It is currently 24 Jun 2024, 14:04

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 01 Mar 2008, 13:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Jan 2006, 14:35
Posts: 67
Location: Middelharnis
Jaja, ik ben ook weer wakker!
Op zich een prima avondje gehad, maar bij aankomst geen gastenlijst waar mijn naam op stond :\ ! Blijkbaar niet helemaal goed doorgekomen en op die manier dus geen toegang. Maar goed, we rijden niet voor niks helemaal naar de hoofdstad, dus na het betalen van entree toch maar even een kijkje nemen. Geen idee wie er draaide toen we binnenkwamen maar het kon mijn interesse niet wekken. Gelukkig weten we ons altijd en overal wel te vermaken dus toch maar blijven hangen. Uiteindelijk stond de man met de pet achter de decks (neem maar aan dat dit Oliver was) en kwam er beweging in de tent. Hier hebben we dan ook nog lekker op staan springen maar echt mijn avond is het nooit geworden :sleep Maar ja, het kan ook niet altijd feest zijn he!

_________________
HET LEVEN IS ALS JE NEUS, JE MOET ERUIT HALEN WAT ERIN ZIT!!


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2008, 13:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
nou... wat kan ik zeggen?
leuk feestje, goeie muziek, goed geluid, gezellige mensen, veel bekenden, niet te groot, leuk uitzicht op rembrandtplein....
was er van 1 tot 0330 uur, en heb me prima vermaakt...
hulde, en meer van zulks...

bart niet gehoord, jeroen was fijn, oliver vond ik niet geheel mijn ding...


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2008, 14:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
He Waussie volgens mij was je nog een beetje waussie want er heeft nooit een man met een pet achter de tafels gestaan (Oliver was kaal deze keer ) én er werd de hele avond lekker gedraaid dus denk dat je via de verkeerde Escape entree naar binnen bent gegaan? :lol (dat verklaart ook waarom je niet op de lijst stond) ;)


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2008, 14:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
hahaha, dat zou wel een strakke actie zijn :D


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2008, 15:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
hahahahahaha!
dan heb je een kutavond....
man met pet? jean........ ?


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2008, 16:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Ik vond het in ieder geval een heel tof feestje. Lang getwijfeld te gaan, maar uiteindelijk was ik er nog redelijk op tijd. Laatste half uur van Bart meegemaakt die lekker opwarmde. Veel bekenden gezien, ook thijs nu eens gesproken :)

Verder vond ik de locatie erg tof. Vooral het geluid vond ik ook goed. Jeroen draaide een hele vete set, lekker zomers. Een vriend van me kon het ook erg waarderen, dus je hebt er een nieuwe fan bij jeroen :P
Moldan leek goed te beginnen, maar uiteindelijk was het toch neit helemaal mijn smaak. Iets te kale beats in mijn ogen, mocht van mij nog wel een baslijntje ofzo bij. Daar kwam nog bij dat een vriend en ik nog keihard beledigd werden door chantal :mad die het overigens duidelijk wel naar d'r zin had :lol

Uiteindelijk ging het wel weer de goede kant op met Moldan, maar rond 4 uur besloten we toch te gaan. Ondanks dat het niet echt druk was (aan het eind), toch wel een heel geslaagd feestje. (Y)


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2008, 17:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
hahaha, ja ik flapte er weer van alles uit. Vergeef me, ik bedoelde het goed hoor, jongens ;) Ik vond het leuk dat jullie er waren. Je maatje had alleen maar een glimlach op zijn gezicht. Leuk om te zien, daar kan ik van genieten. En jullie hebben vrijwel de hele avond staan dansen, daar hou ik van.

Dat was zeker de eerste tijd bij weinig mensen het geval. Ik vond dat veel mensen er een staande receptie van maakten. Jammer want het geluid was zuiver en prima maar je hoorde iedereen de eerste tijd alleen maar kletsen. Later is het geluid wel iets opgeschroefd en ik ben meer vooraan gaan staan, bij de boxen. Dan kan ik er toch meer inkomen, anders leidt het geklets van iedereen me af.

Ik vond het een geweldig lokatie. Entree was al grappig. Aan de Amstel kant naar binnen, een groot bord met: Escape de Luxe en dan binnen komen in een aftanse gang met ijzeren trap omhoog. Eenmaal boven even melden bij de gastenlijst, jas opgehangen en de zaal in. Een wereld van verschil met de gang waar je door binnen komt. Als je naar de dj kijkt, heb je links ramen die uitkijken over het rembrandplein. Altijd leuk mensen kijken die in de storm lopen. De vensterbanken waren diep gemaakt waardoor je er naar buiten kijkend kon zitten. Rechts over de hele muur zwart doek (was het volgens mij) met blauwachtige lampjes die in golf beweging verlichten en soms een tijdje allemaal aan stonden. Gaf een gaaf effect. Verder 2 zuilen met giga vazen en een bar.

De bar ging, gezien het aantal mensen, niet echt vlot en gek genoeg was er geen appelsap, sinas, jus'dorange en cola light. Stond ik wel van te kijken. wc's zitten in de gang waar ook de garderobe zit en zag er prima uit. 2 voor de dames en 2 voor de heren. Voor de jassen moest je 1,20 betalen, heel subtiel gaat dat maar omhoog. Ik vind het maar een raar bedrag.

Links van de dj kon je je gratis laten beschilderen/airbrushen. Jerry en Lijn hebben een mooi kunstwerkje laten zetten op hun arm en later zag je vooral veel dames met mooi beschilderde armen rond lopen.

Ik vond het publiek matig. Uiteraard wel een aantal gezellige gc'ers maar verder publiek wat ik niet echt kon plaatsen. Er waren in mijn beleving aardig wat bierdrinkers maar ook was het in zijn geheel wat jonger. Misschien is dat door de lokatie. Maar ik weet zeker dat als we hier met nog meer muziek liefhebbers heen gaan, het echt leuk kan zijn. Al vond ik dat gister al, heb alleen maar gedanst, gelachen, alles eruit gefloept, gesjanst en een klein beetje gekletst.

Muziekaal vond ik Bart (sorry Bart) wel lekker draaien en mixtechnisch prima maar ik vond het meer muziek voor op een terrasje met een wijntje in de hand. Nu draaide je natuurlijk ook als opener, dat kan er mee te maken hebben. Het kwam qua aantal mensen ook wat later op gang. Ik ben zelf voor op tijd gaan en niet te laat naar huis maar vanaf 00.30u werd het pas echt wat voller. Fountain vond ik lekker draaien. In het begin voor mij iets teveel break momenten maar dat is nou eenmaal iets waar ik niet zo'n fan van ben. Geef mij die rollende bass maar die lekker door gaat. Oliver vond ik dus wel geweldig draaien. Net even wat steviger, misschien minder melodieus maar ik vond het heerlijk. Het had wel diepgang. DJ Tarkan was er ook nog. Jammer dat ik hem vanavond niet kan horen maar wie weet boekt iemand hem nog eens in NL.

Rond 4u zijn we afgehaakt. Met nog een druk weekend voor de boeg, was het mooi geweest.

Thanks Yvon, Sander, Chane, Fountain, Jerry, C-Jay, Saithn en maatje, Lijn en Henneke voor de lekkere en gezellige avond en Cambyses voor je lekkere pretsigaretjes.

p.s. Waussie, ik ga inderdaad bijna denken dat je op het verkeerde feestje hebt gestaan. Er is geen dj met pet geweest. Dat zou toch wat wezen...haha. Als dit de dj is die je bedoelt, stondje dus in de Escape zelf, de grote zaal. http://www.clubjudge.com/index.php?k=pi ... 1&photo=43


Last edited by Dansliefhebber on 01 Mar 2008, 18:08, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 01 Mar 2008, 18:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Ik vond 't wel een grappige avond, al begon ie niet zo grappig met mijn Suuz dweilend over de weg, door de heftige zijwind èn omdat Z.K.H. Cambyses op zich liet wachten, waardoor we er pas om 1 uur waren (volgende keer heb je toch echt pech, dan rij ik gewoon weg). Gelukkig was 't niet uitverkocht, al was het al wel behoorlijk druk gelukkig. :)

Barre wachttijden bij de bar, die ook niet volledig uitgerust was zoals DL al schreef. Maar Jerry liet me geloven, dat als je je liet bodypainten, je altijd snel aan de beurt was :\
Ik luister altijd naar Jerry, dus n mooie 1-dags tattoo laten zetten door de heer Vasku, die al helderschilderend je hele leven en passant vertelde. Het klopte ook nog :o
En uiteindelijk was ik dus vanaf dan, sneller aan de beurt bij de drankuitgifte (of kwam dat nou omdat de zaal al langzaam leegliep).

Enfin, Bart van Wissen dus grotendeels gemist :oops , maar wel op tijd voor Fountain, die idd wel lekkere plaatjes bracht (w.o. de nieuwste track van Eelke Kleijn), maar ik hou ook niet van breaks, dus het kwam maar niet echt op gang. Aan het einde van zijn set overigens wel :cool Die arrogante dames voor de booth incl. champagne, die hun eigen feestje vierden, lieten het wel lekker over zich heen komen, al had ik het idee dat ze vanuit Escape eronder met hun luchtballonnetjes naar boven gestegen waren en dus totaal misplaatst waren. Maar, ik citeer (was jij dat nou C-Jay, die dat zei): "kan het ook niet liggen aan de hoeveelheid luchtbellen die ze in hun hoofd hebben". :lol

Oliver Moldan draaide sterk-kakte iets in-en weer sterk :cool
Mijn vriendje Sander kwam mij ook nog blij :D maken met zijn aanwezigheid om een uur of 3 (kan dat nou niet eerder :rolleyes ).
Helaas kon hij niet langer dan 5 kwartier stoom afblazen, want om kwart over 4 waren er nog maar een handjevol mensen en dus besloot men te stoppen. Jammer!

Gezellig om weer met een redelijk aantal(maar eigenlijk toch te weinig) GC-ers een feestje te vieren op een fijne locatie:)

De kater kwam al vroeg: 19 euro om amper 4 uurtjes in de P-garage te mogen staan :mad

_________________
I love PoesUps!


Last edited by YvonnY on 01 Mar 2008, 18:38, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 01 Mar 2008, 18:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="waussie"] Uiteindelijk stond de man met de pet achter de decks (neem maar aan dat dit Oliver was) en kwam er beweging in de tent. Hier hebben we dan ook nog lekker op staan springen maar echt mijn avond is het nooit geworden :sleep Maar ja, het kan ook niet altijd feest zijn he!


Toen wij om ca half 5 richting uitgang liepen, hoorde ik behoorlijke springmuziek bij Escape vandaan komen ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2008, 18:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Wat een geld ben je in de stad kwijt in parkeergarages. Belachelijk veel. Wij zijn gebracht door Ron (buzz) en hebben terug een taxi genomen naar het huis van Marlijn waar mijn auto stond. Dat was 17,50, was dus toch een goede keuze. Wij waren er nl. al om 23.15u dus wij zouden nog meer geld kwijt geweest zijn.

hahaha, ja die dames die met balonnen op de verkeerde etage beland waren.


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2008, 18:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
LoL.

Sappig; http://partyflock.nl/party/116319:Sappig.html

Joey Daniel
Quintino
Ryan Marciano
Sunnery James
Tony Cha Cha
MC: Andy Sherman

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2008, 19:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
:cow


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2008, 01:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 12:58
Posts: 334
Location: Amsterdam
[quote="Partyhardy!"]He Waussie volgens mij was je nog een beetje waussie want er heeft nooit een man met een pet achter de tafels gestaan (Oliver was kaal deze keer ) én er werd de hele avond lekker gedraaid dus denk dat je via de verkeerde Escape entree naar binnen bent gegaan? :lol (dat verklaart ook waarom je niet op de lijst stond) ;)


:roll

_________________
Think anal sex hurts? Try having a kid


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2008, 02:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Jan 2006, 14:35
Posts: 67
Location: Middelharnis
[quote="Partyhardy!"]He Waussie volgens mij was je nog een beetje waussie want er heeft nooit een man met een pet achter de tafels gestaan (Oliver was kaal deze keer ) én er werd de hele avond lekker gedraaid dus denk dat je via de verkeerde Escape entree naar binnen bent gegaan? :lol (dat verklaart ook waarom je niet op de lijst stond) ;)


:8o :8o hahaha!! Dit is wel weer een erg vage aktie geweest dan.
Het was de Escape club waar wij terecht zijn gekomen en ik begrijp dat we eigenlijk in de Escape de Luxe hadden moeten zijn? Wist niet eens dat er meer Escapes waren! Weer wat geleerd.
(Y) En de dj waar wij op hebben staan springen moet dan ene Joey Daniels geweest zijn, haha. Zo kom je nog eens ergens!!
Ik hoop jullie mede-forummers nog eens tegen te komen, maar zo gaat dat niet lukken natuurlijk ;)

_________________
HET LEVEN IS ALS JE NEUS, JE MOET ERUIT HALEN WAT ERIN ZIT!!


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2008, 09:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
.... :lol

Het was trouwens ook niet Escape Deluxe, het was Escape Studio. Er hingen ook pamfletten buiten met instructies om om te lopen, maar misschien waren die weggehaald ofzo? Anyway.. sorry dat ik erom moet lachen :D


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2008, 10:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Jan 2006, 14:35
Posts: 67
Location: Middelharnis
Ik kan er zelf ook wel om lachen hoor!
Vind het alleen wel jammer dat als je bij de verkeerde ingang staat, je niet op die gastenlijst staat, dat er bij de mensen van de Escape niet even een lichtje gaat branden en je doorverwijzen naar de goede ingang! (N) Heb de namen Groove Collection en Oliver Moldan nog genoemd!

_________________
HET LEVEN IS ALS JE NEUS, JE MOET ERUIT HALEN WAT ERIN ZIT!!


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2008, 13:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="waussie"] Heb de namen Groove Collection en Oliver Moldan nog genoemd!


Dat is dan wel ERRUG slecht ja! (N)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2008, 14:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="BartvanWissen"]
Het was trouwens ook niet Escape Deluxe, het was Escape Studio.

Klopt inderdaad daarom vond ik het nog vreemd dat er escape de luxe boven de deur hing.

En Waussie, dat is inderdaad zeker niet netjes van ze.

Top
   
PostPosted: 02 Mar 2008, 14:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
[quote="YvonnY"]Ik vond 't wel een grappige avond, al begon ie niet zo grappig met mijn Suuz dweilend over de weg, door de heftige zijwind èn omdat Z.K.H. Cambyses op zich liet wachten, waardoor we er pas om 1 uur waren (volgende keer heb je toch echt pech, dan rij ik gewoon weg).

Ik zeg maar zo: wij hebben horloges en Z.K.H. Cambyses heeft de tijd. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2008, 16:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Escape studio? Ik dacht escape lounge.... mja whatever.

Het is dat ik Onno hoorde lachen toen ik langsliep, anders had ik ook nog wat langer moeten kijken :p


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma