It is currently 24 Jun 2024, 13:54

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 23 Feb 2008, 13:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
Muzikaal goed!!! Jammer dat de sfeer een beetje tam was. Bij vlagen ging het wel een beetje los, maar dat had denk ik ook te maken met het geluid, wat erg zacht stond imo. :)
Hoogtepunten voor mij:

Minilogue - Space
Massive Attack - Teardrop (Minilogue Remix)

+ Laatste track van Nunos & Patrice voordat Minilogue begon, wat een super vette plaat was dat zeg!!!! Iemand ID????


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2008, 14:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Ja inderdaad Nigel was zéér gezellig avondje, goed vermaakt maar dat lag alles behalve aan de muziek voor mij. Nuno & Patrice erg lekker bezig (Y) Maar vond Minilogue zwaar tegenvallen. Wat een dooddraaiers die gasten, tegen het einde van hun set toen ze Teardrop draaiden eindelijk iedereen hadden in de lucht, opbouwen, opbouwen en toen... gebeurde er niets, kwam de bass weer super slap terug en gingen ze weer verder met hun niet opzwepende sound. Nee ik vond het een dikke teleurstelling. Laat ze maar lekker produceren maar live vond ik het 3 keer niks :)


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2008, 19:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Bijna alles was nieuw voor me deze avond:

1e keer club 11 = mooie vage tent, met grappige lift en prachtige uitzichten over A'dam (Y)
1e keer Patrice = zeer oké
4e keer Nunos = altijd goed
1e keer Minilogue = meteen de laatste keer (N)
1e keer als veiligheidspersoneel verklede drugshonden gezien, die onze chauffeur er n uur na aankomst uitgooiden en een uur daarna, bijna nog een andere vriend. :rolleyes Maar die mocht blijven. Gelukkig en heel lief, haalde onze chauffeur ons ook weer op, alleen was dat al om 4 uur, toen het wat mij betreft eindelijk een beetje losging.........
1e keer een niet-boarder, maar wel mee-lezer laten beloven om hier een stukkie te schrijven, maar........waar blijft ie dan???

Ondanks alles, toch nog wel zeer gezellig geweest! :)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2008, 22:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Weet hier maar een ding op te zeggen....


Bizarre avond :8o Kwa wat er allemaal gebeurde zoals Yvonne hier boven al beschreef :(

Verder wel nog gezellig met de bekende mensen om me heen (Y)

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2008, 23:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
oke een ding wat ik te weten gekomen ben na deze avond is dat ik nooit meer naar minilogue hoef te gaan.. die kerels hebben het nog niet begrepen :cow Gelukkig hebben Patrice en Nuno dat wel en zij maakte ook de avond!


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2008, 08:38 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
ik vond minilogue dus wel vet!


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2008, 09:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 12:58
Posts: 334
Location: Amsterdam
:lol

_________________
Think anal sex hurts? Try having a kid


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2008, 10:09 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
trouwens die promo cd van nuno & patrice die werd uitgedeeld :hat :cool


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2008, 10:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Waat? Fuck die heb ik dus gemist! :(


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2008, 10:18 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Gelukkig maar dat ik dan de zaterdag ben geweest met Static. Bart Skils was er zelf niet, maar David Labeij draaide lekker warm en daarna kwam Reboot (live) :cool Kende die gast niet, maar kwam er achter dat ik toevallig nog van de week een ep van hem op Cadenza had gekocht. Erg dikke shit. Daarna Ben Klock die er iets meer gas op gaf, maar wat mij betreft iets te tam bleef. Muzikaal gezien erg vette avond in ieder geval en met het gezelschap ook erg leuk :D

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2008, 11:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Minilogue paste dan misschien niet helemaal in de lijn van de avond, het setje dat ze maakten was wel erg aangenaam om aan te horen. Ik heb toch wel vaker meegemaakt dat bij live-dingetjes het qua feestgehalte een enorme dooddoener was, maar dat het muzikaal echt leuk was. Mijn verwachting was dus ook wel een beetje dat ze totaal hun eigen ding zouden doen. Daar stel je je dan ook een beetje op in en wordt het niet zo'n anti-climax als je alleen maar 'losgaan' verwacht.

Harmen, die promo-cd...die krijg ik nog van je he...;)


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2008, 17:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
algoed ik was er wat eerder in 11 met vrienden om daar even wat te gaan eten en veel te drinken :lol

tijdens het indrinken warren Nuno & Patrice al bezig met draaien. Het begin klonk lekker maar na 1,5 fles rode wijn kan ik me er niet veel meer van die set herinneringen. Aldus na het eten (rond 11en) even gestopt met de drank want ik wou wel helder zijn voor minilogue die om 2 uur ging draaien. eh het werd wat eerder :) na een kleine aankondiging werd er een half uur walgelijke stevige techno gedraaid :x Ik was bijna van plan om aan mijn vrienden te vraagen om toch maar wat eerder naar huis te gaan. Maar in het laatste uur van minilogue hoorde ik zijn bekende minilogue snare, piepjes en dingentjes waardoor het toch wat leukerder werd. Ik voelde zelfs een climax opbouwen en ja hoor daar was die dat het eerste bekende plaatje van de avond tevens ook de laatste [Massive Attack - Teardrop (Minilogue Remix) ] helemaal uit mijn dak :hat Ik dacht nu gaan we het krijgen de zwoele sounds van Minilogue. Wat doen ze, gaan ze midden in een break (waar eigenlijk het beste stukje na de break kwam) verder met eentonige/saai techno rommel echt zwaar teleurgesteld ging ik langzaamerhand weer achterin de zaal om daar nog een beetje minilogue en Nuno & Patrice te hooren. na een halfuurtje (de set van mij zit in geen lijn) Nuno & Patrice zijn we maar naar huisgegaan. :lol

gezien boarders:
Harmen: hoe is het eigenlijk 23 feb gegaan?
Partyhardy!:het was inderdaad meer een afbouw dan een opbouw die set van minilogue :)
YvonnY: ik zie je ook overal ;)

ps. nigel? heb ik jou wel gezien? ik vond de sfeer helemaal niet tam. En het geluid stond helemaal niet zacht ik had zelfs doppen in gedaan. Ben je doof? :cow :lol


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2008, 18:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
Ik stond rechts voor bij de dj booth, maar kon zonder stem te verheffen nog gewoon praten met mijn vrienden.. Terwijl ik dat tijdens een goed feest op de dansvloer liever niet al te veel doe! 8-) Verder werd er wel gedanst, maar dat het echt los ging... nou nee! Viel een beetje tegen. :)
Was idd jammer die overgang in de break van teardrop. Verder vond ik Nathan Fake - Dinamo en Pig & Dan - Deliverance ook nog wel hoogtepuntjes.

Vond het publiek deze 11 ook iets minder dan ik gewend ben, veel vreemde (boeren) mensen/ verdwaalde toeristen. :)


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2008, 19:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Harmen"]trouwens die promo cd van nuno & patrice die werd uitgedeeld :hat :cool


Oh ja da's waar ook: Dààààààn, die cd die je van me ingepikt hebt..... ik wil m terug! ;)

2 MKN: je zag me zelfs dubbel :lol

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2008, 22:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
:lol Rustig maar Yvon je krijgt wel een copietje van me :)

Lekker chill cdtje idd :cool

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2008, 08:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Even iets heel anders in het kader samen uit, samen thuis: hoezo zijn jullie niet mee naar buiten gegaan toen de chauffeur eruit gekeepert werd? :rolleyes


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2008, 14:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Apr 2006, 22:42
Posts: 132
Location: Manila, Philippines
[quote="nigel_dj"]
Vond het publiek deze 11 ook iets minder dan ik gewend ben, veel vreemde (boeren) mensen/ verdwaalde toeristen. :)


Ik sprak ook nog wat van die toeristen en die waren in Nederland voor Trance Energy, wat zaterdag was volgens mij, dus idd niet echt publiek wat los gaat op techno/techhouse enzo.

Top
   
PostPosted: 26 Feb 2008, 15:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Partyhardy!"]Even iets heel anders in het kader samen uit, samen thuis: hoezo zijn jullie niet mee naar buiten gegaan toen de chauffeur eruit gekeepert werd? :rolleyes


Was wel t plan, zat ons ook zeker niet lekker, maar hij verzekerde ons dat, dat echt niet nodig was!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2008, 15:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
En bovendien de echte partyganger zorgt dat hij weer binnen komt als hij er uit is gezet. Hoe dat moet heb ik je van de zomer al uitgelegd, Partyhardy. :)

Wie draaide er trouwens na Minilogue ? Dat vond ik nou lekkere pompmuziek.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2008, 17:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
nuno & patrice :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma