It is currently 23 Jun 2024, 21:57

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 06 Sep 2008, 17:15 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Dikke set van digweed, drukte viel mee. Publiek op een kleine groep na erg lafjes.
Kan er verder niet veel van zeggen, die bar op de dansvloer vond ik wel een beetje ongelukkig... Geen slechte avond, voor panama begrippen misschien wel een hele goede avond.


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2008, 17:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2006, 11:58
Posts: 185
Location: Den Haag, Maastricht
Ik vond de set van Digweed uitstekend. De sfeer om mij heen zat er goed in, iedereen ging uit z'n dak.

Weet iemand hoe de voorlaatste plaat heet die Digweed draaide?

_________________
"Sometimes I get lucky, once this guy gives me a bill and half just to eat me.
The Only Time I Ever Came." PQM - You Are Sleeping


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2008, 17:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
Hij heeft echt een geweldige set neergezet!

De eerste keer dat ik naar hem toe ging was in 2006 in 't paard, toen ging ik helemaal los. Sindsdien was ik verkocht! Helaas heeft het tot gister geduurd voordat ik weer op een setje van hem net zo uit mn dak ging als toen. Echt alles zat mee! Was trouwens ook de eerste keer rookvrij voor mij. Wat heerlijk! Alleen jammer dat sommige mensen zo stinken :( Maar ja was voor mij des te meer reden om een leuke dame met een sterk parfum op te zoeken :)

Super avond gehad!

Zelfs nog 2 toegiften gehad, das heel wat voor de Panama.

:hat

Gemaakt door een maat van me:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y5LZGrU3u1E[/youtube]


Last edited by pret on 06 Sep 2008, 20:12, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 06 Sep 2008, 18:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2jhXQPjrvMs[/youtube]

Destroy Everything You Touch (Invol2ver Remix) - Ladytron

Spreekt voor zich toch? (Y) :tune

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2008, 18:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Jammer dat ik moest werken :\ Klinkt nu alweer alsof ik iets moois heb gemist :cow


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2008, 18:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2006, 11:58
Posts: 185
Location: Den Haag, Maastricht
[quote="Bedrocks"][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2jhXQPjrvMs[/youtube]

Destroy Everything You Touch (Invol2ver Remix) - Ladytron

Spreekt voor zich toch? (Y) :tune


Dit is echt de plaat van het jaar voor mij, ik blijf er maar kippenvel van krijgen zo vreselijk goed.

Maar euh iemand die weet wat het eerste toegift was??

Ben trouwens benieuwd naar de beelden van panama tv, de presentator was voornamelijk bezig met het scoren van bezette dames.
Maar het zou zomaar onze 2 mins of fame kunnen zijn :P

_________________
"Sometimes I get lucky, once this guy gives me a bill and half just to eat me.

The Only Time I Ever Came." PQM - You Are Sleeping


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2008, 23:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Mar 2008, 02:14
Posts: 228
Location: Alkmaar
Ben er jammer genoeg niet bij geweest, die Ladytron had ik echt wel graag live gehoord!!


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 01:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
Wat een geweldige/memorable avond was dit!!!! Alleen maar lekkere plaatjes gehoord, Digweed was geweldig/briljant! Wat een held! De sfeer was prima!! Beste avond sinds tijden!

De eerste toegift was Guy J - Esperanza :tune

_________________
http://soundcloud.com/nigel_dj


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 01:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
Volgens mij is deze set opgenomen door John, na zijn laatste toegift koppelde hij een soort opname recordertje los van het mengpaneel!

Zou echt vet zijn als aandenken en zeer relaxt voor de thuisblijvers, want die hebben toch echt wel wat gemist! :p

_________________
http://soundcloud.com/nigel_dj


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 03:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2006, 11:58
Posts: 185
Location: Den Haag, Maastricht
Ja dat was de em. Esperanza :D thnx

_________________
"Sometimes I get lucky, once this guy gives me a bill and half just to eat me.

The Only Time I Ever Came." PQM - You Are Sleeping


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 04:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Apr 2006, 22:42
Posts: 132
Location: Manila, Philippines
[quote="nigel_dj"]Volgens mij is deze set opgenomen door John, na zijn laatste toegift koppelde hij een soort opname recordertje los van het mengpaneel!
:p


Hij neemt idd vaak sets op, maar dat ding wat hij loskoppelt is meestal dat loop/effecten ding dat hij altijd aansluit. Maar wie weet, zou wel vet zijn. Ik vond het een hele vette set. Heel veel nummers gehoord die ik kende, maar ik ben heel slecht in namen.

Vlak voor het einde hoorde ik nog Christian Smith die laatste op Bedrock. Maar rond 3.15 hoorde ik een soort SIS - Trompet achtig nummer maar dan met een ander instrument, beetje moeilijk te omschrijven, maar weet iemand wat ik bedoel? En vlak daarna nog een hele vette plaat, vrij trancy waar iedereen helemaal op los ging.

Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 11:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Sep 2005, 14:15
Posts: 137
Was idd een vette avond. De Panama blijft de Panama maar dat weet je van te voren dus kijk je doorheen.
Digweed draaide weer fenomenaal. Heb hem dit jaar een stuk of 5 keer gezien nu en elke keer denk ik weer: hoe krijgt hij het voor elkaar? Zo veel vette opbouwende platen en op het eind flink knallen. Klein hoogtepuntje was in het midden toen die Involv2er edit werd gedraaid van Apparat. Die klinkt dus met een geluidssysteem nog 10 keer vetter!!
Wat ik ook wel vet vond is dat ie dit keer een stuk melodieuzer draaide dan normaal. Heb een paar hele dikke diepe melodieuze platen gehoord.

Verder nog wat plaatjes die ik me herinner (geheugen laat me ff in de steek)
Guy J - Lunar
Die dikke Sasha ID (ook op Rockit gehoord)
GummHz - Under the Sun
Timo Maas - Substellite :cool
Christian Smith - Flyertalk
Radioslave - Bell Clap Dance (remix)
Jim Rivers & Paolo Mojo - Ron Hardly Said (Eric Prydz remix) :cool


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 12:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Hmm, ik heb dus een andere mening dan mijn enthousiaste voorgangers. Tenminste; deels.

Om 22u zou de Panama haar deuren openen en ik had verwacht dat het na 23u wel weer een gekkenhuis zou worden aan de deur dus ik zorgde dat ik er even voor 23u was. Ik zag nog net een mooi plekje voor de deur om mijn kleine koekblik achter te laten maar helaas, iemand was me net voor. Verder was er geen plek meer dus toch maar de garage in, wat ik altijd zonde van mijn geld vind. Ook dit is 1 van de redenen waarvoor ik probeer wat vroeger aanwezig te zijn. Geef liever mijn geld uit aan andere dingen. Eenmaal bij de deur stond er ongeveer 6 man waarvan 3 die bij de panama horen. Ik was dus zo binnen.

Dit keer was Digweed ook niet uitverkocht terwijl het de vorige keer toch ruim van tevoren wel het geval was. Persoonlijk vind ik dat alleen maar prettig, misschien een keer niet als sardientjes in een blik bij een goede dj. De ene portier zei dat de voorverkoop uitverkocht was maar dat er nog wel kaarten aan de deur werden verkocht. De ander riep zelfs; nog 400 kaarten aan de deur, maar dat lijkt me vrij veel. Qua line up was er ook wat veranderd. Santito draaide niet in de kleine zaal maar daarvoor in de plaats draaide de altijd enthousiaste El Sandro, die ook nog erg lekker kan draaien.

Voor Digweed Schaamteloos DJ's die vooraf nog een mail hebben gekregen van het management van Digweed dat ze vooral rustig moeten draaien. Ergens snap ik het wel maar toch ook weer niet. De mannen hebben zich dus behoorlijk in moeten houden qua tempo waardoor er een soort theekrans effect ontstaat op de dansvloer en er omheen. Zelf vind ik dat de avond niet ten goede komen. Uiteindelijke schroefde ze rond 00/00.30u iets het tempo op. Ik vond het zeker wel lekker wat ze draaiden maar toch meer voor huis (op het laatste stukje na). Nu komt Digweed dus in een zaal wat nog heel tam is. Jammer. Het lijkt me voor een dj ook een uitdaging om in een zaal te komen wat al lekker los gaat en doe je kunst om dat over te nemen en naar de climax te brengen. Misschien heeft dit bijgedragen aan hoe ik de avond heb ervaren. Je staat 2u te wachten (dansen is haast niet mogelijk op het lage tempo) tot er eindelijk dansbaar gedraaid wordt. 2 uur duurt dan lang want een goed gesprek ga je ook niet aan in een club.

Afijn, rond 1u nam Digweed het over. Ik moet zeggen; vanaf de eerste plaat was het lekker. Natuurlijk denk je dan: Yep, dit is het maar nogmaals, wel door de ingehouden bijdrage van Schaamteloos. Wat ik erg fijn vond was dat het dus niet uitverkocht was. We hadden dansruimte. Ik denk dat het rookbeleid ook bijdraagt aan de ruimte. Zelf ben ik 2x een sigaretje gaan roken en iedere keer staat er wel zo'n 30 man buiten. Tot 00u moet je voor bij de ingang roken en na 00u buiten bij het restaurant gedeelte. Ze hebben er een parasol geplaatst en hekken waar binnen je dus je sigaretje mag doen. Het grote nadeel van dit alles blijft toch de lucht die in een club hangt. Ze zouden daar nog wat op moeten verzinnen. Gooi iets in de airco of weet ik veel wat maar die zure luchten vind ik echt vies. Daarnaast die rookmachine in de hoek waar menigeen over geklaagd heeft maar ze hebben als botte boeren gereageerd op ieders verzoek of het uit kon of een andere richting in gespoten kon. Nu ging het vol op oog hoogte de zaal in, heel irritant. Het was ook niet 1x nee, de hele nacht heeft dat ding staan blazen. Maak 'm dan nog zo nuttig door er een lekker luchtje aan toe te voegen.

Verder vind ik het ook niet kunnen dat er achter de dj's dan wel gerookt wordt. Het is of helemaal niet of gewoon wel maar niet bij de dj's wel en wij 2 stappen verder niet.

Ik vond het publiek heel erg tam. Ik heb nog spontaan wat joelen de zaal in gegooid, dacht nog; misschien doet er iemand met me mee, maar nee hoor, ik was de enige. Dat bleef lang zo, tot het laatste uurtje. Toen vond ik het pas echt beginnen en los gaan. Het publiek reageerde massaal op 1 plaat, geen idee welke, en vanaf dat moment ging het goed.

Ik ben tussen door nog naar ElSandro geweest en hij had zijn zaal best wel gevuld. Ik denk dat er meer zoals ik, Digweed toch wat minder vonden en zijn/haar heil zocht bij Sander.

Nee, ik vond 'm veel beter in december, ondanks de mega drukte toen. Maar goed, het kan niet altijd feest zijn en nogmaals, het laatste uur heb ik genoten.

Ik vergeet bijna iets. Is het nieuw of eenmalig. Er stond nu links op de dansvloer een bar en het bankje rechts op de dansvloer is ineens vip, dat ook afgezet is met palen en rood touw. Jammer, het maakt de dansvloer nog kleiner. Nu ging het redelijk doordat het niet mega vol was maar toch jammer van de dansruimte. In mijn ogen zijn er barren genoeg, er zijn er al 3. En waarom is de vip ineens naar voren gehaald, laat dat lekker in de rechterhoek bij de bar.


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 13:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
Ik vond de sfeer dus echt niet tam!! Zeker niet het laatste uur! Digweed draaide veeeel beter dan in december. Heerlijke diepe melodieuze tracks! En op het einde lekker knallen, wat mij betreft een set met een gouden randje!

Maar als jou avond al verpest is door een rookmachine of door een paar mensen die stinken naar zweet... Als je naar de Panama gaat weet je dat er wat vage figuren rondlopen. Maar dat viel mij nu juist alles mee!

Ik vond de Schaamteloos dj's lekker opwarmen. Ook nog even bij El Sandro geweest, die draaide ook wel lekker. Maar Digweed was fenomenaal!

_________________
http://soundcloud.com/nigel_dj


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 14:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
smaken verschillen, laten we het daarop hpuden. En nee, ik laat mijn avond niet verpesten door een rookmachine hoor, don't worry. En ik had het niet over mensen die stinken, maar de club zelf. ;)


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 14:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Klinkt als en goede set van Digweed :D Hoop dat hij dat kunstje volgende maand nog eens even dunnetjes over doet :cool


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 15:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Klinkt als een vette avond! :tune
Helaas heb ik het moeten missen, volgende keer beter.

..jammer dat er totaal GEEN bass in dat filmpje van Ladytron zit.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 22:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
Digweed opende zijn set met Prime Suspect - Attraction (Extrawelt Remix) dan voel je gewoon al aankomen dat het een magisch avondje gaat worden!

Deze track is trouwens ook te horen in zijn laatste Transitions show (eerste track) te beluisteren op http://www.johndigweed.com/

_________________
http://soundcloud.com/nigel_dj


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2008, 10:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Heb een hele goede avond gehad! Vond Schaamteloos DJ's ook erg tam, maar met de info over die email is dat achteraf te begrijpen.
Digweed was Digweed... Fijne vortex momenten en op het eind knallen. Wel wat bekende nummers gehoord, maar geen idee welke. Alleen die Ladytron en die kwam heel erg lekker binnen vallen!

Harmen, nog veilig thuis gekomen? Leuk je ontmoet te hebben :)

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2008, 10:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Matthew B"]

Harmen, nog veilig thuis gekomen? Leuk je ontmoet te hebben :)


Hadtie weer te veel smirnoff op? 8-) ;)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma