It is currently 02 Jul 2024, 16:03

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: ADE 2007
PostPosted: 19 Oct 2007, 14:25 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
ff live verslag vanuit ADE hiero.

Eerste lange dag zit er op. Hele dag ouwehoeren. Daarna snel en slecht gegeten, ADE borrel van ID&T, Barkers en door naar een paar clubs. Kwam Jeroen ook nog tegen.... Oh hier is tie:


Jeroen: Rondje gemaakt van Sugar Factory (365 mag met oa Medway, Eboman), Escape met Luke Fair waar overigens Ray van 2Unlimited was (leuke broek :|) en ook Jody Bernal (wilde fles champagne halen, had hij niet genoeg geld bij zich...). Van de Escape naar de BG (Great Stuff Label Night), 11 (Innervisionsmet Ame & Dixon) en weer terug naar de Sugar Factory. Eelke was er ook bij en al met al een gezellige avond!!


Thanks voor de info, Jeroen. Dag 2 nu en nou rustiger aan ok ? :lol

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 19 Oct 2007, 14:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
WAT een geweldig programma jeroen. haha...
weer een paar schoenen versleten?

zit zelf momenteel thuis om nog wat cd's te branden.
gisteren weinig gedaan, wel veel contact onderhouden via internet en voor zaterdag alvast wat afspraken gemaakt. voelde me niet al te lekker dus geen risicos nemen voor rest van ADE.

morgen naar ADE in felix meritis. de dj en producersdag. dave clarke en rene amesz komen daar een seminar geven, demos worden beluisterd en zon beetje iedereen uit de scene is aanwezig.
savonds naar sven vath...
vanavond nog geen vastomlijnde plannen...


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 19 Oct 2007, 15:06 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Was een leuk programma. Enige nadeel is dat je nergens echt een feestje hebt. Tis ff sfeer proeven beetje met de aanwezige bekenden lullen en weer verder, maar wel leuk voor een avondje. :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 19 Oct 2007, 15:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Ja was gezellig jullie even gesproken te hebben. Verder was het feestje in de Sugarfactory zeker okay, vooral Gui Boratto draaide lekker. Heb helaas vrijwel niets gehoord van Michael Mayer, Timo kan wel vertellen hoe die draaide :)

Nu op naar avond 2, de Panama :cool


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 19 Oct 2007, 16:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Sep 2007, 19:20
Posts: 241
Location: Madrid
Gisteren in de Cineac geweest bij Gabriel & Dresden. Verder waren er Mark Knight, D. Ramirez en Dave Spoon. KUT-avond.

Het begon al bij de ingang waar een enorme nicht/ travo/ allien, hoe je het ook wilt noemen ons aansprak in het Engels, hartje A'dam. Nou ja, we zien binnen wel. Het is niet zo'n grote zaal, op zich wel fijn. Het is een soort halve koepel, hoog en een hele kale aankleding. Ik krijg nog een grotere kick van de sixtijnse kapel.
Volk dat er was, was ook kut. Dat type 'zie mij de trendy a'dammer zijn'. Hetzelfde voor de bar, waar je rammend lang moest wachten voordat je een drankje kon bestellen. Het geluid was daarentegen wel goed, pluspunt.
Voor wat betreft de muziek: Mark Knight draaide echt mege KUT, hetzelfde voor Dave Spoon. De locale disco in het platteland scoort nog beter.
Vervolgens kwam D. Ramirez, de wannabe David Guetta. Ging zelf nog het hardst los op zijn eigen sound. Kan beter in een reclame voor Loreal spelen.
Intussen was ik behoorlijk benieuwd geworden naar Gabriel & Dresden. Ook dat duo vond ik tegenvallen. Jammer. Had ik stiekem toch wel veel van verwacht.
En dan als klap op de vuurpijl: het hele zootje sloot om 03h00. :cow

Vanavond naar SOS, kwaliteithouse horen (Y) Ik heb ze zien spelen in de Brixton Academy, London. De afterparty van South West Four. En ze waren geweldig! Hopen dat de sound van de panama eindelijk is verbeterd (en het volk ook)

Ciao!


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 19 Oct 2007, 16:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Veel van G&D verwachten was eigenlijk alleen mogelijk in 2003... Dat weten een aantal boarders met mij vast te beamen :)


Tot vanavond :)


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 19 Oct 2007, 16:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Inderdaad was vet toen in 2003, de ene klapper na de andere :cool


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 19 Oct 2007, 17:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Ik heb de boys toen aan het werk gezien op innercity aantal jaar geleden :cool

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 19 Oct 2007, 17:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
trancenichten :P


Gistr avond was erg leuk in de sugarfactory. Voor de deur was even naar, duurde wat lang. Binnen meteen al wat fijne minimal van sandrien en carlos valdes. Was goed te doen, alleen z'n ge MC was gaar. Toen ook nog wat mensen tegen gekomen zoals Onno, Tijs, Jerry en Joost een keer gesproken.

vind de sugarfactory best een leuke plek trouwens, lekker klein, en de sfeer was super, vooral tijden gui boratto (mischien de vele pillenhoofden op me heen?) Maar dat terzijde. Gui Boratto was echt super, ging ook goed los, maar michael mayer vond ik echt een tegenvaller. Toen ie begon ging meteen het tempo terug naar een tempo voor een pilleslikers-after om 10 uur sochtends waar je alleen nog als een dwaas met je hoofd op kunt knikken. Ik viel gewoon in slaap. Zonde, want het begon dus zo, maar ik voelde een opbouw komen, maar die kwam gewoonweg niet. Vond ik dan. Veel gepriegel met plinkploink plaatjes en af en toe gare mixen. Pas na een uur zaten er af en toe echt fijne platen tussen voor dat tijdstip, maar daarna schakelde hij ook veel terug naar vage pillen minimal, zoals ik het maar noem. Voor mij had ie echt de verkeerde platen op het verkeerde moment. Niet iedereen zal het er vast mee eens zijn geweest.

iig ik viel er op een gegeven moment van in slaap, en toen om kwart over vier er wat meer tempo in kwam in de vorm van niet zo spannende moderne techno kon ik er ook niet echt meer inkomen dus zijn we maar eens naar huis gaan lopen :)

Maar toch heeele fijne avond gehad en gui borratto was echt super.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2007
PostPosted: 19 Oct 2007, 20:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 22 Sep 2006, 14:14
Posts: 62
Location: Echt
[quote="Jerry"]
11 (Innervisionsmet Ame & Dixon)


dit was zo vet he :hat
zeker 1 vd beste avonden dit jaar

Top
   
 Post subject: Re: re: ADE 2007
PostPosted: 19 Oct 2007, 20:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
[quote="glannie"]Veel van G&D verwachten was eigenlijk alleen mogelijk in 2003... Dat weten een aantal boarders met mij vast te beamen :)


Invited in de Cruiseterminal 8-)

Top
   
 Post subject: Re: re: ADE 2007
PostPosted: 19 Oct 2007, 20:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="glannie"]Veel van G&D verwachten was eigenlijk alleen mogelijk in 2003... Dat weten een aantal boarders met mij vast te beamen :)


Tot vanavond :)


Hahaha ja, hoe LOS ging het toen bij 'As the Rush Comes'.
Het lamme was wel dat 90% van de zaal voor Tiesto kwam en zoiets had van "Gabriel & Wie????"
Tiesto was toen alleen al over zijn top heen ;-)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: re: ADE 2007
PostPosted: 20 Oct 2007, 09:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
[quote="sirtimo"]
Maar dat terzijde. Gui Boratto was echt super, ging ook goed los, maar michael mayer vond ik echt een tegenvaller. Toen ie begon ging meteen het tempo terug naar een tempo voor een pilleslikers-after om 10 uur sochtends waar je alleen nog als een dwaas met je hoofd op kunt knikken.

Hahah....goed verwoord Timo......."een tempo voor een pilleslikkers- after om 10 uur s'ochtends :lol



Ik was dus naar Gabriel & Dresden geweest....en jjjjeeeeeeeeezzzzussss, wat was dit een slechte avond zeg....boutmuziek,boutpubliek,boutsluitingstijd.....echt 95 % gasten ook, dus schuren zat er ook niet in...
Gelukkig gaat Cocoon vanavond alles goedmaken!!!!!!!

Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 20 Oct 2007, 10:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Gisteren naar Groove Armada in HMH geweest. Voorprogramma Roisin Murphy boeide niet echt, maar GA was top!!! (Y)

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 20 Oct 2007, 11:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
voorprogramma roisin murphy, dat zeg je toch niet!

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 20 Oct 2007, 12:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Sep 2007, 19:20
Posts: 241
Location: Madrid
Gisteren in de panama geweest. Met de gedachte: alles is beter dan donderdagavond in de cineac. Goeie gedachte:)

In het begin was het helemaal niet druk, en het werd naarmate de avond vorderde ook niet echt veel drukker. Beter dus! Ruimte om je dansje te doen en er kon snel voor alcohol worden gezorgd.
Ik moet zeggen dat ik de mensen in de panama nog niet eens zo heel erg vond deze avond. Veel engelsen ook gespot en jezus, wat een lekkere wijven!;)
Muziek was lekker. Dirty South en Mark Brown niet denderend, maar kon ermee door. Daarna kwam SOS, mijn favoriet! Leuke intro! Slowmotion versie van manuel tur en roman salzger - you won't change. Verder hele vette platen! Topset!
Na afloop nog ff een praatje gemaakt met Desyn Masiello, relaxte gast!
Kurd Maverick draaide vervolgens ook nog best lekker, en ja, alcohol deed de rest (Y)

Maar leuke avond dus in panama met SOS! Ik zie uit naar de volgende keer. :tune


Top
   
 Post subject: Re: re: ADE 2007
PostPosted: 20 Oct 2007, 13:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
[quote="sirtimo"]voorprogramma roisin murphy, dat zeg je toch niet!


Het deed wel zo aan.... Weinig spektakel... Een beetje gezang in het halfdonker op het podium...

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 20 Oct 2007, 13:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Dat is wel heel vreemd. Sneu voor d'r. Je zult haar waarschijnlijk wel nog nooit eerder hebben gezien maar ik vind haar na haar 6x gezien te hebben echt de grootste onstage performer die ik heb gezien. Ze maakt normaal echt overal een feest van normaal :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 20 Oct 2007, 17:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
was gister ook in de hmh , roisin speelde toch wel veel van haar laatste album , en dat album vind ik niet echt fantastisch ... maar goed , ze ziet er wel heel erg lekker uit in die strakke outfits :)

groove armada erna vond ik trouwens ook niet zo heel bijzonder .. het ging wel

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 20 Oct 2007, 18:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Oct 2005, 17:58
Posts: 67
Location: Roosendaal
Ook wij zijn naar HMH geweest en wij vonden juist dat Roisin Murphy wel goed was. Wat een stem. Groove Armada vonden we niet boeiend, had eigenlijk veel meer verwacht.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma