It is currently 04 Jul 2024, 21:42

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 29 Jan 2007, 22:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Gisteren op courtesy van deze fijne site naar bovenstaand fuifje geweest. Net voor sluiting van de gastenlijst kwam ik binnen. Ditmaal niet met partner in crime Rulestyler (herstellende van een lichamelijk ongemakje, maar vrijdag weer in topvorm aanwezig hoorde ik uit direct bron..), maar met mn wubje.

Ik vond het al behoorlijk druk en in de grote zaal viel me op dat de mooie Miss Nine (dat valt niet te ontkennen) al redelijk hard aan het draaien was. Dus niet echt opwarmen, maar lekker het tempo. Publiek vond het in ieder geval prachtig, want de dansvloer was al behoorlijk vol. Het ging echter een beetje met ups en downs qua tempo en er zat niet echt een lijn in richting Sharam. Maar ze genoot wel en mixtechnisch was er ook weinig op aan te merken (Ali en Sharam zullen wel geleerd hebben hoe ze met de/d'r knopjes moet omgaan :D ).

Sharam nam iets na 12en het stokje over van Miss Nine en begon met een heerlijke track: You turn everything into gold klonk er door de speakers. Daarna werd het toch vrij plat vond ik en was de dansvloer ook niet maximaal in beweging. Na een dik uur Sharam vonden we het wel welletjes. Komende vrijdag maar eens echt ouderwets losgaan :hat

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2007, 22:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ik heb n heeeerlijk avondje/nachie gehad bij bovenstaand feessie.
Allereerst waren er n heleboel leuke vriendinnetjes en vriendjes waarmee t met de sfeer wel heel erg goed zat.
Dan de muziek: Miss Nine draaide al lekker toen we binnenkwamen en niet lang daarna (ongeveer 2 vodka/7up ofzo) gingen we de dansvloer op. Dat was meteen n teken voor Miss Nine t tempo op te voeren. ;) En dat deed ze! My God, dit is geen opwarmen meer, dit is main act material.
Ik vond t jammer toen ze uiteindelijk de draaitafels achterliet voor Sharam. Maar toch was ik heel benieuwd naar zijn kunstje. Tenslotte ben ik voor hem toch naartoe gekomen.
Hij begon heel erg lekker, maar op n gegeven moment draaide hij wel erg diep. Dit was n mooi moment om ff snel de andere DJs in de andere zaal te tjekken. Daar was t aanzienlijk rustiger en koeler, maar de muziek deed absoluut niet onder voor de "grotere" namen in de andere zaal. Ook met de sfeer zat t goed hier.
Na wat dansjes te hebben gedaan, toch weer besloten terug te gaan naar Sharam. En dat was geen verkeerde beslissing. De ene na de andere heerlijke progressive tune legde hij neer. Opbouwend zonder dat er een einde aan leek te komen.
Maar jammer genoeg kwam die er toch. Om 3 uur was t afgelopen en das misschien wel goed ook anders hadden we er mss nog wel steeds gestaan.
Concluderend kan ik zeggen dat er muzikaal heel dik werd gedraaid, de sfeer echt super was en dat mijn vriend(inne)tjes er voor gezorgd hebben dat dit n avond was om nooit te vergeten!
Tot Diggers!

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 02:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
PPPPPPFFFFFFFFFFFF ik begin nu pas een beetje op te drogen.Wat een heerlijk zondagavondje was dat!!!!!! :hat Goeie generale voor Digweed


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 08:51 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
grappig, arjan zegt dat het plat was en paulus dat sharam diep draaide ;)


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 09:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Waar blijven de foto's van miss nine? :lol


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 11:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Harmen"]grappig, arjan zegt dat het plat was en paulus dat sharam diep draaide ;)

Ja, dat viel mij ook op. :lol
IK vind ook niet dat Sharam de hele avond diep draaide, dat was na zo'n 20 minuten. Toen ff weg geweest en toen ik terug kwam draaide die juist weer heel lekker.
Het is natuurlijk best objectief: wat de een plat vindt, ervaart de ander weer als diep of melodieus.
Ik denk ook dat Arjan wat meer is gewend dan ik, dus ik ben al gauw tevreden hihi. :lol

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 13:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 May 2006, 13:32
Posts: 96
Location: Amsterdam
Ik moet zeggen dat ik de ene plaat erg plat vond en de andere weer erg goed geen midden weg in te vinden bij die gast :S
maar wel genoten kan het niet ontkennen goede sfeer tot 02:30 daarna naar huis gegaan.


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 13:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Heel erg politiek correct geantwoord, Jan. :)
Jij heb ook n lekkere set neergelegd trouwens! _O_

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 14:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Sharam nog nooit zo slecht horen draaien. Die eerst plaat (die Arjan heerlijk vond) was écht cheesy. Daarna onwijs plat! Ik kon mijn oren echt niet geloven wat voor slechte platen hij er op gooide. Ben na 45 minuten weggegaan, wat een drama die gast! :(
Miss Nine stond inderdaad al te raggen, welgeteld 1 lekker nummer gedraaid, verder echt totaal niet speciaal. Muzikaal erg slappe avond maar wel gezellig gehad en uiteraard leuker dan op zondag op de bank vertoeven hoewel dat deze avond niet veel gescheeld had...


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 15:13 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Zo! Dat was wel een erg slechte avond dan zeg :x


Party all the time! :lol

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 16:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 17:25
Posts: 88
Location: Haarlem
haha, grappig zoals iedereen de avond beschrijft. Ik kan me wel wat voorstellen bij de beschrijvingen, "gewoon" progressive. Heb zoiezo bij Sharam nog nooit écht een topavond gehad, goede DJ, maar ook niks té geks.
Denk zoiezo dat het voor ons soms irritant is dat we zo up to date zijn, soms herken je meer dan 80% van de platen die voorbij komen. Ik kan me vorig jaar nog pryda's aftermath herinneren, eerste keer geniaal, 1000e keer is de lol er toch vanaf, maar toch elke keer een publieksknaller. Beetje off-topic misschien... maar is t niet de truc van een goede DJ dat ie ons elke keer verrast?


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 18:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Zoveel mensen, zoveel..eh..meningen :D
Leuk reportje van Onno :D

[quote="Chane"]

Party all the time! :lol


Hoe droog :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 18:35 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
[quote="maartenvr"]Beetje off-topic misschien... maar is t niet de truc van een goede DJ dat ie ons elke keer verrast?


Ben ik het mee eens, maar ik ben dan ook een liefhebber. Voor de gemiddelde bezoeker zal het niet uitmaken denk ik. Gelukkig zijn er wel dj's die nog elke keer verrassen. Howells bijvoorbeeld :cool

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 20:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="maartenvr"]Beetje off-topic misschien... maar is t niet de truc van een goede DJ dat ie ons elke keer verrast?


Eh ja, maar dan wel verrassen in de positieve zin van het woord.
Sasha verraste ons ook toen hij in de Panama een keer niet op kwam dagen...ook een hele truc :sleep

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2007, 20:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
ja maar wat voor soort muziek was het nu? Ik vind inderdaad diep en plat ook nogal van elkaar wegliggen. Maar nou hoor ik hier gewoon progressive horen, is dat zegmaar ouderwets gespace vna 3 jaar terug? Ik kan dat wel waarderen als dat zo was..

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2007, 00:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2006, 22:04
Posts: 34
Location: thuisachterdepc
Damm heerlijk avondje was t! Enige probleem is dat de DD boyz er altijd in t begin een chille- rustig-op-en-neer intermezzo van maken. Iets te rustig als aansluiting op miss Nine, ware het dat ik me er wel op ingesteld had en dus toen het lekkere gebeuk, in de goede zin des woords, er echt kwam, ik er helemaal klaar voor was. Uiteraard draaide ie PATT, maar dan weer wel met een vette acapella over een vrouw aan de cocaine die je maar beter niet tegen kon komen. Draaide oa die brute remix van Seal's "Killer", vette techno plaat met acapella van Say hello die hij heerlijk rekte tot het maximum, acapella van Flashdance in de break van Sultan's-"Together we rise", wat mij betreft t hoogtepunt. Andere platen die ik herkende waren Suite 117-Smaller (Crispoli mix en Flashbrothers mix insane plaat trouwens!!) en Sultan's-"Get connected"....andere spots, wie t weet mag t zeggen (aan Maartenvr de uitdaging om die 80% aan te vullen:)!

Was heerlijk toeven; niet te druk, mooi gezelschap, leuke sfeer, prima dus! Zag velen inderdaad met n beetje bedrukt gezicht staan huppelen, ik snap het niet dat je bij zulke muziek stil kunt staan, ik was in 1 staat van hyperigheid, zal wel aan mij liggen!

GC bedankt nog voor de gastenlijst tot weer een ander bruut feestje! Digweeddddddddddd!!

Ciao, Robert


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2007, 11:59 
Offline
just started
just started
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 17:23
Posts: 12
Location: Amsterdam
tja wat zullen we nou is over deze zondag zeggen, matig allemaal hoor.
miss nine was inderdaad niet aan het opwarmen maar al flink bezig en toen sharam het uiteindelijk overnam, dacht ik nou dit gaat best redelijk voor zijn doen, maar na 3 kwartier wist ik niet meer waar hij mee bezig was, dan weer een lekkere plaat afwisselend met een half uur lang het zelfde nummer en tempo verschrikkelijk, het enige wat me beviel die avond was dat ik weer is ff wat mensen heb gesproken. Zoals arjan met zijn wubby, zoals ie het zelf noemt. onno is met volgens mij zijn vriendin. lijntje natuurlijk en andere
rond half 2 hadden we het wel gezien en gingen we weer lekker op weg naar huis
score voor deze zondag 6,5


Lijntje sorry dat ik je nog liet schrikken :p


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2007, 17:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2006, 22:04
Posts: 34
Location: thuisachterdepc
voor de spotters..laatste plaat was van Sander van Doorn- Grasshopper, respect voor de nederlandse producer! check m op beatport, zieke plaat :cool !

ciao!


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2007, 17:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Spamactie: heb net een interview met Miss Nine gedaan, staat [url=http://partyflock.nl/interview/52.html]HIER[/url] online.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2007, 18:45 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
[quote="globalupperground"]voor de spotters..laatste plaat was van Sander van Doorn- Grasshopper


Dus Sharam draait nu zelfs al Sander van Doorn platen?! Vandaar dat sommigen het stempel plat gaven aan zijn set.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma