It is currently 28 Jun 2024, 08:23

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hoe was 5DaysOff ?
PostPosted: 07 Jul 2008, 12:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Er zijn toch vast wel mensen van hier naar 5Daysoff gegaan met oa Holden. Helaas kon ik niet maar ben wel HEEL benieuwd hoe het was. Vertel!!?!!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Hoe was 5DaysOff ?
PostPosted: 07 Jul 2008, 12:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Was vooral gezellig :) Vond Holden niet zo sterk deze keer. Iedereen was ook erg te spreken over Ricardo Tobar. Paar aardige plaatjes maar veelal ook herrie. Helemaal bagger was dat er tussen Supermayer en Tobar een uur lang 1 of andere huisdj ergens in de hoek stond te draaien, dat was echt inkakken geblazen...


Top
   
 Post subject: re: Hoe was 5DaysOff ?
PostPosted: 07 Jul 2008, 16:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Deel de mening van Onno helemaal... Holden draaide wel wat leuke plaatjes, niet meer niet minder... Muzikaal gezien was het een slechte avond... :(


Top
   
 Post subject: re: Hoe was 5DaysOff ?
PostPosted: 07 Jul 2008, 16:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Apr 2007, 02:39
Posts: 91
Location: Eindhoven
Ik luister nu naar Holden op 5 days off via 3voor12. Vind het lekker klinken.


http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/V ... mes+Holden


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2008, 18:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Waarom krijg ik altijd "cannot render file" met mijn windowns playert??

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2008, 18:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Oct 2005, 21:17
Posts: 84
Location: A'dam
[quote="Exhale_02"]Deel de mening van Onno helemaal... Holden draaide wel wat leuke plaatjes, niet meer niet minder... Muzikaal gezien was het een slechte avond... :(



Schijnbaar is niemand in de kleine zaal geweest want Nuno en Patrice rockte de kleine zaal tijdens Holden. Heb daar uiteindelijk langer gestaan dan in de grote zaal. Ook Lulu Rouge vond ik het leuk doen. Maar zoals 360 soundsystem weer de diepte in ging net als de laatste avond in de 11, heerlijk! Wat mij betreft had Holden het laatste uurtje wel wat meer uptempo mogen draaien.

Top
   
 Post subject: re: Hoe was 5DaysOff ?
PostPosted: 08 Jul 2008, 02:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
prima vermaakt
niet heel aandachtig naar de muziek geluisterd :D

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: Hoe was 5DaysOff ?
PostPosted: 10 Jul 2008, 23:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
ìk vond holden weer vet hoor! veel nieuwe dingen gehoord en hem de laatste tijd veel te vaak gezien om het helemaal sick te vinden. maar het blijft gewoon lekker.
wat tobar betreft, beetje van hetzelfde hij heeft echt de vetste producties en veel herrie(waar ik wel van hou) maar live stelt het niet veel voor.
eigenlijk was supermayer wel de verassing van de nacht voor mij. man wat vet. die visuals die gasten die muziek en wat ze wel niet doen allemaal. allerlei attributen hadden ze om te samplen live. echt heel tof vond ik. visuals waren echt vet!

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
 Post subject: re: Hoe was 5DaysOff ?
PostPosted: 14 Jul 2008, 13:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 May 2007, 10:32
Posts: 57
Location: Amsterdam
Ik vond dit om eerlijk te zijn een van de beste setjes die Holden afgelopen jaar gedraait heeft. In het begin heel repeterend en beetje minimaal, daarna wat meer bekende tracks, maar zeker een paar hele vette nieuwe. Eigenlijk voor zijn doen een heel gebalanceerde set.
Richardo was vet, maar mij toch echt te veel, op een gegeven moment wordt he zo een blur van geluid... Hij probeerde ons echt kapot te krijgen, zeker in combinatie met al die agressieve visuals van tanks en pistolen.. damm.
Supermayer was heel gaaf live, hoorde dat dit hun 2e live show was. Het was heel lief en vooral de beelden waren ook vet, alle plaatjes van het album en dan bewegend, vooral het shot dat ze met z'n tweeen door de lucht vlogen en een in de fik staande kerk aan het uit pissen waren. Heel vet :D

Maarja,... James was super vet, ga nu weer een tijdje niet omdat hij niet heel vaak van platen wisseld en ik wel iets nieuws wil horen, dus volgende weer over paar maandjes.

Op naar Sasha op rockit :D


Top
   
 Post subject: re: Hoe was 5DaysOff ?
PostPosted: 17 Jul 2008, 11:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jan 2008, 23:26
Posts: 29
Location: windmolen
ik ben een beetje te veel een fanboy geworden van james, maar ik wil wel graag kwijt dat ik al die repeterende beats - die ik het best als 'marcherend' kan omschrijven - heel erg fijn vond. Tobar was chill, op het begin en aan het eind, in 't midden van z'n set was ik een beetje de weg kwijt omdat hij wel heel erg tekeer ging. Supermayer had niet echt geweldige overgangen tussen hun tracks maar was inderdaad zoals de rest al vermeldde, heel erg vet. Jammer dat ik het eerste half uur ervan heb gemist.

Setjes staan nu op m'n iPod (holden en tobar) maar ik heb ze nog niet teruggeluisterd. Binnenkort even doen.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma