmachine zaten, alsof het weer 1989 was. Ze vonden het een van de allerbeste feesten waarop ze ooit gestaan hadden. En dat is een vet compliment dat jullie in je zak kunnen steken!

Binnenkort zijn de O.W.A.P. 2006 sets van verschillende dj's on line te beluisteren bij 3voor12. Als het zover is, sturen we jullie natuurlijk een mailtje.

Tot volgend jaar! ACCCCIIIIIEEEEEEEEEED!

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma