It is currently 24 Jun 2024, 13:33

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 15 Mar 2008, 11:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
Voor mij heeft het helaas niet zo mogen zijn.. Voelde me gister zo beroerd dat ik op het laatste moment heb besloten om toch niet te gaan..! Win ik eindelijk eens wat...!!

Ben erg benieuwd hoe het was!


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 15:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Feb 2007, 20:59
Posts: 1385
Location: Neede (Achterhoek, Gelderland)
vond het tegenvallen, eerste paar platen waren prima, maar toen zakte het niveau. had hier veel en veel meer van verwacht.


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 15:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Maar was het feessie wel gezellig? :)


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 15:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Feb 2007, 20:59
Posts: 1385
Location: Neede (Achterhoek, Gelderland)
ik rij 340 km voor een 3 uur set van de the timewriter en als dan niet is wat je normaal van hem hoort, dan heb ik een slechte avond. dan heb ik geen gezelligheid.


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 15:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
:lol je moet ook niet in zo'n uithoek gaan wonen! :D


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 16:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Ik was half twee ongeveer binnen, Timewriter was net begonnen. Hij bouwde vrij rustig op. Later werd het wel wat steviger, een beetje tegen techhouse aan hangend. Maar om heel eerlijk te zijn vond ik het niet echt muziek om lekker op te dansen... had wel ietsje swingender gekund. Ook had ik gehoopt op lekker veel speciale plaatjes, maar hij was helaas niet in de stemming om ons op reis mee te nemen.

Om een uur of vier begon ik redelijk in te kakken. Vervolgens nam er een andere dj plaats achter de mixer, die me iets te plat draaide. Sloot wat mij betreft totaal niet aan op zijn voorganger. Misschien dat hij probeerde om het laatste zooitje dat nog aanwezig was wakker te schudden, maar voor mij had het helaas geen zin meer. Iets voor 5-en m'n jas opgehaald.

Grote nadeel van de kleine zaal was het geluid op de dansvloer... Alleen vlak vooraan klinkt het lekker, en op het balkon.

Een krap zesje

:)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 17:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
jammer voor degene die geweest zijn!!
Blijkt toch weer eens dat je niet altijd krijgt wat je er van verwacht.
Ben zelf niet geweest en mijn verwachtingen waren toch wel hoog.
Ik zou zeggen op naar het volgende......23e Paradiso.....?! :o

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 17:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Feb 2007, 20:59
Posts: 1385
Location: Neede (Achterhoek, Gelderland)
daar kwam toch Terry Lee Brown Jr? hij kwam ergens in nl, maar of dat in Paradiso was, kweet niet meer, hingen posters van bij het Paard.


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 17:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jul 2006, 21:12
Posts: 375
Location: Lichtenvoorde (Gelderland)
Volgende Intiem is met Terry lee Brown ..


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 18:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
Serieus? Weer op vrijdag zeker?


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 18:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Vond het ook tegenvallen helaas :rolleyes

Was om kwart voor 1 binnen en toen was Greenfield (onze Flo ;) ) al lekker op een feestelijke dreef bezig met een redelijk tempo. Dat beloofde wat! :cool

Helaas had Timewriter schijt aan het tempo en begon tergend langzaam aan zijn eigen opbouw vanaf punt 0. Was er al een beetje bang voor, na het luisteren van MKN's Timewritermixje. Enfin 3 uur later was het niveau nog beneden peil (N) en ik was blij dat Taco aan zijn set begon, die na alle klachten idd de boel maar s flink opschudde. Wat mij betreft heeft hij de avond nog een beetje gered. :cool

Ik vond het geluid op de dansvloer juist goed en vooraan helemaal niet??!! :\

MKN, wat ben je toch n leuke idioot :p ;) Leuk om BBR te ontmoeten en jammer dat MvB er niet was (beterschap!)

Hopelijk heeft Sander Kleinenberg volgende week in Paradiso beter nieuws, kan ik nog ff flink knallen voor mijn tijdelijke partystop begint :8o

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 19:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
Opvallend veel negatieve reacties zeg..
Even aan die mensen die klagen over de muziek: Jullie hadden wel eerder setjes van The Timewriter gehoord?
Ik kan natuurlijk niet oordelen over iets waar ik niet bij geweest ben, maar ik vind het zelf niet erg als het tempo laag ligt. Sterker nog, als ik naar The Timewriter zou gaan dan zou ik verwachten dat het ruim onder de 130 bpm blijft.

Maar goed, met deze reacties vind ik het iets minder erg dat ik niet gegaan ben :) Vind het wel vervelend voor jullie natuurlijk.


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 19:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jul 2006, 21:12
Posts: 375
Location: Lichtenvoorde (Gelderland)
Hij draaide gewoon niet zoals je gewend bent, op het eerste halfuur na dan, dat was echt geweldig, heel laag tempo idd, spacey pads, subtiele basslijntjes :cool Maar alles wat daarna kwam was zo plat, saai, geen sferische platen meer ..


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 22:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 13 Mar 2006, 15:41
Posts: 41
Location: the hague
Is het toevallig nog opgenomen die set? Kon er niet bij zijn. Wilde graag, want vind een hoop van zijn platen top, zeker die Paintbox dubbelaar. Maarja, misschien toch niks gemist als ik het zo hier en daar lees. ;)


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2008, 12:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
Ik ging vroeg weg.
Om 20:30 zat ik al in de trein. en omdat het zo'n lange reis ging worden zette ik mijn 5,5 Uur Nostalgie set maar op. Dat echt een aanrader is aan jullie allen ;)

Met wat enkele vertraging kwam ik om 23:45 op centraal den haag aan. Ik kon makkelijk de weg naar het paard vinden.

Toen ik binnenkwam werd ik gelijk al begroet door Flo (Y) de sfeer was nog erg tam.

Flo draaide erg vet. Lekker het publiek opwarmen met heerlijke platen. Rond 0:45 kwam nog even een geweldige knalplaat voorbij (naam titel?)

The Timewriter draaide erg rustig van het begin tot het eind met afentoe een aardig plaatje er door. ik vond het nogal wat tam. qwa lijn in de set was ook geen sprake van. Bij sommige overgangen dacht ik van, wat is dit? een minuut lang de kick er uit, en dan op het einde van de plaat de kick van de andere plaat er in. :rolleyes :\ ik moet wel zeggen dat de mix wel strak bleef en de bpm rond de 120 dus gewoon house. :sleep ik had meer een lijn in de set verwacht maarja hij had waarschijnlijk zijn dag niet :p de enige plaat die ik herkende was de laatste: The Timewriter - Gazing

Taco: Taco begon gelijk met een knal plaat gewoon lekkere techhouse met afentoen een deadmau5 getinte plaat ertussen. Intussen zaten we met zo'n 40 man publiek de andere 200 waren al inmiddels bij timewriter de zaal uitgevlucht. :) maar het publiek wat er was ging wel uit zijn dak :lol

kortom het was wel een leuke avond.
Iedereen had meer van timewriter verwacht.

PS. bijna de hele avond met YvonnY en haar vriendje opgetrokken. wat zijn het toch 2 leuke idiooten :lol

wat een kut vloer je voeten blijven gewoon vast plakken. Logies dat niemand ging dansen.

Boarders ontmoet: Flo, Remon, BBR, Yvonny, Sander, Justin en nog een paar waarvan ik de naam niet zo ken :D

op de terug weg heb ik ook nog net mijn trein gemist kon ik nog een uurtje wachten :mad
was ik eindelijk om 9:30 thuis.
[url=http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=96773449&albumId=1784715]Foto's[/url]


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2008, 15:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Nov 2006, 23:41
Posts: 214
Location: den haag
Thanx MKN en Yvon, leuke reacties! Had de hele week al zin in Intiem. Zijn altijd gezellige feestjes met goeie muziek. Ik mocht openen waar ik natuurlijk erg blij mee was. Ondanks de goeie zenuwen kreeg ik het steeds meer naar me zin achter die draai tafel. Zaal stond behoorlijk vol en zag hier en daar wat armpjes de lucht in gaan van: we gaan beginnen.

Jammer genoeg moest ik stoppen omdat the timewriter binnen was. Na mijn laatste plaat van dennis ruyer - daylight in the dark (die timewriter ook erg beviel) begon hij zoals verwacht erg rustig met zijn set. Het eerste uur was hij lekker bezig moet ik zeggen. De opbouw vond ik erg sterk, daar kunnen we nog een hoop van leren. Je word langzaam meegetrokken naar boven en begint steeds meer zin te krijgen in de avond. Het jammere was gewoon, dat die bleef hangen. Na 1,5 uur heb je zin in een piekje. Je kan weg zakken, maar af en toe moet je ook ff iedereen eruit halen. Zijn album en zijn sets vind ik heerlijke sound hebben, maar had live toch wel iets meer verwacht. Je merkte ook dat hij er minder zin in kreeg ofzo. Wel een te aardige gozer trouwens, maar daar hadden we die avond niet zoveel aan.

Verder vond ik de sfeer erg goed en waren er weer een hoop bekenden. Geluid problemen niet al teveel van gemerkt. De lichten, beamer als achtergrond, en de bekende pop maakte een warme sfeer. Op naar de volgende Intiem met Terry Lee Brown...heb er nu al zin in!


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2008, 16:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
wanneer is dat met TLB?


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2008, 16:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Nov 2006, 23:41
Posts: 214
Location: den haag
18 april


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2008, 18:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jan 2006, 21:39
Posts: 120
Location: Arnhem
Na een autoritje was het fijn om niet te hoeven wachten in een rij, relaxte security en vriendelijk personeel bij het Paard. Rond half 1 was ik binnen en de opwarmset klonk best oké. De Timewriter begon zijn eerste drie platen in dezelfde volgorde als het setje wat hier laatst online stond, niks mis mee op zich.
Zijn set was het eerste half uur het sterkst, later leek het alsof hij zoekende was om het publiek meer mee te krijgen. Naar mijn idee waren er veel locals die gewoon een avondje stappen gingen en niet speciaal voor de dj kwamen. Desondanks wel een relaxte sfeer. Qua muziek had het beter gekund. Maar de Timewriter heeft voor mij geen geschiedenis geschreven, geen legendarisch set. Misschien toch te hoge verwachtingen gehad.

Wel grappig om medewinnaar van de gastenlijst MKN te ontmoeten (je kon hem ook niet missen met z'n mkn t-shirt aan :D ) verder Yvonny ontmoet, ook gezellig (Y) Al met al een prima avondje.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2008, 22:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
Ik ben het veelal eens met de reacties..

ik vond Timewriter ook helaas een beetje tegenvallen.. Floris (Greenfield) bouwde de boel prima op.. zorgde dat iedereen er zin in kreeg..Timewriter nam over, schakelde ff een tandje terug (begrijpelijk)..en zijn eerste uur was daarmee ook zjn sterkste..
Hij bleef maar opbouwen, probleem was echter hij bleef hangen..draaide te monotoom en sloom..er gebeurde te weinig om mensen naar het volgende niveau krijgen..

Jammer..we hadden ons er iets meer van voorgesteld..maar goed iedereen heeft weleens een off-day zullen we maar zeggen :\

Voor de rest; setting in de zaal was prima met een goede beamer, waar volgende keer nog iets vetter mee gedaan wordt!

18 April gaan we verder met dan Terry Lee Brown jr. !!!!!!
Het geluid zal dan trouwens op het podium worden geplaatst.. dan kom t beste tot z'n recht.


MKN: lachuh om je ff te meeten.. je link met foto's werkt niet bij mij.. kan je er ff n paar hier op GC zetten..?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma