It is currently 28 Jun 2024, 11:42

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 14:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
was vet !!!

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 14:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
:lol


:tune


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 14:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Was lekker in amsterdam wezen slapen dus volgende dag op gemakkie weer de stad in. Het plan was eigenlijk om eerst ff naar waterlooplein te gaan en dan later nog even rond te gaan lopen naar westerstraat etc. Maar uiteindelijk zoveel bekenden bij dat royal fire dat we bleven plakken en de dag om was voor we er erg in hadden.

Weer viel alles mee (Y)


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 15:19 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Pff kheb mijn portie ook wel weer gehad, na friendship uurtje op de after in club suite doorgebracht maar daar ging vrij snel het licht uit voor mij. In utrecht paar uur geslapen en toen ben ik naar Apeldoorn gegaan. Was best gezellig. Bij de juicy draaide eerst magbeat, die jongens zijn echt goed, het is wachten op de 1e release van ze. Lekker zomers niet te moeilijk. Daarna even wezen kijken bij de Klats! stage met dimzen & Jade. Beetje relaxte minimal erg gezellig ook. Toen weer terug naar de juicy waar Roy El Kei aan het draaien was. Ging goed los daar. Uiteindelijk zelf van 00:00 tot 02:00 gedraaid, ging erg goed. Joris voorn remix van dark flower ging er goed in :cool daarna de beurt aan granpah joah die mocht afsluiten. Leuke dag met goede muziek, biertjes en een :hat


Top
   
PostPosted: 01 May 2008, 16:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
Super Koninginnenacht/dag gehad, Panama,Friendship,Vondelpark en de westerstraat
was voor mij allereerste x Earth@daylite, heerlijk feestje in de Jordaan, vond je ook niet Partyhardy?
en oma van 93 was heel leuk !!!!!
:roll


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 16:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
2 dagen van totale anarchie in noordwijk aan zee! :roll

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 17:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
eerst dus naar Friendship geweest, erg tof feestje :cool

gelukkig bij Onno kunnen tukken en dag erop met onno, z'n vrouwtje, thijs, m'n vrouwtje nog effe naar GZG geweest, was wel oké, maar beetje afgelegen en een koude wind daar. Doorgelopen richting de Jordaan, effe bij Earth geweest, was ook leuk en toen nog een rondje gracht ofzo en toen was het wel mooi geweest. Erg leuk gehad en gelukkig was het droog... :cool

vraag me wel af wat iedereen van Sander K vond in studio 80, nog niets van gelezen, terwijl half GC erbij was... :rolleyes


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 17:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Leuk geweest!

Eerst naar Richie Hawtin, lekker hele avond staan springen, hij kon onze gsm erg waarderen. Toen lekker rondje gelopen en even buiten gezeten, en nog even bij Jerry langs geweest een uurtje, daar nog een paar jointjes gerookt, nog wat bekenden tegen gekomen en richting huis gewandeld. Inmiddels had Daan zich maar bij ons gevoegd haha. Thuis nog wat plezier gemaakt en toen maar richting eindhoven getoured. Hele dag daar door de stad gewandeld, uiteindelijk ons plekje gevonden bij wat fijne minimal en rond een uurtje 12 maar richting amsterdam gereden want ik was kapot. haha. en Martin ook :D

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 01 May 2008, 17:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Tikkel"]

vraag me wel af wat iedereen van Sander K vond in studio 80, nog niets van gelezen, terwijl half GC erbij was... :rolleyes


x2, mee eens!


Rond het middaguur in A'dam door drukte in de trein (& vertraging).
Half uurtje GZG gedaan, half uurtje Earth meegepakt en verder in de Jordaan gestaan met wat biertjes in de had. Nog gebabbeld met Danny Blind die daar ook stond, was wel komisch. Verder niet spannend allemaal.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 17:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Sander was vet!!! Veels te druk het begin van de avond. IK kon amper mijn armen omhoog krijgen! :rolleyes Muzikaal erg goed.. OA dus Cirez D, The Aftermath en nog wat andere tracks gehoord.. hij draaide aardig techy vond, maar dat was niet verkeerd. Sander had de hele avond een grote smile op zijn gezicht. Als ze nu ipv Johny de Mol er neer te zetten, het geluid van sander hadden doorgelinkt naar de 2e zaal, dan was het publiek beter verdeeld geweest. Anywayz, aan het einde draaide hij b2b met Johny de M, ne moet zeggen de platen van Johnny waren niet verkeerd. EEn hoop boarders gezien: Armand, Noel, E groovez en vriendin, geloof Onno?? DDD, Rulestyler, en Daan(??) was erg vaag op dat moment dus vergeef mij als ik mensen vergeten ben :cow

Daarna met DDD, Rulestyler en Daan (of was het nu Arjen?) naar de after geweest waar Harmen, Jerry, Fountain, en Randal Jones klaar zaten voor een feestje wat niet echt van de grond kwam.. De Boys draaiden allemaal lekker, maar die ene koe en een halve paardekop kwam het niet echt van de grond. Wel ff lekker kunnen aclimatiseren> Harmen taaide na zn halve liter bier af, en Jerry en Fountain gingen na hun set ook snel weg (de vodka nog gesmaakt Jerry? ;)) Tussendoor kwamen ook nog Timo en co binnen samen met Meneer de Uil (goed je eens in het echt te zien gast! ;)) Ik ben nog even bij Randal gebleven, die zich ernstig afvroeg wat hij daar deed ipv in een bed. Voor Randal draaide 2 lieve techno meisjes.. die donkere draaide wel erg slap voor de ochtend, maar die andere draaide wel lekker. Randal draaide ook lekker technfunk, ondanks zijn jetlag en slaap tekort. Aardige gast overigens!! Hoe was ie op de boot Jerry? Na Randal kwam esther, draaide ook niet verkeerde techno achtige dingen, maar toen kwam de man met de hamer, dus ben toen afgetaaid naar Almere.. ging om 1400 slapen en werd vanmorgen om 0800 wakker dus aardig klokje rind geslapen en voor de rest niks meegekregen van Koninginnedag zelf! :cow


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 17:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Sander draaide zeker niet verkeerd, het hoge niveau van Paradiso heeft hij niet kunnen halen maar wat ik hoorde was zeker niet verkeerd en lange sets zijn nooit verkeerd :cool Hoorde in de wandelgangen trouwens dat hij wat vaker in wat kleinere clubs in A`dam wil gaan draaien, indien waar zou dat natuurlijk super goed nieuws zijn!

Het laatste uur kwam meneer Dubfire ook nog ff langs maar een B2B bleef helaas uit :\

Zoals eerder geschreven daarna nog ff naar Jerry gehopt, en meneer de uil nog ff een handje gegeven(grappig dat ie nu een broertje heeft).

Op koninginnedag nog wel ff op de Westerstraat geweest maar de koek was compleet op...

Ben nu reeds in lichte staat van ontbinding hulde aan de hemelvaart!


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 18:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Aahaa hij wil dit dus vaker doen! Cool... hoor hem liever in een kleine club dan in een grote!


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 19:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Sander was inderdaad retevet. Al direct toen de Rulestyler en ik binnenkwamen (uiteraard om iets na elven) stond hij daar met een grote smile op z'n gezicht die er de rest van de avond niet meer af geweest is. Werd langzaamaan steeds drukker en drukker, maar ik vond het maar heel even een tikkie te druk. Ook aan de bar steeds snel geholpen.

Sander draaide in het begin lekker funky, maar later op de avond wat meer techy. Zelfs rond een uur of 5 een hele lekkere lange versie van The Man With the Red Face: iedereeen gek :hat . D'r waren onwijs veel bekenden: Lijntje+broer, Ome Jan+zus, xxNoelle+Armand, Egroovez+Sasha, vriendin Sasha (Katelijne, toch Noelle? ->op het eind nog flink meegedanst), dhr Mistik, Partyhardy, Daan, DDD, Renske, Sven en vast nog wel een boel... Lekker gekletst en veel gedanst.

Ben iets voor het einde afgetaaid en was half acht thuis, omdat ik gisteren ook nog wat aan de dag wilde hebben en met mn vriendin had afgesproken (zij zat in Utreg). Maar echt wild hebben we niet meer gedaan op koninginnedag zelf: Bloemendaal was chill en Hilversum zelf was ook niet wild.

Hopelijk Sander vaker daar. Geluid was trouwens ook erg goed. (Y) Deze avond krijgt van mij een 8,5.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 19:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Ja geluid was vet!! De vloer trilde helemaal mee en je kon de bas gewoon in je maag voelen, zonder met een piep in je oren naar buiten te gaan.


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 20:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 20:48
Posts: 253
Location: Den Haag
Circo Loco ! Leuk mini festival in Amsterdam. Tegen mijn verwachting in een erg cool festival.
Leuke locatie...leuk opgezet....Iedereen afgezakte broeken met fluoriserende kleding, viel een beetje buiten de boot ..ook qua leeftijd :lol
Af en toe een zonnetje, biertje, lekker rondlopen en Luciano/Magda :cool :cool


De NS terug was minder. :x

_________________
I'm like King Midas in reverse. Everything I touch turns to shit


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 01 May 2008, 20:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Man man man wat een nacht en dag! Eelke en Pole Folder draaide erg lekker, wel een beetje maf publiek en een rampzalige bar. Maar het was gezellig!

Gisteren naar Circoloco geweest... werd erg lekker gedraaid! Jammer dat het niet donker was, dan had je geen licht nodig gehad door al die fluoriserende kleurtjes... :lol.


Top
   
PostPosted: 01 May 2008, 21:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Heerlijke nacht en dag gehad! :cool
Goed vermaakt bij Sander K! Hij draaide vet maar wel al vrij snel de beuk erin! Af en toe dus wat te plat naar mijn smaak maar dansbaar was het zeker! :) Jammer dat ze het zo vol gepropt hadden, 50 man minder was al stukken beter geweest (Y) Wel erg gezellig publiek binnen dus dat maakte alles goed! :D Zeker voor herhaling vatbaar!

[quote="Momma-in-da-House"]en de westerstraat
was voor mij allereerste x Earth@daylite, heerlijk feestje in de Jordaan, vond je ook niet Partyhardy?


haha yes!! Nice to meet you! :cool Erg gezellig altijd bij de Earth stage, Estroe draaide fijn!

GZG was leuk even gezien te hebben maar er stond zo'n dikke kneus te draaien die gewoon geen verstand van muziek had dat je wel weg moest rennen! :x

De dag afgeloten bij Circo Loco! Super tof festival. Vond het goed opgezet, overal waren de stages lekker druk maar daar om heen genoeg ruimte om te chillen :) Drinken ook zo gehaald en veel bekenden! :cool 2000 and One en Shinedoe b2b gingen er goed in!

Al met al dus zeer geslaagde koninginnedag maar ik had nog wel wat meer naar de klote gekund achteraf. Volgend jaar dan maar weer!

Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 02 May 2008, 01:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 May 2007, 18:21
Posts: 149
Location: Gouda
Oei...dat was weer vet!

Op Koninginnenacht Studio 80...erg naar m'n zin gehad..helaas wel heel erg druk idd.
Dag er op in Amsterdam rondgelopen en een erg lang op een feestje geweest in een oud afgebrand grachtenpand waar Sander ook nog 3 uurtjes draaide.
Entree 10 euro, drank all-in...ja dat zijn de feestjes!


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 02 May 2008, 02:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Traditiegetrouw toch maar weer naar Leiden geweest en veel te veel Trance om mijn oren gekregen van o.a. Armin vB en Markus Schulz inclusief slecht geluid, maar ach, we stonden droog onder die enorme parasol, die ze van Extrema Outdoor hadden geleend ofzo en het bier en de rosé smaakte goed in een laat middag/avondzonnetje 8-)

Al met al prima vermaakt, en de te verwachten kater bleef gelukkig weg ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: re: Koninginnedag 2008
PostPosted: 02 May 2008, 09:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
koninginnenacht net terug van vakantie, flink uitgeslapen en 's middags toch nog maar ff de stad in.
ik werd gebeld door ace ventura of ik nog kwam kijken, dus ff mijn neus laten zien. hij draaide bij de Droogbak, naast het CS. heel vette set, maar een TE wazig hippie publiek...
na ace werd het echt beuk goa, dus mijn ding niet meer...

toen nog ff naar earth gelopen, en in tegenstelling tot vorig jaar kon ik gewoon normaal over de grachten lopen... 20 minuten en ik was er...
daar nog even een paar dansjes gedaan op francesco pico, en daarna hem en zijn vrouw meegesleurd naar mijn huis om vandaar nog even vuurwerk te gaan kijken bij de sloterplas...
GROOTS!!!!!!! ik kan niet anders zeggen... elk jaar wordt die show weer vetter en vetter.....

leuk dagje dus....

zo......en dan over een half uurtje richting bruut festival, de mainstage openen ....
zin an!!!!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma