It is currently 23 Jun 2024, 22:10

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 14:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
In tegenstelling tot het overgrote deel hier op het board was dit pas mijn eerste volwaardige set van Sasha ooit. Ik heb genoeg setjes van hem op mn pc staan, zeker van de laatste tijd, dus had wel een idee wat ik kon verwachten, maar toch is de beleving live net wat anders dan achter je pc'tje ;)

Eerst moeten werken dus kwamen tegen 1 uur binnen. Pole Folder was aan het opwarmen, draaide best lekkere plaatjes alleen persoonlijk vond ik er iets teveel breaks in zitten. Enkel de grote zaal was open, echt druk was het nog niet. Vrijwel meteen mooi vooraan gaan staan, daar moest het toch gaan gebeuren. Iets na tweeen trad Sasha ten tonele. Hij zou 2 uur gaan draaien maar uiteindelijk is dit een dikke 2,5 uur geworden. En die 2,5 uur waren voor mij één grote trip. Wat een lekkere platen! Ik zit nog niet zo diep in Invol2ver dat ik al die platen afzonderlijk herken, maar dan nog zijn mijn oren heerlijk verwend gister. En door z'n Creamfields set zat ik al de hele avond met Bell Clap Dance in mijn hoofd, toen hij die uiteindelijk draaide heb ik flink staan schreeuwen :) Later draaide hij ook nog Petar Dundov - Oasis, die is me een partij lekker zeg, wat een verschil met mijn speakertjes thuis. Godsakkers!

Het was de hele avond eigenlijk niet echt druk. Vooraan zat de sfeer er goed in maar ik had genoeg ruimte om lekker wat pasjes eruit te persen, was ik wel blij mee. Pal na zn set naar huis getogen, de chauf was behoorlijk moe, op zich ook niet erg want vanavond staan Bodzin & Huntemann weer op t programma :)

Tussendoor nog Awakeless ontmoet, t was alsof ie kon zien dat ik GC'er ben :)


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 15:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
kan me helemaal vinden in bovenstaand verhaal. Niet te druk, vette muziek en de sfeer was bij vlagen uitzinnig.

check de filmpies van iemand : cool zegt genoeg

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zhuY72yHscI[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Vzm9WJqiS0A[/youtube]

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 15:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Verrek ja, Cafe Del Mar ook nog gehoord! Wat was dat ineens joh :D


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 15:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
was Roell dan bij een ander feestje in een parallel universum? :lol


Last edited by Mistik on 06 Sep 2008, 15:22, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 15:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Smaken verschillen, dat zal het 'em wel zijn :)

Zoals gezegd, voor mij was het de eerste echte keer Sasha dus ik had van tevoren een stuk minder voor ogen wat ik kon verwachten. Wellicht is de verwachting de boosdoener geweest voor Roell?


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 15:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
Mensen,

wij hebben het errrrrrrrrg leuk gehad, mede dankzij Corona, Wodka en Maes,

Onno, Saskia :p , Thierry, Martin, de gehele club uit eindhoven en wat erbij hing..

Sasha was bij vlagen weer geniaal, ging gewoon een uur extra door... Terwijl de Noxx bijna leeg was(04.30 uur) 200 man over...

dronken naar huis.... lekker geslapen...

Sasha blijft king... Ik heb medelijden met al die Panama gangers.. 8-)

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
 Post subject: Re: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 15:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2006, 11:58
Posts: 185
Location: Den Haag, Maastricht
[quote="Dimsel"]Mensen,

wij hebben het errrrrrrrrg leuk gehad, mede dankzij Corona, Wodka en Maes,

Onno, Saskia :p , Thierry, Martin, de gehele club uit eindhoven en wat erbij hing..

Sasha was bij vlagen weer geniaal, ging gewoon een uur extra door... Terwijl de Noxx bijna leeg was(04.30 uur) 200 man over...

dronken naar huis.... lekker geslapen...

Sasha blijft king... Ik heb medelijden met al die Panama gangers.. 8-)


Heb geen melij, Digweed heeft een absolute topset gedraaid. Goed het was aan het begin een beetje druk in de zaal maar dat duurde niet heel lang.
De sfeer was geweldig. Uitstekend avond :D

_________________
"Sometimes I get lucky, once this guy gives me a bill and half just to eat me.
The Only Time I Ever Came." PQM - You Are Sleeping


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 16:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Jun 2007, 20:54
Posts: 182
Location: Tongeren, Belgium
Ik vond het een beetje teleurstellend, er was geen echte lijn & opbouw in zijn set.. Wel een paar leuke plaatjes gehoord maar had er veel meer van verwacht. Opkomst was helaas ook vrij mager voor iemand als Sasha. De kans bestaat dat Digweed op 10nov terug naar Noxx komt...


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 16:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
10 november.. da's een maandag?


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 16:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
Tijd voor Sasha en Digweed samen :cool :cool :cool


Laatste keer voor mij Miami 2007, Ultrafest en Mansion :tune

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
 Post subject: Re: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 17:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Jun 2007, 20:54
Posts: 182
Location: Tongeren, Belgium
[quote="Frenkieee"]10 november.. da's een maandag?


11 november is een feestdag in België (Wapenstilstand)

Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 18:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 May 2006, 09:20
Posts: 130
Location: Vlaardingen Netherlands
nee ik was niet ergens anders, ik vond het gewoon niet goed.
Het leek in de verste verten niet op bv het eerste uur op rockit (wat ik dus wel heel goed vond), Ik hou van het diepre melodieuze wat ie zo goed kan. ik heb heel wat sasha live mee mogen maken maar vond dit gewoon veruit de minste. En natuurlijk heb ik hele hoge verwachtigen van m. ik ben ook een echte fan en volg m al jaren waar ik kan. Ik had gewoon wat meer gevoel in zijn opbouw gehoopt, magische mysterieuze sasha platen met strings en mooie basslijnen.

Ik vond dit gewoon erg simpel, veel break met makkelijke hoogtepunten al vanaf het begin. weinig diepgang. gewoon niet sasha waardig wat mij betreft. smaken verschillen natuurlijk, maar je kan mij niet wijsmaken dat als je m bv in het paard of ofcorso gehoord hebt, en de involver cd's goed vond dat ie gisteren goed bezig was.

_________________
Computer games don't affect kids.
I mean, if Pac Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms
munching magic pills and listening to repetitive electronic music.


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 18:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
Sasha was gewoon weer ouderwets Sasha... eerste uur minder sterk, maar de laatste twee uur geniaal. Lekkere sfeer vooraan met al die Hollanders, de Belgen gingen massaal naar huis om 03.00uur.. De meeste kenden Sasha niet eens... Beetje jammer..

Maar de draaikunsten van meneer Alexander zijn altijd top.. Ik denk dat de setting(NOXX) de sfeer enigzins bepalend is bij sommige personen. Alhoewel het geluid erg lekker was lopen er daar mensen rond die geen idee hebben wat dance uberhaupt inhoud. Meisjes die plotsing voor de camera(kutfotografen en cameramensen :mad ) het plotseling erg naar hun zin hebben, om vervolgens als de camera wegdraait weer verder arrogant in het niets staan te staren. Van enige muzikale beleving is geen sprake, slechts zichzelf geweldig vinden en dat vooral aan iedereen laten zien is het devies. Jammer, maar tegenwoordig de gang van zaken in dit soort clubs in NL en BE. De echte beleving is echt volledig weg. Gelukkig stonden er vooran een tiental Hollanders(Sasha fans) wel lekker uit de dak te gaan. Allemaal een grote glimlach op de mond, want Sasha draaide weer en had het duidelijk erg naar zijn zin..

Roel, volgende keer ietsie meer corona's, en kom gezellig bij ons staan!! ;)


:tune :tune


Last edited by Dimsel on 06 Sep 2008, 18:36, edited 3 times in total.

Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 18:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 04 Jan 2008, 13:58
Posts: 53
Location: Near Bruges - Belgium
Lekker avondje zeg :) Die Petar Dundov - Oasis ging er inderdaad los over, ik kreeg het gewoon op dat podium, wat een plaat :cool


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 06 Sep 2008, 19:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Feb 2008, 12:40
Posts: 70
Location: Etten-Leur
Wat een topavondje gehad hier, zoals verwacht!

Het publiek daar is idd een beetje sfeerloos, maar een feestje moet je tenslotte ook wel zelf bouwen. En dat hebben we gedaan ook! Je kon de Hollanders er dan ook zo tussenuit pikken.. :lol
Verder alleen maar dikke platen gehoord en kippenvelmomenten gehad..

@ Frenkieee leuk je ff gesproken te hebben! (Y)

:tune


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 07 Sep 2008, 12:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Was een fijne avond, goed naar mijn zin gehad met de groep en gezelligheid met Dimsel en zijn vrouw :) Veel gc-ers ook niet ontmoet lees ik nu.

Verder deel ik geheel de mening van Roell. De Sasha magie ontbrak. Minste liveset die ik ooit van hem gehoord heb. In het midden een uur lang nietszeggende house plaatjes, bijna saai. Veel nieuwe dingen maar normaal kiest hij bizarre nieuwe platen uit, nu waren ze suf. Gelukkig de laatste 45 minuten begon hij wakker te worden en kwamen vette knallers voorbij en uiteraard ook Ladytron - Destroy Everything You Touch (Sasha Invol2ver Mix) :cool

De beleving werd ook minder door de club: een hoge dj booth waar de dj zowat in het plafond neergezet is. Het volume was prima maar platen kwamen niet over omdat de bass niet lekker afgesteld stond, er viel veel geluid weg.

Verder erg tof van Mark dat hij zijn gastenlijstplekken door had gegeven alleen stond hij er helemaal niet op dus ook tegenvaller van 48 euro, fuck gastenlijsten altijd, heb het al erg vaak meegemaakt dat namen niet goed doorkomen.

Sasha blijft een super dj maar een goede club met dito geluid is minstens zo bepalend :) Geen Noxx meer voor mij in ieder geval.


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 07 Sep 2008, 14:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
? Dat is raar... Harley zijn toermanager mailde mij donderdag nog dat ik er op stond. Toen wist ie niet ik niet zou komen. Dan zal er wel iets fout gegaan zijn. Sorry! je had mijn volledige naam toch?

Of hij heeft pas doorgeven toen ze binnen waren.


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 07 Sep 2008, 14:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Ja had je volledige naam maar zou goed kunnen dat hij het pas doorgegeven heeft toen zij binnen kwamen, wij waren er een uurtje eerder dan Sasha :)


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 07 Sep 2008, 15:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
dan was die kale er in ieder geval op tijd!

Harley doet wat dat betreft zijn werk goed ;)


Top
   
 Post subject: Re: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 07 Sep 2008, 15:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Jammer dat de meningen zo veel verdeeld zijn hier.
Paar mensen goede avond, maar mensen minder goede avond... Volgende keer beter?!

[quote="Dimsel"]
Sasha blijft king... Ik heb medelijden met al die Panama gangers.. 8-)


Weet dat je het niet slecht bedoeld, maar is dat nou nodig zo'n opmerking? Smaken verschillen gewoon....

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma