It is currently 30 Jun 2024, 20:50

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 19 Mar 2007, 01:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Vanwege n opkomende verkoudheid en een vlaag van verstand die over me heen kwam, heb ik Doornroosje (waar Superpitcher en Gui Boratto draaiden) laten schieten afgelopen zaterdag. :(

Maar nah meen ik me te herinneren dat er n aantal GCers zijn die niet naar Sander K. gingen vrijdag, maar naar de 11 waar bovengenoemde heren ook draaiden.
Watskeburt? Ik ben heel benieuwd hoe t was. ;) Wie dropt hier n klein verslagje? (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2007, 15:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik was vrijdag gaar dus ben zaterdag naar Roosje gegaan. Was erg gezellig. Ik kende alleen helemaal niet niemand, en was met ee nvriend mee die we 20 mensen kende, maargoed, het was wel cool. Gui borratto was beetje lauw, met paar vette nummers erdoor, maar totaal niet dak eraf. die kerel ervoor was leuk maar mij iets te minimaal allemaal, superpitcher klonk wel heel vet. Hij draaide vier uur, zijn tot half 5 gebleven, en toen viel ik wel in slaap. Begon alleen toen pas eigelijk in mn hoofd de smaak te pakken te krijgen, want er zat toen pas echt tempo in (zo'n trage opbouw, die supervet is natuurlijk, trek ik niet altijd even goed als ik gewoon nuchter ben, dan mag het wel wat sneller vet worden). Dus opzich jammer dat we toen naar huis moesten, maar al met al was het leuk. En doornroosje is natuurlijk gewoon een coole plek.

Nijmegen is een ramp. Wist totaal niet meer waar ik heen moest, was vergeten waar ik was, en ik was heel stoned, dus ik reed eerst keihard nijmegen voorbij, en toen zat ik in arnhem, had de borden op de snelweg niet gezien. Toen gingen we naar nijmegen waar ik geen voorrang gaf op een rotonde, tegen het verkeer in reed, op een busbaan terecht kwam, overal moest keren midden op de weg, door rood licht reed omdat ik geen stoplicht zag en er echt heelemaal niets meer van snapte, alvorens we toch nog veilig aan doornroosje voorbij reden waarna ik meteen omkeerde en we er dus eindelijk waren nadat we stonden te pissen naast een auto in de bosjes waarin een paar meisjes zaten wat we ook pas opmerkten toen we klaar waren :D

al met al, goeie reis.


Maar ik had dat laatste uurtje superpitcher wel willen horen, mssgien is he twel opgenomen dan kan ik het t huis terughoren. kerel had ook een hoofd.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2007, 16:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
[quote] Ik kende alleen helemaal niet niemand


Wie niet niemand kent, kent toch iemand :lol

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2007, 16:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
ik type te snel :D

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2007, 16:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="sirtimo"]

Nijmegen is een ramp. Wist totaal niet meer waar ik heen moest, was vergeten waar ik was, en ik was heel stoned, dus ik reed eerst keihard nijmegen voorbij, en toen zat ik in arnhem, had de borden op de snelweg niet gezien. Toen gingen we naar nijmegen waar ik geen voorrang gaf op een rotonde, tegen het verkeer in reed, op een busbaan terecht kwam, overal moest keren midden op de weg, door rood licht reed omdat ik geen stoplicht zag en er echt heelemaal niets meer van snapte, alvorens we toch nog veilig aan doornroosje voorbij reden waarna ik meteen omkeerde en we er dus eindelijk waren nadat we stonden te pissen naast een auto in de bosjes waarin een paar meisjes zaten wat we ook pas opmerkten toen we klaar waren :D



Ik zou er maar trots op zijn... Voor hetzelfde geld had je een groep fietsers over het hoofd gezien... stumper!

Top
   
PostPosted: 19 Mar 2007, 22:10 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Ik ben vrijdag naar 11 geweest. Was mijn eerste keer en vind het zeker een coole club.
Muziek was goed en het geluid was lekker. Beetje vaag volk, maar verbazingwekkend veel mooie vrouwen (niet dat ik daar iets om geef :p). Onbegrijpelijk dat zoveel mensen de club konden vinden, want de entree is goed verborgen.
Helaas van Boratto niet veel mee gekregen, omdat we laat waren (Cambyses! :mad :lol ), maar wat ik hoorde klonk erg lekker. Superpitcher draaide ook lekker... wel erg moeilijk en zijn opbouw was wel erg traag. Toch genoten van zijn set. Op het eind bouwde hij of met 2 vage platen, wat wel jammer was.
Maar een topavondje gehad. Mede door het gezelschap waar ik mee was :)

Club 11 is zeker voor herhaling vatbaar.

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2007, 23:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Exhale, om me even te verdedigen zo sneu was het allemaal niet, misschien komt het zo over maar dat was niet de bedoeling, en niet 't geval :)



gelukkig was ik overigens niet de enige die de opbouw van superpitcher beetje heftig vond hehe

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2007, 08:37 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
was voor mij ook de 1e-X-@11.
goeie tent, leuk ingedeeld, bizar uitzicht natuurlijk over A'dam.
Muziekaal prima te doen, al hangt dit volgens mij wel heel erg vd avond af. Ken verder niet zoveel wat daar draait, en dat kan een paar dingen betekenen: het boeit me niet omdat ik dat niets vind, het is wel goed maar ik weet het gewoon niet of ik ben een ouwe lul en zegt het me niet zoveel.
Maar als er dus wat goeds is, post het hier gerust met korte omschrijving en dan neem ik de gok wel :p
Tent is het zeker waard, ook qua sfeer!


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2007, 18:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="sirtimo"]

Nijmegen is een ramp. Wist totaal niet meer waar ik heen moest, was vergeten waar ik was, en ik was heel stoned, dus ik reed eerst keihard nijmegen voorbij, en toen zat ik in arnhem, had de borden op de snelweg niet gezien. Toen gingen we naar nijmegen waar ik geen voorrang gaf op een rotonde, tegen het verkeer in reed, op een busbaan terecht kwam, overal moest keren midden op de weg, door rood licht reed omdat ik geen stoplicht zag en er echt heelemaal niets meer van snapte, alvorens we toch nog veilig aan doornroosje voorbij reden waarna ik meteen omkeerde en we er dus eindelijk waren nadat we stonden te pissen naast een auto in de bosjes waarin een paar meisjes zaten wat we ook pas opmerkten toen we klaar waren :D



Jammer dat ze zo weinig op drugs in het verkeer controleren. Mogen ze ook wel vaker doen, ipv alcohol.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2007, 18:50 
Offline
just started
just started
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 17:23
Posts: 12
Location: Amsterdam
De 1ste keer club 11, wat een relaxte tent is dat zeg!
Goed geluid en een chille sfeer, goede [af en toe een beetje te moeilijk te volgen] en lekkere vage muziek. Super systeem trouwens voor de jassen, alles gewoon in een vuilniszak, nummertje erop en klaar is kees. Relaxte liftmuziek en gekke tekeningen om je alvast in het sfeertje te brengen.
absoluut voor herhalingen vatbaar!
We waren er van uitgegaan dat het tot 5 was, kwamen een beetje te laat binnen en kwamen er toen ook nog is achter dat het maar tot 4 was, kom je net een beetje opgang is het alweer afgelopen, tja... volgende keer beter.
Was zeker een gezellige avond! :D


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2007, 20:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Ik heb maar 1 ding te zeggen:

Super Vette Gezellige After ;) (Y) :cool :hat

En oja 11 was cool voor de 1ste x

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2007, 22:07 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
:lol


(Y) :hat

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2007, 14:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 12:58
Posts: 334
Location: Amsterdam
[quote="daan"]Ik heb maar 1 ding te zeggen:

Super Vette Gezellige After ;) (Y) :cool :hat

??? :8o

_________________
Think anal sex hurts? Try having a kid


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2007, 15:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Dat was nadat ze jou thuis hadden afgezet, mr. Kambiz. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2007, 18:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Sommige dingen zijn prive!

Dat heeft niks met jouw te maken hoor Kambiz :)

Zoals joost probeert te doen voorkomen :\

Het werd gewoon onverwacht nog erg gezellig bij mij thuis... met z'n 2en :p

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma