It is currently 23 Jun 2024, 22:04

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 31 May 2008, 07:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Mar 2008, 02:14
Posts: 228
Location: Alkmaar
Was alweer een tijdje geleden voor mij om uit te gaan maar vanavond was het dan zo ver: John Digweed.
In de auto van Weert naar Antwerpenging goed, tot de wegwerkzaamheden, ik dacht dat ik fout zat dus omgedraaid om er een kleine anderhalf uur later achter te komen dat als ik nog 5 minuten doorgereden was er was geweest.
Toch nog om 00:15 uur binnen, zaal was nog niet vol maar Pole Folder begon lekker, ik heb momenten gehad dat ik dacht als dit opwarmen is...wat mag digger dan wel niet brengen.

Die begon om 01:30 uur dus iets eerder, vond niemand erg.
Nou Digweed kon er zeker nog overheen, wat een platen weer en nog heel wat bekende ook nog voor mij. Om 04:45 hield hij het voor gezien en nam bijna ongemerkt Marko het over.
Ik ben om kwart voor zes weggegaan en was om 07:00 uur thuis. Dit feestje was zeker de moeite waard, Digweed..tot Dance Valley.
Vanavond kennis gemaakt met Mark en Esther, Bertje en haar man en later ook nog zoon,
Moma in the house en Daan. Ik vond het erg gezellig met jullie bedankt voor het gezelschap en fijn jullie te spreken.
En nu lekker douchen en naar bedje.

Gr Jan


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 12:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
was zeker gezellig,

lekker decadent in de VIP gezeten met de club...


:cool

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 13:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ahhh! WAT EEN SET!!! Wat een muziek. Wat een kutpubliek!

t was zoveel vetter dan in panama muziekaal, t was echt een grote opbouw, echt en wat kan die man mixen, dat doen maar weinigen 'm na. Ik heb echt 3 uur lang in de hemel gezeten. Geen idee waaraan het lag :) Vond 't echt zo tof ff naar digweed te gaan na al die minimal de laatste maanden, wat een enorm opluchting, dat dit er nog is. Echt heerlijk. Hij gaat echt maar door en door en door :) Na digweed wel vrij rap naar huis gegaan. Martin had niet door dat ie al gestopt was maar zei bij iedere plaat opeens 'wat doet ie nou!!'. Totdat tot 'm doordrong dat t een andere dj was :D

Nog ff een tijdje staan dansen op de parkeerplaats na t feestje en toen weer richting amsterdam gereden, met de warehouseproject set aan in de auto :D

Ook gezellig iedereen die er was! We moesten 't feestje maar zelf maken, aardig gelukt.

enne jerry, nog je belofte niet nagekomen he om op de dansvloer te komen feesten :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 14:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Wij kwamen rond 23:00 uur binnen. Eerst redelijk lang in de rij gestaan, maar nadat de portiers eindelijk t sein hadden gekregen, konden we doorlopen. Langs de GL (nogmaals bedankt Jerry (+1)), zó naar binnen, hup garderobe en drankie halen.

De club ziet er sjiekdefriemel uit. :) Dikke LEDverlichting op t plafond, lichtschermen achter, bartafels verspreid door de zaak (zorgde voor relatief weinig glas op de dansvloer, maar zijn niet allemaal even Technoshuffleproof zoals ondergetekende uit eigen ervaring achter kwam ;)), de barren zelf, die er netjes uitzagen met echt van die levensechte Barbies die je bedienden (en toch wel snel ook vond ik), het VIPgedeelte en de algehele inrichting van die tent.
Wat mindere kanten waren er ook zoals de veuuuuuuuuuuls te hoge DJ booth. Nah zou Jan (was die dooie marmot nah geknipt? :p) t aan zn bottom roesten, want we weten allemaal dattie niet echt van de interactie met zn publiek is. Maar, ik kan me voorstellen, dat je af en toe als DJ wil weten welke soort platen t doen bij t publiek en welke niet. Maja....we noemen t maar n extra moeilijkheidsgraadje voor deze meester.

Pole Folder draaide wel lekker. N opbouwset, dus lekker rustig beginnend. Af en toe mn handjes de lucht in, maar ik weet dat dat niet echt n graadmeter is. :\
Dan komen we wél op t 2de mindere punt uit van de avond: het publiek. Want hier schiet Club Noxx (in my humble opinion) n beetje te ver door in haar doel. Oke, oke...er waren toch best wel veel bekenden (en daar lag t zéker niet aan (Y)), maar om nah te zeggen dat t lós ging? Mmmmmm, nee! :sleep
En dat vertaalde zich in n begin van Sjonnie's set wat ik toch best wel als plat wil bestempelen. Plat? Yep, als n pannekoek ouwe.
Er zeiden mensen tegen me:"Zo hè, wat draaitie lekker he?" waarop ik dan antwoordde:"Maar dit draaitie niet in Panama; daar gaatie veel dieper."
En of ze dat dan tegen John hebben gezegd of hij kwam zelf snel tot beter inzicht, who knows, maar na ong. n half uur begon Diggers met graven, graven, graven. Yes! Nah pas vlogen de klappers je om je oren, wát n dikke shit. Brullllllll. :p
Maar ging t toen dan los? Euhhhh, nee. Nog steeds niet. Kijk, ik begrijp best dat je tent draait op mensen die hun centjes bij jou komen verteren. Iedereen weet dat je van die paar flesjes water, die zo'n lange, kale, ADHD randdebiel in n nacht nuttigt, nog geeneens de toiletjuffrouw kan betalen. Dus tuurlijk laat je dan n paar van die mooiboys (Guido's in t Amerikaans) binnen. Sommigen met n date (meestal n type uit de volgende catagoriën: ijskonijn, frigide rimpelsauriër of nét opgepikt uit t wat sjiekere gedeelte van t havenkwartier) en sommigen eeuwig op jacht, want die zagen er écht fakking niet uit hihi. :p
Maar goed.....díe jongens besteden nog ns wat. Die dure auto voor de deur was al ter compensatie van..... maar met binnen dik je geld uitgeven, laat je toch zien dat je je vriendin daar meteen tevens aan te danken hebt. Tja....dan zit jouw taak er eigenlijk wel op voor vannacht, want van dansen......ja, dáár krijg je natuurlijk van die lelijke, stinkende, niet bij de rest van je outfit passende zweetvlekken van. Dát doe je dus niet, dat dansen. :|
Gelukkig zijn er die nacht óók mensen (mede dankzij GC) die bijv. met hun turrekenbus zijn gekomen. Ghehe. :p Die geen piek op de bank heeft staan, maar tóch met t mooiste meisje binnenkomt díe ook nog eens ff flink staat te knalluh op de dansvloer. En zo waren er nog meer. Ik noem n Chefke, Timo, Niels, Mark, Michelle, Gilles, Daan, Bertje, Juan, Olga (nog bedankt voor de mooie hartjes :)), Danny, Sander en de rest die ik nu ben vergeten. Dit zijn nah de mensen die hun waardering voor de DJ met zn platen uiten door gewoon op die dansvloer te staan en maximaal te staan genieten. Dus iedereen die zich aangesproken voelt: Chapeau! (Y) :D

Maar goed. Om n kort verhaal lang te maken.....er waren ook nog twee andere kleine zalen.
Uit de één kwamen de klanken van n Urbanparty (?) (iig helemaal niks dus) en in de andere werd t soort van Tech-Trance gedraaid. Hier heb ik voor n korte periode sloopwerkzaamheden aan de vloer verricht, maar ben toen toch maar terug gegaan naar de grote zaal waar diezelfde werkzaamheden op verschillende plaatsen werden voortgezet. Tot n uur of 5.
Helaas had mn meissie last van haar maag (wrs iets verkeerds gegeten, nl. míjn eten).
Dus heb ik haar maar naar mn turrekenbus gestuurt. :p (aaaaaaah, nee hoor, grapje! aah, als ze dít hoort, heb ik meteen echtscheiding.)
Nee, ze heeft dapper doorgezet; tot n uur of 5. Toen hielden we t voor gezien. Twas mooi geweest. :)

Concluderend:
- Noxx: n club met zeker potentie, mits er n paar kleine aanpassingen worden gedaan.
- Digweed: die platte start heeftie ruimschoots goedgemaakt. Op t eind alleen maar dikke klappers. (Y)
- Animo GC board: uitmuntend tot perfect min (en dat is omdat Onno er niet bij was :p). Hulde voor jullie. :D
- Overig publiek: geen woorden voor. :|

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 14:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik ben het niet met je eens paul, van dat plat, de platen waren namelijk heel vet, maar in t begin stond t geluid zo zacht, ddat het niet overkwam. Hij draaide nl. al vrij snel dat vette nr van transitions 4, dat op 16 min zit, en die was gewoon nouwelijks herkenbaar, zeker het middengebied niet, terwijl het een extreem vette plaat was. Gelukkig ging daarna t geluid harder en ik denk dat daar t probleem zat :) Niet bij digweed.

Maarja he, ik vond dit dus echt muziekaal ongeveer 23048563498x vetter dan alle villalobossen bij elkaar :)

Maare mooi verhaal. Maargoed; waar was onno he ;)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 14:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Mooie reports gasten! Heerlijk om te lezen! Digweed! :hat


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 14:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
digweed heeft echt de avond gered. die mensen.. pfoe, nog nooit zoiets gezien. maar goed ik keek gewoon alleen maar naar iedereen om me heen en anders had ik mijn ogen dicht. setje was echt zooo lekkeer! na al dat minimallen zoals timo al zei is het idd wel echt heerlijk om even zoiets horen, iets met een opbouw bedoel ik dan.
supervette avond desondanks de mensen. we maken ons eigen feestje wel.

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 14:49 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Wist u dat:
- Johnie Digs Weed gewoon van de 5e naar de 6e versnelling en verder ging :cool ?
- Poley Folders best lekkere plaatjes draaide voor de algemene warming-up ?
- Het geluid met Digweed iets harder ging maar het wel wat 'muddy' werd ?
- De Noxx een club is waar bijna alles aan het gebouw goed is ?
- Belgische Jasper waarschijnlijk om omstreeks 4.38 uur plaatselijke tijd zijn 'OMG WTF BBQ, Welk Enen Bom!!!111one moment' had?
- Jerry vooral bezig was om op een andere manier te 'bobben' ?
- Mijn GC-er's spottechnieken mij wat in de steek lieten met vaak een 'is het hem/haar nou wel of niet?' vraag ?
- Antwerpen best een dooie stad is voor de rest, met best dooie mensen ?

Later misschien meer van uw reporter, of van reporter Danny die naar het schijnt beter met publiciteit en camera's overweg kan dan ik ;)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 14:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Wat balen dat ik hier niet bij kon zijn zeg :(
Mooie reports jongens (Y)


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 14:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
@ Timo: je zou best weleens gelijk kunnen hebben van dat volume; t stond ook idd erg zacht in t begin.
Maar mijn muziekbelevenis heeft meestal (!) niks te maken met t volume. Dus daarom kan t aan mijn belevenis hebben gelegen dat t op mij overkwam als plat. En dat jij t volgens jouw belevenis anders hebt meegemaakt? Tja, net als onze verschillende belevenissen van die 11 nacht afgelopen donderdag.......we hoeven "onze" stapavonden natuurlijk ook niet altíjd hetzelfde te beleven he? ;) (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 15:07 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Nee het geluid werd meer 'muddy' zoals gemeld ;)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 15:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Jun 2007, 20:54
Posts: 182
Location: Tongeren, Belgium
Genoten van een muzikale topavond! Heelwat leuke plaatjes gehoord maar van mij mocht het ook nog iets dieper. En de sfeer & het volk: dat is wekelijkse kost in de Noxx :(
Enkele foto's www.djreality.be


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 16:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
overleefd.... :D

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 17:11 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
Dikke avond !
Digweed op dreef, mooie club en gezellige bekenden erbij. Wat wil je nog meer.


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 17:30 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="Jerry"]overleefd.... :D


Wat hebben jij en de andere ouwe lullen allemaal uitgevreten dan :p
(als Momma in the House ons grut noemt, ga ik jullie zeker weer ouwe lullen noemen)

* edit * Plotselinge brainwave: heeft Daan zijn haar laten groeien? Iemand kwam me zo bekend voor en dit zou weleens de uitleg kunnen zijn :lol

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Last edited by emre on 31 May 2008, 17:36, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 17:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
je weet 't, je mag mij noemen hoe je wilt.
weinig last van, ouwe ;)

was iig een topfeestje vond ik. iets teveel van vanalles alleen. daardoor o.a. nog bijna geen slaap gehad terwijl we een hotel naast de club hadden :\

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 18:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Goede repots heren! (Y) (Y)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 18:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Mar 2008, 02:14
Posts: 228
Location: Alkmaar
[quote="DJReality"]Genoten van een muzikale topavond! Heelwat leuke plaatjes gehoord maar van mij mocht het ook nog iets dieper. En de sfeer & het volk: dat is wekelijkse kost in de Noxx :(
Enkele foto's www.djreality.be
Leuke foto's, sta er zelf ook nog op (5e foto kale kop, groen t-shirt geheel links).

En over de hoge dj booth, volgens mij kon de dj de mensen goed zien.

Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 19:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
sounds like a party...
en paulus, hulde voor je report.. ik lag in een deuk...


Top
   
PostPosted: 31 May 2008, 19:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:oops Thnx! Leuk te horen dattie beviel. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma