It is currently 24 Jun 2024, 13:53

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 
Author Message
PostPosted: 09 Mar 2008, 22:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Een avond met wat tegenvallers, maar uiteindelijk met een brede grijns mijn bedje ingedoken.

Kwart voor elf vertrokken van huis met de auto. Helaas heeft mijn Volvo (in lijn!) na jarenlang trouwe dienst te hebben bewezen, het leven gelaten. Een of andere aandrijfband in de motor was geknapt, en de reparatiekosten zouden waarschijnlijk meer dan 1000 euro gaan bedragen (rijp voor de sloop dus). Even afscheid genomen van mijn auto, en een taxi besteld richting de Offcorso. Rond eenen aangekomen en achteraangesloten in de lange rij.

Na drie kwartier klagen en koukleumen eindelijk naar binnen gegaan. De club zag er nog exact zo uit als vijf jaar geleden, toen er wat regelmatiger leuke feesten werden georganiseerd. Ook het geluidssysteem klonkt nog altijd even lafjes. Afijn, al die bijzaken mochten de pret niet drukken. En na enkele biertjes merk je er toch niks meer van.

Loco Dice draaide redelijk dansbaar, maar iets meer afwisseling had best gemogen. Heb van meerdere personen opgevangen dat hij mixte als een natte krant (heb er niet echt op gelet), dus wat mij betreft kan er volgende keer een wat minder overbetaalde dj geboekt worden. Voor Karotte hetzelfde verhaal, al wist ik gelukkig al wat ik van hem kon verwachten. Zijn eerste vier platen waren redelijke dooddoeners, dus ik vertrok voorgoed naar de kleine zaal.

Hier waren Chip & Dale bezig. Geheel naar verwachting zette deze heren de zaal op de kop met hun uiterst funky platenkeuze. Iedereen ging ervoor en het condens gutste langs de muren... zoals het hoort! Sandeep zette deze lijn ook nog door en tot een uur of vijf bleef het lekker druk op de dansvloer.

Grote pluspunten van deze avond waren de leuke sfeer, de danseressen in de grote zaal en alles in iedereen in de kleine zaal.

Minpunten waren duidelijk de drukte (en de entree die dit duidelijk niet aankon) en het geluid in de grote zaal.

Verder ben ik tot de volgende inzichten gekomen: Het draaien van jointjes is iets wat je moet blijven oefenen, en.. Paulus de feestkabouter en Onno zijn ondanks hun lengte lastig te vinden! Ik stel voor dat we met lichtgevende petjes en vlaggetjes gaan communiceren, want dit is gewoon schandalig!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2008, 23:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="turbomartin"]
Verder ben ik tot de volgende inzichten gekomen: Het draaien van jointjes is iets wat je moet blijven oefenen, en.. Paulus de feestkabouter en Onno zijn ondanks hun lengte lastig te vinden! Ik stel voor dat we met lichtgevende petjes en vlaggetjes gaan communiceren, want dit is gewoon schandalig!

:roll :roll

Top
   
PostPosted: 09 Mar 2008, 23:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Voor mij geen rij, geen drukte en geen warmte...
ik was te laat.... zelfs mijn meest zielige blik hielp niet... het was UITVERKOCHT :mad

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2008, 14:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
dat is kut


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2008, 17:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Was er ook heel even, was een gezellig feestje, alleen een beetje te druk ....Loco Dice was inderdaad drama kwa mixen

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2008, 23:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
vond het zeer gezellig, maar idd wel druk en warm vooral. Muzikaal eigenlijk niet echt opgelet :rolleyes karotte eigenlijk weer te weinig van gehoord om echt iets over te zeggen, dus kortom: ik had net zo goed niets kunnen posten :cow


Top
   
PostPosted: 11 Mar 2008, 06:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Zo, ik ben al n paar uur "aan t werk" en begin eindelijk weer terug in t land der levenden te komen.
Wat n heftig weekend zeg. Ik ben zaterdag en zondag muziekaal afgestraft. Wat n freaky, diepe, donkere, melodieuze, funky shit heb ik de revue horen passeren. Jaaaaaaaah, ik ben stout! Meer, meer, meer! :p

Time Warp Club Night met Loco Dice en Karotte....hier moet ik heen, dacht ik na n onvergetelijke jaarwisseling in de Maassilo waar Loco Dice de boel goed op zn kop zette.
Zeker nu dit een "thuiswedstrijd" was in 010.
Zo rond 23 uur trek ik de deur achter me dicht en loop in n stief kwartiertje naar Off Corso.
N mannetje of 6 voor me, dus no worries. ;) Snel naar binnen, garderobe en hup....de grote zaal in.
Meteen loop ik daar n stapvriendinnetje tegen t lijf die na n klein tijdje vraagt of ik met haar meega naar de kleine zaal waar Joe Manish, n vriend van haar, draait.
Dus ik mee naar de kleine zaal.
Joe draait erg rustig, maja...tis ook nog vroeg. Af en toe wat Trancy, maar die plaat van Depeche Mode maakte n hoop goed.

Tis middernacht en James Nidecker neemt t van Joe over.
De eerste platen ook nog rustig, maar al gauw gaat t tempo omhoog en wordt t wat swingender.
Lekker funky afgewisseld met freaky en diepe platen.
T duurt niet lang voordat de sfeer er hier goed inzit en er wordt flink gedanst.
Chefke SMSt me dat de rij wel erg lang is en dat t n tijd gaat duren voordatie met zn meissie ook op de dansvloer staat. Geeft niks gast, ik sta droog, te genieten en hou wel 2 plekkies voor jullie vrij. ;)
Uiteindelijk komen ze me gezelschap houden en we besluiten lekker hier te blijven. De muziek is goed evenals de sfeer.
Om twee uur komen Chip & Dale, de twee New Yorkse politie helden, James aflossen.
Deze twee gasten heb ik 1 keer eerder gehoord. Bij Lovin L'ectro met Andre Galluzzi. Daar draaide ze de tent aan stukken.
Nah, dat deden ze hier ook. Hele lekkere muziek wat deze heren draaiden. In t begin gooide ze er nog n vinyltje op, maar ja....de tent rockte zo hard...de stellage waar alle apparatuur opstond, rockte even hard mee. De plaat deed effetje gggggg, ggggg, gggggh en meteen besloten ze maar de rest van de avond alleen digitaal te draaien. :D
Zoals Martin al schreef...condens langs de ramen, muren en op t plafond, yeah...zo is t goed.
Ik blijf t vreemd vinden dat je me niet hebt gezien, maar ik stond constant linksvoorin en later in t midden te knallen.
Tijdens deze set zijn we toch even gaan kijken in de grote zaal, maar daar was t te druk en de muziek was te eentonig. Meteen rechtsomkeer gemaakt naar de kleine zaal en daar zijn we blijven hangen.
Daar Onno nog gezien.
Het laatste deel van de set van Chip & Dale ging nergens meer over. Djiesus, wat n lekkere platen zeg! :o Op n gegeven moment stonden ze gewoon pure Progressive te draaien en heel de zaal ging los. Te gruw! :D

Om 4 uur nam Sandeep t over en ging in dezelfde lijn verder. Melodieuze en mysterieuze Progressive. Super mooi en dat vond iedereen, want wat bleef t losgaan daar.
Bij mij tot zo'n 10 over 5, want mn kuiten begonnen te verzuren.
Met de gedachte dat ik om 14 uur alweer in Amsterdam wilde zijn, ben ik lekker mn jas gaan halen en door de miezerregen rustig naar huis gelopen.
Tis mooi geweest. (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 11 Mar 2008, 17:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
Hey Yvonne,

vervelend dat je voor niets naar Rotterdam bent gereden......
en wat leuk dat je uiteindelijk bij ons (FunKey) op t feestje bent beland!
Hoop dat mijn maat (Robér) en ik jou en je stappartner muzikaal hebben kunnen verwennen :p ...als pleister op de wond....haha. :\ In ieder geval heb ik je tot t eind met bewegende voetjes gezien.... (Y)

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2008, 19:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Ah ja, ben niet voor 1 gat te vangen ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2008, 10:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Dus zoiets als meerdere piemels tegelijk bedoel je?


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2008, 10:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Nog even mijn kleine bijdrage.

Het leek wel alsof die Off Corso absoluut niet die drukte aankon. Te warm, een rij van dik een uur, glazen (!!!) glazen die resulteerde in een glasmat in de grote zaal, personeel dat, op zijn Brabants, op ut gemakske eens een biertje ging tappen terwijl er 12 man willen bestellen, et cetera.

Het is wel dat er dikke muziek werd gedraait, dikke djs en dikke mensen waren. Dikke in abstracte vorm uiteraard.


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2008, 11:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Heb me ook erg goed vermaakt :cool Veel bekenden en gezelligheid :D Vond Loco Dice wel aardig draaien en Karotte echt bagger. Lekker warm tussendoortje in ieder geval dit feestje 8-)

[quote="turbomartin"] en.. Paulus de feestkabouter en Onno zijn ondanks hun lengte lastig te vinden! Ik stel voor dat we met lichtgevende petjes en vlaggetjes gaan communiceren, want dit is gewoon schandalig!

:lol Goed idee, doen we de volgende keer! :D

Top
   
PostPosted: 14 Mar 2008, 10:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
Zozo Spenker jij weet ook wat je tegen een vrouw moet zeggen... :roll
heb jij er toevallig meerdere :o
Anyway hoop dat de pleister gewerkt heeft Yvonne ;)

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2008, 11:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Gaan er eigenlijk nog partypeople naar Time Warp in Mannheim? Tiefschwarz, Laurent Garnier, Sven Vath, Richie Hawtin, Carl Cox, Âme, Boys Noize, Magda, Ricardo Villalobos enz enz. Gaat door tot 14.00 smiddags, olé! :D Ik ben er bij in ieder geval :cool


Last edited by Partyhardy! on 14 Mar 2008, 13:33, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 14 Mar 2008, 12:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
vorig jaar zat er wel over na te denken toen zag floor 4 er erg vet uit. ik laat hem dit jaar schieten


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2008, 16:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ik heb er wel over na zitten denken, maar ik denk dat ik voor t zelfde geld naar meerdere Duiste feestjes kan gaan.
De week erna staan er 4 namen uit dezelfde line up in The Sand bij Cocoon.
En er komt ook nog n outdoor Time Warp in NL (en als ik t goed heb zelfs in R'dam, maar dat weet ik niet zeker).

Wat ga je doen, Onno? Georganiseerde busreis of n hotelletje?
Veel plezier, ouwe! (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2008, 18:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="guidje71"]Zozo Spenker jij weet ook wat je tegen een vrouw moet zeggen... :roll
heb jij er toevallig meerdere :o
Anyway hoop dat de pleister gewerkt heeft Yvonne ;)


Denk dat 'r straks iemand anders een pleister(s) nodig heeft :evil :p

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2008, 22:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Paulus de Kalebouter"]Wat ga je doen, Onno? Georganiseerde busreis of n hotelletje?
Veel plezier, ouwe! (Y)

Thanks! Zelf rijden plus hotelletje, lekker relaxt :D

Top
   
PostPosted: 23 Mar 2008, 10:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
[quote="YvonnY"][quote="guidje71"]Zozo Spenker jij weet ook wat je tegen een vrouw moet zeggen... :roll
heb jij er toevallig meerdere :o
Anyway hoop dat de pleister gewerkt heeft Yvonne ;)


Denk dat 'r straks iemand anders een pleister(s) nodig heeft :evil :p

als Spenker ook naar Paradiso gaat, neem ze dan gelijk mee...haha
tot vanavond. En anders kan je ze altijd voor een ander doeleinde gebruiken...op de blaren van t dansen...of op de mond van mensen die teveel kletsen als je staat te genieten.... :roll

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma