It is currently 24 Jun 2024, 13:48

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 16 Feb 2008, 17:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Ik weet niet of het aan dit soort feesten ligt of dat iedereen eindelijk weer uit de 'doemaargewoondandoejealgekgenoeg'-fase is ontsnapt, maar ik kom de laatste tijd weer feestende mensen tegen op party's :o

Vannacht, tegen tweeën kwam ik het Paard van Troje binnen en ik werd meteen opgeslorpt door een heerlijke feestende bende en geweldige sfeer. Niks acclimatiseren of de kat uit de boom kijken, nee meteen knallen. Lag natuurlijk ook aan Chip en Dale, die nog net wat laatste knetterende plaatjes erop legde en aan Paulus ;) die springend domineerde op n verhoogd danspodium midden in de zaal :cool

Had ik ook nog nooit gezien in het Paard, zo'n verhoogd plateau geeft al wat meer variatie in zo'n groot vlak.

André Galuzzi ook van voor tot achter meegemaakt. Nooit eerder gehoord, maar die weet wel een feestje te bouwen :cool , alleen niet 'af' te bouwen, want het laatste uurtje kakte hij wat in tot ie wakker schrok, omdat het tijd was voor de toegift. En die was dan wel weer tof!
Leuke platen gehoord, maar hij verdient geen schoonheidsprijs v.w.b. zijn mixkwaliteiten. Njah, kniesoor die daar op lette, de sfeer maakte alles goed :tune

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2008, 20:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Nov 2006, 23:41
Posts: 214
Location: den haag
Mooi stukje...was er zelf niet maar hoor er hele verschillende verhalen over! Podium is zeker goed in het midden, net iets meer sfeer! Niet al te druk, maar prima feest...vond deur verkoop wel achtelijk duur zeg, 17,- ofzo!

Ga vanavond naar het paard, Mute Sounds, een feestje voor dove mensen! Komt een tril vloer, extra vj werk enz, ben erg benieuwd hoe dat gaat! ff kijkje nemen.....


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2008, 00:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Leuk stukje Yvonny. Leuk je ook weer ff gezien te hebben. Volgende keer moet je maar wat vroeger komen, want nah was ik niet echt in mn praatfase hihi. ;)

We zijn er met n hele grote groep geweest en deze heeft er aan bijgedragen dat we t allemaal superveel naar onze zin hebben gehad. :)
Fokko Versloot en Koen Lebens draaide de boel lekker warm.
Daarna Chip & Dale. Wat n set draaide die. Supergeile platen van deze twee helden.
N half uur eerder als gepland, om 2 uur, begon Andre Galluzzi. Meesterlijke set met donkere, diepe, geileplaten afgewisseld met de ene na de andere MDMAklapper. (Y)
Enige minpuntje is idd t laatste half uur waar t allemaal wel érg mnml werd. Maja, de afsluiter was daarintegen wél weer vet.
T was n mooie, gezellige, fijne, intense nacht met 8 lekkere wijven ( :lol ) en oh ja, 2 gasten om mee heen. Koning van de avond! ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2008, 10:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Goed om te horen dat 't zonder mij ook gezellig was mensen! ;)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2008, 19:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
2 Flo en Sirtimo: jullie werden gemist ;)

En 't was trouwens 16,50 aan de deur, ze hebben daar ook het grote geld geroken, helaas.

2 Paulus: de tijd dat ik de deur open deed aan het begin van een party is door 'omstandigheden' grotendeels voorbij, maar je mag me altijd bellen als je wil praten :p ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma