It is currently 30 Jun 2024, 19:01

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 17 Sep 2007, 18:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Zoals beloofd zou ik bij elke Intiem editie deze zomer een reportje schrijven..dus met de afsluiter zou ik zekers niet durven af te haken voor n reportje..
Intiem was deze zomer een beetje het antwoord voor de muziekliefhebbers in de Haagse regio (die niet van die electro house ala roog,erick e zooi willen horen).. dj's als Rene Amesz, Jordi Bouman, Stef Vrolijk, Ramon, Remy en Michel de Hey waren allen een keer langsgeweest en met de Closing party werd Marnix uitgenogd samen met Stef Vrolijk..

Taco en Flowers Greenfield draaiden tot half 1 samen en omdat ik om 12 uur jarig was, was ik er ook echt een keertje 'op tijd' en kon ik eindelijk een mening geven over de resident(s) van Intiem.
Taco heb ik alleen een klassieker horen draaien (booka shade's body language) en Flowers Greenfield meer plaatjes, waaronder deze vette: Swen Weber - maya.. n heerlijk plaatje! Sowieso verraste hij me met goede plaatjes..ik kreeg in ieder geval erg veel zin in!!

Marnix draaide van half 1 tot 3, vrij lang dus, en ook hij was beter dan ik van tevoren dacht.. begon relaxed rustig..toen kwamen de klappers die ik wil horen op n (afsluit)strandfeestje: Aril Brikha - winter :cool (een van de ,zoniet de mooiste plaat van het jaar),en tegen t einde Devilfish - man alive (leuk om weer eens te horen!) en Robert Armani - circus bells ook nog..laatste uur was dus goed knallen met de man!! Hij draaide ook veel progressiever dan ik dacht dat hij zou draaien, had hem sowieso meer housier verwacht, maar misschien is dat wel t labeltje wat op hem is geplakt. Draaide ook aardig wat Joey Negro dingen als k me niet vergis. Hij begon iig lekker minimaal, vrij diep..en eindigde zelfs met rake techno klappers..heerlijk!

Stef draaide het laatste uur,van 3 tot 4, maar dat was meer inkak werk dan afknallen..dus dat was dan weer jammer..maar wel weer een leuk avondje gehad.. Mannetje of 600, dus voor n strandfeestje half september viel dat ook nog wel mee qua drukte..
En 7 potjes op rij blackjack verliezen heb ik ook nog nooit mgeegemaakt..was was dat kansloos zeg!!

Al met al weer een retegezellige laatste Intiem fuif..hoop wel dat ze in de wintermaanden nog iets gaan doen..want het blijven leuke feestjes!


Last edited by Spenker on 18 Sep 2007, 16:50, edited 2 times in total.

Top
   
PostPosted: 17 Sep 2007, 23:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Heb jij zitten verliezen? Had je vast de verkeerde Black Jack tafel, die vrienden waar ik mee was hebben aardig wat zitten verdienen daar :p

Was wel weer ff gezellig, ook al was ik er pas om half 2. Lekker druk!

Hoop ook dat er deze winter nog wat Intiems gaat voorvallen!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2007, 10:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Nov 2006, 23:41
Posts: 214
Location: den haag
Mooi verhaaltje spenk! Heb ook zeker genoten van het laatste Intieme feestje! Leuke mensen die allemaal zin hadden om te knallen! Marnix staat bij mij heel hoog nu! Hij moest mij aflossen en vertelde dat die zich zwaar ziek voelde! Zijn vriendin lag buiten te kotsen van de griep.. :\
Maar ondanks dat, stak die de ene peuk na de ander op en begon die steeds lekkerder te draaien! Heerlijke plaatjes gehoord, en een blije kop achter die draai tafels...dat is wat je wilt zien op zo'n avond! Op het einde zei die ook dat die volgend jaar graag wilt terug komen...ik zeg, boeken de man!!

Hij draaide deze wereld platen:
1: Joey Negro – Not Afraid of the future (Fudge remix)
2: Julian Jeweil – Air Conditionne (Sebastien Leger remix)

Ook gaf die demo's weg, wat erg werd gewaardeerd ;)

Ik heb genoten, een goed feestje voor je verjaardag spenk! Nog wat gehad aan opblaaspop, in een vorm van een schaap toch?


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2007, 12:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
HOE WAS HET IN DE PLAZA,SPENK? HEB JE ONS GEMIST? VAN DE WINTER GEZELLIG MET INTIEM, WARME INGREDIENTEN VOORRADIG ZEG IK...

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2007, 13:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Hahaha...Plaza'tje heb ik deze keer overgeslagen......
jaja,ik kan nog een beetje verstandig doen...........soms.............heeeeel soms...


Die Dolly heb ik met mijn dronken kop in de New York pizza laten liggen....baal er echt bizar van....had hem heel graag dezer dagen in zijn reet willen naaien ja :sleep


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma