It is currently 02 Jul 2024, 17:12

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 25 Nov 2006, 18:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Sep 2005, 14:28
Posts: 94
22:00 - 00:00: Warren Fellow
00:00 - 01:15: Live: Alex Under
01:15 - 02:15: Live: Alexander Kowalski
02:15 - 04:00: Joey Beltram
04:00 - 05:30: Dylan Drazen
05:30 - 07:00: Ben Long
05:30 - 07:00: Jamie Bissmire
05:30 - 07:00: Space DJ'z

En nog mensen van het board geweest naar het avondje raggen in de ton?

even dan maar een korte impressie van deze nacht. De sound van Kowalski kwam ons tegemoet bij het binnentreden van de Gashouder. Alexander was lekker aan de knopjes aan het draaien en het klonk allemaal behoorlijk melodieus, echter na een half uurtje heb je het dan wel meestal gehad met hem. Veel van zijn livesets lijken toch allemaal wel behoorlijk op elkaar, soort van trance achtige techno, niet echt slecht ook niet echt goed.

Daarna stond Beltram op het menu. Toch wel een van de echte techno pioneers en wat een verschil met Kowalski. Als een echte oude rot in het vak beukte hij er gelijk op los, zaal reageerde hier goed op en het was massaal voetjes van de vloer. In tegenstelling tot de vorige keer nu geen vuurwerk maar vlammenwerpers, vooral vanaf de tribune een erg mooi gezicht. Krakers als Energy Flash en Ball Park passeerden nog de revue. Erg goede set dus...

Next man in line was Dylan Drazen. Schakelde duidelijk nog een tandje bij in vergelijking met Beltram. Tja geen tijd om in te kakken, het publiek wil raggen, rossen en rammen op zo,n tijdstip. Erg hard en duister was zijn set, maar na het einde toch nog een beetje afbouwen voor het "toetje" van de avond...

Als grand dessert stonden de Space Dj,s op het menu. Niet echt mijn ding, had eigenlijk niets meer met techno te maken. Verkapte hardstyle met een vleugje schranz en tekno. Nog even voorin gekeken bij de dj booth en daar leek het wel oorlog. Damn heb het nog even geprobeerd om mijn uiterst swingbare danspasjes tentoon te spreiden, echter onmogelijk bleek dat, muziek ging veel te snel en het spreekwoordelijke kaarsje was ook opgebrand...Het was een zeer goede nacht en helaas geen Fellow meegemaakt, maar van horen zeggen toch wel een van de toppers!

Weinig tijd om te herstellen is er niet, snel even onder de douche, even wat eten en dan toch nog geheel onverwachts vanavond weer voor de zaterdag editie met uiteraard Der Dritte Raum, ben benieuwd....

hier nog 2 filmpjes van vannacht

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o92Xb6ikFNI&eurl=[/youtube]

de heer Drazen

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lONRH_I5a3k&eurl=[/youtube]

Intro van Beltram


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2006, 13:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
hmm ik moet volgnede keer ook maar weer eens gaan t is echt 3 jaar geleden dat ik op awakenings ben gewest geloof ik :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2006, 14:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 16:48
Posts: 359
Location: nijmegen
Vette filmpjes..

:cool

In 2007 ben ik weer present.


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2006, 18:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Hoe een undercover agent te herkennen:

De enige tussen de 28 en de 40 jaar die nuchter is, niƩt kan dansen, die niet trendy is maar dat probeert te zijn, totaal niet met de muziek opgaat en constant loopt te smsen met een nokia 3210 (zodra je iemand ermee ziet, ren weg, want wie heeft er nu buiten overheidsinstanties die crappy telefoon).

Of ze hebben 18 jarige ventjes in een houdgreep die hun eerste pil proberen.


[edit] Nog makkelijker te herkennen, na 3 uur `s nachts de enige 30 mensen die nuchter zijn op Awakenings.


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2006, 21:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
LoL Chefke. Slechte avond gehad?

En dat van die telefoon is so true :D

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2006, 21:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 20:48
Posts: 253
Location: Den Haag
Ik was de vrijdag gegaan. Een paar jaar niet meer naar de westergas geweest maar oh oh wat was het weer gaaf. Bij binnenkomst zelfs wat vocaaltjes gehoord van Kowalski en daarna flink knallen met als hoogtepunt Dylan Drazen, lekker duistere sound.
Top locatie, leuk publiek, snelle bar, goed geluid ... (Y)
De avond vloog voorbij ...

_________________
I'm like King Midas in reverse. Everything I touch turns to shit


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2006, 22:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ik kom nah net thuis van de zaterdag editie. :cool
De line up was als volgt:
Piet van Dongen: kon me niet echt warm krijgen, mixte soms slordig.
Magda: wat n lekkere minimale set zette dat meissie neer zeg! _0_ Heerlijk in de stemming!
Live: Der Dritte Raum: heeeel lekkah gedraaid. Lekker los!
Markantonio & Rino Cerrone: voerde t rustig verder op. Goed.
Preach: hier kwam al t echte techno naar voren....stampen!
Live: The Advent: foei foei foei wat ging het erop los zeg! (Y) Ondertussen is die ton nat, rokerig en staat vol met stampende feestvierders (want dat waren ze allemaal.)
British Murder Boys: nog harder dan The Advent...niet echt mijn ding...te hard, geen lijn en soms ronduit takkeherrie. :( N mooie tijd om voor de drukte weg te gaan naar mn after.
Dan de visuals......zoals gewend in de Westergas: SUPERRRRRRRR! :p
De vlammerwerpers (sensationeel!), de lasers (alleen hiervan al ga je in trance) en t vuurwerk (minder dan de oktober editie, maar t blijft mooi).
Tel hierbij op alle vriendelijke medewerkers, de 2 meiden verkleed als politie (Y), de mensen die hun versnaperingen deelden met je en alle andere gezellige feestgangers en je kan ook deze editie in de boeken schrijven.
:party

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2006, 19:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
dat met die drugs is echt gaar he, laat ons gewoon pillen slikken.

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2006, 22:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Mijn derde Awakenings, maar de eerste keer in de Gashouder (zaterdag).
Mooie lokatie, mooi rond.
Ik was met een vriendin en een vriend, die ik meer dan de helft van de nacht kwijt was, net als de richting. Toch erg apart zo'n ronde zaal :rolleyes
Enfin het was erg gezellig met andere bekenden, 'n paar GC-ers en wat onbekende feestbeesten. Want feesten kunnen ze op Awakenings! (Y) Wat een heerlijk sfeertje!
De muziek heb ik ook zo ongeveer beleefd als meneer de Kalebouter, waar ik ook af en toe langsstuiterde ;)
Chefke nam me mee naar de Chillout waar Partyhardy voorlichting gaf over onfrisse zaken, die deze keer verboden waren. Ik dacht dat hij me vast wel kon uitleggen waarom ik een ondeugend kauwgompje, dat uit de verpakking gesprongen was, bij de ingang in de kliko moest laten verdwijnen, alsof 't een verboden goedje was. Helaas had ook hij hier geen passende verklaring voor. :\
Al met al een leuke nacht gehad op dit overweldigende feest met al die vlammen, visuals en lasershows. Echt feestgevoel :cool


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2006, 15:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="YvonnY"]Chefke nam me mee naar de Chillout waar Partyhardy voorlichting gaf over onfrisse zaken, die deze keer verboden waren. Ik dacht dat hij me vast wel kon uitleggen waarom ik een ondeugend kauwgompje, dat uit de verpakking gesprongen was, bij de ingang in de kliko moest laten verdwijnen, alsof 't een verboden goedje was. Helaas had ook hij hier geen passende verklaring voor. :\

hahaha inderdaad wat een onzin ook, als zelfs dat niet meer mee naar binnen mag!
Maar goed verder super feest met heerlijke sferen! :cool

Top
   
PostPosted: 28 Nov 2006, 15:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
onfrisse zaken die deze keer verboden waren :D

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma