It is currently 02 Jul 2024, 17:06

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 14 Jan 2007, 20:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Tis niks als je mensen enthousiast maakt voor een feest, want vervolgens kan je ze ook nog ophalen met je privétaxi in Leiden, Aalsmeer en Hoofddorp. Enfin, uiteindelijk arriveerden we pas tegen half twaalf op de feestplek in Strand West, waar de beats al weer van ver waren te horen en waar ’t overdekte terras, sinds de storm niet meer overdekt was. Gelukkig was het binnen erg gezellig en lekker warm en druk, terwijl Paul Sparkes de boel nog meer probeerde op te warmen, ondanks dat ie niet helemaal lekker was. :cool
Hij zou eigenlijk als tweede draaien, maar dat werd dus nu Eelke Kleijn. Ik had hem al diverse malen meegemaakt en altijd als een hele goeie opwarmDJ. Maar dit werd dus zeer verrassend, want het verschil tussen een opwarmEelke en een Eelkeopstoom is gewoon gruwelijk lekker. :hat
Toen Eelke nog maar net begonnen was zei een niet-zo-veel-postend-maar-wel-vaak-gastenlijstwinnend-GC-lid (we noemen haar B) heel onnozel: ‘Ik hoop dat die Paul Sparkes nu wat beter draait, dan de vorige keer, want toen vond ik ‘m wat minder’. De rest van de avond konden ze mij opvegen! :roll
Er was trouwens een aardige opkomst van GC-leden, zoals Daan, Amber, Chane, Ralphi, Des, Lalabebe2, MP3jee, Pluginbaby, Paulus de Kalebouter, Dansliefhebber, Lijntje, Cambyses, Flying Bird, Olli, Lambert Fisher, Bertje, dj Pascal, etc. Altijd leuk! (Y)
De zaal zag er nu ook veel toegankelijker uit trouwens, je kon nu ook overal in de kussens liggen, zonder dat je achter een gordijn verdween. Èn ’t beloofde voorbeeldige geluid was nu ook dik in orde.
Alleen de door C-Jay genoemde masseur kon ik maar niet ontdekken. Ik dacht eerst dat het Des was, maar die begon al te zweten bij de gedachte alleen al! :rolleyes
C-Jay sloot heerlijk af met een donderende set en gewoontegetrouw allemaal eigen nummers in het laatste halfuur, met als toegift “Scheurbrie”. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: een fabuleuze track! Het duurde even voordat ik mezelf weer kon losmaken om naar huis te gaan, wat een geweldige sfeer, muziek, lol en mensen waren er vanavond! :tune

Volgende keer moet ik eigenlijk overslaan wegens verplichtingen elders, maar ik vrees dat ik er dan toch echt weer ben, want Roger Martinez draait op 10 februari! Lijkt me ook weer een heel toffe avond te worden.

ps foto's (en nog n report) zijn te vinden op Dancevenue.nl ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2007, 19:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
voor de liefhebber, nog wat fotos van mijn new years eve 48uurs Sessions in roemenie...
alle fotos zijn van mijn set van 1 januari, de volgende dag dus....

http://www.thesessions.ro/galerie-foto/ ... rasov.html


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2007, 09:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Klinkt als een cool feestje! :cool

[quote="YvonnY"]...met als toegift “Scheurbrie”...

Wat een titel! :lol zag hem al vaker voorbij komen, ken heel het nummer niet maar die titels die C-Jay af en toe verzint :o

Top
   
PostPosted: 16 Jan 2007, 11:06 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Was een leuk en gezellig feestje.
Stuk beter dan de vorige editie :D

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2007, 12:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Sep 2005, 15:11
Posts: 222
Location: i am from Holland JA
[quote="C-Jay"]voor de liefhebber, nog wat fotos van mijn new years eve 48uurs Sessions in roemenie...
alle fotos zijn van mijn set van 1 januari, de volgende dag dus....

http://www.thesessions.ro/galerie-foto/ ... rasov.html


Veel stoelen en banken... :D

_________________
acid for dummies


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2007, 18:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
http://partyflock.nl/gallery/2346/PAGE/A.html

fotootjes van meneer Ladida...


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2007, 23:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Leuk intiem feestje! de sfeer zat er goed in!! Belooft wat voor de zomer die toko / sessions !!!


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2007, 08:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Sluit ik me helemaal bij aan! (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2007, 20:48 
Offline
just started
just started
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 20:20
Posts: 14
Dat was een leuk feestje ja! Leuk om weer eens wat mensen gesproken te hebben uit de prog wereld. :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma