Ik weet niet of het aan dit soort feesten ligt of dat iedereen eindelijk weer uit de 'doemaargewoondandoejealgekgenoeg'-fase is ontsnapt, maar ik kom de laatste tijd weer feestende mensen tegen op party's
Vannacht, tegen tweeën kwam ik het Paard van Troje binnen en ik werd meteen opgeslorpt door een heerlijke feestende bende en geweldige sfeer. Niks acclimatiseren of de kat uit de boom kijken, nee meteen knallen. Lag natuurlijk ook aan Chip en Dale, die nog net wat laatste knetterende plaatjes erop legde en aan Paulus
die springend domineerde op n verhoogd danspodium midden in de zaal
Had ik ook nog nooit gezien in het Paard, zo'n verhoogd plateau geeft al wat meer variatie in zo'n groot vlak.
André Galuzzi ook van voor tot achter meegemaakt. Nooit eerder gehoord, maar die weet wel een feestje te bouwen
, alleen niet 'af' te bouwen, want het laatste uurtje kakte hij wat in tot ie wakker schrok, omdat het tijd was voor de toegift. En die was dan wel weer tof!
Leuke platen gehoord, maar hij verdient geen schoonheidsprijs v.w.b. zijn mixkwaliteiten. Njah, kniesoor die daar op lette, de sfeer maakte alles goed