It is currently 24 Jun 2024, 14:08

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject: Cocoon
PostPosted: 12 Apr 2008, 16:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
En hoe was het? iemand gegaan? en al wakker?


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 12 Apr 2008, 17:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Yes...Aardige avond. Vooral gezellig!

Facilitair heeft the Sand behoorlijk wat minpunten; rij duurde lang (grondig fouilleren), plee rij lang en een flesje water voor 5 euro. Maar ik laat mijn avond niet verzieken door dit soort dingen, want je kan er toch niets aan doen. Dus; feesten. Was voor mij lang geleden, merkte dat ik het weer effe 'nodig' had zegmaar.

Kwamen vrij snel Paulus met zijn harem, Timo en Daan tegen, dus daar de hele avond een beetje mee rondgehangen. Meneer de Uil had het zwaar, die is echt van alle kanten ge-gang-banged / anaal gevingerd / etc. Ook Leon, de Freezzz en Trancefool nog even gesproken, helemaal gezellig. Nog een leuk verhaal gehoord 'op weg naar Timewarp' ;)

Tietjen was voor mij de held van de avond. Heerlijk toegankelijk en opzwepend. Ananda was een inkakmoment en Vath...was Vath.

Begon lekker rustig en we dachten "die gaat lekker bouwen". Net toen ik dat tegen Roel zijn sloeg de plaat in als een bom. Oftewel: als je die plaat zou horen als volstrekte onbekende en er zou bij gezegd worden " dit was de laatste plaat van de avond" , dan zou je het ook geloven. Nou, dat was voor mij het hele verhaal van de set van Vath. Aardig, maar to-taal GEEN lijn erin. Leuk al die alsers en leuk af en toe 'de handjes in de lucht', maar het was te plat, te makkelijk.

Compleet nuchter het nog vol kunnen houden tot iets over 5...toen was het wel welletjes.
Ben heel benieuwd hoe de after bij GZG was!

ps. Timo, bofferd! :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 12 Apr 2008, 18:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Denk je gewoon op n after van GZG te komen, STA JE EEN METER VAN EEN GROOTHEID AF! :D
We kregen in de rij al n SMS dat Sven daar stond te draaien, maja....je denkt in de zeik te worden genomen.
Kom je binnen....sta je dus oog in oog met papa SVen die de hele boel ff vakkundig af staat te breken. ;)
Wat n nacht, wat n nacht.....daar gaan anderen voor naar Ibiza. Dit was er weer één waar je bij geweest had moeten zijn. (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 12 Apr 2008, 18:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
Het was best goed, niet meer niet minder. Sfeer was aardig, geluid was goed, faciliteiten inderdaad niet geweldig. WC's best lang wachten en 2,50 voor een biertje van 0,20 cl in een plastic bekertje en 5 euro voor een flesje water is erg prijzig, daarintegen werd je wel binnen no-time geholpen aan de bar. Tietjen vs Raresh hebben me bij vlagen kunnen boeien. Vaak vond ik dat Raresh goed bezig was en Tietjen het daarna weer verprutste. Tietjen mag trouwens wel eens leren mixen zeg, heb minimaal 4x gehoord dat hij er finaal naast zat met een enorme trainwreck waar DJ Jean jaloers op zou wezen, onbegrijpelijk. Hij probeert dan nog te herstellen maar zelfs dat lukte niet, fade de plaat dan gewoon uit. Bij vlagen erg slecht dus. Ananda vond ik echter wel helemaal te gek, super plaatjes allemaal, klonk heel erg goed. Väth is Väth en die weet toch altijd het publiek goed te bespelen, mooi is dat. Set had wat betere en mindere stukken maar met de show die hij er altijd bij geeft was het toch goed vertoeven. Al met al een leuke avond gehad, geen topper.


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 12 Apr 2008, 18:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
vriend van me die dj is stuurde een berichtje rond 9 uur dat hij in Onassis stond te draaien, en wie komen er binnen?
de hele fucking cocoon crew!!! sven vath, tietje, ananda... everyone! allemaal hapje eten en indrinken daar...

is hij met ze in contact gekomen, heel veel wodka gedronken, en even later met ananda mee naar hotel en daarna naar the sand...vieze mazzelaar!!

en ja hoor...vanmorgen toen ik mijn foon aanzette, een voicemail met heel veel techno geweld rond 3 uur snachts "ingesproken" hahaha...super!!!!


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 12 Apr 2008, 20:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Echt balen, ik moest werken vanochtend, anders was ik zeker naar de after gegaan. Begreep dattie in z'n blote bast heeft staan losgaan tot de vroege ochtend, terwijl die vanavond al weer ergens in zwitserland moest draaien, echt een mafkees :lol


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 12 Apr 2008, 22:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Dit soort nachten, maken mij intens gelukkig. :D
Ik heb heimwee, ik wil terug! ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 12 Apr 2008, 22:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
Blij dat ik deze dus heb overgeslagen...


Top
   
 Post subject: Re: re: Cocoon
PostPosted: 12 Apr 2008, 22:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Paulus de Kalebouter"]Dit soort nachten, maken mij intens gelukkig. :D
Ik heb heimwee, ik wil terug! ;)


:lol

Paulus (Y) (Y)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 12 Apr 2008, 23:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Na problemen met de auto kwamen we tegen 12 uur aan. Mn eerste grote test voor mn nieuwe oordopjes (vorige keer Cocoon had ik zo last van mn oren gekregen...). Raresh en Tietjen konden me niet echt boeien, Ananda wel (Doppelwhipper blijft knallen), Vath vond ik ook maar so-so. Vorige editie werd een stuk meer gas gegeven. Wellicht het feit dat ik de vorige editie beter vond (achteraf gezien dan) en dat ik er al zo'n lange tijd naar uitkeek waardoor mn verwachtingen zo hooggespannen waren, daardoor was de avond een voldoende, maar niet echt meer.

Plees slecht geregeld, drank duur, minder sfeer.


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 12 Apr 2008, 23:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
was vet mannen :cool

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 12 Apr 2008, 23:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Nou dat was leuk!


Eerst cocoon, avond leek geen eind aan te komen, was echt een tijdsvacuum. Meneer de Uil is overal geweest, tot aan de draaitafel van sven aan toe alwaar hij rondjes op stond te spinnen :D Eindeloos rondgedwaald en gezellig met iedereen gepraat. Dank Bram btw ;) Echt heeel veel lol gehad en vooral ook veel onbekenden mensen gesproken die later op de avond allemaal op elkaar leken waardoor het niet meer te snappen was wie wie was. Althans voor mij.


Toen was het 6 uur, op naar het volgende feest, met paulus in de auto naar GZG... Weer sven! Ik dacht ook dat iedereen ons dus voor de grap hield, en ik sta binnen, staat ie daar gewoon.. 4uur lang! Alleen hij was volslagen de kluts kwijt, zodanig dat iedere plaat zegmaar start stop gemixt werd :) Maar hij had wel een platenhoes op z'n hoofd. Daarna nog DMZS en rond 12 uur hielden we het voor gezien en zijn we naar huis getoured, toen was het wel mooi geweest.

Wanneer ben jij vertrokken trouwens paulus, want jullie waren opeens weg?

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 13 Apr 2008, 02:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Wij gingen om half 11 naar huis. Mn harem trok t niet meer. Ik zag je niet meer en de meiden waren kapot. Kep n paar mensen geen gedag kunnen zeggen. :oops
Ik ga lekker slaapie doen, kep mn bed nog niet gezien. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 13 Apr 2008, 04:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
ik heb dit geloof ik gemist in een ander topic, maar what's up met dat meneer de uil verhaal?
een opblaasbeest of zo waar iedereen zich aan vergrijpt?


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 13 Apr 2008, 09:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik heb een meneer de uil handpop en die gaat regelmatig mee naar feestjes, dat ding wordt door iedereen gebruikt en mee rondgewandeld, en iedereen wordt r vrolijk van :) Dat is het verhaal. Hij was overigens weer kwijtgeraakt op gzg, nu ligt ie in Leiden :D


http://www.flickr.com/photos/sirtimo/2409824340/ <- meneer de uil op draaitafel sven vath filmpje

[img]http://farm3.static.flickr.com/2091/2409850228_b7a6510c5c.jpg[/img]

[img]http://farm3.static.flickr.com/2105/2409853940_fc5a5c8d83.jpg[/img]

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 13 Apr 2008, 11:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Whahahaha, dat telefoonnummer op dat beest helpt dus wel :lol

Timo, ik wil MEEEEEEER foto's zien! :D

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 13 Apr 2008, 11:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
gruwelijk! :cool
ik buig diep voor het meneer de uil initiatief.. hoera...


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 13 Apr 2008, 14:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Pfff... best een tegenvaller zeg! Muzikaal was het echt niets, geen lijn, geen klappers, niets... De enige die er nog wat van bakte was Ananda.

Tevens ging het compleet niet los, terwijl er wel een gezellige sfeer heerste.

En 5 min. moeten wachten om te pissen is echt ruk, als je 35 euro hebt betaald om binnen te komen...


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 13 Apr 2008, 17:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Dit was mijn eerste cocoon en eerste keer Vath. Uiteindelijk wel dikke platen gehoord, maar het was inderdaad geen meeslepend geheel... Al met al wel een top avond gehad!

Die meneer de uil pop heb ik ook nog voorbij zien komen :lol

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
 Post subject: re: Cocoon
PostPosted: 13 Apr 2008, 17:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Oct 2005, 21:17
Posts: 84
Location: A'dam
Ik vond Sven juist wel lekker draaien. Zeker niet stevig (waar een hoop mensen daar wel op zitten te wachten) en weinig climaxen maar wel redelijk diep en tech house style. Lekker avondje met goed geluid. Jammer dat het in de kleine zaal zo warm was want het was er af en toe een gezellige boel.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma