It is currently 23 Jun 2024, 22:08

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 23 Jun 2008, 15:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Oct 2005, 20:44
Posts: 98
Allereerst balen van het verlies van het Nederlands elftal. Dit zorgde er allicht voor dat er een hoop mensen geen zin meer hadden om te gaan stappen, ook konden we pas een stuk later starten, vanwege de extra tijd. Daardoor besloten Jeroen Fountain en ik back to back te gaan draaien totdat Matthew er was. Verliep op zich prima. Setjes zullen binnenkort op de podcast verschijnen.

Het werd uiteindelijk toch nog aangenaam vol, maar veel mensen voelden zich toch verslagen vanwege de wedstrijd en dit drukte in mijn ogen enigszins op het sfeergevoel.

Matthew knalde meteen in met zijn eerste plaat, maar draaide ook even de GAIN open, waardoor de impact erg hard was. Veel mensen klaagden over pijn aan de oren en er zijn daardoor flink wat mensen naar buiten gelopen. Na enige tips te hebben gegeven aan Matthew met betrekking tot het geluid, werd het iets minder schel op de oren en was het voor de meeste mensen goed toeven.

Al met al toch een geslaagd avondje, ondanks ons grote verlies op de Russen. :mad

PS: Vreemd genoeg waren de Wodka stirs, of hoe die stokjes heten, vol oranje met Russische tekst erop. :cow

Ik weet niet of deze "reclame" geheel gepast is, maar zie het meer als tip:
Voor de mensen die komende vrijdag in Breda zijn, er is dan een soort van boarders feestje in de Spinola in Breda, genaamd [url=http://www.groovecollection.nl/forum/viewtopic.php?t=5047]Freak'd[/url]. Met name Shawn Farrell zal de meeste boarders toch wel een lichtje doen branden :cool

_________________
freaky funk


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2008, 18:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Waarom zou dat niet gepast zijn? :o

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2008, 19:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Lache b2b met Jeroen (Y) Benieuwd naar de setjes! :cool


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2008, 21:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Ik had op de tribune voor de Bruxelles zitten kijken, daarna nog even flink zitten balen en toen (met ondertussen een flinke slok op) maar huiswaarts gekeerd, geen fut meer om nog door te gaan.


Top
   
PostPosted: 25 Jun 2008, 19:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Feb 2007, 18:12
Posts: 45
Location: Oudenbosch
tja,

ook wij hadden eerst voetbal gekeken.

Toch heeft t gelukkig niet mijn avond kunnen beïnvloeden.
Het was de 4e keer dat ik in club "M"kwam en het was voor mij een ontzettend geslaagde avond.
Het was dan wel niet druk maar het sfeertje was erg lekker.
Voorgaande keren was het drukker maar stond t vol met publiek waarvoor het niet uitmaakte wat er gedraaid werd, als het vooral maar niet te ingewikkeld was :lol
Dat publiek is ook wel es gewoon van het lompe, zuipende, hossende kaliber geweest. :\


Jammere van club M vind ik zelf, het uitzicht op de bar.
Van mij hadden ze best een uitsparing mogen maken waar je omheen moet lopen voor je in het clubgedeelte komt.
Dat maakt t iets donker maar ook intiemer, je kunt altijd nog via de bar de lounge inkijken.

Ik hoop wel dat M een beetje volhoudend is en t niet zomaar opgeeft vwb progressive.
Helaas gebeurt dit maar al te vaak en dat is zonde.

Nou Jerry,
van mij mag je dit absoluut vaker doen!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma