It is currently 02 Jul 2024, 17:48

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 05 Nov 2006, 10:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ja was vet. Junkie xl had vette set vond ik, onno daarvoor ook, en ook per was helemaal geweldig hoewle ik z'n laatste halfuurtje tot half 6 beetje veel oldschool vond. Verder was het allemaal cool. niet zo heel veel bekebnden gezien, zal wel aan mij liggen.

Net thuis nog naar after geweest tot half elf nu is het wel mooi ga slapen. ben moe

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2006, 17:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
wat een kut verslag van mij. en niemand reageert ook trouwens. ik kom net mn bed uit ga lekker boterhammen eten :) wat kan dat lekker zijn, soms

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2006, 17:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Ik vind het wel een topverslag...


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2006, 19:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Was inderdaad vet gezellig! Super opwarmset van Onno die tegen het eind toch behoorlijk de beuk erin gooide wat perfect aansloot op Junkie XL die vrij snel 'draaide' Was hij nu ook live of niet? In ieder geval alleen eigen tracks volgens mij :) Echt super lekkere shit dus en wat een enthousiastme van hem! Ook super cool Breezer weer eens te horen :cool Vond het publiek ook weer top en veel handen de lucht in :D
Kortom, zeer gezellige Earth editie (Y)


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2006, 11:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
ja natuurlijk live joh. hij had trouwens ook nog een depeche mode remix, vast ook van 'm zelf maargoed, niet helemaal z'n eigen werk. wat vet was. hij had nog wat anders cools volgens mij

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2006, 12:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Jan 2006, 14:35
Posts: 67
Location: Middelharnis
Was weer een TOP! feestje. Ben weer compleet los gegaan :roll Vertel eens wat nieuws :p

_________________
HET LEVEN IS ALS JE NEUS, JE MOET ERUIT HALEN WAT ERIN ZIT!!


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2006, 13:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
Zaterdagavond, voor genomen dat geen van ons zou rijden, dus dat beloofde al heel wat. Hadden een pre party bij "club Vic" en daar aangekomen begon de ellende al......keuze uit 10 verschillende met verse ingrediënte gemaakt coctails, tja dan wil je er zeker verschillende proeven.
Al met al 2 mojito's en een margarita verder begonnen de beentjes al ongeduldig kleine danspasjes te maken en anderen met mij. Toch moest de gang naar Paradiso nog even gemaakt worden, met de hele groep( leek wel een studenten party), helft op de fiets, helft lopend naar de poptempel. Daar aangekomen stond er al een flinke rij voor de deur, aangezien ik nog al het geduld van een overactieve veldmuis heb, stond ik al te loeren of er niet een kleine mogelijkheid was om voor te dringen, en ja hoor vooraan stond de neef van Paul en tja die moet ik gedag zeggen, dus door de massa heen wurmen even wat bekenden zoenen en lekker blijven staan gnagna.
Na een half uurtje ongeveer begon de stroom te lopen, tja en dan kom je erachter dat je eigenlijk in een ander rij moest staan omdat je een kaartje van het internet hebt, nou ja boeien.....
Verder ging het prima, niet eens gefouileerd???? vaag maar ja dat zette gelijk de toon van de avond, Paul moest nog even op desmond wachten want daar hadden wij nog een kaartje voor gescoord, die stond dus met zijn goeie gedrag nog een uur in de gang.
Even een klein rondje gemaakt langs wat bekenden en drankjes gescoord, maar ja het begon nu echt wel te kriebelen en de voetjes gingen van de vloer, Onno draaide een heerlijk stevige set waar iedereen zich wel in kon vinden geloof ik, vond ook snel een plekkie op het podium zodat ik een mooi uitzicht had op de zaal, voordeel is ook dat als er bekende zijn, dat die vanzelf even langs fladderen en dag zeggen.
Na af en toe een plaspauze....tja blijf een vrouw, had ik het precies zo uitgekiend dat ik tijdens de set van JunkieXL niet meer hoefde, en dat was wel prettig, wat een lekker set, ok was volgens sommige dan wel commerciel maar, wat een feest maakte die er van, zelf ook helemaal los en springen etc, daar hou ik wel van.
Ik bevond me toen al een tijdje niet meer op deze aarde maar was ver daarboven aan het zweven en stuiteren, ontzettend gezellig gedanst met iedereen die ook maar in mijn buurt stond, en dan erachter komen dat je dan al een tijdje met een forummember aan het stuiteren bent wahahhahahhahahaha. Tja en dan uitleggen wie ik was kostte wel even moeite( toch maar een andere nick nemen???) maar dat is na een pb-tje weer opgelost( he Maurice?)
Toen Per ging draaien ging heel even het gas er weer af, kon ik weer even richting powder room, toch bleven de beentjes nog rustig doorgaan, en na een kleine opheldering hoe laat het nou zou stoppen, ging ik nog even door tot kwart voor 6.
Manlief op gezocht, die was ik zowiezo de hele avond kwijt, maar ja dat is niet nieuws, en die meegesleurd naar buiten aangezien die anders rustig met iedereen blijft ouwehoeren. Jasjes aan en taxi opgezocht, die ons veilig en rapjes naar huis gebracht heeft, hondjes uitgelaten en een drankje was het tijd om het feestje met mijn hoofd op het kussen nog maar even over te doen.

Al met al was dit er weer eentje voor in de boeken( wat mij betreft)
Heb best wat members gezien en misschien heel snel gesproken, Tijs niet meer zo lelijk tegen me doen ook al weet ik dat ik bijna je moeder had kunnen zijn ;)
Knarfje sorry......zat in de taxi en toen besefte ik dat je mee zou gaan........kusje erop.
TcvR hoe is het met je veter?????
En verder weet ik het even niet meer hahahhahhaha

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2006, 15:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
TcvR hoe is het met je veter?????

Welke veter bedoel je? Van mijn schoen denk ik, nou die is ter ziele. Maar gelukkig heb ik in een grijs verleden mijn dienstplicht vervuld en kon ik dus met de nodige improvisatie de avond nog redden. Want ja, met een losse schoen de geoefende danspasjes uitvoeren, dat valt natuurlijk niet mee.

Ben nu op mn werk dus mijn avonturen over afgelopen zaterdag komen spoedig.


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2006, 19:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
Weinig reacties nog zeg. Dan zal ik er maar 1 aan toevoegen. Was een erg geslaagde earth wat mij betreft. Het begon met een te lange wandeling o.a. door het vondelpark waar we niet meer uitkwamen doordat van alles wat afgesloten; een taxi die we vervolgens maar hebben genomen richting Paradiso; doodsangsten die we in die taxi hebben uitgestaan (hoe hard rijden die gasten altijd?!?! bijna een fietser doodgereden); en een kneiter van een rij voor de ingang. We waren kapot toen we binnenkwamen, maar dat werd snel goed gemaakt. (Y)

Wat daar vooral aan bijdroeg was de ontzettend relaxte sfeer en de gezellige groep mensen. Junkie XL draaide een lekkere set, al mochten de blokjes 'commerciële' nummers (lees: van zijn laatste album) wel wat minder. Le Junk was weer lekker enthousiast en we hebben zijn befaamde jump vaak mogen aanschouwen :p Toen Per begon zijn we nog even naar boven gegaan voor best aardige minimalsounds. Ben helaas de naam van die dj kwijt. En vervolgens weer op een christelijk tijdstip weer vertrokken richting R'dam.

Wat mij betreft snel weer een feestje in Paradiso :cool


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2006, 20:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Sep 2005, 14:28
Posts: 94
1 van de betere edities van afgelopen jaar. Waar Per mij de afgelopen edities vaak wat tegenviel was hij nu absoluut Koning progressive deze nacht. Volle bak dit keer in Paradiso en Onno was in het begin goed bezig met zijn taak om de zaal flink op te warmen en knalde er af en toe flink op los.
Daarna headliner Junkie XL en hij deed zijn naam absoluut weer eer aan...GVD een combinatie van adhd en te veel sos op ;) Waarschijnlijk had de heer islost toch gelijk gekregen en waren de nodige envelopjes de Paradiso ingesmokkeld. Maargoed zijn muziek werd er niet echt veel beter op. Commercieel uitgemolken hitjes die de revue passeerden met hier en daar toch nog wel een lekker plaatje.
Aan Per de taak om het verjaardagsfuifje af te sluiten. Damn een betere hadden we niet kunnen hebben. Ouderwets aan het ijsberen achter de wheels of steel. Plaatje op plaatje af...Gas erop even gas eraf om daarna in sneltreinvaart door te rammen naar het einde. Tja en dan denk je dat het schluss is om een uurtje of 5. Neehoor gewoon nog even wat oude dijenkletsers ten gehore brengen, damn laatste uurtje was echt gruwelijk. Chapeau voor hem en de organisatie. Uurtje of 8 uiteindelijk in bedje beland waar het wereld uur record plafond staren uiteraard ruimschoots werd verbroken :o


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2006, 23:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Leuk om te lezen hoe het geweest is. Had er eigenlijk heen gegaan maar George Michael kwam onverwacht op mijn pad. Heb wel een goed feestjegemist, lees ik.

Wat is het trouwens toch dat er altijd zo'n rij staat bij Paradiso? Tenminste, dat lees ik steeds terug na een feest.


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2006, 00:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
niemand naar de AFTER geweest ofzo?? :D hehe die was vet, http://marty.vuilnisbelt.com/coppermine ... p?album=18

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2006, 00:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
la, Ruben nog gevonden? :D

Ik moet zeggen, ik vond de grote zaal een beetje vlak. Onno maar kort meegemaakt, maar Tommy had op de een of andere manier niet altijd de vaart erin, hoewel ie wel heel enthousiast was inderdaad. Per heb ik sporadisch gezien, want toen ontdekte ik dat Benoit boven stond te draaien... ZO! Dat ging los daaro!!

Verder ontzettend gelachen en zoveel mogelijk mensen gefopt. Want zo hoort het op een feest :D

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2006, 12:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Het was één groot FEEST! :cool


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2006, 12:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
:o wow!?... kon je ook naar boven dan...? :lol

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2006, 17:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Per was echt super..

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 08 Nov 2006, 21:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
Goed hierbij dan mijn bijdrage over het feest in Paradiso van afgelopen zaterdag.

Blijkbaar is iedereen toch erg lovend over Paradiso en toe gegeven het is toch wel een van de leukste plekken om uit te gaan in Amsterdam, maar eerlijk gezegd gaat mijn voorkeur toch uit naar de Melkweg. Problemen met de rijen die ontstaan zoals bij Paradiso zijn daar toch minder aan de orde en op de een of andere manier vind ik het feestje toch ietwat intiemer, waarschijnlijk omdat het in De Melkweg kleiner is. Ach, je moet toch wat te zeiken hebben en hierbij heb ik dat dan ook weer gehad. Verder was het een fijn feest, met heerlijke mensen en fijne sets. Junkie Xl was lekker en er zat weer veel tempo in en het viel mij op dat de set veel gelijkenis vertoonde met de set die ik ook had gehoord bij 5 days off in de Melkweg, daarnaast vertoonde Junkie de zelfde pseudo spontanen acties op de zelfde momenten als toen. Ik denk aan: Springen boven op de booth en doekje op zijn hoofd leggen en daar dan weer zn petje boven op doen. Kortom zijn set is een gelikt opgezet geheel waarbij je als publiek het idee hebt dat je naar iets geheel unieks zit te kijken. Helaas is dit bij Junkie niet meer zo. Maakt wat mij betreft ook verder niet uit, want ik heb het naar mijn zin gehad en wat mij betreft is Earth volgende week alweer acht jaar oud en kunnen ze weer op mijn rekenen.

Per, Junkie XL en Onno bedankt voor de fijne avond-nacht. Helaas ben ik niet verder gekomen dan de grote zaal.

Tot de volgende Earth en als het kan weer eens in de Melkweg met een super programma.


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2006, 08:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Jan 2006, 14:35
Posts: 67
Location: Middelharnis
[quote="mp3jee"]:o wow!?... kon je ook naar boven dan...? :lol


Hahaha, dat komt me bekend voor! Heb nu 2 keer in Paradiso rond gesprongen maar heb de trap naar boven nog niet gevonden :\ . Of die is heel goed verstopt of het ligt aan de toestand waarin ik meestal verkeer :p . Denk toch het laatste!

_________________
HET LEVEN IS ALS JE NEUS, JE MOET ERUIT HALEN WAT ERIN ZIT!!


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2006, 10:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Heerlijke verslagen weer mensen, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Eerste keer sinds 5 jaar dat ik over heb moeten slaan zelfs... schande!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2006, 10:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
Foei!!!!! Bille(n?)koek voor martin ;)

_________________
------------

....RARE DAG!....

en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma