It is currently 30 Jun 2024, 20:35

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 17 Mar 2007, 15:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Zeer goede avond gehad! :tune

Ondanks dat velen de Panama afgezworen hebben, was het goed te doen;
- Aankleding was leuk gedaan door Turbomartin & de rest van de S.K.-crew
- geluid was aardig rechtsvooraan
- voor de verandering ging het 'redelijk' los
- Sander draaide heerlijk energiek, met hier en daar een techhouse uitstapje (die plaat met de vocals van 'Adamski - Killer' was VET!)
- Vrouwelijke aanwezigheid was niets over te klagen
- weer teveel (gezellige) bekende mensen!

Lekker op tijd binnen zonder rij (toen was het nog rustig) en na een hele tijd Didam opgehemeld te hebben met Roel wat danspasjes gewaagd. Echt de hele avond daarna op de danslvoer gestaan!

Ontzettend groot minpunt:
Er waren circa 600 kaarten verkocht en er stonden 800 man op de gastenlijst.... De rij voor de gastenlijst was langer dan die van de normale kaarten. Dat gaat nergens over. Dat kwam ook niet door Sander Kleinenberg (gastenlijst was redelijk klein gebleven), maar door de Panama dus. Echt belachelijk. Het killt de sfeer omdat er deels mensen komen die normaal nooit gaan feesten (en dus alleen staan te kijken) en het is zowel belachelijk voor het betalende publiek als voor de DJ's die draaien. Ik weet dat de Panama geld kan verdienen door de drankjes en daardoor maybe wat meer mensen op de lijst zet, maar dit gaat echt helemaal nergens over.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2007, 15:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Top avondje gehad , moest helaas wat eerder weg maar dat mocht de pret niet drukken .. goede sfeer en goed geluid in de panama (het kan dus wel , als je wat bij huurt) en sander was ouderwerts lekker aan t draaien .. voor herhaling vatbaar .. :cool

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2007, 16:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
[quote]Er waren circa 600 kaarten verkocht en er stonden 800 man op de gastenlijst.... De rij voor de gastenlijst was langer dan die van de normale kaarten.


Echt heel kut geregeld! Ik stond samen met die 800 man in de rij voor de gastenlijst. Dus toen maar via de rij van de kaarten gegaan. Stond om kwart over twaalf voor de deur, zegt die chick: "Groovecollection?! dat gaat niet werken jongen, het is trouwens na twaalven dus de lijst is gesloten..." :mad Echt bullshit!! Behoorlijke deceptie dus

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2007, 17:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik kan niet echt een goed verslag schrijven hiervan. Het was mijn avondje niet helemaal maar dat had met mezelf te maken. Persoonlijk vond ik het erg traag op gang komen met mij teveel breaks/stilte momenten en veel geluidjes. Ik had hem nog niet eerder 5u horen draaien dus misschien had ik het anders verwacht waardoor het mij iets tegen viel. Ook die drukte, dat blijft voor mij echt een hekel punt. De glazen trilden elke keer van de tafeltjes waardoor we ze zelf maar steeds weg zijn gaan zetten, daar waar ze niet konden vallen.

Wij kwamen om 23.15u aan en er stond helemaal geen rij. 4 man bij de kaartjes en misschien 8 man bij de gastenlijst. Ik was juist erg verbaasd hoe rustig het was op dat tijdstip. Mensen, gewoon vroeger komen de volgende keer. Jullie weten toch dat het piekt vanaf 23.30u. Het werd ook pas vanaf 00u echt drukker binnen.

Op naar Koninginnedag, Sander in de herhaling met SOS/Desyn :tune


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2007, 17:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Dansliefhebber"]
Wij kwamen om 23.15u aan en er stond helemaal geen rij. 4 man bij de kaartjes en misschien 8 man bij de gastenlijst. Ik was juist erg verbaasd hoe rustig het was op dat tijdstip. Mensen, gewoon vroeger komen de volgende keer. Jullie weten toch dat het piekt vanaf 23.30u. Het werd ook pas vanaf 00u echt drukker binnen.


Dat klopt wel helemaal ja. Wij waren ook vroeg, dus geen gezeik gehad. Maar ik hoorde die andere dingen dus van anderen die binnen kwamen. En binnen was het gewoon vol.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2007, 18:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
N heeeeeele leuke avond/nacht gehad! (Y)
Gastenlijst was al geregeld (sorry Jer), geen rij (vroeg aangekomen), veel bekende, leuke GCers (Chefke met zn "eigen" humor ;)), nieuwe, leuke GCers ontmoet (volgende keer praten we wat meer), mooie aankleding (wist niet dat jij daarvoor zorgde Turbomartin: TOP (Y)), DIK geluid, n DJ die heeeel geleidelijk maar wel lekker draaide (voor mij ging t pas om half 3 echt los) en heeeeeeeele mooie dames zónder kapsonen :p .
Überdikke shizzle weer! \O/ whoeiiii. :D

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2007, 23:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Nov 2005, 18:16
Posts: 148
Location: amsterdam
Wat een nacht zeg ! Had al een tijdje niet zoveel meer gehoord van Sk dus was echt benieuwd wat hij ervan ging maken gister. Jezus echt te vet gewoon, idd Starkillers Vs Seal “Killer” dikke plaat zeg.. De hele zaal ging los, de laatste nummertjes waren allemaal lekker gewoon.. Gelukkig geen problemen gehad ( met de rij) en wat liepen er mooie vrouwen rond.. Echt een top avondje, alleen tot 4 uur is wel een beetje jammer, de tijd vloog voorbij.. Op het eind nog ff praatje gemaakt met Sander echt heel relaxte open kerel.. Echt voor mij weer een ouderwets progressive feestje...

_________________
Well, oiled, that's what you are ! Come on, and ride, in my muscle car


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2007, 01:27 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
[quote="Dansliefhebber"]Ik kan niet echt een goed verslag schrijven hiervan. Het was mijn avondje niet helemaal

Ik weet 't.... mijn afwezigheid brengt soms heel wat teweeg... sorry :p

:lol


Had niet verwacht dat jij je niet zou vermaken bij een avondje Sander K.

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2007, 05:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="Chane"][quote="Dansliefhebber"]Ik kan niet echt een goed verslag schrijven hiervan. Het was mijn avondje niet helemaal

Ik weet 't.... mijn afwezigheid brengt soms heel wat teweeg... sorry :p

:lol


Had niet verwacht dat jij je niet zou vermaken bij een avondje Sander K.

Waar was je nou (N) Ik had ook echt verwacht dat het mijn ding zou worden maar ik vond het vanaf 2u pas wat beter worden. Het duurde me te lang voor het echt op gang kwam. Maar goed, ook ik kan wel eens mijn dag niet hebben. Net als een DJ. Tsja, en jij was er niet ;)

Top
   
PostPosted: 18 Mar 2007, 11:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
[quote="Nolo"]Wat een nacht zeg ! Had al een tijdje niet zoveel meer gehoord van Sk dus was echt benieuwd wat hij ervan ging maken gister. Jezus echt te vet gewoon, idd Starkillers Vs Seal “Killer” dikke plaat zeg.. De hele zaal ging los, de laatste nummertjes waren allemaal lekker gewoon.. Gelukkig geen problemen gehad ( met de rij) en wat liepen er mooie vrouwen rond.. Echt een top avondje, alleen tot 4 uur is wel een beetje jammer, de tijd vloog voorbij.. Op het eind nog ff praatje gemaakt met Sander echt heel relaxte open kerel.. Echt voor mij weer een ouderwets progressive feestje...


Inderdaad een superavond, werd aangenaam verrrast met een vrijkaartje terwijl ik mezelf house-arrest had gegeven, nix ervan, Kleinenberg ga ik niet laten lopen, en wat was het een fantastische avond, heel veel leuke, mooie, sympathieke mannen ( mag ook wel is gezegd...)
bas ( it started with a cigarette) heb je geen gedag kunnen zeggen toen ik weg ging maar vond het gezellig met jou te babbelen en je achternaam is toch niet blijven hangen hihi...
Sander is en blijft een aparte verschijning!!!

Top
   
PostPosted: 18 Mar 2007, 14:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Topfeestje!! Heb me gewoon super vermaakt en Sander was gewoon weer helemaal top...
Heb alleen de hele zaterdag hoofdpijn gehad, weet niet waar dat van kwam???


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2007, 17:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Nov 2005, 18:16
Posts: 148
Location: amsterdam
weet iemand trouwens van wie dat nummertje is.. je zag op die flat screens de hele tijd twisted verschijnen.. maar ik weet niet van wie hij is.. die vocal lijkt een beetje op dat begin van musc is the answer de hele tijd tijd mmmuhmmm ( sorry beter kan ik het niet omschrijven :) ) maar echt wat een nummertje is dat zeg! daarna hoor je zo'n mannelijke vocal met twisted, twisted yeah....

_________________
Well, oiled, that's what you are ! Come on, and ride, in my muscle car


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2007, 21:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
v olgens mij is dat al een oude.. stond volgens mij op Lawlers Nu Breed cd.. kan het mis hebben hoor, maar das wel eentje met zon vocal er in.. superduister tribal plaatje


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2007, 21:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Die twisted is van Murat Uncuoglu (op label fokused)

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2007, 23:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Vond het een zeer geslaagde avond! Ondanks de drukte bij de ingang/garderobe was de sfeer binnen zeer okee. Veel blije mensen gesproken en er werd lekker gedanst. Muziek was dik voldoende, Sander bouwde langzaam op tot het wat drukker werd, daarna ging het keer op keer lekker los. Punchfunk in de studio was ook prima te behapstukken, house/techhouse/techno/electro/hitjes.. interessant genoeg ter afwisseling van de muziek in de grote zaal.

Wat vonden jullie van het geluidssysteem btw? Er waren 'hoge druk speakers' bijgezet, waardoor de bass goed voelbaar was.

Minpunten:

- gastenlijst natuurlijk, mij is nog niet helemaal duidelijk waarom er zoveel opstonden er waren immers genoeg kaarten verkocht.

- de flyers voor het aankomende feest die niet af waren geleverd. bij deze dus ff spammerdespam:

This Is™ Koninginnenacht @ Panama 29 april:

Sander Kleinenberg, SOS Crew (Desyn Masiello, Demi, Omid16B)
Studio: Kraak & Smaak, Muzikjunki

Starts: 22:00
Till: 04:00
Presale: € 14,=
At the door: € 17,50


ps. de decoratie was niet door mij gemaakt (maar Sven van Hermon), ik heb het wel helpen ophangen :p

En jordi nog een button weten te bemachtigen??

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2007, 00:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Mar 2006, 09:11
Posts: 350
Location: Den Haag
dat verhaal over de lange gastenlijst heeft mijn nacht verpest.

ik had nog geen kaarten, maar ik zou gewoon aan de deur kopen. had een paar uur van te voren nog naar panama gebeld of er nog kaarten waren. ja geen probleem wordt er gezegt.

ben nog langs geweest rond een uurtje of vijf of ik eventueel vast een kaartje kon halen. kon niet, maar bij het loyd hotel 2 verder hadden ze wel kaarten liggen.
nou daar was iets met de computer aan de hand en konden dus geen kaarten verkopen. ik weer naar panama...wordt me verteld dat als ik er om kwart voor elf ben dat ik dan nog zeker weten kaarten aan de deur kan halen.

ik ben serieus waar de eerste die de panama binnenstapt...zeg tegen een van die gasten; ik wil graag een kaartje. wordt me doodleuk verteld dat ze die nie meer hebben en dat ik om twaalf uur maar terug moet komen want dan zijn er misschien wel kaarten beschikbaar.

top avond gehad (N)

_________________
Der Rhythmus ist ein Zwang


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2007, 06:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
[quote="nick"]dat verhaal over de lange gastenlijst heeft mijn nacht verpest.

...

top avond gehad (N)


dat meeeeeen je niet.........

Top
   
PostPosted: 19 Mar 2007, 09:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Vond Sander ouderwets goed draaien (Y) Prima avond gehad...

Alleen idd een aardige rij bij de gastenlijst......

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2007, 14:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Het enige wat Panama fout doet met die gastenlijsten, is dat ze niet meer zo exclusief zijn!
Dat is een keuze die Panama zelf maakt... De mensen die nu lopen te klagen dat ze niet naar binnen konden hebben het gewoon aan zichzelf te danken, als je op de dag zelf nog geen kaarten/gastenlijst hebt neem je gewoon het risico dat je er niet in kunt als dat dan niet lukt moet je ook een echte vent zijn en het verlies op je nemen i.pv. het probleem bij Panama neer te leggen! En die lange rij, het is de laatste tijd een gewoonte om laat te beginnen ;) kom gewoon wat vroeger en je loopt zo door! :cool


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2007, 22:10 
Offline
just started
just started

Joined: 15 Aug 2006, 16:04
Posts: 23
Location: Amsterdam
[quote="Matthew B"]

Echt heel kut geregeld! Ik stond samen met die 800 man in de rij voor de gastenlijst. Dus toen maar via de rij van de kaarten gegaan. Stond om kwart over twaalf voor de deur, zegt die chick: "Groovecollection?! dat gaat niet werken jongen, het is trouwens na twaalven dus de lijst is gesloten..." :mad Echt bullshit!! Behoorlijke deceptie dus



Wat een bullshit inderdaad!! Ik kreeg juist door dat de lijst om half 1 zou sluiten. Gelukkig was ik om half 12 al binnen dan en was de jongen die mij hielp erg aardig :)

Wat een afsluiter van Sander trouwens, heerlijk!

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma