It is currently 24 Jun 2024, 13:39

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 11 May 2008, 14:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Tja....ik kan er heel kort over zijn...
Binnenkomen bij Petter, gooide er gelijk Many Reasons van Joris op....bikkelgedrag, niks voor hem ook.
James Holden was weer echt te bizar voor worden, hij was eigenlijk de reden waarom ik naar awake ging en heb er echt nul spijt van....
Ik weet niet waar hij die platen vandaan haalt, maar het sloot weer genadeloos goed op elkaar aan, zeker nu ie op awake stond vond ik hem wat meer "dansbaarder" draaien, dan andere keren...wil ie nog wel eens iets te freaky gaan doen....maar dit was echt 2 uur lang heldenwerk.
Daarna nam Joris het over, openen met die zijn nieuwste remix.....Dark Flower van Robert Babicsz, en eigenlijk was zijn uurtje gewoon ook echt te vet voor woorden....basslijn na basslijn, zwaarder dan zwaar.....stilstaan was geen optie.
Lekebush.....vroeger vond ik deze techno mooi, maar kon het nu echt niet meer waarderen....te weinig inhoudt, het swingt wel, maar als je holden en voorn net heb gehoord, merkte je gewoon een duidelijk verschil dat het veel "leger" was. En die kelder was ook niet zo.....de liften naar 10e verdieping waren te druk...en in die "sven wittekind" zaal hoef je mij al helemaal niet te zetten...
Dus maar accepteren bij Lekebush, en toen nog 5 minuten Bas Mooy gehoord....die ging eigenlijk verder waar Lekebush stopte........tuuuduun tun tun tuundudun tuuuduunn tun tun tuundudun etc.
dus dat was naar huis gaan

3 uurtjes getukt en nu maar lekker naar t strand, waar ook weer de nodige feestjes zijn......lekker stringetjes kijken


Top
   
PostPosted: 11 May 2008, 14:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Aug 2006, 21:50
Posts: 1104
Location: Delft
Leuk verslagje! :cool

_________________
Nothing ventured, something lost.


Top
   
PostPosted: 12 May 2008, 13:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
ik was er ook!
holden en petter de mannen waar ik voor kwam waren allebei heerlijk bezig. ik had wel het gevoel alsof iedereen meer los ging bij petter dan bij james, maar dat kan aan mij hebben gelegen. iig die knaller die petter er op een gegeven moment in gooide was ook wel echt goed! ik geloof dat dat dat(haha) andere nummer is van die many reasons ep. die is echt gestoord dat nummer.
en ja holden is holden, hij kan mij echt niet meer teleurstellen. gewoon super!
ik was ook blij verrast door petters set trouwens :) hij vertelde mij op de coccoon after dat hij veel acid en herrie ging draaien omdat ze gelinedup waren met knallende technomensen, maar dat viel mij nog alles mee.
iig leuke avond, na james waren wij echt zo kapot omdat we allemaal die nacht daarvoor niet of amper hadden geslapen, dus toen hielden we het voor gezien.

PS. vette lokatie trouwens! als het niet druk genoeg is is het geluid bar slecht en anders ook veeeel te hard.

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 12 May 2008, 21:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Echt mooi, wat hierboven staat, is precies hoe ik er ook over denk.

Vrijdag even gebeld met een vriend van, al een tijd niet gezien en hij had weer een kaartje over. Even de line-up en time table gechecked (ik ging voor James Holden en Joris Voorn...) en alles sloot goed aan op mn werk. :)

Om 00.15 waren we ongeveer binnen, Petter draaide al vrij stevig maar best prima. Wel onwijs hard en schel geluid, maar dat is gebruikelijk in die toko (helaas.......... :x ).

Goed, toen Holden begon gelijk even oordoppen gehaald bij de EHBO. Ik heb echt nog nooit zo'n hard geluid meegemaakt!! Verschrikkelijk vond ik het. Met doppen was het dan wel weer prima te doen (niet te diep doorduwen...) :) Vond de set van Holden echt tof, bizarre platen toverde hij tevoorschijn! Heerlijk!

Joris Voorn vond ik ook echt lekker draaien en de doppen konden uit, vond het geluid toen wel weer te pruimen, of de oortjes zijn misschien toch al verpest .... :rolleyes

Daarna naar huis gegaan, aan de bar kwam ik nog James Holden tegen, effe een handje geschud en ik wou nog wat vragen, totdat ik 'm echt goed aankeek... Z'n ogen keken echt alle kanten op behalve de mijne.. Met een 'have a good night!' heb ik afgesloten en ging al fluitende naar huis :D

Oja, ook weer erg vet om Meneer de Uil voor de draaitafles te zien staan! :lol


Top
   
PostPosted: 12 May 2008, 22:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Feb 2008, 12:40
Posts: 70
Location: Etten-Leur
Kan me erg vinden in bovenstaande posts..
Erg leuk avondje gehad.. Factory 10 ook een erg dikke locatie.. club meets underground.. sprak me erg aan! Alleen die liften was wel kut maar goed..
Heb wel nog steeds last van mn oren van dat geluid, maar dat is algemeen bekend! Erg hard en schel.. en wie was die malloot die in zaal 1 op het einde door de microfoon begon te bleren!?
Tering hey.. mn oren piepen er nog steeds van..
Al met al een geslaagd avondje Awakenings! :)


Top
   
PostPosted: 13 May 2008, 19:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 31 Jul 2005, 01:52
Posts: 123
Location: Rotterdam
Stephan de Wit ; erg goed, Pacou zette de dansers wederom aan het werk, Joey Beltram ; need i say more... oud en nieuw maar allen knallend (second phase - mentasm blijft goed) en een zeer goed alternatief voor Marco Remus ; Carlos Rios & Oliver Kucera... (heeft altijd mijn voorkeur sinds de draaistijl van remus meer hakken is dan techno)

Daarna nog een stukje meegepakt van Joris Voorn, tikkie terug maar allicht beter verteerbaar dan Miss Djax... Cary lekebush ook wel te doen, maar vond deze zaal toch voornamelijk erg druk en doorgaans weinig in beweging.

Om een uur of zes nog een poging gedaan om boven te komen maar de lift gaf problemen dus niet meer gelukt. :x

Bas mooy sloot knallend af in zaal 1, al met al een betere awakenings. (Y)

_________________
Heb ik dat gezegd?


Top
   
PostPosted: 14 May 2008, 12:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2007, 13:31
Posts: 138
Location: Etten Leur
Petter was echt dik, heerlijk tempo'tje en heerlijke tracks met toch een beetje funky " twist" erin heb echt genoten hiervan, zag trouwens dat de famous "meneer de Uil " ook weer v/d partij was :D
Holden deed het ook erg goed af en toe wat " weirdo" tracks gehoord maar het was niet storend...

Factory 10 is echt een super mooi concept geworden, vooral die buizen met dat rode licht erop maken het lekker underground... 8-)

prima vermaakt wel ja, maar niet echt de WAUW awakenings momenten gehad eigenlijk


Top
   
PostPosted: 14 May 2008, 19:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
die lasers waren vet!

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 15 May 2008, 01:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jan 2008, 23:26
Posts: 29
Location: windmolen
ik was samen met martypants bij awake en ik deel z'n mening helemaal. vond petter's set ook echt góéd. ook leuk dat meneer De Uil gewaardeerd wordt, hij was nog gestolen door wat dieven maar die immens lange jongen in dat Border Community t-shirt had 'm teruggevonden.

[img]http://farm4.static.flickr.com/3101/2485638081_de8e56c6fb.jpg[/img]

[img]http://farm3.static.flickr.com/2307/2485636237_14bf6e2e76.jpg[/img]

( http://www.flickr.com/photos/louell/set ... 014370216/ )


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma