It is currently 15 Nov 2024, 05:42

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hed Kendi-Scheveningen
PostPosted: 22 Aug 2005, 08:55 
Moderator
Moderator

Echt een review gaat dit niet worden...is ook denk ik niet echt te doen puur omdat er niet zo heel veel te melden valt...Je ziet wel dat het concept sterk in elkaar zit dat je dit vol kan krijgen
Ja, ik heb me prima vermaakt en het was gezellig met de bekenden.
Maar verder? Muziekaal gezien niet noemenswaardig: ene zaal classics, andere zaal hed kendi house als ik het zo mag noemen? Maar eigenlijk waren dit ook gewoon classics in mijn ogen...veel dezelfde muziek gehoord..
Tzat wel vol...errug vol...zo vol dat ze het bij de bar+wc niet meer aankonden...En binnen was het dringen op de dansvloer...
Publiek: alles hippe trendy mensen of mensen die denken dat ze dat zijn. Op zich leuk om naar te kijken,maar ook gelijk de reden dat zo'n feestje nooit helemaal los zal gaan...(da's immers niet cool)
Verder: jammer dat het beetje frisjes was buiten.
Verder een leuk tussendoortje, lekker op tijd thuis.

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 09:40 
Site Admin
Site Admin

Was zeker een gezellig feestje met veeel classics
beetje jammer dat ze in de iet classic zaal ook de boel probeerden op te leuken door de bekendere oude plaatjes (soms in nieuwe edit) er tussen te door te gooien.

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 13:04 
GrooveCollector
GrooveCollector

ach... alsof het om de muziek ging ;)

PostPosted: 22 Aug 2005, 15:20 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="TheFreezz"]Echt een review gaat dit niet worden...is ook denk ik niet echt te doen puur
Publiek: alles hippe trendy mensen of mensen die denken dat ze dat zijn. Op zich leuk om naar te kijken,maar ook gelijk de reden dat zo'n feestje nooit helemaal los zal gaan...(da's immers niet cool)
.

Daar hou ik ook niet van :(

Maar Jordi, dit was toch een FullCircle feestje? Dus: jou report graag! :D

[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 15:48 
GrooveCollector
GrooveCollector

Mike van Loon kwam zaterdagavond na Hed Kandi in Scheveningen ook nog draaien in Off_Corso. Ook hier was het maar een 'dansen is niet cool'-bedoening. Jammer blijft dat toch.

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 16:28 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ik vond het leuk. Grappig dat Billy the Klit een iets andere opvatting heeft omtrent classics dan Stef.

Post subject:
PostPosted: 02 Oct 2005, 11:38 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ik heb een paar weken geleden wat Hed Kandi feestgedruis meegemaakt op Zakynthos, Griekenland en me opperbest vermaakt, vooral als je weet dat de keus daar niet erg ruim was; óf trens, óf Engels pub geneuzel, óf Hed Kandi.

Het gaat bij die feesten volgens mij helemaal niet zo om de DJ (ik heb in elk geval nooit gezien wie er nou stond te draaien en of dat dan een man of vrouw was zal me aan me reet roesten). Het ging hier echt puur om de sfeer, locatie, toffe lui en de muziek die -hoe later het werd- maar steeds beter klonk (LEKKER HARD). Maar dat kan ook met enige consumpties te maken hebben. :lol

Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+01:00