It is currently 28 Jun 2024, 09:08

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
PostPosted: 17 Dec 2007, 13:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[img]http://www.fileden.com/files/2007/10/16/1515855/Sasha%20%40%20MOS%20London%20%2815-12-2007%29%20II.JPG[/img]

Afgelopen weekend was het dan zo ver. Eindelijk weer eens Sasha live meemaken! :cool Laatste keer was alweer Ibiza vorig jaar. Samen met Tijs, Rogier (Original), Daan en Walter (DDD) op pad en reis verliep helemaal top.

Kwamen rond 12en aan bij de Ministry en konden zo door lopen door de op voorhand gekochte e-tickets (Y)

De garderobe was onwijs lomp geregeld: een rij die liep van de garderobe bij de ingang de hoek om door de achterkant van de héle club tot de toiletten :8o Sta je dan met je jas midden in die toko. Heeft denk ik zo'n 45 minuten geduurd voordat we onze jassen kwijt waren :(

Anywayz snel de Box ingedoken waar Scarlett Etienne zeker niet onverdienstelijk stond op te warmen. Wat meteen op viel was het sublieme geluid. Man man wat is dat heerlijk zeg! Heb het nog nooit ergens zo goed gehoord. Iedere plaat (zelfs de mindere) klinken gewoon moddervet! Genieten geblazen dus! Soms draaide ze iets te minimaal en langdradig maar overall een heerlijke opwarmster voor Sasha.

Rond kwart over 3 was het de beurt aan de master en echt heerlijke set! Eerst wat opbouwen maar al zeer snel de beuk erin! Dikke rag platen en kende vrijwel niets :D :cool Na 2 uur raggen nam hij iets gas terug en kwamen Who Killed Sparty en Mongoose voorbij. Vooral die laatste klonk zo enorm vet daar. Echt briljante plaat! Rond 7en hielden we het voor gezien en zijn we richting vliegveld gegaan :)

Super tripje dus weer en zeker voor herhaling vatbaar! :hat :tune


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2007, 14:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Leuk om te lezen dat jullie het goed hebben gehad, Onno! :) Volgende keer ga ik ook een keertje mee, heb als het goed is toch tijd zat vanaf ein januari ;)

Mongoose zekers een vette plaat, en helemaal als er goed geluid in een toko hangt! :tune
Wel kut van 'effe je jas weghangen...' :|


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2007, 15:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Zoo!! Heerlijk uitgeslapen :D

Van gister 18 uur tot vandaag 12 :o

Wat een Super vette trip was dit zeg!! :hat
Alles liep gesmeerd behalve de garderobe in de MOS idd :8o echt slecht maar goed..

Belangrijkste was de ervaring daar in de blackbox, wat een super hard, zuiver, boneshacking geluid kwam eruit zeg, Ongelofelijk (Y)

Scarlett Etienne met hele dikke minimal/progressive platen :cool Gewoon een top opwarmer voor Sasha!

Wist niet zo goed wat ik van Sasha moest verwachten omdat ik vrij weinig van hem heb gehoord het afgelopen jaar, en de laatste paar keren dat ik hem hoorde was ik ook niet echt onder indruk van wat hij toen draaide, dus was erg benieuwd.

En wat een indruk heeft hij achtergelaten zeg :o Wat een Dikke Vette Set heeft hij daar gedraait!
De ene vette :tune na de andere :tune kwam er voorbij en idd veel onbekende platen :D

Was super gezellig met dit kleine groepje echt veel lol gehad met zijn alleen (Y)

Zeker voor herhaling vatbaar (Y)

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2007, 15:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Ja was echt onwijs gezellig met de gang :tune Justin en Spenker trouwens niet meer gezien! Hoe was de wedstrijd? :D


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2007, 15:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Leuk te lezen dat jullie t vet hebben gehad. (Y)
Geef de volgende keer wat eerder n seintje dat jullie gaan; t lijkt mij ook wel dik ns mee te gaan. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2007, 15:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Hoezo eerder Paulus? Heb op 9 oktober [url=http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?t=3795]een thread aangemaakt[/url] Mooi van te voren toch? :)


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2007, 16:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ja, dat is zeker goed van te voren. Ik heb em zeker ff gemist dan, sorry. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2007, 17:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Feb 2006, 00:03
Posts: 358
Location: Eindhoven
En wat was Sasha in een bloedvorm, zeg. Best veel techno gehoord waar ik ook niet vies van ben. En continue doordenderen met platen van het kaliber ‘waar haalt ie die nu weer vandaan?‘. :o

En wat een uitvinding die Box. Geluidssysteem wat niet beter kan, bijna 100% dansvloer, zonder bar. Geen bar klinkt misschien ongemakkelijk, maar het mooie daar aan is, dat het alleen bestemmingsverkeer oplevert.
[url=http://club.ministryofsound.com/club/venue/]klik op BOX[/url] voor een impressie.

Verder zeer goed vermaakt in die 24 uurtjes die voorbij vlogen, met een super-relaxed gezelschap.(Y)


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2007, 18:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Klinkt goed mensen! jammer dat mn geld op was.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2007, 18:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
dus je bent niet naar the warehouse project geweest? jammer joh!


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2007, 19:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
Eigenlijk niets aan toe te voegen.

Beste set van het jaar, beste feest van het jaar en zeer zeker ook nog eens op het beste geluidsysteem dat ik toe nu toe gehoord heb. (Y) (Y) :hat :tune

Dat er geen bar was in de Blackbox was trouwens wel een heel mooi voordeel achteraf. Zoals Walter al aangaf totaal geen last gehad van mensen die continu tegen je aanlopen.

En inderdaad super gezellig en lache met onze groep daar. (Y)


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2007, 19:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Maar Sasha was er dus wel deze keer ?

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2007, 09:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Gelukkig wel ja, en helemaal op dreef. Springend in de booth :cool

Ook appart om mee te maken voor het eerst: je mag daar dus nergens meer binnen roken. Iedereen houd zich er ook netjes aan. Buiten hebben ze een kleine area waar mensen kunnen roken waar ook boxen hangen met de muziek die binnen ten gehoren wordt gebracht. Groot nadeel van dit niet roken beleid waar je niet meteen aan denkt is dus dat je allerlei andere geuren gaat ruiken (zweet, bier etc...) :x


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2007, 23:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Nou dat van dat zweet en bier vond ik best wel meevallen eigenlijk hoor..

No smoking in de clubs (Y)
Ze kunnen het niet snel genoeg in laten gaan wat mij betreft in Nederland :p

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2007, 09:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 06 Sep 2007, 08:52
Posts: 118
Location: Vlaardingen
ben wel een beetje jaloers ;) goed te horen dat het weer vet was....

_________________
Denk erom, slapen doe je s'nachts! :-)


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2007, 12:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
[quote="Partyhardy!"]Ja was echt onwijs gezellig met de gang :tune Justin en Spenker trouwens niet meer gezien! Hoe was de wedstrijd? :D

Mooi te horen dat jullie het leuk hebben gehad...
Wij waren zaterdagavond echt helemaal gesloopt. Hele dag door de stad gelopen in die kou en drukte is niet goed voor je...
En het was maar beter om verstandig te doen, want de volgende ochtend moesten we fit en gezellig zijn voor me ouders en voor de wedstrijd natuurlijk. Ik weet hoe het gaat als we daar in die tent staan met bizar goeie muziek....gaan er weer heel wat biertjes doorheen etc.
Maar de wedstrijd was echt helemaal te gek...die engelsen, mooi volk! Maak je echt nergens in Nederland mee die voorpret voor zo een wedstrijd :cool

Top
   
PostPosted: 19 Dec 2007, 23:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Good to hear Spenker.

Dat had het weekendje helemaal afgemaakt, Arsenal - Chelsea :p
Maar dan wel een hotelletje tussendoor, want gesloopt waren we!

Weinig toe te voegen aan bovenstaande bevindingen.
Het vetste soundsystem wat ik ooit heb gehoord in een club was toch wel wat me het meeste bij zal blijven. Op een meter van die huge boxen staan, weg geblazen worden en dan toch normaal met elkaar kunnen praten. 2 uur dus op die afstand gestaan en geen enkele piep in de oren na afloop (Y)

Erg gezellig gehad met de groep, veel gelachen en lekker zitten indrinken in een oer engelse pub waar het stonk naar vloerbedekking en leer... vreemd hoor! In de club te veel 'luchtjes' geroken die ik liever niet mee krijg op een feest dus vanaf nu ben ik (als nooit roker) toch anti-rookverbod in de horeca...

oja Sasha was in top vorm en had er merkbaar ook veel zin in! Volgend jaar zeker weer maar dan gaarne weer in Fabric of eens naar een andere city 8-)


Top
   
PostPosted: 20 Dec 2007, 17:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
als jij dat zelfs zegt als niet roker! ;) Ben ik benieuwd komend jaar !

Is er trouwens helemaal niemand naar Fanciulli en Dekay geweest in Panama, ondanks de te verloten gastenlijstplekken??? :rolleyes


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma