It is currently 01 Oct 2024, 08:01

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
PostPosted: 12 Nov 2006, 13:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Tsja, een nieuwe tent in het toch al zo volle wereldje. Rijswijk of all places, dat moet concurreren met Rotterdam, Den Haag en Delft. Maar toch; hulde voor het feit dat er weer wat nieuws is.
En wat voor iets! De Sir Winston Club ziet er van de buitenkant dan niet echt uit (het is een soort amusementcenter met bijbehorende gokhal), aan de binnenkant is de club echt super! Veel rood leer, zeer moderne aankleding, vriendelijk personeel, een goede/mooie bar en redelijk goed geluid!

Maar, toen wij er rond 23:15 binnenkwamen was het LEEG. Er waren zo'n 25 mensen, van wie er 10-15 bij het personeel hoorden. Wel waren er wat boarders die ook bij de early birds horen, (of moet ik zeggen 'Flying Bird'?), namelijk Paulus de Kalebouter, Yvonny, Flying Bird en achter de draaitafels Steelo. Eddie stond dus te draaien voor een lege zaal...

Het werd later en later, Matthew Deekay nam het over iets na twaalven. Nadat Yvonny al suggesties had gedaan aan de manager om de halve bar te sluiten zodat het volk dat er was in ieder geval richting dansvloer MOEST om drinken te halen, werd het langzaam aan drukker. Maar, je kon merken dat het niet echt clubvolk was dat er kwam. Men stond er een beetje schuchter bij en durfde niet als 1 van de eerste de dansvloer op. Die was overigens alleen gevuld met Groovecollectors en een dame die een broek aanhad waarvan het kruis echt op een plaats zat waar het niet hoorde :o Heeeeel vaag.

Matthew draaide oke, maar niet echt mijn ding. Beetje trancy, met wat breaks, en daarna wat stevigere meuk. Het werd gelukkig wel wat drukker, met erg veel dronken vrouwen (die jarig waren??). Opvallend was dat het publiek wel wat ouder was en ook wel 'classy' (stijlvol, niet Yvonny ;))

Aardige avond. Maar ze moeten er eens een Kleinenberg ofzo laten komen om het vol te krijgen denk ik.

Jerry & Heidi (die ook nog zouden komen?) niet gezien, maar wij waren ook al weer op tijd weg.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2006, 14:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Ja Het was inderdaad niet helemaal wat we er van verwacht hadden. jammer genoeg krijg je met een naam al matthew geen volle zaal , terwijl er een Brian S de hele zaal vol krijgt :\
maar goed de club zelf is oke dus daar kan het niet aan liggen.

Vond het tof dat de mensen van gc er waren en thanks voor de support. De after was trouwens ook erg gezellig en nee ik woon in Delft en niet in Rijswijk :roll

:hat

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2006, 15:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Eigenlijk hebben Snuggle en Steelo al precies beschreven wat ik hier wilde spammen.
Heel erg jammer voor Steelo was dat zn dansvloer leeg bleef terwijl hij toch n hele lekkere set neerzette.
Dekay draaide na een matige start goed.
De volgende keer met deze 3 DJs zou het goed zijn als Bergsma de boel probeert op te warmen en dan of Steelo of Dekay (dat moeten ze samen maar uitzoeken hihi ;) ). Dan denk ik dat je de hele nacht naar n hoogtepunt toe draait.

Verder was de club vet. Echt n ouwerwetse hoerekast, wat weer n verademing is met de meeste donkere clubs van deze tijd. Iid met vriendelijk personeel. Maar wat n hoop security voor zo'n kleine club. Wel vriendelijk vragend of de blow uit mocht haha! :roll

Ook -als newby- hier kennis gemaakt met andere GCers. We hebben iig de voorzet gegeven om de dansvloer te vullen. Relaxte sfeer, leuke mensen, kortom leuke avond weer gehad. Thnx! (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2006, 01:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
ik moest helaas werken en ook de volgende dag weer van 12 tot 12.
langskomen was ff een moeilijk verhaal :mad

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2006, 09:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 08 Aug 2005, 10:28
Posts: 85
Location: Rijswijk
En ik was te gaar om nog boe of bah te zeggen, laat staan ff lekker te gaan swingen. Al heb je er niks aan, moest nog wel aan julllie denken vanaf het bankje :sleep :)

_________________
Love to play hide & seek.....Wanna join?


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2006, 12:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Wilde ook wel gaan kijken maar was te verrot van de Jetsetters beurs. Die was trouwens om de hoek, dus misschien vandaar dat "classy" publiek misschien.....

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2006, 18:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Jun 2005, 19:13
Posts: 55
Location: Gouda
Het feest begon goed, blij met de gastenlijstplek ontvangen van de Groove Collection !!!
Deze club is, zoals uit eerdere replies blijkt geen "doorsnee" gelegenheid ( )

Bij de ontvangst, waarbij ik me eerst afvroeg "is het wel hier" en daarna "ik heb mijn schoenen toch gepoetst" de trap op "zouden we niet te laat zijn" zag ik aan jasnr 13 (!) dat t allemaal goed zou komen. Steelo hartstikke tof opgewarmd, en met de start van Mathew kwamen bezoekers nr 15 enz ook binnen EN na eea. aan getwijfelkont en zaal halvering richting dansvloer.(advies Yvonny)

En toen werd het ook met anderen dan Snuggle en Paulus (+ aanhang) erg gezellig, JAWEL :) je heb daar publiek voor nodig ;) Vond persoonlijk alle 3 de DJ's lekker draaien.

Was ook verrast door de afsluitende DJ Reinier Bergsma. Deze zette VET in een heeft een stuwende set neergezet. Helaas begon t vanaf half 3 (hij was een half uur bezig) al weer "minder druk" te worden, waar hij zich gelukkig weinig of niets van aantrok.

Conclusie voor mij is dat al deze DJ's zekers voor herhaling vatbaar zijn, de lokatie ook maar dan mag er wat meer partyminded publiek zijn. (hint aan de organisatie?)

Daarna sfeervol en gezellig slap zitten kletsen bij Steelo, onder het genot van oa. een heerlijke Cattanneo mix, waarvoor bij deze nogmaals dank !!!

_________________
Happy Party Bird !!!!!


Last edited by Flying Bird on 13 Nov 2006, 22:40, edited 2 times in total.

Top
   
PostPosted: 13 Nov 2006, 21:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Tijd: 3 kwartier later dan de geplande 10.01 uur door allerlei obstakels op de weg en te veel papierwerk aan de deur :rolleyes

Locatie: lastig te vinden, maar zeker klasse en veel rood :)

Geluid: redelijk goed, maar bij veel bass ging zelfs het gecapitonneerde behangsel bijna aan de rol :o

Dj's: Steelo warmde heerlijk op voor een lege zaal, maar trok zich daar niets van aan :cool
Matthew Dekay keek bij binnenkomst erg verbaasd en vroeg "moeten jullie niet naar Armin?" Waarna hij een aardige set neerzette met een big smile on his face. Hij kreeg zelfs nog verzoekplaatjes van een paar meisjes en ik dacht ook nog iets van een huwelijksaanzoek op een bierviltje :8o
Reinier Bergsma was wat mij betreft de grootste held van deze nacht, wat kon deze man mij een heerlijk buikgevoel bezorgen. (Y)

MC: Steelo, prima, hij moet alleen niet meer zingen aan het eind :lol

Sfeer: van sfeerloos naar sfeervol, mede omdat de verlichting pas gedimd werd bij Dekay en er toen pas volk los kwam van de bar en andere feestjes.

Partygangers: Rijswijk heeft kennelijk geen levendige partygemeenschap en als dan zelfs één van de weinige Rijswijkse feestbeesten op de bank blijft hangen :p dan blijven er slechts een paar GC-ers over en een handvol prettig gestoorde Brabanders om het toch nog gezellig te maken. En lol hebben we gehad :lol Zeker ook om dat broekmens! Volgens mij was het een lange rok, die ze halverwege dichtgenaaid had :cow

Kortom: het duurde even, maar ik heb er absoluut geen spijt van :)

After: was een gezellig theekransje, in Delft, Rijswijk whatever ;)


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2006, 18:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Ja de after was zeker gezellig , ik was blij dat ik nog genoeg wc papier in huis had :roll

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 15 Nov 2006, 19:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Genoeg???
Als we allemaal 1 velletje gebruikt hadden wel :lol


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 85 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma