It is currently 30 Jun 2024, 19:35

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 90 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next

wat vond je van Digweed?
geweldig!!! die man kan er wat van 57%  57%  [ 30 ]
voldoende. maar ik had er wel wat anders van de avond verwacht. 40%  40%  [ 21 ]
onvoldoende. slecht geluid, slechte sfeer kortom K*T 4%  4%  [ 2 ]
Total votes: 53
Author Message
PostPosted: 08 Dec 2007, 07:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
zo net terug :sleep het was me een avondje wel :lol. ik ga eerst maar even wat slaap pakken voordat ik hier een uitgebreid verhaal ga vertellen. :cow


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 12:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Wij nog lekker bezig in amsterdam :cool

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 13:57 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Criss erg goede warm-up, Digweed was brutal!
Geluid was redelijk, omstandigheden verder kut (druk en vervelende mensen)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 14:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
Was weer een erg gave avond!!! Had mij voorgenomen niet te ergeren aan de drukte en dat is goed gelukt!!! Digweed stond lekker te knallen! (Y)


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 14:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik vond chriss ook heel vet.

Digweed was ook supertof. Vond het geluid voor de panama echt goed, dat verbaasde me, zelfs vooraan kon ik het allemaal redelijk goed horen enzo. Verder heeeel tof dat er zoveel bekenden waren, heb echt met veel mensen staan praten gedurende de avond. Dat was echt t gezelligste.

Digweed dus cool, laatste uur wel veel oude platen enzo? Vond ik wel beetje vreemd. Of was dat, omdat hij ook zag dat de gemiddelde leeftijd van het publiek de 35 oversteeg?

Qua drukte was het soms echt te vervelend, maar ook nog wel redelijk te doen. Er waren vooral een aantal hele gare mensen die niet wisten dat 4 pillen teveel voor ze was :D Met als klap op de vuurpijl het dozijn vrouwen van 40 met teveel drugs op, die het erg nodig vonden om aan alles te zitten wat jong en lekker was (lees mij :)).

Ja en verder vond ik de sfeer verder best tof, veel springende mensen dat zie je niet vaak in panama! En jullie waren allemaal erg gezellig ! (Y) Goeie avond dus.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 14:14 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="sirtimo"]Qua drukte was het soms echt te vervelend, maar ook nog wel redelijk te doen. Er waren vooral een aantal hele gare mensen die niet wisten dat 4 pillen teveel voor ze was :D Met als klap op de vuurpijl het dozijn vrouwen van 40 met teveel drugs op, die het erg nodig vonden om aan alles te zitten wat jong en lekker was (lees mij :)).


Totally agreed!!! Er komt een bepaalde leeftijd dat iemand beter sober kan feesten ivm de irritatiefactor tov anderen.

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 14:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Ik heb ook weer een hele toffe avond gehad. Moest me behoorlijk haasten om nog die meeting te halen, maar toen ik om kwart voor 11 binnen kwam stonden er al een hele hoop mensen te wachten om naar binnen te gaan. Maar eenmaal in de club wel een hoop nieuwe mensen gemeet (Y)

Die warmup set was inderdaad heel vet, en digweed ook natuurlijk. Ik heb eigenlijk vrijwel geen last gehad van de drukte, gewoon de wat rustigere plekjes opgezocht. Uiteindelijk was ik wel blij dat ik nog ff oordopjes had gehaald die dag, want ik stond vooral op plekken waar alles om me heen zo'n beetje wegtrilde :)

Het was niet dé set van het jaar voor mij, maar al met al en sfeer was het wel een topavondje :cool


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 14:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
Was een beetje laat dus weinig van Chris mee kunnen pikken. Digweed's set was super! Vond hem beter draaien dan in Gent. Geluid vond ik ook veel beter dan de vorige keer dat ik in de Panama was. Kon nu achterin de zaal tenminste ook de bass voelen. Verders ook super gezellig met zoveel GCers :D Eigenlijk niet eens zoveel last van de drukte gehad. Volgende keer weer! :hat

[img]http://forum.groovecollection.nl/album_pic.php?pic_id=1104[/img]
[img]http://forum.groovecollection.nl/album_pic.php?pic_id=1105[/img]
[img]http://forum.groovecollection.nl/album_pic.php?pic_id=1106[/img]
[img]http://forum.groovecollection.nl/album_pic.php?pic_id=1107[/img]
[img]http://forum.groovecollection.nl/album_pic.php?pic_id=1108[/img]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0e8gkmJNszw[/youtube]


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 14:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 May 2006, 07:35
Posts: 96
Heb een beetje gemengde gevoelens over de avond. Was vrij vroeg binnen en heb vrijwel de gehele set van Chriss gehoord. Hoewel hij af en toe wat lekkere platen draaide, werd ik niet echt meegenomen door zijn set. Was blij toen Digweed begon en vanaf de tweede plaat wist ik wel meteen waarvoor ik was gekomen. Goede set van Digweed, twijfelde echter al eerder op de avond wat ik van het geluid vond. Toen ik System 7 - Space Bird hoorde en na de break de plaat erin hoorde te knallen, besefte ik dat het geluid toch weer niet echt geweldig was. Toch wel jammer. Verder wel genoten van de muziek, irriteerde me meer dan anders aan de mensen (chagrijnig, je er niet doorlaten met drankjes, etc). Kan ook hebben gelegen aan mijn stemming maar vond de vorige Digweed in Panama leuker.


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 15:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Daar noemde je even een plaat. Space Bird, godnondeju wat ging ik los!

Mijn 2e keer Panama dus ik weet nog niet goed hoe het publiek er normaal is, maar ik deel de mening van de voorgaande posters. En ik ben een van de jongste op dit board volgens mij, dus vergeleken met jullie leek de leeftijd nóg hoger te liggen :)

Ik had het idee dat Digweed redelijk minimaal aan het draaien was. Als ik het vergelijk met zn EM, of met zn Jadec set (ook al is die nep), dan kwamen er voor mij minder bekende platen langs dan ik van tevoren had gedacht. Nonetheless een erg leuke avond gehad, bij mijn eerste keer Digweed (ja echt :D)


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 15:20 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="Frenkieee"]Als ik het vergelijk met zn EM, of met zn Jadec set (ook al is die nep), dan kwamen er voor mij minder bekende platen langs dan ik van tevoren had gedacht. Nonetheless .....


:x Deze redenatie klopt niet echt.

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 15:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Ik had het idee dat die sets wat melodieuzer (als ik het zo mag noemen) waren. Maar misschien zit hem dat in het feit dat dit live was en uit een goed geluidssysteem kwam en die sets uit mn crappy boxjes.

Maar misschien doel ik gewoon op het feit dat ik Guy J - Been Here Before niet heb gehoord :)


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 16:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Zo, ook weer opgedroogd. Poeh, dat was me het feestje wel weer (Y)

Even voor 22u heb ik Arjan opgepikt en togen we richting Amsterdam. Wij wilden eerst nog even wat drinken in het cafe gedeelte om zo wat GC’ers te treffen. En wij waren niet de enige. Je zag het drukker en drukker worden aan de ene kant van de bar (daar waar je mag staan als je niet komt eten in Panama). Het maffe is dat je vaak niet weet wie er nou wel en wie niet onder het kopje GC'ers vallen. Ik ken best wel wat mensen van hier dus die zoek je even op maar ik heb nog het idee dat ik een hoop mensen niet gesproken heb die er misschien wel 'bijhoren'. Zoals Emre gister al zei; buttons zijn toch wel handig. Binnen korte tijd zag je de mensen een soort van rij vormen en ook buiten ontstond een rij dus Lijn en ik werden al een tikje ongeduldig. Ik haat rijen en wil dat liever altijd voor zijn. Ben er niet voor niets altijd vroeg. Kan de drukte ook veel meer hebben als het om me heen ontstaat en dat het druk ging worden was wel algemeen bekend. Wij gingen dus alvast keurig voor de deur van het restaurant staan en toen ons opviel dat de anderen lekker stonden te kletsen glipten wij erlangs naar de hal. Na ons kwam een jongen van Panama die de deur achter ons dicht hield, mensen die buiten stonden mochten eerst naar binnen. Ik denk dat ze het wel prima vinden, wat extra mensen wachtend in de bar, er wordt dan toch weer wat genuttigd.

Even door de poortjes en op weg naar de garderobe. Dat blijft toch altijd een heikel punt in Panama. 2 dames die niet zo’n haast hadden, ze kunnen er beter een ander kleurtje neer zetten ;) Ik was blij dat wij vlot en vroeg waren want toen ik even later naar de wc ging, stond er toch een massa mensen, niet leuk meer.

Criss was aan het opwarmen en zelf vond ik het wat lang tam blijven. Ok, hij warmt op maar wel tot 01.30u en dan mag het op een gegeven moment wel wat meer los gaan. Maar goed, ik begrijp uit de meningen van hierboven dat ik vrijwel de enige ben die er zo over denkt. Criss draaide soms wel nummers waar het publiek op reageerde maar dan kakte het weer iets in. Digweed zagen we rond een uur of 1 achter de dj booth verschijnen. Hij zat op de grond cd’s uit te zoeken, het was een beste berg wat hij bij zich had. En geloof het of niet, ik kreeg zijn duimen omhoog toen ik even kontakt met hem had. Ik stond versteld.

Inmiddels stond ik op mijn vast plek, de trap. Ik sta daar altijd helemaal goed, geen drukte en zijdelings zie je toch de dj draaien. Ik was alleen mijn oordoppen vergeten, zo daar baalde ik van. Juist omdat we meestal vooraan bij de box staan. Dat is altijd een prima plek, heb je nog een beetje bewegingsvrijheid omdat niet iedereen het vol houdt bij die boxen, Met oordoppen gaat dat altijd prima. Ik heb nu maar wc papier in mijn oren gestopt (creatief met wc papier) want dat je gehoorbeschadiging oploopt vooraan is wel een gegeven. Kanonnen wat stond het hard. Je hele lichaam trilde van de bass. Zeker op de trap omdat het geen vaste ondergrond heeft. Maar, ik heb daar heerlijk gestaan, handen in de lucht en genieten maar.

De tijd is ook omgevlogen. Ik ben om een uur of 3 (denk ik, heb helemaal geen besef gehad van tijd) nog even naar de kleine zaal geweest. Daar was het voor de verandering eens heel goed te doen qua warmte omdat het er nu natuurlijk niet zo heel druk was. Maar Dennis Ruyer draaide back2back met iemand (geen idee wie) en dat klonk toch ook erg lekker :tune Heb er dus even wat danspasjes achter gelaten. Tot ik gehaald werd door An, een vriendin, want ze hield op mijn verzoek mijn plekje bezet op de trap maar ik bleef wel erg lang weg, oeps, sorry :oops Dus weer terug de grote zaal in. Uiteindelijk met een hele club boven belandt en ineens kwam men naar me toe; het is half 5. WAT?? Dat had ik heel niet in de gaten. Ineens kwam het einde in zicht. Het gebeurt mij zelden dat ik dat niet zelf besef op een stap avond. Meestal heb ik het wel gehad even voor het einde, dat zit er ingebakken. Binnen komen voor de drukte en weg voor de drukte. Maar nu overviel het me. Arjan kwam inmiddels ook naar me toe want we hadden het vooraf in de auto over; het hoeft van mij geen 5u te worden. Hij kwam even checken hoe het ervoor stond maar ik was nog niet klaar. Ben nog even naar beneden gesneakt om nog heel even wat dansjes te maken op de dansvloer zelf. Ineens zag ik Chefke en Louwra die op dat moment weg gingen, dus dat was hoi, naar je zin gehad, doei. Ik heb overigens wel meer mensen gemist van GC maar dat komt ook doordat ik nooit zo’n loper ben. Als ik eenmaal mijn plekje heb gescoord, vind ik het best en verroer ik me niet, behalve om te dansen. Er waren sowieso heel erg veel bekenden deze avond.

Op de dansvloer kwam Roel naar me toe; Marlijn wacht op je bij de uitgang en ik had haar autosleutel in mijn tas. Ok, het sein om weg te gaan, het was inmiddels ook 04.45u. Op naar de jassen, waar het nu nog lekker rustig was en op naar huis. Kreeg bij de uitgang nog vrijkaartjes voor volgende week, Nic Fancuili en Matthew Dekay. Verleidelijk, ga er nog even over nadenken. En ik moet kijken hoe het loopt, ik ga die avond bowlen met 15 dames. Ook leuk en vooral met een wijntje :lol Dat wordt keuzes maken; bowlen met een wijntje en binnen Hilversum aan de rol gaan of niet drinken en na het bowlen nog richting Panama. Het voordeel van vrijkaarten is dat ik er later nog heen kan. Net gastenlijst moet je toch voor 00u binnen zijn. Dusss, wie weet.

Ik vond het een heerlijk avondje, druk maar ik heb er geen last van gehad door mijn strategische plek. Minpuntje vind ik altijd wel de magere aankleding. Bij Armada is er vaak een laser en alleen dat al geeft zo’n andere uitstraling aan de club. En wat het publiek betreft is mij niet zo erg opgevallen hoe of wat. Ik lees, veel ouderen en veel mannen, maar misschien dat ik dat juist niet zo erg vindt. Het heeft mij in ieder geval niet gestoord. Thanks voor de heerlijke avond. Vond het een prima sfeertje.
:hat

p.s. Ik heb weer schik gehad met mijn dansmaatje op de trap, ben alleen je gc naam even kwijt, Help!!! Vond het weer gezellig met je. Thanks.


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 16:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
That would be me, denk ik?

Ik zit na gisteren toch sterk te overwegen onder een normale username verder te gaan :lol


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 17:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Saith ook jij hebt me inderdaad nog opgezocht op mijn vaste stek maar jou bedoelde ik niet :oops Jij staat inmiddels wel op mijn harde schijf ;)


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 17:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Was jij het trouwens niet die tegen mij zei ' ben je niet wat jong voor digweed' ? of was dat iemand anders? :D


Trouwens, chefke, ik heb nog een zakje van je hasj in mn broekzak ontdek ik net. :oops Rook het wel voor je op :hat

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 18:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Goede avond gehad.
Zeer gezellig. Muziek was goed te doen. Publiek heb ik met niet echt aan geirriteerd. Is normaal in de Panama. Ook niet te druk.

Verder maken mensen cq de gezelligheid altijd mijn feest: Vriendin van Timo met d'r pretkoppie....Een ontzettend schattig meisje dat 50 cent wilde lenen om naar het toilet te gaan en echt zo nodig moest.......en zo nog tien voorbeelden en dingen.

Veel nieuwe boarders ook gesproken/gezien: Wouter (DDD) en vriendin, Momma-in-da-House, Mario (??), een bijna kale gozert (naam kwijt :oops ) en nog veel meer die ik nu toch al weer vergeten ben....

ps. Laura...nog lekker gewerkt? :8o

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 18:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="sirtimo"]
Qua drukte was het soms echt te vervelend, maar ook nog wel redelijk te doen. Er waren vooral een aantal hele gare mensen die niet wisten dat 4 pillen teveel voor ze was :D Met als klap op de vuurpijl het dozijn vrouwen van 40 met teveel drugs op, die het erg nodig vonden om aan alles te zitten wat jong en lekker was (lees mij :)).



:lol Ik was het niet hoor! Ik heb alleen maar mijn vriend "gemolesteerd" ...oh ja en JoostisLost natuurlijk, want die dacht weer s over mij heen te lopen :p

Ik kreeg pas zin in dit feest, toen ik net binnen was. Chriss stond om 11 uur lekker te draaien, maar na een half uur kon hij me de rest van zijn set niet meer boeien, saai. Boeien, er was weer zoveel te praten met alle bekenden. Gezelllig!!! :)
Vond de drukte iets beter te doen, dan de laatste keer Digweed@Panama, maar ik blijf erbij: je kan niet echt uit je plaat als iedereen tegen je aan staat te porren. Alhoewel PaulusdeK. toch weer bewees dat het wel kon met dat lange lijf van hem ;)

Digweed heeft lekker gedraaid, mooie platen, :cool maar vond hem toch iets te ingetogen. Vooral op het eind had het nog wel even een tandje tempo hoger gemogen van mij. Dus zeker niet dè avond van het jaar, maar wel erg naar het zin gehad. Opvallende details: Ik heb de heer Digweed heel schuchter de zaal in zien staan staren en iemand zag hem zelfs glimlachen :o Moet niet gekker worden.

2 DL: Dennis Ruyer draaide met Prins Jan (zijn technische maatje van DanceDepartment). Zo gek als een deur die gozer. Ben ook wel redelijk fan van hen, maar ben er deze keer bijna niet bij geweest, want vond het in de grote zaal gezelliger. :)
Enne wcpapier in je oor? Halve sigarettenfilter per oor werkt beter hoor! Wel een ongebruikte anders krijgt er iemand last van die ouwe nicotineluchtjes, als die wat liefs in je oor fluistert ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 18:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Nee Sirtimo. Dat was ik niet. Zou niet durven ;)

2Yvone: thanks voor de tip, dat was ook een goede geweest. Echt zo stom om mijn oordoppen thuis te vergeten.


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 18:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Muziekaal gezien een matig avondje... Digweed die techno klassiekers gaat draaien, hoe slecht...

Verder wel een leuke avond gehad! :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 90 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma