It is currently 26 Jun 2024, 08:59

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 
Author Message
PostPosted: 13 Feb 2007, 16:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Zo! tijd voor een verslagje van deze zeer vette avond :hat

Om 16.25 zaten we in het vliegtuig en om 16.10 stapte we er weer uit :p
Alles was voorspoedig gegaan zelfs de 250 ml deo van amber hadden we mee weten te smokkelen, maar die kwam er op terug weg niet doorheen, die engelsen zijn wel erg huiverig voor aanslagen zelfs de schoenen moesten door een aparte scanner :\

Maar goed ff met de trein naar het centrum van London (liverpool street) duurt zo'n 45 min.
Alles ging tot dan toe voorspoedig, maar dan beslis je om met de bus naar piccadily circus te gaan, en je gaat op zoek naar de bus die je moet hebben. Uiteindelijk na hier en daar wat vragen weet je dat je bus 23 moet hebben en waar die stopt.
Wist nog van een vorige keer London dat je meestal naast de bushokjes een apparaatje hebt staan waar je kaartjes kan kopen, die stonden er niet bij deze halte dus dan kun je wel een kaartje in de bus kopen dachten we.
Bus komt eraan we stappen in, ik vraag 2 enkeltjes zegt die buschauffeur dat we toch echt eerst binnen in het station kaarten moeten kopen :rolleyes

Ok wij weer station in opzoek naar een loket waar je kaartjes kan kopen voor de bus.
En ik zou toch zweren dat er boven het loket staat dat je (tickets for the bus) kan kopen, maar als we dan eindelijk aan de beurt zijn, want het niet bepaald rustig in het centrum van london, zeg die verkoper dat we hier ook niet goed zijn en dat we het maar ergens daar moeten proberen.
Echt lekker duidelijk weetje wel :mad

Goed je probeert rustig te blijven en gaat maar buiten op zoek naar een bushalte waar wel zo'n ticket apparaat staat. Afijn eindelijk twee kaartjes gescoord en weer terug naar de goede bushalte duurde het nog eens een half uur voor dat onze bus weer kwam, en op de borden stond dat de bussen om de 10 min kwamen :x

Gelukkig was dit het enige irritatie moment van de reis.

Het was inmiddels wel al weer 19.30 toen we bij piccadily circus aankwamen, dus snel op zoek naar een leuk restaurantje en dat was gelukkig snel gevonden.
En het is toch frapant dat je waar je ook bent altijd weer bij een Italiaan beland :D

Lekker gegeten, de bediening was goed en je hoefde ook niet lang op je eten te wachten dus dat was allemaal prima.

Door deze snelle bediening stonden we eigenlijk weer eerder buiten dan verwacht, dus maar ff een beetje rond gelopen om het eten goed te laten zakken :)
Onderweg nog ff de nieuwe cd van Sjonnie gekocht en ik moet zeggen dat ik het ook een betere cd vind dat vol 1.

Om 21.45 de taxi gepakt naar de Fabric en om stipt 22 uur stapte we voor de deur uit. Even vragen in welke rij we moesten staan als we al kaarten hadden en dat was gelukkig de korste (Y)

Om 22.30 stonden we dan in een vrij wel lege zaal 1 waar Neil Quigley was begonnen met zijn set.
Het werd toch vrij snel drukker en drukker en Neil stond echt heerlijk te draaien :hat
Beetje Jimmy van M stijl maar dan nog iets funkier, wat dat betreft was het jammer dat om 00.30 Guy Gerber hem over nam, want die stond veel meer vanuit een minimal/electro stijl te draaien behalve dan het laatste uurtje richting Digweed.

Toen Digweed om 03.00 de booth beklom steeg er een luid gejuich op uit de inmiddels overvolle Fabric.
En ja Digweed was zoals gewoonlijk weer Digweed :hat
Super vette platen, zelfde stijl als in de panama, maar met dit verschil dat het in de Fabric met het geweldige geluidsysteem wel goed over komt :tune

Ik weet nog dat ik ontzettend uit me dak ben gegaan en volgens mij heb ik met een stuk of tien mensen vrienden gemaakt :lol
Ik kon me mond weer eens niet houden, sommige mensen zullen begrijpen wat ik bedoel in negatieve en positieve zin :roll

John draaide tot 08.00 uur maar dat hield jammer genoeg niet iedereen vol, dus werd ik rond een uurtje of zeven mee gesleurd door mijn vriendinnetje :8o

We zijn meteen weer richting Stansted gegaan en daar waren we dan rond een uurtje of 09.30 ons vliegtuig ging om 14 uur weer terug, dus we zijn in een pub op het vliegveld op een grote leren hangbank geploft en hebben tot een uurtje of 12 geslapen omstebeurt een half uurtje wel is waar want anders werden we denk ik weggestuurd :p

Al met al een zeer geslaagde trip en wil dit jaar nog wel een keer zo'n leuk buitenlands feessie meepikken!

Grtz Daan

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 17:47 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Cool verslag Daan (Y)

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 18:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Vette shizzle! goed los gegaan dus (Y) wel bikkelen zolang wachten op het vliegveld maar het was het uiteraard waard begrijp ik :cool


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 18:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Hahaha, leuk verslag, gozer! (Y) Tis wel ff topsport zo'n nachtje doorhalen, maar dan heb je ook wat. :hat

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 18:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Thanks Guys, i did my best :)

Het was het zeker waard :cool

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 19:13 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Vet hoor :cool
Wil ik ook nog wel doen dit jaar... alleen wil ik niet terug na het feest.

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 19:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Leuk verslag, Daan! (Y)
Lijkt wel n boek hihi. ;)
Volgende keer mss wel eens mee naar de UK.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 19:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
tsja misschien ligt er wel een mooie carriere als boeken schrijver voor mij weggelegd :D

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 19:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Tja, je eerste short novel staat hierboven al. :lol

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 20:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Wat een gozer! Reden de metro's niet ofzo? was je binnen 25 minuten op picadilly geweest ouwe!

Super vet om te lezen, ik moet gelijk terug denken aan de vorige keer dat ik er was. Stampers vol is wat minde, maar de sfeer die daar ook hangt is onbeschrijflijk! :p Toch nog 3 uur langer door kunnen trekken dan in de Panama (Y)

Next time i'll be there again! 8-)


Last edited by Tijs on 13 Feb 2007, 23:57, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 20:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Jawel metro's reden wel natuurlijk, maar het is dan toch de nostalgie van die dubbeldekkers die je trekt he :p

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 22:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
Gaaf zeg zo'n tripje :hat

Leuk verslag (Y)


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2007, 22:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Donderdag 5 april (dag voor goede vrijdag) is de volgende Bedrock party in Londen, deze keer in de Heaven en staat Digweed er samen met Jimmy van M, Desyn Masiello, Neil Quigley, Omid 16b en Demi :cool


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2007, 22:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Jaa daar was ik dus vorig jaar en toen regende het daarbinnen en draaide digweed zo een extreem vage set waar geen touw aan vast te knopen was :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2007, 22:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="daan"]
We zijn meteen weer richting Stansted gegaan en daar waren we dan rond een uurtje of 09.30 ons vliegtuig ging om 14 uur weer terug, dus we zijn in een pub op het vliegveld op een grote leren hangbank geploft en hebben tot een uurtje of 12 geslapen omstebeurt een half uurtje wel is waar want anders werden we denk ik weggestuurd :p


Gezellige after toch? :lol
Lekker om te lezen :cool

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2007, 14:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Vet report Daan! (Y)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2007, 21:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Gracias!

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2007, 10:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Mooi verslag!! 8-)


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2007, 18:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Vette trip(s) dus daan en amber! :hat leuk om te lezen (Y)


Top
   
PostPosted: 21 Feb 2007, 23:00 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
mooie track die hij hier aan het eind draait.
Hoe heet 't ook alweer ? Uit 2001/2002 toch ?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CqfEis2Nzj8[/youtube]

Digweed Fabric 10 Feb 2007 - CLIP 13 - 8:25am

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma