It is currently 02 Jul 2024, 17:06

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: [04-08-2007] Loveland
PostPosted: 05 Aug 2007, 10:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Ik ga het heel kort houden

- Veel en veel te druk bij de barren en wc's
- Geluid ( staat in mijn kamer thuis nog harder )
- Slechte muziek
- Geen Sven Vath ( Heb z'n idee dat de beste man helemaal niet geboekt was )

Sorry maar dit was voor mij het slechtste festival allertijden

Mij zien ze daar nooit meer :x

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2007, 11:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jul 2005, 20:58
Posts: 206
Na Extrema was Loveland de tweede van het jaar voor mij. Om 14:30 kwamen we aan bij de sloterplas en tot mijn spijt hebben we er bijna 45 min overgedaan om binnen te komen in de brandende zon. Gelukkig werden er wel wat ijsjes rondgestrooid maar deze verdwenen vooral richting het andere geslacht :\ . Eenmaal binnen na door de sjagerijnige beveiliging nagekeken te zijn kom je toch op een prachtig terrein waar een prima feestje gehouden kan worden. Links naast de trap het eerste stage waar de muziek veels te hard stond in de middag maar wel oke gedraaid werd. Eerst maar even bonnen scoren, dat gaat prima. Even rondkijken en op naar de Main. Qua omgeving deed het mij wel wat denken aan de eerste edities van Extrema toen je nog rustig kon rondlopen. Wel een erg hoog kijk mij gehalte maar dat werd goedgemaakt door de prachtige vrouwen! Ik heb zelf oa Kleinenberg gezien die ik wederom niet best vond. Het zal wel aan mij liggen maar ik wordt een beetje moe van de pop tunes die hij steeds moet draaien na een vette plaat. Kleinenberg is voor mij een echte crowdpleaser geworden en mijn ding niet meer.

Dan de mannen van de dag! Om 18:00 uur zou Spirit Catcher live optreden in de T-Dansant de tent naast het podium bij het zwembad. Ik verwachte wel een volle tent maar tot mijn verbazing stond er vrijwel niemand. Klore zeg wat een shit maken deze gasten! Echt top, de mensen die er waren zag je ook echt uit hun pan gaan. Het komt niet vaak voor dat ik onder de indruk ben maar deze gasten hebben mijn dag gemaakt.

Om 19:00 uur snel richting main om nog een uurtje Vath mee te pikken. Heeft ie nou zijn haar geverfd dacht ik nog? Nee ook mr Vath laat t afweten. Om verder kort te zijn mij heeft het qua muziek niet meer kunnen boeien (N) .

Positief:
Omgeving
Aankleding
Mooie vrouwen
Spirit Catcher

Negatief
Line up
Opbouw v/d line up
Prijzen van oa water en eten
Hoog kijk mij gehalte.


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2007, 11:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 11:05
Posts: 139
Jammer, hoewel ik nu geen spijt meer heb dat ik m'n kaartjes last minute moest doorverkopen aan iemand anders wegens verplichtingen elders. :\


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2007, 12:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Na ongeveer een half uurtje in de rij ook rond 14.30 binnen. Rondje gelopen over het terrein. Locatie vond ik erg vet! Stukje Leger gezien wat wel aardig was. Daarna stukje Seamus Haji waar het geluid veel te hard stond. Deed gewoon pijn aan je oren! Sander nog gezien die ik ook niet heel erg sterk vond. Toen maar even gechilled ipv Vath aanhoren..... :sleep Daarna ook Spirit Catcher gezien. :o Zeer goed!!! Vervolgens blijven hangen bij Ron Carroll en Robin S.

Al met al een aardig festival maar op een mooie locatie. Barren en WC's konden idd een stuk beter.

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2007, 15:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Eens met de voorgaande reviews.. er waren te veel dingen niet goed op orde om er echt in te komen. Het leek allemaal niet te veel te mogen kosten, al zag het terrein er wonder schon uit. Bovendien leek het publiek grote moeite te hebben om los te komen, heb diverse stages geprobeerd, maar nergens hing er een echt feestsfeertje, behalve dan de drie mensen voorin per stage. Helaas bleef de Rise-area de hele dag matig gevuld, dus uiteindelijk ook bij de T-Dansant area blijven blijken, waar - ere wie ere toekomt - Roog de boel flink op stelten zette. Het beste wat ik gister heb mogen meemaken.

En in lijn met elk ander Nederlands feest tegenwoordig: het duurt tot 23.00u, maar om 22.45u wordt het laatste plaatje al aangekondigd dat na 5 minuten wordt uitgemixt. Terwijl een goede toegift juist de icing on the cake is.

Al met al een krappe voldoende, mede dankzij het weer.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2007, 16:00 
Offline
just started
just started

Joined: 08 Dec 2006, 17:37
Posts: 3
Location: Amsterdam
[quote="Steelo"]
- Geen Sven Vath ( Heb z'n idee dat de beste man helemaal niet geboekt was )


Toch ff op het Nature One forum gechecked of Vath daar gisteravond wel heeft gestaan. En ja hoor,..: '' Selbst bei Väth war mitten im Zelt noch Platz.''

Dus daar was ie niet ziek, z'n kat niet jarig en/of z'n chauffeur overleden. Was natuurlijk sowieso al een vrij krappe boeking als je om 20:00 klaar bent in Amsterdam en om 23:30 op Nature One moet staan. Iemand Eric Prydz nog als vervanger gezien soms? ;)

Top
   
PostPosted: 05 Aug 2007, 17:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
+ Vrouwen!!
+ Bart Skils
+ Locatie
+ Weer

- Geen Sven Vath
- Hierdoor gaten in de lineup.. je zal maar af willen sluiten met Tiefschwarz en erachter komen dat ie 's middags al hebben gedraaid op een andere stage
- Wachttijden bij binnenkomst
- Wachttijden bij eten
- Wachttijden bij toiletten
- Duur (€4,40 voor 0,5 liter water)

Heb me wel gewoon vermaakt, maar ik ben tegenwoordig een stuk beter gewend
:p


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2007, 17:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
4,40 voor water? teeering schandalig :sleep


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2007, 21:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Zonder dop. Zelfs toen het afgelopen was en ik met mn laatste munten een water voor in de auto wilden halen en heel netjes om een dop vroeg kreeg ik die niet. Stelletje uitzuigers.


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2007, 22:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Die doppen krijg je op geen één festival meer, omdat het gevuld met water èn dop erop een behoorlijk gooi- en smijtprojectiel cq struikelblok kan zijn. En zo te lezen hadden sommige mensen behoorlijk zin in een partijtje matten met al die tegenvallers, dus zeer preventief ;)

Ben ik achteraf toch blij, dat ik niet gaan kon :)

Wel jammer voor degenen die er wel waren :(

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2007, 22:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 11:05
Posts: 139
Kijk, dat kreeg je bij Extrema tenminste nog wel voor elkaar, met die doppen. :lol


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2007, 12:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 03 May 2006, 13:39
Posts: 78
Vond het ook erg tegenvallen!
Vorig jaar was een redelijk succes, dit jaar een flinke domper.


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2007, 14:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
blij dat ik er niet was :lol :sleep


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2007, 19:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Apr 2006, 22:42
Posts: 132
Location: Manila, Philippines
[quote="YvonnY"]Die doppen krijg je op geen één festival meer, omdat het gevuld met water èn dop erop een behoorlijk gooi- en smijtprojectiel cq struikelblok kan zijn. (


+ dat het heel veel te veel werk is om al die in de grond getrapte dopjes weer op te ruimen na afloop van een festival.

Top
   
PostPosted: 07 Aug 2007, 23:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Gewoon zelf dopje meenemen... heeel handig..

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2007, 13:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ja pcies, het spa blauw dopje past overal op! deed ik 'vroeger' ook altijd naar de HMH, heel de avond op 4 euro water en bijvullen maar :)


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2007, 14:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Wat een lulsmoesen allemaal om geen doppen te hoeven uitdelen.. het is puur een commerciële overweging. Met Extrema in het achterhoofd had ik mijn tas gevuld met een rode, een gele en een blauwe dop. Ik ben de dag wat drinken betreft dus prima doorgekomen. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2007, 14:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
heb jaren geleden achter de tapbar gestaan bij awa festival en als rede moesten wij geven het "struikelgevaar" als heel het veld bezaaid is met die flessen. Eerlijk is eerlijk je breekt half je enkel als je er verkeerd opstapt. Want hard zijn die doppen :lol

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2007, 14:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Volgens mij was het na de warme editie van Dance Valley ('99 ?) toen er in de hele vallei een laag van 30 cm hoog aan lege spa blauw flesjes lag, dat er voortaan nergens meer doppen bij de flesjes werden gedaan. Reden was dat de meeste mensen niet zo slim zijn hun lege flesje met de dop er af weg te gooien. Probeer jij maar eens te lopen over een laag van lege flesjes waar de dop op zit. Trapt lastig plat hoor. ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2007, 16:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 12:58
Posts: 334
Location: Amsterdam
Doppen Topic?... :lol

_________________
Think anal sex hurts? Try having a kid


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma