It is currently 29 Jun 2024, 04:27

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 17 Feb 2007, 12:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
Dit keer het ik het genoegen zo te zien :D

Had gister eindelijk een vriend die ook graag mee wilde. En ooknog als BOB wilde optreden, eindelijk een keertje niet met de trein gegaan dus (Y) En dus 2 uur eerder thuis, vandaar dat ik zo vroeg op ben ;)

Maar goed, gister meteen naar de Studio gegaan, waar Lambert heerlijke sounds uit de speakers liet komen (het geluid klonk daar voor t eerst goed). Het was daar een prima meeting plaats voor andere GCers :cool

Daarna naar de main gegaan, waar ik Danny nog een beetje te soft vond draaien, maar goed hij zat nog in zijn opwarmfase van zijn set. Rond een uurtje of twee begon het eindelijk een beetje los te komen (voor zover je dat van het doorsnee Panama publiek kan zeggen). Het leek wel of het geluid ook in de main iets beter was dan bij diggers, hoewel qua beleving nog niet super (zijn diepe klanken voelden niet zo diep als het had moeten zijn) Nog een ander voordeel tov diggers was het aantal vrouwen :p

Tussendoor ook nog even bij Muzikjunki wezen kijken. Had hem nog nooit horen draaien, maar klonk erg cool! :hat Het was ook daar zelfs druk!

Weer veel bekenden gezien en met een paar andere kennisgemaakt (Y)
Tot slot nog mijn complimenten aan GC voor de hosting van de studio!

Het was super!


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2007, 16:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2006, 22:04
Posts: 34
Location: thuisachterdepc
Bouwen, bouwen, bouwen...wat kan die gast meesterlijk n set opbouwen...zeer benieuwd naar Essential mix van vanavond! Dank aan GC weer voor veel gezelligheid in de studio en een heerlijke avond.

Kwam rond 00.10 binnen en Danny legde net Global Communication-"the way" (secret ingredients mix) op de ones&twos.."I like the way you make me feel" :) :) :) ..kan niet meer fout gaan dan.
Vind Danny altijd het lekkerst draaien als het freaky wordt; rond 0200 was het zover wat mij betreft, was echt een vette plaat :hat , kan bijna niet anders dan een Gabriel Ananda track geweest zijn, zo zuiver, zieke compositie en mega dansbaar, als iemand de titel weet ;) ?..hij dropte in de break nog een acapella (niet die van Madonna overigens) geloof ik...daarna was t Howells-stylo tot de max: Deepsexyfuturistictechfunkhouse!!!!!!

Dank aan iedereen die er was om er een vette avond van te maken! Dit was t weer, tot de volgende keer!


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2007, 18:16 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Leuke avond. Vond howells niet echt lekker draaien op het eind van 11 tot 12 draaide hij wel een paar vette platen maar toen stond het volume net iets te laag nog om ervan te geniet.

Lambert draaide in de studio hele vette platen, zeer goede set. en muzikjunki kon ik ook wel waarderen, zeer goede dj.


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2007, 21:51 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Was zeker een leuke avond :)
De kleine zaal zag er goed uit... goed gedaan guys (Y)
Lambert draaide erg lekker. Hij had van mij nog wel ff door mogen gaan.
Howells vond ik ook vet draaien. Zo heb ik het graag... lekkere prog en de avond afsluiten met wat stevige techno :)

Op naar de volgende GC avond @ Panama :cool

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2007, 22:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Oct 2005, 19:54
Posts: 276
Location: Reuver
Howells was meesterlijk, wat een opbouw!

Nog bedankt Jerry!

_________________
Sasha = God


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2007, 22:06 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Zeker een leuke avond gehad! Bert en Muzikjunki in de studio waren goed bezig en het zaaltje bleef, voor zover ik het gezien heb, goed gevuld :)

Howells vond ik tot 2 uur wel erg lang rustig doorbouwen, maar daarna ging het gas er wel flink op. Erg vette prog/house/techno platen kwamen er voorbij in ieder geval.

Vrijdag 4 mei de volgende Dig Deeper weer en waarschijnlijk ben ik daar gewoon weer bij.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2007, 00:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Zeer goede avond :hat

Lekker druk in beide zalen. Dit keer niet heel veel bij Howells geweest uiteraard, maar wat ik hoorde klonk erg goed. Voor zover ik kon horen beter dan de laatste keer Dig Deeper.

Bert warme erg goed op in de Studio en Muzikjunki deed precies wat we van hem verwacht hadden. Dikke beats, mash-ups, bootlegs en veel live edits met loops en accapella's op de 3de cdj.

Veel complimentjes gekregen over hoe we de Studio veranderd hadden. Publiek erg tevreden, Panama erg tevreden (bleef tot het eind weer een helemaal vol in de Studio) en wij dus erg tevreden. :D

Bedankt allemaal (Y)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2007, 08:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Leuke avond (Y) Howells blijft een topper. Bedankt voor de gastenlijst :hat


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2007, 10:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Ook hier een hele lekkere avond beleefd. :hat

Voornamelijk in de Main geweest, maar ook divers uitstapjes gemaakt naar de studio om Bert in actie te zien (Y) (Y) en daarna die Muzikjunki (Y) (Y) . Studio was erg netjes aangekleed en druk ook! Geluid was daar ook goed te pruimen.

In de grote zaal was Danny heer en meester. Met zn bril zijn zn looks wel direct 5 jaar ouder geworden, maar dat maakt niet uit. Vond het volume wel een beetje aan de lage kant (tot een uur of 1) waardoor sommige van de platen niet lekker doorkwamen. Maar tussen 1 en half 4 was het weer ouderwets: heerlijke platen, goede climaxen en losss. In het laatste uur zat de bekende Danny-flow er ook lekker in. Zeker beter dan de vorige Dig Deeper, dus wsl wel weer present op 4 mei (tenzij Queenday me gesloopt heeft). :hat

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2007, 14:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Ik heb me prima vermaakt. Danny Howells maakt er gewoon een feestje van! Fijn om iemand met zo veel plezier bezig te zien. Verder top geregeld met de gastenlijst plekken!

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2007, 16:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
danny who ? :lol alles bij elkaar 30 minuten in de grote zaal vertoefd. Hij zal ongetwijfeld lekker opgebouwd hebben maar wat een slechte kwaliteit geluids installatie. zelfs midden op de pit vond ik het magertjes. En de trend is tegenwoordig zoveel mogenlijk rondjes lopen :\ Kleine zaal was daar in tegen toppertke, heerlijk sfeertje, vooral niet opbouwen maar knallen (Y) muziekske, en een 5 euro biertje smaakt opeens een stuk lekkerder. één kanttekening... het oog wil ook wat met betrekking tot het vrouwenlijke schoon. In de plaatselijke jeugdsoos is het beter toeven :p Uncle jer bedankt !

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2007, 17:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Vond Danny beter dan de laatste keer Dig Deeper, maar niet helemaal geweldig. Teveel ups en downs....

Muzikjunki nog even gehoord... Klonk zeer aangenaam (Y)

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2007, 18:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Was een tof avondje! :cool

Howells was zeker beter dan de laatste keer dat ik m hoorde, maar niet spectaculair, alleen op het laatst ff lekker gaaaaan :D

Studio was zeker mooi aangekleed (Y)
Lambert helaas gemist :oops , maar hoorde dat ie lekker draaide en Muzikjunki, niet helemaal mijn stijl maar wel goed!

Er staan nog een paar foto's op Dancevenue.nl ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2007, 19:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
bedankt voor de guestlist....helaas niet kunnen gebruiken....
ik ziek, vrouwtje ziek...allemaal ziek....
lekkah dan....


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2007, 23:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Heerlijk avondje weer!!!

Verstandige set van mr howells om een bril te nemen, de titels op de cd waren deze keer wel leesbaar en daardoor kwam hij met uitstekende platen op de proppen :D

Mijn complimenten aan Jerry, GrooveCollection wordt een steeds grotere en gewaardeerde naam in the scene, dit dankzij een sterke marketing filesofie (Y)


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2007, 10:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Heerlijk avondje gehad afgelopen vrijdag!!
Gezellig druk in de kleine zaal, dit tot het einde aan toe. Grote zaal ook druk.

Veel GC'ers uiteraard, wat de gezelligheid alleen maar bevorderde.
Lambert begon heerlijk in de kleine zaal, waar hij eigenlijk al vrij snel het tempo best hoog hield. Dit bevorderde de sfeer des te meer, iedereen die binnen kwam had meteen het idee dat er wat gebeurde. Complimenten ouwe (Y)

Muzikjunki pakte het goed over. Grappig om te zien dat hij op een gegeven moment een house plaat over liet gaan in een hip hop plaat, wat vrij goed gewaardeerd werd door het publiek!! Hij hield het (gelukkig) ook bij die ene hip hop track en pakte het daarna weer volledig over op zijn stijl.

Panama was erg tevreden over alles. Zo vertelde ze mij dat normaal gesproken bij een "grote naam" de kleine zaal altijd maar half gevuld is, zoals afgelopen vrijdag hadden ze het nog niet vaak meegemaakt :cool

Op naar de volgende!!


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2007, 16:07 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Dat was cool gedaan ja hoe hij Phunk-a-delic - Rockin' (Benjamin Bates Remix) over liet gaan in Rakim - Guess Who's Back. Uit die track komt ook dat deuntje.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2007, 17:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
't Was in twee woorden "machtig mooi" zo alles bij elkaar!!!

thx iedereen!!


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2007, 15:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 31 Jul 2005, 01:52
Posts: 123
Location: Rotterdam
Jerry, het was heel erg oke!

Bovendien was er meer ruimte om te dansen in de studio, en reden genoeg. :D

Wanneer is de volgende groove deeper? :p

_________________
Heb ik dat gezegd?


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2007, 16:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Een paar foto's. Een beetje veel van mezelf, maar goed, meer waren het er niet :oops
Misschien anderen nog meer foto's?

[img]http://www.just-wonder.nl/studio/1.jpg[/img]
[img]http://www.just-wonder.nl/studio/2.jpg[/img]
[img]http://www.just-wonder.nl/studio/3.jpg[/img]
[img]http://www.just-wonder.nl/studio/4.jpg[/img]
[img]http://www.just-wonder.nl/studio/5.jpg[/img]
[img]http://www.just-wonder.nl/studio/6.jpg[/img]
[img]http://www.just-wonder.nl/studio/7.jpg[/img]
[img]http://www.just-wonder.nl/studio/8.jpg[/img]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma