It is currently 30 Jun 2024, 19:59

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
PostPosted: 06 Aug 2007, 00:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Na een zwaar weekend was dit feestje mijn eindstation. Ingekakt en wel kwam ik binnen... was helaas niet al te druk (lag het aan de prijs? promotie? lokatie?) en de sfeer was wat tammetjes. Alleen Dan Sanders horen draaien en Sander's eerste plaat. Weinig boarders gezien, alleen Smokedpieces en Aad.

Blij dat ik toch nog even geweest was, maar mijn energievoorraad was echt op!

8-)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 07:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Hoe redt je het toch weer om ongezien er te zijn Martin? ;)


Maar goed, aardige avond. Eerst heerlijk wat gegeten in de stad, toen tegen Roel aangelopen die ons richting Scheveningen heeft gereden. Half 9 daar voor de deur, waar het nog ERG rustig was. Een stuk rustiger dan de vorige keer ook. Zal wel door het mooie weer zijn gekomen. Maar goed.

Heerlijk wat biertjes/rosetjes etc gedronken in de SAPPH beachclub, maar echt druk werd het niet.
Dan Sanders ("Dans Anders") zou voor Sander warmdraaien, maar blijkbaar was hij op een gegeven moment toch ECHT door zijn platen heen, want er kwam alleen nog maar oude meuk op de draaitafels te liggen. Sander zou om 21:00 uur draaien, maar om 22:00 had hij zijn platen nog neit gepakt. Terwijl hij allang wel binnen was, samen met de heer J.de Mol Jr.

Remy wist ook van niets, anders dan dat hij om 23:00 uur 'zou moeten' vertelde die. Altijd bescheiden die Remy ook. Sander was behoorlijk geirriteerd dat het zo rustig was, vertelde hij toen ik met Remy stond te praten. Daarom wilde hij niet voor een halve zaal draaien. Het was ook redelijk rustig, maarja. Ik snap dat een Sander dan denkt/zegt van "Hallo, maar ik sta hier als Sander Kleinenberg samen met Remy, hoe kan het dat het niet zo druk is". Maar het is en blijft een zondag, het blijft te lekker weer en na een hele dag zon kan ik me voorstellen dat je verrot bent, het blijft vakantie (veel mensen weg!?) en het is wel even Scheveningen (niet heel makkelijk met OV). Daarnaast is het nog steeds 17,50 euro, wat een drempel kan zijn voor locals als er in de Whoosah een gratis minimal feest is.

Feit is wel dat Sander zeker niet sterk draaide; veel tegen het minimale aan, erg rustig, weinig uplifting. Die heath-plaat (vogeltjesdans als ik het goed heb :-)) kwam nog wel voorbij en hij deed zjin best, maar pas aan het eind van de set kon Sander me een beetje overtuigen. Na Xpander maar weer richting Rijswijk gegaan, want vanochtend 06:30 ging mijn wekker weer :x

Al met al wel oke. Ook nog aardig wat boarders aanwezig natuurlijk zoals een Jordi, Jan+vriendin, Lijntje, Spenker, Rulestylerrrrt, de 16 bits + smoked (toch?) en vast nog wel wat mensen die ik vergeet as usual.

Nu de hele dag brak zijn :| :rolleyes

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 08:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote="SnuggLe"]Hoe redt je het toch weer om ongezien er te zijn Martin? ;)


:lol

nouja ik was niet veel verder gekomen dan wat bankhangen en sloom zijn...

volgende party zal ik je echt vinden!

maar sander had dus maar 3 kwartier gedraaid? ik vind toch dat je ook voor een halve zaal moet draaien, puur voor je fans die wel de moeite genomen hadden om te komen.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 08:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
Echt heel serieus overwogen om die kanten op te gaan. Maar de onheilspellende op het journaal over volgelopen wegen vanwege strandgangers wierhielden mij van actie..wellicht dat meerdere peoppeltjes er zo over dachten. Sander had wel karakter moeten tonen en moeten vlammen als ik het zo lees….

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 09:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jul 2005, 20:58
Posts: 206
Ik ben het eens met Bart. Ik vind dat sommige dj's vergeten waarom ze begonnen zijn met draaien en dus net zo goed voor 10 als voor 15.000 man moeten knallen.


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 09:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Nee hij heeft wel langer dan 3 kwartier gedraaid. Remy zijn set werd gewoon wat ingekort. Stond erbij toen Sander dat vroeg/vertelde. In die zin is Remy gewoon veel en veel te lief / bescheiden, maar dat siert hem wel :-)

Tsja, geen hard oordeel nu over Sander hoor, maar ik kan me wel voorstellen dat je er van baalt. Den Haag is ook een beeetje zijn thuisbasis, dan mag je meer mensen verwachten. But then again, je moet dan ook gewoon knallen en laten zien dat je ballen hebt.

Maybe hadtie gewoon een offday?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 12:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Vond zaterdag ook niet sterk draaien hoor op Loveland..Veel te veel hitjes en noem maar op..Misschien even een slecht weekend. Ben achteraf blij dat ik niet geweest ben..
Heb lekker op elements beach gehangen en in de avond daar nog een dansje gedaan op Estroe en Warren Fellow + Edwin Oosterwal :tune

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 17:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Overigens voor Jerry: de gastenlijst was niet echt overgekomen met die winactie hier. Het is dat iemand daar dat gelezen had 'en het wel goed was', maar we stonden niet op de lijst. Geen punt verder, but worth mentioning.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 17:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
ik vermoed een foutje van sapph club, want ik stond er ook niet op terwijl het 100% zeker was doorgemaild

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 17:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Kleinenberg mwah.......wel leuk om xpander te horen...
Remy konings!!!!


Last edited by Spenker on 06 Aug 2007, 20:17, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 18:27 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="SnuggLe"]Overigens voor Jerry: de gastenlijst was niet echt overgekomen met die winactie hier. Het is dat iemand daar dat gelezen had 'en het wel goed was', maar we stonden niet op de lijst. Geen punt verder, but worth mentioning.


Toch was het per mail bevestigd van te voren naar mij toe dat jullie er op stonden.
Jan belde me inderdaad dat hij er niet op stond. Nadat ik hem verteld had welke naam hij ook moest noemen gingen ineens alle deuren open. ;)

Zal wel iets fout zijn gegaan op kantoor daar. Kan een keer gebeuren. :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 19:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Was idd ff lastig bij de gastenlijst, maar bepaalde namen doen wonderen :D

Vond de avond zelf wel gezellig. Weer wat boarders gezien, oa Rulestyler, Snuggle, Jordi Bouman, 8 bit Aad en Smoked Pieces. Dan Sanders was wel aardig. Na lang wachten Sander nog een stukje meegemaakt, overigens bijna dezelfde set als Loveland. Maar met Loveland in de beentjes toch besloten om rond 23.30 naar huis te gaan.

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 20:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 May 2007, 18:21
Posts: 149
Location: Gouda
Mijn excuses voor de eventuele problemen bij de gastenlijst.
De GC winnaars heb ik er persoonlijk op gezet, maar op 1 of andere manier misten er namen na het overzetten van de lijst op de computer ter plaatse (dus niet alleen GC mensen).
De exacte reden van het missen van de namen weet ik dus ook niet..mijn gok is dat er een oud document is gebruikt.

Was niets meer aan te doen dus tijdens de avond zelf, maar ik geloof dat alles toch nog goed was gekomen en er geen grote problemen zijn geweest bij de gastenlijst.


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2007, 22:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Het was een mooie zomerse zwoele avond! we hebben er veel op getoost en teglijk was de muziek ook niet verkeerd, Sander was idd niet in z`n beste doen maar na al zijn topsetjes is het hem zeker vergeven :hat


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2007, 08:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
[quote="Jordi"]Mijn excuses voor de eventuele problemen bij de gastenlijst.
De GC winnaars heb ik er persoonlijk op gezet, maar op 1 of andere manier misten er namen na het overzetten van de lijst op de computer ter plaatse (dus niet alleen GC mensen).
De exacte reden van het missen van de namen weet ik dus ook niet..mijn gok is dat er een oud document is gebruikt.

Was niets meer aan te doen dus tijdens de avond zelf, maar ik geloof dat alles toch nog goed was gekomen en er geen grote problemen zijn geweest bij de gastenlijst.


Excuses aanvaard ;) Je naam deed in een x wonderen bij de lijst :lol

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2007, 10:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 May 2007, 18:21
Posts: 149
Location: Gouda
Heb het even gechecked en de reden is inderdaad dat de jongen van de gastenlijst een lijst heeft gebruikt van een dag eerder :).


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma