It is currently 28 Jun 2024, 08:42

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 17 Nov 2007, 05:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ondanks vergeten lolly's. Goeie avond! Vond danny echt tof draaien. veel goeie nummers, af en toe een wat verdwaald plaatje vond ik, maar verder echt goed. En veel gezellig mensen (Y)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2007, 12:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Gezellige mensen? Mwoa... Ik heb twee dames (nou ja dames...) op de grond zien vallen en ze moesten maar weer zelf op zien te staan terwijl er in beide gevallen een (hun) kerel naast stond! WTF?!

Wel een heerlijk muziekavondje, dat wel!

Wat de avond goed samenvat: ik sta eventjes vooraan bij het podium nuchter uit mijn dak te gaan, Danny's blik en de mijne kruisen elkaar, hij begint opeens enorm te lachen, ik kijk om me heen en gebaar verbaasd "bedoel je mij?!" Hij knikt 'ja' en doet z'n wijsvingers naar zijn mondhoeken en trekt een enorme smile, en vervolgens het thumbs up-gebaar. Kennelijk had hij nog niet zo heel veel lachende gezichten gezien en ik eerlijk gezegd ook niet, vandaar: gezellige mensen?

En dan eindigen met 'Lust for life' Gewoon gaaf! Ook gaaf: de programmering van de Patronaat, binnenkort James Holden, Anthony Papa en Darren Emmerson...


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2007, 15:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik doelde eigenlijk op de bekenden. De rest was een beetje raar zeg maar gerust.

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2007, 18:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Met de 'bekenden' was het inderdaad gezellig, ondanks de vergeten lollys :p

Eerst wat gedronken in het Patronaat-cafe, maar aangezien er een of andere GRUNT-sessie bezig was om 23:00 uur maar RAP de grote zaal in gegaan met Arjan/Rulestylerttt/naamvergeten/Chefke. Waren we dus ongeveer de eerste.

Alexander Koning draaide niet bijzonder (korte overgangen), wat hitjes erbij. Mwoah. Zaal begon richting 1 redelijk vol te lopen. Veel local volk. Gezellige mensen, mwoah. Publiek was niet heel slecht, er dansten er tenminste nog een heel stel.

Howells draaide sterk. Goede set met kop/staart. Rond 2:45 tot 3:15 effe knallen, met oa nog Ripcage (die heerlijk ingemixed werd trouwens, hoorde hem al snel). Daarna was de energie ook wel op, rond half 4, iets later, weer de zoektocht door Haarlem aangevangen richting Den haag met de auto.

Goede avond! (Y)

...heerlijke opwarmer voor 7 december ;-)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2007, 19:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Het was weer goed te doen!


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2007, 20:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
He Mr deepfunky. U was er ook ?? :o
zo groot was het er toch niet :lol
wij stonden met een redelijk grote groep bekenden midden voor.
was erg gezellig en ging ook wel los op zijn tijd. niet zo op de rest van het publiek gelet.

Danny draaide een goede set met kop en staart inderdaad.
Hele verademing met de anderhalf uur die ik ervoor hoorde.
saaie muziek met mixfouten bovendien.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2007, 12:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Hee Jerry, gij ook daar?! ;) Jammer dat ik wat GC-ers heb gemist! Stond strategisch (wat de alcohol betreft) rechtsachter tussen de 2 barren in en af en toe vooraan... Kan me nog wel vaag herinneren dat ik een man met een lolly (een rode toch?) zag lopen en ik mezelf afvroeg: "hee die lagen toch niet bij het toilet?!" :)

edit: of waren jullie die lolly's nou vergeten?! (en deed de wodka-redbull toch beter zijn werk dan verwacht...?) :rolleyes


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2007, 14:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Vond Alexander belabberd openen. Totaal geen opbouw.
Danny draaide daarentegen wel lekker.

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2007, 16:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Met je eens Ome Jan, het leek er op dat 'ie wat typische 'Howells plaatjes' van een paar jaar geleden had verzameld, en het geheel klonk niet erg consistent...


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2007, 20:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Heb mezelf prima vermaakt afgelopen vrijdag. (Y)

Wij waren er iets na 23 uur nadat we al wat hadden gedronken bij het Patronaat Café. De avond kwam wel wat langzaam op gang, maar daardoor hadden we wat meer tijd om bij te praten.

Alexander draaide idd van de hak op de tak en je merkte direct het verschil toen Danny begon te draaien. Heerlijk!

Ook leuk om eens in het Patronaat geweest te zijn. Volgende x met Anthony Pappa ben ik ook weer van de partij :hat

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 19 Nov 2007, 12:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Mn meissie en ik hebben ons zeer goed vermaakt. N hoop boarders, altijd leuk. (Y) Ome Jan helaas gemist. Next time...
Konings opende tam, n paar kleine leuke hoogtepuntjes, maar meteen weer afzwakken. Jammer.
De eerste plaat van Howells ging meteen de diepte in, jammie! :p
Vond zn set toch niet echt constant. Zakte af en toe toch n beetje weg. Maar t begin en vooral de laatste anderhalf uur waren heerlijk! (Y)
De drukte vond ik Danny-onwaardig. Wel lekker de ruimte gehad om te dansen, maar toch had t wel iets voller gemogen van me. Uitzonderingen daargelaten vond ik nah ook niet dat t echt los ging. Danny probeerde er iig nog wel zélf iets van te maken, maar kreeg ook t publiek niet mee.
Toch n hele mooie nacht! :D

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma