It is currently 24 Jun 2024, 14:16

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 30 Apr 2008, 02:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
shit, paar keer geprobeerd binnen te komen, maar het liep te goed :P helaas voor ons :|


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2008, 03:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Echt waar? Good for Friendship, heb 't helaas niet kunnen halen...

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2008, 13:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Was inderdaad volle bak....althans zeiden ze, maar naar mijn idee had het nog wel iets voller gekund.
Maar was allang blij dat ik op kon nacht in een tent stond waar het niet afgeladen druk is en waar nog een beetje lekkere muziek werd gedraaid, lang geleden dat ik echt weer ouderwetse diepe progressive heb gehoord, en het was weer lekker!
Jammer dat er toch veel mensen achterin stil stonden en die kwamen "om een drankje te doen" en dat het zo snel alweer leegliep.
Al met al een leuke opwarmer voor koninginnedag en ben ik heeel blij dat ik verstandig heb gedaan en niet naar de after ben gegaan haha :8o

Thanks Rogier voor het binnenlaten van die 2 maten van me......top van je!


Top
   
PostPosted: 01 May 2008, 15:35 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Het leek zo rustig omdat iedereen zo lang moest wachten bij de bar, je had helemaal geen tijd om te dansen :lol

Ik vond het feest wel leuk. Fisherman, Marc & ik waren er al vrij vroeg. Ballonnetjes opblazen enzo. Jeroen draaide het eerste uurtje en dat deed hij erg goed. O.A tranentrekker van nuno dos santos :cool Beetje bij beetje liep de studio vol. Hier en daar wat bekenden en ook nog wat forummers gezien die ik nog niet kende. Rond middernacht nam Eelke het over en die draaide ook weer een best setje! Nieuwe plaat van hem is echt :tune 8-) Na eelke was het aan pole folder die iets meer de diepte inging. Rond dat tijdstip was het aardig druk maar stonden de meeste mensen bij de bar te hangen en te kletsen. Helaas leverde dat lange wachttijden bij de bar maar de hoeveelheid wodka die werd geschonken maakte dat gedeeltelijk goed.

Na pole nog een uurtje knallen met jeroen (Y). Toch besloten om daarna na de after te gegaan. Maar die zou pas om 7:00 beginnen. Dus beetje struinen door de straten, pizza halen bij New York Pizza (muizen over de vloer :\ ) en toen op zoek naar de after. Leuk om jerry nog een paar plaatjes te horen draaien maar het licht ging al snel uit.

Iedereen bedankt (jerry, ook voor de wodka :lol :cool )


Top
   
PostPosted: 01 May 2008, 17:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Rond 00.00 u kwamen we binnen, dus hadden net Jeroen gemist. Was toen nog erg rustig, maar redelijk laat in Eelke's set werd het al drukker. Eelke draaide een goede opwarmende set (Y)

Pole Folder vond ik echt geweldige platen draaien, precies zoals ik had gehoopt, heb echt geen een kutplaat gehoord. De toko was toen ook redelijk gevuld, hoewel er nog wel wat plaats was. Was erg gezellig ook om iedereen te zien en het Rembrandplein in de gaten te houden .

Nog even een praatje gemaakt met Pole Folder (zowel voor als na zijn set), relaxe gast is het en volgens mij vond ie het ook wel een leuke avond.

Was slechts één minpuntje en dat is de bar, m'n vriendin was echt meer dan 35 min. weg, werd totaal genegeerd! Maar goed, ik begreep van Jerry en Jeroen dat hier snel iets aan gedaan gaat worden, en zoiets heb je zelf ook niet in de hand als organisator.

Verder dus echt een heerlijk feestje gehad, als alle Friendships zo worden, dan zul je me vaak terug gaan zien :cool Ga zo door jongens.

PS: Wel jammer dat Jeroen halverwege tijdens zijn eerste plaat (Tyrrell - Lalalalalala) in z'n tweede set op de que-knop moest drukken omdat ie 't zo'n leuke plaat vond ofzo.. :p


Top
   
PostPosted: 01 May 2008, 17:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jan 2006, 21:39
Posts: 120
Location: Arnhem
De drukte van koninginnenacht achter me gelaten, lopend door een vaag gangetje en een trap omhoog, kom je ineens in een mooie sfeervolle ruimte. Precies goed qua grootte voor een gezellig feestje en dat werd het ook. De set van Eelke was lekker opbouwend, het laaste half uur erg vet (Y) Toen kwam Pole Folder, eerste keer dat ik hem live gehoord heb, wat een lekkere diepe progressive, tegelijkertijd warm en melodieus, very nice :D
Laatste uurtje nog een lekker stevig setje van Fountain gehoord, al met al een zeer geslaagd feestje, gezellig, credits voor de organisatie!


Top
   
PostPosted: 02 May 2008, 13:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Na een mega omweg (max euwe, weteringcircuit amstelveld) rond 1 uur eindelijk wat mensen zover gekregen om mee tegaan naar friendship. Vriendinnetje en ik waren al binnen dankzij de lijst, maar die andere drie kwamen er niet in. Beetje lullig voor die anderen, dus maar besloten om weer weg te gaan :(
Goed om te horen dat het geslaagd was!

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
PostPosted: 02 May 2008, 15:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
Tegen 0:00 met z'n 7en binnengekomen, Eelke was lekker aan het opwarmen. Viel meteen op dat het publiek nog redelijk tam was, maar in de laatste 3 kwartier van Eelke's set (VET!) kwam dat al een stukje beter los (vooraan dan). Daarna Pole (eerste keer live voor mij), en heb inderdaad geen enkele kutplaat gehoord! Heerlijke diepe basslijnen en zweverige pad's.. Zo hoor ik ze graag!
Hierna Fountain, die het mocht afmaken: Perfecte afsluitset!

Muziekaal dus al met al een zéér goede nacht gehad, heb me alleen beetje geërgerd aan het 'ff drankje doen-theekrans publiek' (paar van die slome dozen die voor het podium gingen playbacken... :cow ) Maar dat werd door de DJ's goedgemaakt voor mij.
Over de bar is alles al gezegd..


Top
   
PostPosted: 02 May 2008, 21:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="MvB"](paar van die slome dozen die voor het podium gingen playbacken... :cow )


Gast! Dat was onder andere mijn vriendin... :evil

Top
   
PostPosted: 02 May 2008, 21:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
:roll


Top
   
PostPosted: 02 May 2008, 22:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Met de nadruk op 'was' neem ik dan aan. ;)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 02 May 2008, 22:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
:roll


Top
   
PostPosted: 03 May 2008, 09:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
:8o :roll


Top
   
PostPosted: 03 May 2008, 13:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
:lol


Top
   
PostPosted: 06 May 2008, 11:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Van tevoren uitverkopen is voor een organisatie natuurlijk ideaal. Alles liep daardoor eigenlijk een beetje vanzelf. Pole Folder en belgische vrienden waren er ook al vroeg dus dat was gezellig.
Helaas mocht Pole Folder niet te veel lachen, daar hij een gebroken rib had. Af en toe dus even een luchtje scheppen voor de man...

Eelke was lekker bezig en kreeg iedereen al vroeg mee (mag ook wel met K-nacht). Ook Pole Folder liet zijn muzikale kant zien.

Helaas werkte de Escape zelf niet echt mee en moest men veel te lang wachten bij de bar, hier heb ik me wel erg aan geirriteerd en baal voor iedereen die daar last van had.

Verder bleef het lang druk en gezellig dus al met al een geslaagde avond!

[quote="Tikkel"]
PS: Wel jammer dat Jeroen halverwege tijdens zijn eerste plaat (Tyrrell - Lalalalalala) in z'n tweede set op de que-knop moest drukken omdat ie 't zo'n leuke plaat vond ofzo.. :p


Hahaha, 1e keer dat me dit overkomen is...
Had op de 3 CDJ's tracks klaar staan en wilde er eentje voor luisteren toen liep ik ff weg en wilde hem daarna weer op Cue terugzetten, drukte ik op de Cue van de plaat die liep :oops

Top
   
PostPosted: 06 May 2008, 12:16 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Overkomt iedereen wel een keertje volgens mij ;)


Top
   
PostPosted: 06 May 2008, 14:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
Ik had dat laatst met een eject knop in een volle Melkweg :lol


Top
   
PostPosted: 06 May 2008, 16:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
nix van gemerkt hoor ;)


Top
   
PostPosted: 06 May 2008, 17:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Tilde wel eens de verkeerde naald van de plaat


Top
   
PostPosted: 06 May 2008, 18:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
De verkeerde naald, en dan ook nog van de verkeerde plaat.
Ach ja.. bas vergeten terug te draaien, plaat inmixen en verbaasd zijn dat ie zo zacht klinkt en pas na 3 minuten zien dat de crossfader bijna helemaal naar links cq. rechts staat, loopje maken en vergeten dat ie aan het loopen is en je dan verbazen over de lengte van de intro.. been there, done that.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma