It is currently 02 Jul 2024, 17:45

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: 09 Sep 2007, 13:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 17:25
Posts: 88
Location: Haarlem
Hier dan toch even een korte review van de City is Ours. Allereerst wil ik jullie natuurlijk bedanken voor de gewonnen vrijkaartjes, scheelt natuurlijk weer een paar biertjes. Ik kwam rond een uurtje of 15 aan op het terrein, we waren vrij snel binnen alleen helaas was het nog niet zo druk. Bij het hoofdpodium begon Freeform Five met draaien, helaas stond er bijna niemand. Aan de andere kant van de Haagse Hogeschool waren wat kleinere podia's en de MTV stage, hier was het een stuk drukker en ook gezelliger, grasveld enzo maakt toch net wat meer sfeer. Hier ben ik toen maar even gebleven en toen the Timewriter en Terry Lee begonnen weer terug gegaan naar het hoofdpodium. Helaas nog steeds te weinig mensen, wel erg relaxte muziek trouwens. Alleen denk ik dat deephouse toch iets is voor later op de avond of in een iets intiemere setting. Rond een uurtje of 17 ff naar Goose gekeken en de Infadels DJ-set (brilliant trouwens). Intussen was het op het terrein ook een stuk drukker geworden, en dat kwam alles ten goede, net iets meer mensen aan het dansen overal. Uiteindelijk afgesloten met Sander, die voor mij een prima setje neerzette. Laatste tijd was ie veel met van die electrozooi in z'n sets, maar nu was ie weer een stuk melodieuzer enzo, vrij chill! Helaas dus Digitalism gemist, durfde niet weg te gaan bij Sander. Iemand daar wél geweest? Vond het een lekkere dag, goed geluid overal, goed geregeld qua bars en eten enzo, en goede acts. Vond alleen wel dat ze iets meer met de aankleding hadden kunnen doen, bij MTV stage was het prima maar het hoofdpodium kon wel iets gezelliger. En volgende keer een lekker zonnetje graag ;)


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2007, 13:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Timewriter & Terry lee Brown jr.... :cool Daarna hebben de boys nog even 4 uur lang staan knallen in de one four

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2007, 09:00 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
In het begin dacht ik dat het niet veel kon worden vanwege sommige knullige beginners fouten bij een festival en het te zeer gemengde publiek (wat in DH vaak niet veel goeds betekent).
Zo had de ingang wel wat beter gekund (2 poortjes voor een Festival..hoe verzin je het) en degene die dat veldtje met al die containers tegenover elkaar had verzonnen kan ook beter wat anders gaan doen in het vervolg.
Daarnaast was de aankleding vrij minimaal en het zonnetje liet het ook een beetje afweten.
Dit is zeg maar de negatieve benadering.

Als ik het wat positiever bekijk moet ik zeggen waar ik stond het altijd wel gezellig was, de barren/wc's enzo prima geregeld, het is zo goed als droog gebleven en muziekaal het ook wel in orde was.

Geen knaller, maar een leuk tussendoortje, meer niet. Maar meer had ik er ook niet van verwacht dus al met al een voldoende.

Daarna nog naar ff het Paard gegaan, maar nadeel is dat dan nog helemaal opgang moet komen en opa na zo'n inkakmoment (wanneer je gaat zitten) besloot dat het mooi was geweest.


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2007, 11:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
het was gezellig...

Muzikaal niet zulke denderende dingen gehoord....al moet ik wel zeggen dat Leger en vooral Angello en Ingrosso me erg verrasste, i.p.v. de funky zomerse melodieen tour, hadden ze wat minimalistische en techno-achtige platen...waaronder Jorgensen - Untitled (Deadmau5 remix), pff..wat een plaat!!

En tja...Digitalism...was ook wel leuk, alleen leek wel bizar veel op die set van Pukkelpop van ze...

Paard daarna was raar doen, kinderachtig zijn en vooral meer bier drinken...ging eigenlijk nergens meer over :sleep


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2007, 12:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
huh waren er toch meer groovecollecters aanwezig? ik dacht dat jerry, dave nog iemand en ik de enige waren.

maar goed die dag stond ik al erg brak op was gister ook nog even in emmen uitgeweest. even kijken of daar wat te doen was :x not. Ben maar om 11 uit mijn nest gekropen want ik wou tlbjr. en the timewriter niet missen. Dus ik om om half 1 weg uiteindelijk kwam ik om 4 uur in Den Haag aan het duurde zo lang omdat [url=http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?t=3432&postorder=asc&start=40]Justin[/url] zei dat het makkelijk was om de auto bij Megastores neer te zetten, dus niet die pakeergarage was om 19:30 gesloten had ik ook veel aan. Had ik de auto maar in het centrum gezet. Dus net op tijd voor tlbjr. en ttw dacht ik, dus niet. Even 15 min in de rij gestaan. Heb gelijk het begin van tlbjr. en ttw gehoord dat toen al goed klonk met als openings plaat: Dennis Ferrer - Son Of Raw (Loco Dice Remix) :hat . Toen ik nou eenmaal binnen was gelijk die kant opgelopen het viel me op dat het geluid erg goed klonk. Volgens mij dezelfde speakers als bij Mystery Land die in de Minimal Madness tent stonden. Ik heb erg genoten van de set van deze 2 kerels (Y) soms ook nog even kippenvel zoals de plaat om 17:15 en een nummer waar telkens Future werd geroepen :hat . lol er werd nog een blikje bier het publiek in gegooid door tlbjr. volgens mij. Daarna nam Sebastien Leger het over dat het eerste half uur erg te pruimen was. Ik ben daarna maar even wezen rond kijken. Kwam nog wat groovecollecters tegen enzo 8-) nog een half uurtje sander (voor het eerst) meegemaakt dat inderdaad niet verkeerd klonk maar helaas moest ik om 10 al weer gaan want ging ook nog naar Earth.


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2007, 14:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
denk dat dat "not affraid of the future is"..... jimpster remix..


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2007, 20:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
thankx jordi


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2007, 21:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Lol, las in de Pers een HEEL klein stukje met als titel iets van "Drugsvrij House festival".
Ze hadden een of andere mongool aan het woord gehad 'die de sfeer op The City is Ours wat meer ongedwongener vond, niet zo erg als op een 'normaal housefeest' waarbij iedereen drugs op heeft'. Dussssssssssssssssss........

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2007, 21:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Yes! Leuke dag gehad voor even tussendoor zoals The Freezzz al zei :) Thanks GC en PH voor de tickets (Y)

Verder jammer dat het niet echt druk was, we hadden nog een party en moesten om 20:30 al weg. Muzikaal was het zeker goed vertoeven, bars en toiletten ook wel! Alleen jammer dat er geen sterke drank werd geschonken! Laatste uur aardig wat pintjes weg staan hakken :o

Volgend jaar ZON -> meer volk -> en dan komt het helemaal goed! :hat

Wat een idioot idee btw om 6 portocabins naast en tegenover elkaar te zetten met een mega installatie en dan ook nog eens allemaal een andere stijl draaien, 5 minuten op dat veld en je werd helemaal gestoort van de herrie! :x


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2007, 08:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Toch blij als ik dit zo hoor dat ik niet kon. Weinig gemist.
Lijkt wel of ze niets geleerd hebben van vorig ja, qua organisatie overigens.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2007, 11:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
Denk dat ze een beetje pech hebben gehad met t zeer matige weer.. Dan krijg je ook minder snel de leuke festivalprikkels op zo'n dag.. Qua promotie konden ze t naar mening niet beter doen dit keer.. hebben ze erg goed gedaan! Misschien is iedereen toch festival moe in september.. en zijn de centjes opgeraakt na alle festivals..who knows.

Daarnaast vond ik de kleine mini stages teveel op elkaar staan..als je er ook maar eventjes langs of doorliep, hoorde je al 3 verschillende stages.. Eet-tentjes waren fantastisch, dikke kwaliteit panini's, salades noem maar op.

Gezellig was het wel bij elke 'grote' stages, dat zekers! Verbaasde me dat die house tent de hele dag afgeladen was en veel los ging!..en dat de stage met Sander en Angello etc. maar half vol was.. Maar ja Den Haag he..blijft een raar en zeker lastig publiek, blijkt wel weer..

Maar ze moeten met dit beginnend festival hier en daar een beetje geluk hebben (lekker weer bijv!) en nog een paar dingen beter uitwerken.. maar dit moet zeker wel doorgezet worden,vind ik!


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2007, 11:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 17:25
Posts: 88
Location: Haarlem
Ja inderdaad die house stage? Waarom was die helemaal afgeladen? Dat had ik ook niet begrepen...


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2007, 14:19 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
omdat niet iedereen van moeilijke, interessante muziek houd en het al helemaal niets kan schelen of iets een vette special edition remix van die en die is die heel moeilijk te verkrijgen is maar als je de juiste mensen kent m wel op promo kan krijgen en precies weet welke dj's 'm wanneer in welke set gedraaid heeft en er vervolgens hele fora vol geschreven over worden etc etc
dit zijn meer mensen die gewoon willen dansen op voor hun herkenbare melodietjes op dj's die ze kennen van de poster in de stad van sneakers en waar over het schoolplein over gesproken wordt

binnen culturen heb je ook weer stromingen en niets zo duidelijk zichtbaar als op een festival(letje).

itsa simple


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2007, 09:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
"dikke kwaliteit panini's"

jah die waren lekker ik heb er een met kaas genomen :D


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma