It is currently 28 Sep 2024, 17:12

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 03 Jan 2008, 21:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Yepperrrrr...het is nieuwjaarsdag.
En t voelt ook zo. :D Een paar uur slaap na een hele nacht feesten bij [url=http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?p=63510&sid=e038bae0faa580589b92b536e89bd7a5#63510]Cocoon in de Maassilo[/url] werpt zn vruchten af. Brak, nog nét niet compleet gesloopt, maar intens gelukkig, want als ik in deze staat ben, weet ik dat ik n wereldnacht heb gehad. :) Dit, plus de wetenschap dat ik over n paar uur weer sta te feesten in Amsterdam.
Daar wordt namelijk voor de 5de keer Wappie New Year gevierd. Georganiseerd door, jawel daar zijn ze weer....Gasten Zonder Grenzen. Deze keer hebben ze als locatie Studio Westpoort, een soort truckerscafe aan de Transformatorweg.

Maar goed, ik ben nog thuis en moet nog ff opdrogen. Dit neemt altijd n aanzienlijke tijd in beslag en die vul ik dan ook op met koffie, goed ontbijten, koffie, douchen, koffie, mn feestkloffie aantrekken en koffie.
Mn feestkloffie is n wat andere dan doorgaans, want n vereiste om bij Wappie binnen te komen, is dat je wappie gekleed bent.
Ik had voor de gelegenheid een paar teensokken met een Acidsmilie :) en de tekst "rave your socks off" gekocht . Deze sokken stak ik n paar teenslippers, terwijl ze opgehouden werden door n paar ouderwetse, doch zeer degelijke sokophouders (nog 5 minuten voor sluitingstijd weten te scoren, whiehoeee!).
De meeste partymachers die mij kennen, weten dat ik na 5 minuten dansen last kijg van n lekke koppakking en dat ik er na 15 minuten uitzie alsof ik zojuist n duik heb genomen in t plaatselijke zwembad anders vijvertje. Ik had dus dan ook besloten om mezelf te hijsen in n kort zwart sportbroekje. Met de wetenschap dat ik altijd wel wat afval (en dus halverwege de avond mn broek van me reet afzakt), werd ook mn broekje opgehouden door n paar kleurige bretels.
Een wit Tshirt er boven (wel IN t broekje natuurlijk, wat nu opgehesen was tot niveau "op je buik en in je bilspleet") en om t ensemble af te maken een kleurig rood strikje omgeknoopt.
Tja...t blijft tenslotte n soort nieuwjaarsreceptie he? ;)
Een fluitje om me nek om de feestvreugde te verhogen, n zweetbandje om mn hoofd en met mn parachutespringbril (let op jongens en meisjes...dit is er weer één voor Galgje) op, ben ik klaar om met n J-gang van zo'n 200 km/uur te gaan feesten.
Nog ff snel n bakkie koffie and I'm on my way.

Half 7 en ik parkeer mn auto om de hoek van the place to be.
Ik loop langs n....mwoah...redelijk kleine rij, waar menig bewondering voor mn (nu heeeele koude) kleding wordt uitgesproken.
Maar die kleine rij betekent niet, dat we snel binnen zijn. Oh wacht...dr komt al n portier naar buiten lopen. Hij verteld ons dat het "wegens n technisch mankement bij de garderobe" :lol allemaal wat langzamer verloopt. Ach ja, ik was nu tóch al later als geplanned dus wat maakt t uit. De sfeer in de rij was goed te noemen, er werd wat klein vuurwerk afgestoken, een gast deelde appelflappen (waarvoor grote dank :p) en boterhammen met komkommersalade uit en ik hoorde de muziek al. Zo kon ik de kou enigzins weghuppen en t was n goede warming up voor de marathon cardio sessie waar ik zo aan zou gaan beginnen.
At last...binnen. Ik had Timo (in trouwpak) al gezien en wilde naar em toe lopen, maar werd al tegengehouden bij de bar door Bart Skils. "Gelukkig nieuwjaar, gast. Hoe gaat t?" "Euuuhhh ja....goed. Jij ook gelukkig nieuwjaar." Hoe kent díe me nah weer? Zou toch niet komen door dat ik die keer bij t Lieffestival 2 uur met mn poten in die decorbak met water heb staan raven voor zn neus? Neeeeej, vast niet. Maar goed....ff snel wat woorden gewisseld met hem en ondertussen Timo al weer uit t oog verloren.
Dan maar ff wat munten en n drankie halen en naar voren. Onderweg kom ik mn maatje (als zeerover) met zn vriendin (als politie agente) tegen die gister ook met ons mee waren naar Cocoon.
Doordat ik zo laat pas binnen kwam, heb ik helaas Bart Skils en Mike Ravelli (die n überdikke set had gedraaid op t GZG Matinée) gemist.
Maja....bij Isis binnenkomen is ook geen rottigheid. :D Wat n heerlijke platen legde ze neer. Bouwen, knallen, grandioos! Totdat ze één of andere duistere, donkere Electroplaat draaide. Ik dacht dat ik debiel werd. Wat n vuile smerigheid was dat. Vanaf mn tenen tot in mn kruin. Ik werd leip. De hele tent ging los. Springen, joelen, fluiten, schreeuwen en mijn fluitje dat overuren maakte. Brrrrrr......
Na Isis was t de beurt aan Ruben, De Man Zonder Schaduw. En wat hij deed was meesterlijk. Hij klapte er platen op, onvoorstelbaar. Voor mij draaide hij al één van zn beste sets op Club GZG van 2 juni, maar wat hij hier presteerde ging er gewoon over heen. Geen énkele slechte plaat gehoord, mixtechnisch klopte alles, de lijn en opbouw in zn set. Houdt t dan echt nooit op?Op n gegeven moment kan je toch niet verder? Als de laatste DJ (Djoker Daan) hier nog over heen moet dan wordt t n vreemd nachie. :p
Het is rond 10en, wisseling van de wacht. Djoker Daan neemt t over van DMZS, die n ovatie krijgt. _O_
Hij begint redelijk rustig, hij moet tenslotte nog 5 uur. Dus ff pas op de plaats is niet verkeerd.
De stemming zit er goed in. N hoop leuke en wappie én wappie verklede mensen, knipperende kroonluchters, goede muziek, snelle bediening, n uitstekende feeststemming......t maakt t allemaal tot n echt Gasten feest.
Met nog zo'n 10 minuten voor middernacht, krijgt iedereen de gelegenheid n gratis glas champagne bij de bar te halen. Hulde voor dit gebaar! (Y)
Ja hoor, gezamelijk aftellen voor de 2de keer in 24 uur......10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, Wappie New Year!!! Er worden sterretjes uitgedeeld en de hele toko staat in brand. Wát n feest!
Daar zorgen ook de platen voor die Djoker draait. Heerlijke feestmuziek. Af en toe wat mixfoutjes, maar er zijn er maar weinig die dit horen, laat staan zich eraan storen.
Tot t moment hij n plaat samen liet lopen met de plaat van Patrick Herdandez - Born To Be Alive.
Op t moment dat hij laatstgenoemde eruit wil halen, begint de boel dubbel te lopen, niet normaal haha. Hij kreeg t 1, 2, 3 niet voor elkaar en haalde dus de andere plaat er maar uit, juist op t moment dat de vocalen erin knalden. En wat denk je? To-ta-le gekte! Eén grote apekooi was t. Iedereen sprong, joelde, fluitte, zong mee. Gekkehuis haha! :D
Daarna nog n paar van die foute 80er jaren Disco classics. Gelukkig bleef t er bij n paar, want t moet natuurlijk geen kinderdisco worden.
Na 2en begon t al wat rustiger te worden, wat ten goede kwam aan de dansruimte. De sfeer bleef onveranderd goed en helaas werd t alweer veels te snel 3 uur.

Tijd om wat mensen gedag te zeggen en de jassen te gaan halen. Tijd om naar huis te gaan en n douche te nemen. Ik heb 2 dagen oorlog staan voeren; ben kapot geraved.
Wappie New Year allemaal!

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2008, 22:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Hahaha paulus wat 'n verhaal.

Nou moet ik dus ook maar even; mensen, jullie moeten ook echt naar dit soort feestjes gaan want daar is het pas ECHT feest. Wat een gigantische collectie idioten liep daar rond. Alle mafkezen van Nederland verzameld. Bij de ingang stonden ook bij mij al wat mensen met apenpakken, een kerel met een oma op zich geplakt, die al echt niet meer wist wie hij was, en nog het een en ander aan rare types. Binnen werd het alleen maar leuker.

Paul vertelde al wat voor vette muziek er was. Ik moet maar weer toegeven, dat ik op een of andere manier het altijd voor elkaar krijg om uren lang de muziek langs mee heen te laten gaan als ik een beetje de kluts kwijt ben totdat ik me weer even realiseer dat ik er ook voor de muziek was, om vervolgens weer verder te gaan met alle andere bezigheden op zo een avond.

Dat waren die avond vooral alle idioten en rare atributen.
Ik was dus in trouwpak met een heeel leuk meisje wat ik vorige week bij James Holden was tegengekomen, en we werden dan ook fijn gefeliciteerd door allerlei mensen. Zo ook door een enthousiaste dame die ons maar een Hamburger aanbood, die ze nog wel moest zoeken in haar tas. Ik had niet zo een zin in eten, dat ging er echt niet in, en ben ook allergisch voor Tarwe dus dat meldde ik haar toch maar even, tot we de hamburger, in plastic doosje, van ongeveer 2 kubiekecentrimer, on onze handen gedrukt kregen. Wij helemaal gelukkig.

Vervolgens weer verder gefeest, alwaar ik met mijn 50 meter roodwit lint de zaal doorgedwaald ben, totdat iedereen lint op z'n hoofd had, waar ik de hele avond met rijst heb staan gooien, want ik had 5 kilo rijst bij me, met alle opmerkingen van dien (vriend van me vond een halve kilo in z'n kleren de dag erna. Ik moest ook nog op mijn tas passen, met alle andere zooi erin, waarmee ik thuis kwam met een halve liter bier erin. Daarnaast nog met mijn bruid knuffelen, meneer de Uil een beetje begeleiden, lachen om Paulus die de hele avond als een Baby in z'n box voor aan de railing geklemd stond te springen en te fluiten omdat hij er eigenlijk wel uitwilde. Genieten van meneer de uil die 2 uur lang onder zijn bretels geklemd zat. Rondjes lopen, heel veel rondjes lopen, drinken halen, veel teveel jointjes draaien. Vriend van me die de hele avond aan de kant zat omdat ie al tot 12 uur vanochtend ergens had staan draaien wist me te vertellen dat ik ieder kwartier met een jointje bij 'm langs kwam. (Hij wist mij weer te vertellen, dat hij opzoek ging naar uhhh... een persoon', twee uur later kwam ie terug 'niet gevonden') Ik ben heel content geweest met mijn gevonden speelgoed zaag, waarmee ik vrolijk heb staan feesten, ik heb nog met mijn trouwringn van 2 euro gespeeld die ik op de nieuwmarkt vond, daarnaast moest ik ook nog fotos maken van alle idioten. Genoten van de twee stokhobbelpaarden de allervrolijkst achter elkaar aan door de zaal heen gingen, waarnaast paulus z'n vriend verkleed als piraat druk stond te springen met meneer de uil naar de dj wijzend. Ik heb me kapot gelachen om een kerel die vorige week op GZG matinee nog in een hoekje bij de kapstok een onbekende z'n been vastklampte en die ging zoenen, die nu heel bang naar ons keek omdat we 'm zo grappig vonden. Tijdens het ronddwalen kwam ik ook nog een meisje tegen die tegen het einde van de avond het halve publiek onder had geplakt met kleine stickertjes op hun hoofd, even later was er een ander meisje met een benzine stift 'heb jij al een punt?' waarop ik een stip kreeg op mijn hand. Daarnaast nog veel plezier gehad met mijn eigen vriendjes, met gevonden speelgoedzwaarden en piratenhaken, op de ehbo een hele tijd staan lullen met die gast die het feest organiseerde over bedrijven, (Toen ik wegliep maakte ik de althans nu hilarische opmerking in de trand van 'leuk je gesproken te hebben we moeten maar eens verder praten over business dat vind ik altijd wel leuk'. waarop ik hem nog even vertelde 'weet je wie er op je feestje is' 'JAA' 'inderdaad' 'duncan stutterheim'. Erg grappig. die stond er ook met z'n biertje. Opeens achter me, dus ik draai me om, 'he jij bent toch duncan?' waarop ie knikt en ik met een vrolijke glimlach weer verder stuiter. Ohja, en ik heb dus OOK nog gedanst en gesprongen bij alle vette muziek. En het twaalf uur moment was prachtig waarop de hele zaal elkaars handen vasthield en ging springen en gillen, met daarbij een instrumentale versie van The Bells waar iedereen echt gek van werd...

Heb dus echt heele vette filmpjes, alleen mijn internet is beetje naar de klote dus krijg ze nog niet op youtube, heb er nu eentje op. Rest komt nog.

Fotos:
http://www.flickr.com/photos/sirtimo/co ... 583930480/



Klein fragmentje van paulus in z'n babybox, mijn bruidje ernaast, en een GRUWELIJK nummer (hoe heeeet dit????):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k_KCaH0FZEY[/youtube]

Ik, tevreden met mijn nieuwe zaag
[img]http://farm3.static.flickr.com/2164/2157428087_0a0a5fc0ff.jpg[/img]

Lief he
[img]http://farm3.static.flickr.com/2414/2157427241_0c116e6997.jpg[/img]

Paulus met meneer de uil
[img]http://farm3.static.flickr.com/2360/2158253812_c86be4d336.jpg[/img]


Meneer de uil en het paard
[img]http://farm3.static.flickr.com/2399/2157465273_86d5cbc6b0.jpg[/img]

Marc, vriend van me, die me vertelde dat al die schattige meisjes met veel pillen op vrolijk naar 'm wilden lachen emaar toen ze 'm zagen hun hoofd vertrok en ze bang wegkeken :D
[img]http://farm3.static.flickr.com/2188/2157439729_5d6542b6ff.jpg[/img]

Paul z'n sok
[img]http://farm3.static.flickr.com/2404/2157436711_c5e40400d4.jpg[/img]

Bruid
[img]http://farm3.static.flickr.com/2056/2158244246_90efec196f.jpg[/img]

Schaap, fucking hilarisch
[img]http://farm3.static.flickr.com/2172/2158222340_614f08f2c7.jpg[/img]

Praten door een buis met lichtjes?
[img]http://farm3.static.flickr.com/2225/2158238416_9f726f565e.jpg[/img]

Dude met geweer
[img]http://farm3.static.flickr.com/2340/2157442879_0bebce76a9.jpg[/img]

en ahhh kijk mij nou schattig zijn
[img]http://farm3.static.flickr.com/2269/2158228050_ba9877779c.jpg[/img]

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Last edited by sirtimo on 03 Jan 2008, 23:04, edited 2 times in total.

Top
   
PostPosted: 03 Jan 2008, 23:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
:D

Jullie hebben Isis toch nog wel even naar die ID gevraagd he!


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2008, 23:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Nee ik heb haar alleen maar gevraagd tot hoe laat het feestje doorging omdat ik dat niet meer wist :D

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2008, 02:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
de volgende van dit soort feestjes ben ik er bij.. dit ziet er geweldig uit!!

:D


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2008, 09:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Ziet er uit als een dolle boel, maar als ik ooit zo'n weekend wil doen als Paulus en Timo moet ik eerst een paar weken op hoogtestage als voorbereiding. :)

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2008, 12:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Mistik"]de volgende van dit soort feestjes ben ik er bij.. dit ziet er geweldig uit!!

:D

Eerlijk gezegd had ikjou hier ook wel bij verwacht, Mark. :)
Heb je nog wat gehoord trouwens?

[quote="Sirtimo"]jullie moeten ook echt naar dit soort feestjes gaan want daar is het pas ECHT feest
Niet té veel reclame maken, he Timo? Zo blijft t tenminste nog n béétje exclusief. Plus dat die gasten die Progressive niet trekken joh hihi. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2008, 13:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Ik moest de dag er op vroeg beginnen, en deze opa trekt dat niet :x

Maar dit is wel iets waar ik nog wel voor de deur uit ga. Ik hoop dat er snel weer eentje is dan zorg ik dat ik er bij ben. Zodra je wat hoort moet je mij maar pm'n of zo :D


gehoord??? huh help mij eens even reminden?


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2008, 11:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 22:53
Posts: 43
Location: utrecht nederland
het was een chill feestje, timo je bent een goeie gaarlap en paulus bedankt voor je kaartje, ik heb mijn eigen kaartje inmiddels truggevonden.


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2008, 17:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ja en een ander kaartje wat we kwijt waren lag nog onder de bank hier thuis :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2008, 18:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Mensen mensen mensen, wat een verhalen. Ge-wel-dig. Jullie hebben mijn verkocht.

[quote="sirtimo"]

Nou moet ik dus ook maar even; mensen, jullie moeten ook echt naar dit soort feestjes gaan want daar is het pas ECHT feest. Wat een gigantische collectie idioten liep daar rond.


Mij heb je, wil GRAAG een keer naar dit soort feesten want volgensmij is het echt gekkenhuis! Dit soort dingen of OWAP ofzo...is meestal alleen zo snel uitverkocht!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 12:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Echt geweldig jullie verhalen Paul en Timo. Lig hier helemaal in een deuk :roll


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 21:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Goed verhaal jongens :roll Daar was de after in de catwalk niks bij hahaha

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 22:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
lijkt een beetje op de after party (verkleedpartij) bij mij thuis vlak voor de kerst. nietwaar Steelo, jij zag er nog veel meer wappie uit....


mooi stuk mannen, goed leesvoer!

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2008, 14:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Fantastisch om te lezen dit :roll

Volgende x ben ik erbij!

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2008, 16:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Woei......klinkt misschien allemaal net iets te wappie voor mij....

Moet ik wel heel ver heen zijn om aan deze parade mee te doen :8o :cool


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2008, 19:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Hahaha, geweldig............dit is tenminste FEEST (Y)

Ik hoop 'r ook zeker een keer bij te zijn!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2008, 13:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Eindelijk wat filmpjes..


12 uur, wappie nieuwjaar! check vooral paulus op 3 minuten ook even :D heel veel sterretjes en the bells.
[youtube]http://youtube.com/watch?v=NOBSOlAIiPo[/youtube]


Spelen met jurk, gui boratto beautifull life
[youtube]http://youtube.com/watch?v=hX7w6xRV9pQ[/youtube]

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2008, 14:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
[quote="Paulus de Kalebouter"] maar werd al tegengehouden bij de bar door Bart Skils. "Gelukkig nieuwjaar, gast. Hoe gaat t?" "Euuuhhh ja....goed. Jij ook gelukkig nieuwjaar." Hoe kent díe me nah weer?


Haha, vind je het gek als je zo voor de booth gaat staan als @ 3 min van dat eerste filmpje :roll

(Y)

Top
   
PostPosted: 09 Jan 2008, 14:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ik denk dat t hier wel iets mee te maken had ja. ;)

[img]http://widget.slide.com/rdr/1/1/4/S/300000016e34bb3/1/39/oKmr8Y862D-ACFB16BaDSLw0ARPHxmP4.jpg[/img]


Mooi filmpie, Timo haha. (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 158 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma