It is currently 24 Jun 2024, 13:35

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject: This is Paradiso
PostPosted: 24 Mar 2008, 18:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
Vol goede moed gisteren naar Adam gereden met een aantal feestgangers.
Eerst even de T-dansant bezocht waar Roog al aan t draaien was. Nog geen eerste dansbeweging gemaakt..geen teenbeweging gedaan of de onmenselijke warmte sloeg je al om de oren!! Niet normaal hoe tropisch warm het daar was...
Roog draaide zoals je van hem mag verwachten. Lekker melodieus, Ron Carrol nam het daarna van hem over. Wat verrassend lekker was......alleen tsja...de sound waar ik toch echt voor naar Adam was gegaan...had mijn oren nog niet bereikt.... En dus om iets voor 11-en vol verwachting naar Paradiso. Bij binnenkomst stond James Nidecker de zaal warm te draaien wat zeker niet onverdienstelijk was. En gelukkig ondanks het warm draaien was de temperatuur in Paradiso zeer aangenaam! Iets na 12-en kwam Sander......en tsja wat en hoe kan je de avond het beste omschrijven aan diegenen die er niet bij zijn geweest...!! Vanaf plaat 1 tot het eind zat er de juiste drive in zijn set!! De ene na de andere diepe en vocale plaat kwam met veel genoegen uit het perfecte geluidssysteem. Dit was zo'n avond waarvan je blij bent dat je erbij was.....Progressive op en top. Na zijn goede setjes van Avalon en this is Paradiso promomix heeft Sander eens te meer bewezen dat hij bij de beteren hoort! Met een goed publiek en een Sander die het ook duidelijk ogend naar zijn zin had. Uiteraard weer de nodige boarders gesproken en gezien. (Daan ik vond je wel erg overdreven doen..... :roll ) Met heel veel voldoening buiten de sneeuw op ons neer laten dalen.......want van binnen was het muziekhart zeer warm geworden!! :tune (Y)

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 24 Mar 2008, 18:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Ik kan niks meer.....officieel dood verklaard

Was topfeestje dus


Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 24 Mar 2008, 19:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 03 May 2006, 13:39
Posts: 78
Goed Spenker!!
Hoe was het nog bij Club Vic?

Kleinenberg vond ik in het begin erg goed, maar zakte van 3.30 tot 4.30 heel erg in.
Beetje duister zelfs. Laatste half uur was wel weer erg goed!

Was zeker een geslaagde avond.


Top
   
 Post subject: Re: re: This is Paradiso
PostPosted: 24 Mar 2008, 20:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
[quote="maartenr"]Goed Spenker!!
Hoe was het nog bij Club Vic?

Kleinenberg vond ik in het begin erg goed, maar zakte van 3.30 tot 4.30 heel erg in.
Beetje duister zelfs. Laatste half uur was wel weer erg goed!



Ja, Sander ging ff een uurtje flink de diepte in... had ie beter wat eerder op de avond kunnen doen naar mijn idee...Maar laatste uur ging het gas er gelukkig nog ff op, door o.a. Green Velvet's flash (Carl Craig rmx) erin te knallen..> Blijft toch een wereldplaat he!!:)

Leuk avondje..Oud publiek viel me op..

Spenk: heb je t wel overleefd allemaal..? partyganger..

Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 24 Mar 2008, 20:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Geniale avond beleefd gisteren bij Kleinenberg. Hij begon al direct na 12 heerlijk te pompen. Geen rustige funky opbouw, maar gewoon ouderwetse prog. Te gek gewoon. Van begin tot het eind op de dansvloer gestaan. Visuals waren ook weer om van te smullen trouwens. Erg leuk publiek ook.

@Justin: die Green Velvet hakte er idd goed in!

Hopelijk komt dit concept dit jaar nog een keer terug in Paradiso.

Was vandaag wel nog een beetje dufjes, maar het was het dubbel en dwars waard.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 24 Mar 2008, 21:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Jan 2006, 14:35
Posts: 67
Location: Middelharnis
(Y) Wat een heerlijke nacht!!
Super set van Sander, gezellig publiek, en dat in de beste club van NL!
:party
TOP avondje dit.

_________________
HET LEVEN IS ALS JE NEUS, JE MOET ERUIT HALEN WAT ERIN ZIT!!


Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 24 Mar 2008, 21:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Het was leuk!!

We waren al vroeg van huis gegaan. Zag er een beetje tegenop om voor openingstijd al voor de deur te gaan staan en vervolgens in een lege zaal aan te komen. Het wachten duurde echter maar kort, de portiers waren in een goede bui, en de grote zaal was al snel knus gevuld.

James Nidecker moest opwarmen in de grote zaal tot Sander het van hem zou overnemen. Absoluut een topper, hoop hem nog vaak te mogen horen. Sander nam het over en deed het vervolgens ietsje rustiger aan. James Nidecker stond echter in de attic om zijn verhaal af te maken, en daar zijn we maar naartoe verkast. Dit ook vanwege de beperkte dansruimte en temperatuur in de grote zaal.

Voor de afwisseling toch maar even bij Sander wezen kijken. Heb hem alleen maar dikke platen op horen zetten, maar toch jammer dat iedereen een beetje stilstond beneden. Misschien dat het aan de drukte lag... Op het balkon was het in ieder geval wel feest.

De kelder ben ik nauwelijks geweest. Klonk wel okee verder. Wel een lekker plekje om af en toe naar uit te wijken als je genoeg hebt van de drukte, maar duidelijk was wel dat het in andere zalen pas echt feest was.

Terug naar de attic gegaan, waar Patch Park zijn ding aan het doen was. Hij ging naar mijn smaak iets te hard tekeer, dus kwam ik uiteindelijk weer in de grote zaal terecht. Sfeer beneden bleef een beetje dood helaas. Zo rond een uur of drie begon ik hierdoor al wat in te kakken (komt waarschijnlijk omdat het op een zondag was). Nog heel even langs geweest in de attic waar Dan Sanders en Yourdee aan 't draaien waren. Klonk allemaal erg leuk en heupwiegelijk, maar voor mij en m'n gezelschap was de koek op!

Over een levensgevaarlijke ijsbaan zijn we terug naar huis gegleden, en om half 6 konden we met een big smile tevreden ter aarde storten.

+ super geluid van paradiso, visuals, leuke mensen ontmoet, portiers waren aardig

- tamme sfeer in grote zaal, bier smaakt er voor geen meter

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 00:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
supervette avond!! Nogmaals iedereen die nog wat te melken heeft over sander dat ie het kwijt is blabla.. :evil

Kakte zelf een beetje in, nadat de zweedse dame het aan het begin een beetje kwijt was... wel erg genoten van Sander!!! Wat een brute platen! Vond het publiek op de grote vloer wel een beetje mak. Het balkon daarintegen was heel gezellig!!

Voor de rest was alles supergeregeld.. portiers, geluid, visuals... paradiso blijft een van de beste clubs van Nederland!!


Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 01:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
Patch Park heeft het voor mij helemaal gemaakt deze avond.. :tune


Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 09:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Vond het een fantastische avond, ben net pas weer een beetje bijgekomen :sleep In tegenstelling tot menig ander vond ik de sfeer op de dansvloer helemaal top, vooral vooraan ging het behoorlijk los :cool Sander was ernstig in vorm en vanaf plaat 1 was het helemaal raak, veel bekenden gezien dus met andere woorden in 1 woord helemaal top :cool


Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 10:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
goed om een keertje een gezicht bij de naam te zetten rulestyler :)


Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 11:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Maar leuk en aardig allemaal hoe het met de muziek was, maar hoe was het met 'de pinda en de wilde zweedse'?

Jongens ik wil RODDELS horen! :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 11:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2007, 13:31
Posts: 138
Location: Etten Leur
Nog nooit eedrer in de paradiso geweest.... wat een top lokatie zeg!!!
Onderweg erachterkomen dat ik me kaartjes in de andere tas had laten liggen :8o... zo'n geluk dat iemand v/d groep niet mee was gegaan ivm ziek en dat iemand anders die kaartjes mee had gegeven wat was ik blij zeg :D

In het begin nog een beetje moeite gehad hoe ik de weg moest vinden naar bar/wc's en alles, maar na een tijdje heb je het al gauw door.

En dan die set van Sander heb echt elke minuut genoten, heb denk ik maar 2 overgangen gehoord die ff er naast liepen maar ja dat mag ook wel na 5 uur ;)
Echt alleen maar dikke platen gehoord, ergens halverwege kwam er plaat waarbij echt alle lichten volop aan ging en echt een onwijze climax moment kwam...8-)

Zoals al verwacht ging de avond veeels te snel voorbij.
Eenmaal buiten gekomen... :o toen nog de ultieme rijtest naar huis pfff na 2,5 was ik toch wel heel blij om afslag Etten-leur te zien :D
Al met al was alles de moeite waard


Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 12:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
die kale en de pinda heb ik niet gezien(tenminste niet bewust)

De zweedse was niet lekker aan het begin van de avond, en ik niet aan het einde van de avond. Dus we hebben het grootste gedeelte op het balkon gestaan :)

dus dat zijn eigenlijk de roddels (niet veel dus)

Oh ja de after was zoals altijd weer leuker dan het feest.


Top
   
 Post subject: Re: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 13:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
[quote="Mistik"]

Oh ja de after was zoals altijd weer leuker dan het feest.


dan moet ik vaker met jou afteren denk ik..

Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 13:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
dat kunnen we wel eens regelen.. :)

Ga alleen niet zo vaak meer feesten, dus weinig afters.. alhoewel we soms ook het feest overslaan en gelijk gaan afteren.


Top
   
 Post subject: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 15:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
[quote]goed om een keertje een gezicht bij de naam te zetten rulestyler


...raar dat wij elkaar dan niet ontmoet hebben, want ik was met Rulestaailert op pad...

[quote]die kale en de pinda heb ik niet gezien(tenminste niet bewust)

...Ik heb die kale alleen gezien toen die James Nidecker draaide. Bij Sander stond ie zeker niet in de frontlinie oorlog te voeren zoals ie dat zo mooi omschrijft. ;)

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: Re: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 15:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Nov 2006, 23:41
Posts: 214
Location: den haag
[quote="Jordi Bouman"][quote="Mistik"]

Oh ja de after was zoals altijd weer leuker dan het feest.


dan moet ik vaker met jou afteren denk ik..

Was club vic niet leuk dan?? Goeie locatie, lekker huisje, rare mensen...toch? was zelf te moe!


Vond het een top avond, geluid, muziek, vrouwen, sfeer...echt alleen maar staan genieten. Toegift had van mij iets anders gemogen, maar zoals jordi zi, heeft ook wel wat!

Nu maar naar koninginnedag uitkijken geloof ik....

Top
   
 Post subject: Re: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 15:36 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="Arjan"][quote]goed om een keertje een gezicht bij de naam te zetten rulestyler


...raar dat wij elkaar dan niet ontmoet hebben, want ik was met Rulestaailert op pad...


Jij bent wat makkelijker te missen dan Roel ;)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject: Re: re: This is Paradiso
PostPosted: 25 Mar 2008, 15:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
[quote="flo"][quote="Jordi Bouman"][quote="Mistik"]

Oh ja de after was zoals altijd weer leuker dan het feest.


dan moet ik vaker met jou afteren denk ik..

Was club vic niet leuk dan?? Goeie locatie, lekker huisje, rare mensen...toch? was zelf te moe!



Club Vic was zeker een van de betere, maar het feestje was absoluut leuker... en zoals jordi zei.... was ik dat of een andere jordi..??

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma